soi hyvin, suosittelen!
Scorpions
8
578
Vastaukset
- kyllä kyllä
juu kotona oottaa tuore levy. edonkeyn kautta tuli tänään.......
- kyrö
Joo eli kommentoikaa/kautta arvostelkaas levyä vähän enemmin,kun olen menettänyt toivoni kyseiseen bändiin jo ajat sitten. Eli rokkaako levy!?
- Zeitgeist
kyrö kirjoitti:
Joo eli kommentoikaa/kautta arvostelkaas levyä vähän enemmin,kun olen menettänyt toivoni kyseiseen bändiin jo ajat sitten. Eli rokkaako levy!?
Näin muutaman kerran levyä pyöräytettyäni sanoisin, että ei tämä mikään edellisen albumin veroinen mestariteos ole, mutta kunnon Scorpions-kamaa kuitenkin. Osa biiseistä jää hieman välipaloiksi, mutta vastapainona ainakin New Generation on selkeä klassikko, kuten mahdollisesti myös Maybe I Maybe You ja Through My Eyes. Näiden lisäksi pitää mainita vielä ainakin Love 'em or Leave 'em, Deep and Dark ja Rememember the Good times. Blood Too Hot lienee erinomainen keikkabiisi.
Eli kyllähän tämä rokkaa. - peikko
Zeitgeist kirjoitti:
Näin muutaman kerran levyä pyöräytettyäni sanoisin, että ei tämä mikään edellisen albumin veroinen mestariteos ole, mutta kunnon Scorpions-kamaa kuitenkin. Osa biiseistä jää hieman välipaloiksi, mutta vastapainona ainakin New Generation on selkeä klassikko, kuten mahdollisesti myös Maybe I Maybe You ja Through My Eyes. Näiden lisäksi pitää mainita vielä ainakin Love 'em or Leave 'em, Deep and Dark ja Rememember the Good times. Blood Too Hot lienee erinomainen keikkabiisi.
Eli kyllähän tämä rokkaa.mahtava bändi.. mahtavaa musiikkia!!! wind of changes on aivan ihana biisi!!
- ...
kyrö kirjoitti:
www.the-scorpions.com sivuston Forumilla on paljon arviointeja levystä. Monet lehdet ovat arvioineet levyä kovin positiivisesti. Borderline kappale jakaa fiiliksiä, mutta itse tykkään siitäkin. Hyvä levy kokonaisuudessaan.
- Taunokas
Scorpions tulossa Hartwall areenalle 27.11. Eikös tämän pändin pitänyt jo lopettaa?
- scoippisssis
jjust olin pistämäs et scoipparit tulos suomee
Scoipparit ei lopeta ikin. - Noonelikeyou
Klaus on maailman paras ja karismaattisin laulaja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83533659Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2273024Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy622501Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1781552Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har241474Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään631433Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana
Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast31398Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j141035- 611012
- 93955