soi hyvin, suosittelen!
Scorpions
8
547
Vastaukset
- kyllä kyllä
juu kotona oottaa tuore levy. edonkeyn kautta tuli tänään.......
- kyrö
Joo eli kommentoikaa/kautta arvostelkaas levyä vähän enemmin,kun olen menettänyt toivoni kyseiseen bändiin jo ajat sitten. Eli rokkaako levy!?
- Zeitgeist
kyrö kirjoitti:
Joo eli kommentoikaa/kautta arvostelkaas levyä vähän enemmin,kun olen menettänyt toivoni kyseiseen bändiin jo ajat sitten. Eli rokkaako levy!?
Näin muutaman kerran levyä pyöräytettyäni sanoisin, että ei tämä mikään edellisen albumin veroinen mestariteos ole, mutta kunnon Scorpions-kamaa kuitenkin. Osa biiseistä jää hieman välipaloiksi, mutta vastapainona ainakin New Generation on selkeä klassikko, kuten mahdollisesti myös Maybe I Maybe You ja Through My Eyes. Näiden lisäksi pitää mainita vielä ainakin Love 'em or Leave 'em, Deep and Dark ja Rememember the Good times. Blood Too Hot lienee erinomainen keikkabiisi.
Eli kyllähän tämä rokkaa. - peikko
Zeitgeist kirjoitti:
Näin muutaman kerran levyä pyöräytettyäni sanoisin, että ei tämä mikään edellisen albumin veroinen mestariteos ole, mutta kunnon Scorpions-kamaa kuitenkin. Osa biiseistä jää hieman välipaloiksi, mutta vastapainona ainakin New Generation on selkeä klassikko, kuten mahdollisesti myös Maybe I Maybe You ja Through My Eyes. Näiden lisäksi pitää mainita vielä ainakin Love 'em or Leave 'em, Deep and Dark ja Rememember the Good times. Blood Too Hot lienee erinomainen keikkabiisi.
Eli kyllähän tämä rokkaa.mahtava bändi.. mahtavaa musiikkia!!! wind of changes on aivan ihana biisi!!
- ...
kyrö kirjoitti:
www.the-scorpions.com sivuston Forumilla on paljon arviointeja levystä. Monet lehdet ovat arvioineet levyä kovin positiivisesti. Borderline kappale jakaa fiiliksiä, mutta itse tykkään siitäkin. Hyvä levy kokonaisuudessaan.
- Taunokas
Scorpions tulossa Hartwall areenalle 27.11. Eikös tämän pändin pitänyt jo lopettaa?
- scoippisssis
jjust olin pistämäs et scoipparit tulos suomee
Scoipparit ei lopeta ikin. - Noonelikeyou
Klaus on maailman paras ja karismaattisin laulaja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1629164Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t877455Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1067357Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht37326Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit427249Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t217188Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1126652Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv296486Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa845710Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?485495