Kiiltävät housut/farkut?

glossymies

Onko miehille missään kiiltäviä mustia housuja/farkkuja mitä naisten päällä on näkynyt? Ja onko miehelle "sopivaa" pitää sellaisia, olen nähnyt jossain miehille kiiltäviä satiinipaitoja joita naiset käyttävät mutta housuja ei ole tullut vastaan. Helvetin hyvän näköisiä minusta, olen joitain naisten satiinihousuja ostanut joita pidän kotona itsekseni mutten ilkeä julkisesti sentään :D Todella mukavat ja hyvän näköiset.

21

4277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WetlookFetish

      Mä olen nähnyt yhden miehen nahkamaiset farkut päällä. Minusta ne eivät ole nahkaa, mutta en kehdannut kysyä, mitä materiaalia ne ovat. Sattuisiko joku tietämään, mitä miesten wetlook-tyyppisiä farkkuja voisi olla?

      • ........

        Waxed, polyuretaania pinnassa?


      • Black and slick

        Mulla on jotkut J.Lindebergin mustat, kiiltävät pillifarkut... puuvillaa on, mutta käsitelty öljymäisen kiiltäväksi niin että näyttää melkin nahkaisilta. Ei viitsi käyttää niin usein, tulee jotenkin... hinttarimainen olo, vaikka siinä siis ei ole mitään pahaa. Sinkkumiehenä vaan en halua leimautua duunissa :)


      • WetlookFetish
        ........ kirjoitti:

        Waxed, polyuretaania pinnassa?

        Just noita etsin. Kiitti! Mitenhän niitä Suomesta löytäisi?


      • Jeremias J
        Black and slick kirjoitti:

        Mulla on jotkut J.Lindebergin mustat, kiiltävät pillifarkut... puuvillaa on, mutta käsitelty öljymäisen kiiltäväksi niin että näyttää melkin nahkaisilta. Ei viitsi käyttää niin usein, tulee jotenkin... hinttarimainen olo, vaikka siinä siis ei ole mitään pahaa. Sinkkumiehenä vaan en halua leimautua duunissa :)

        Itse ostin Sandin miesten mallistosta kiiltäväpintaiset mustat kapeat farkut. Oon pitäny niitä lähinnä baarissa, blazerin kanssa. Ei oo tullu kommentteja paitsi pari naista on kehunu.


      • tiukkaa kiiltävää
        Black and slick kirjoitti:

        Mulla on jotkut J.Lindebergin mustat, kiiltävät pillifarkut... puuvillaa on, mutta käsitelty öljymäisen kiiltäväksi niin että näyttää melkin nahkaisilta. Ei viitsi käyttää niin usein, tulee jotenkin... hinttarimainen olo, vaikka siinä siis ei ole mitään pahaa. Sinkkumiehenä vaan en halua leimautua duunissa :)

        Mitä tarkoutst black and slick? Ei ole mitään vikaa näyttää hinttarimaiselta, mutta pelkäät leimautuvasi?


    • Huomasin ulkona

      Ostin vahingossa Itäkeskuksen Zarasta kiiltäväpintaiset farkut. Perkeleen myymälävalaistus.

    • Jamekset

      Taputan pyllylle ja vihellän kun näen ne päälläsi.

      • Vakaa hetero

        Leipasen heti jos tuut lähellekkään v...n pervo


    • Nahkahousu-hevari

      Minuapa saat sen ainoan kerran leipassa ja magnum 357 laulaa sitten!

      • SullekinKuriLöytyy

        Ku on piipussa Rottweilerin ykkösiä. mites suu sitt pannaan?


    • nahkahousu-hevari

      Nuoren komea kroppaisen pojan päällä ne ovat todella hienot!

    • homostelua taas

      Miten aina miesten vaatteisiin liittyvä keskustelu päätyy vihjauksiin homoudesta? Onko ihmisillä jotain salattuja haluja?

    • Noora91

      Ite oon ihmetellyt samaa. Jos kerran on hetero niin kai sitten kaikki vaatteet mitä ostaa tai päällensä laittaa ovat heteroita. Pelkäättekste miehet kaikkein eniten ympäristössä vaan homoja? Siis ei väkivaltaa, köyhyyttä tai ihmisten kaltoin kohtelua. Ei, vaan homoja? Ja sitten se on jotenkin yhteydessä vaatteisiin joihin pukeutuu. Hankkikaa elämä.

      • mieshoikka

        Nii´in Mäkin tykkäisin pukea ulos vaikka mustat tiukat latex-housut ilman pikkareita,mut kun tää suomen yhteiskunta on niin patavanhoillinen,et heti luullaan homoksi,vai onko se kateutta,jos joku uskaltaa olla erilainen


      • Huvittavaa hommaa

        Itse vaan nauran niille jotka ajattelee joidenkin vaatteiden tekevän ihmisestä homon. Ihan järjetöntä ajattelua, etenkin kun se mitkä vaatteet on "homoja" vaihtuu melkein joka vuosi!

        Ja eikä minua oikeastaan kiinnosta se mitä joku ahdasmielinen typerys minusta ajattelee. Ajatelkoon mitä vaan! Ei ole mun asia, enkä aio pilata päivääni miettimällä asiaa. Minä tunnen itseni ja tiedän olevani heteromies. Mitään minulla ei ole homoja vastaan, en vaan itse ole samanlainen.

        PS. ostin eilen uudet nahkabyysät. Ajatelkaa ihan mitä haluatte!


    • nörti

      kyllä on niitä erikois kauppasa. jos halut osta.

    • 2015000

      Nää on hyvät..Sand felpa goaded Burton slim. Näyttää vähän tai aika paljonkin nahkahousuilta, hyvän tuntuiset jalassa...tykkään

    • pete_74

      Naiset, mitä mieltä kiiltävistä stretch-farkuista miehillä??? Tuli hankittua sellaiset :)

    • shinyleather

      Nappananahkahousut on hienointa mihin mies voi pukeutua. Todella komeat ja tyylikkäät varsinkin timmikroppaisen komean miehen päällä.

      T: nahkahousumiehiä ihaileva nainen

    • Anonyymi

      Moikka!

      Nämä on hotit kundien päällä
      Cool Thin Soft Faux Leather Pants Men's Long Trousers Latex Skinny Tights Leggings Men Slim Fit Tight Pants

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe