Onko miehille missään kiiltäviä mustia housuja/farkkuja mitä naisten päällä on näkynyt? Ja onko miehelle "sopivaa" pitää sellaisia, olen nähnyt jossain miehille kiiltäviä satiinipaitoja joita naiset käyttävät mutta housuja ei ole tullut vastaan. Helvetin hyvän näköisiä minusta, olen joitain naisten satiinihousuja ostanut joita pidän kotona itsekseni mutten ilkeä julkisesti sentään :D Todella mukavat ja hyvän näköiset.
Kiiltävät housut/farkut?
21
4626
Vastaukset
- WetlookFetish
Mä olen nähnyt yhden miehen nahkamaiset farkut päällä. Minusta ne eivät ole nahkaa, mutta en kehdannut kysyä, mitä materiaalia ne ovat. Sattuisiko joku tietämään, mitä miesten wetlook-tyyppisiä farkkuja voisi olla?
- ........
Waxed, polyuretaania pinnassa?
- Black and slick
Mulla on jotkut J.Lindebergin mustat, kiiltävät pillifarkut... puuvillaa on, mutta käsitelty öljymäisen kiiltäväksi niin että näyttää melkin nahkaisilta. Ei viitsi käyttää niin usein, tulee jotenkin... hinttarimainen olo, vaikka siinä siis ei ole mitään pahaa. Sinkkumiehenä vaan en halua leimautua duunissa :)
- WetlookFetish
........ kirjoitti:
Waxed, polyuretaania pinnassa?
Just noita etsin. Kiitti! Mitenhän niitä Suomesta löytäisi?
- Jeremias J
Black and slick kirjoitti:
Mulla on jotkut J.Lindebergin mustat, kiiltävät pillifarkut... puuvillaa on, mutta käsitelty öljymäisen kiiltäväksi niin että näyttää melkin nahkaisilta. Ei viitsi käyttää niin usein, tulee jotenkin... hinttarimainen olo, vaikka siinä siis ei ole mitään pahaa. Sinkkumiehenä vaan en halua leimautua duunissa :)
Itse ostin Sandin miesten mallistosta kiiltäväpintaiset mustat kapeat farkut. Oon pitäny niitä lähinnä baarissa, blazerin kanssa. Ei oo tullu kommentteja paitsi pari naista on kehunu.
- tiukkaa kiiltävää
Black and slick kirjoitti:
Mitä tarkoutst black and slick? Ei ole mitään vikaa näyttää hinttarimaiselta, mutta pelkäät leimautuvasi?
- Huomasin ulkona
Ostin vahingossa Itäkeskuksen Zarasta kiiltäväpintaiset farkut. Perkeleen myymälävalaistus.
- Jamekset
Taputan pyllylle ja vihellän kun näen ne päälläsi.
- Vakaa hetero
Leipasen heti jos tuut lähellekkään v...n pervo
- Nahkahousu-hevari
Minuapa saat sen ainoan kerran leipassa ja magnum 357 laulaa sitten!
- SullekinKuriLöytyy
Ku on piipussa Rottweilerin ykkösiä. mites suu sitt pannaan?
- nahkahousu-hevari
Nuoren komea kroppaisen pojan päällä ne ovat todella hienot!
- homostelua taas
Miten aina miesten vaatteisiin liittyvä keskustelu päätyy vihjauksiin homoudesta? Onko ihmisillä jotain salattuja haluja?
- Noora91
Ite oon ihmetellyt samaa. Jos kerran on hetero niin kai sitten kaikki vaatteet mitä ostaa tai päällensä laittaa ovat heteroita. Pelkäättekste miehet kaikkein eniten ympäristössä vaan homoja? Siis ei väkivaltaa, köyhyyttä tai ihmisten kaltoin kohtelua. Ei, vaan homoja? Ja sitten se on jotenkin yhteydessä vaatteisiin joihin pukeutuu. Hankkikaa elämä.
- mieshoikka
Nii´in Mäkin tykkäisin pukea ulos vaikka mustat tiukat latex-housut ilman pikkareita,mut kun tää suomen yhteiskunta on niin patavanhoillinen,et heti luullaan homoksi,vai onko se kateutta,jos joku uskaltaa olla erilainen
- Huvittavaa hommaa
Itse vaan nauran niille jotka ajattelee joidenkin vaatteiden tekevän ihmisestä homon. Ihan järjetöntä ajattelua, etenkin kun se mitkä vaatteet on "homoja" vaihtuu melkein joka vuosi!
Ja eikä minua oikeastaan kiinnosta se mitä joku ahdasmielinen typerys minusta ajattelee. Ajatelkoon mitä vaan! Ei ole mun asia, enkä aio pilata päivääni miettimällä asiaa. Minä tunnen itseni ja tiedän olevani heteromies. Mitään minulla ei ole homoja vastaan, en vaan itse ole samanlainen.
PS. ostin eilen uudet nahkabyysät. Ajatelkaa ihan mitä haluatte!
- nörti
kyllä on niitä erikois kauppasa. jos halut osta.
- 2015000
Nää on hyvät..Sand felpa goaded Burton slim. Näyttää vähän tai aika paljonkin nahkahousuilta, hyvän tuntuiset jalassa...tykkään
- pete_74
Naiset, mitä mieltä kiiltävistä stretch-farkuista miehillä??? Tuli hankittua sellaiset :)
- shinyleather
Nappananahkahousut on hienointa mihin mies voi pukeutua. Todella komeat ja tyylikkäät varsinkin timmikroppaisen komean miehen päällä.
T: nahkahousumiehiä ihaileva nainen - Anonyymi
Moikka!
Nämä on hotit kundien päällä
Cool Thin Soft Faux Leather Pants Men's Long Trousers Latex Skinny Tights Leggings Men Slim Fit Tight Pants
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812