Tyyli GALLUP

Onhan nyt ehdottomasti niin, että tyylillisesti tämä mekko on täysin käyttökelvoton lähes kaikissa mahdollisissa tilaisuuksissa:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6925760.jpg

Eikä asiaa lainkaan auta se että sen alla käytetään näitä standardi-ilmeistyksiä, vaikka ovatkin punaiset:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6925761.jpg

(tässä vaan salaa kyselen kun tuo tyylitajuton tiskaa)

(ärsyttävä ettei tällaisista peruskysymyksistä voi päästä yksimielisyyteen, vaan menee jankkaukseksi ja inttämiseksi)

28

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfsx xv

      kyllä ihan kivasti toi. Mut sun sukupuoli ei vieläkään selvinny :(

      • vihainenmuttatyylikä

        voidaan me tehdä niinkin että hän käyttää, tosin silloin se ei yllä edes napapaidaksi


    • Olen kanssasi samaa mieltä, ettei linkittämissäsi kuvissa tyyli juuri loistanut. Mutta tyylittömyyshän ei kuitenkaan ole rikos, joten kukin tavallaan. Sitä paitsi tyylikkyys korostuu tyylittömässä ympäristössä, joten sehän on oikeastaan vain positiivista. ;-)

      • noh !111!!

        saako kysyä että mikä ko kuteessa on vikana !11!1!11


      • noh !111!! kirjoitti:

        saako kysyä että mikä ko kuteessa on vikana !11!1!11

        Mekon kangas ei ollut mieleeni, vaikka helman pituus olikin. Enkä pidä punaisista pitsialusvaatteista. Jotkut pitävät niitä pornoina, minä lähinnä jouluisina.


      • tyylilisko
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Mekon kangas ei ollut mieleeni, vaikka helman pituus olikin. Enkä pidä punaisista pitsialusvaatteista. Jotkut pitävät niitä pornoina, minä lähinnä jouluisina.

        myönnän että siinä on lievää kanamaisuutta (chickenish) mutta se onkin venäjältä 11!1!11 yritä käsittää

        ja ne alushousut on ihan poikkeus eikä ne näy mekon alta yhtään !11!1! ainoat punaiset koko vaatekomerossa ihan totta

        ja rintuuksissa on hieno rusetti, oletko nyt ihan varma että mekko ei käy?


    • suomilisko

      kolmas ääni, koska tilanne on 1-1

      Jos selkeää mielipidettä asiaan ei saada, menen alasti.

      • Sitä odotellessa... ;-)


      • suomilisko
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Sitä odotellessa... ;-)

        asti kun jo pidetätettäisiin, se on totta.

        Onneksi ei tarvitse lähteä alasti viuhtomaan, kun äänestys päättyi mekon hyväksi. Ratkaisevan äänen antoi kirpela.

        Hävisit. Kuten Buddykin.


      • suomilisko kirjoitti:

        asti kun jo pidetätettäisiin, se on totta.

        Onneksi ei tarvitse lähteä alasti viuhtomaan, kun äänestys päättyi mekon hyväksi. Ratkaisevan äänen antoi kirpela.

        Hävisit. Kuten Buddykin.

        Todella masentavaa... :-(


    • kirpela

      menettelee, mutta noi alkkarit on karseet. Puuttuu vaan valkoiset tennarit...

      • suomilisko

        ei liity asiaan mitenkään, se on pelkkä pilakuva joka on linkitetty ihan turhaan. Alkkarit ei näy asun alta.

        Mutta kolttu menettelee, eli äänet ovat 2-1 mekon hyväksi. Äänestys voidaan sulkea. Kiitos kaikille vastanneille.


      • joulunpunainen on Se Väri, joka toimii vaan pukille ja huoralle...


      • ja
        Cinnamon.Girl kirjoitti:

        joulunpunainen on Se Väri, joka toimii vaan pukille ja huoralle...

        miehet haluaa...


      • ja kirjoitti:

        miehet haluaa...

        Kerro toki kokemuksistasi lisää, meille kaikille : )

        (pelkkänä korvana)


      • Cinnamon.Girl kirjoitti:

        joulunpunainen on Se Väri, joka toimii vaan pukille ja huoralle...

        vaikka ilman.


      • eiku,
        Cinnamon.Girl kirjoitti:

        Kerro toki kokemuksistasi lisää, meille kaikille : )

        (pelkkänä korvana)

        mä en voi käyttää tuollaisia sanoja. Miehet ei halaja pukkia vaan...


      • dazu kirjoitti:

        vaikka ilman.

        Höhö, sehän vasta härnäävää olis...


      • eiku, kirjoitti:

        mä en voi käyttää tuollaisia sanoja. Miehet ei halaja pukkia vaan...

        Villiä mielikuvitusta sitten vain kehiin : )


      • Cinnamon.Girl kirjoitti:

        Höhö, sehän vasta härnäävää olis...

        Mut ei se väärin olis silti. :)


    • ehdottoman hyvärunkoinen nainen kyseessä.

      • Luonnollisesti,

        eihän buddy muunlaista tarkkailisikaan, saati kuvailisi ja ajattelisi ja jankkaisi.


      • tuosta

        tulikin mieleen.

        Verhoiltuna mustaan kaarnaan.


      • tuosta kirjoitti:

        tulikin mieleen.

        Verhoiltuna mustaan kaarnaan.

        pidän rouheasta, halkeilevasta, harmaan ja ruskean ilta-auringossa kylpevästä punakyljestä.


    • ei voi sanoa mitään, kun ei selvinnyt hiusten eikä silmien väriä.

      Kiitos kuitenkin, etä avasit vaatekaappiasi. Mistä muuten sait tuon naarmun reiteesi?

    • frost-free

      missä näimme tyyliä? Mitä "tyyliä" kuvittelet edustavasi?

      • suomilisko

        kysytään tyyliasioita siinä vaiheessa, kun osaat selittää asiasi selkesti ilman kamalaa sähellystä.

        Eikä tässä tyylikästä niinkään haeta, vaan kivaa mekkoa.


    • sessamine

      Tiedän tämän tiskaamattakin.
      Ihan käyttökelpoinen johonkin asiaan.. ainakin minusta :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe