hitto olis kiva joskus mennä ulos kravaatti kaulassa

mut se on mieletön turvallisuus riski ku kravaatilla on helppo kuristaa :(

15

636

Äänestä

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokutyöfrendi

Kravaatti muistuttaa yhtäaikaa kaulapantaa ja talutushihnaa. Siitä huolimatta se on enemmän statuksen merkki. Oon tosin kuullut, et jotkut miehet on hirttäytyneet kravaattiinsa... eli onhan se turvallisuusriski, jos niin ajattelee :(

• Voisitko laittaa metallisen pannan solmion alle, mikä estäisi kuristamisen?

• vähän samanlainen ku mun kehittelemä munasuoja jos on piikkejä ulkopinnalla jotta potkijat sais maistaa kipua

• jokutyöfrendi

Hieno vinkki. Montella on varmaa kauhee pelko, et kun hän niinkin komeana ulos, niin joku tulee pokaamaan tanssiin ja kiskasee kiihkeästi kravaatista.

• niin tuskin kukaan tulee tarttumaan siihen :) vittu mä oon nero

• jokutyöfrendi
        monte24 kirjoitti:

niin tuskin kukaan tulee tarttumaan siihen :) vittu mä oon nero

ette pääse ikuna toisistanne irti! Mieti vähän mies mitä vieheitä uittelet! :D

• Hankkija..

.Kyröskosken Hankkijalta ostettu

• tehosekoittimeen kiinni. Ulkoillako vai eikö ulkoilla - siinäpä vasta pulma.

Nim. Viisas Elsa

• krystle.a

Koska ne tekee kravaatteihin samanliasen turvalukon, kun niissäa vaimenperä hihnoissa. olisiko patentin ainesta?

• jokutyöfrensi
        krystle.a kirjoitti:

Koska ne tekee kravaatteihin samanliasen turvalukon, kun niissäa vaimenperä hihnoissa. olisiko patentin ainesta?

Sen jälkeen miestenkään ei tarviis tuskailla peilin edessä niiden solmujen kanssa. On se niin somaa katsella, kun miehet asettelee niitä otsa kurtussa :)

• krystle.a
        jokutyöfrensi kirjoitti:

Sen jälkeen miestenkään ei tarviis tuskailla peilin edessä niiden solmujen kanssa. On se niin somaa katsella, kun miehet asettelee niitä otsa kurtussa :)

Ei, kun sellaiset että jos ne jää kiinni ne napsahtaa auki sitten heti.

• jokutyöfrendi
        jokutyöfrensi kirjoitti:

vähän pitemmälle ideaa. Sama solmintalukko = turvalukko.

Entäs kuminauhat? Sellaiset pikkupoikien mallit. Ne ei ole yleistyneet miesten pukeutumisessa, vaikka solmion sitominen vie suhteessa enenmmän aikaa muuhun pukeutumiseen verrattuna. Alentaako kuminauhalla oleva kravaatti miesten arvoa?!

• krystle.a kirjoitti:

pinnoitteen, jotta voi myös uittaa sen keittolautasella. Lisäksi pinnoite vois muuttaa kuosia (langaton yhteys muotisivustolle) niin pysyis ajassa mukana.

Toinen vaihtoehto olis myydä kytkykauppana kravatteja ja pameja.

• kirpela

hyvältä :D

• renttu gentleman, kuten se britti james bond :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      79
      1110
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      111
      1110
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      77
      581
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      493
    5. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      17
      471
    6. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      8
      456
    7. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      112
      441
    8. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      43
      438
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä