EN TIEDÄ MITEN JAKSAN OLLA POISSA TÄÄLTÄ KU KOHTA MULLA ALKAA TYÖT TAAS PITKÄN TAUON JÄLKEEN. EHKÄ KÄYN TAUOILLA MESUN TIETSIKALLA HIUKKASEN KIRJOITTELEMASSA PALSTALAISILLE ETTEI TEILLE TUU IKÄVÄ.
KYL MIE NIIN RAKASTAN TEITÄ KAIKKIA
15
149
Vastaukset
JA HIUKKA PULLOSSA AAAARRRGGGGGHHHHT!
AIKA MENNYT ON HILULILUJEEEEEl Tiempon mainokset on sitten hauskoja. Todellinen laatuviini, jonka punaista versiota minäkin nautin antaumuksella toisena ja kolmantena pullona, kun makuaisti on jo turtunut. Mitä sitä suotta hifistelemään kunhan päähän käy.
Noin muuten voit tietysti ostaa multimediakännykän, että voit surffata työmaallakin. ;-)
- kirpela
se on jos saat duunin!
Onneks olkoon *halaa*toivottavasti pääsen saneeraus työmaalle, tekis miel hajottaa ensalkuun kaikkea,vasta myöhemmin aloittaa rakentamiset.
hemmetin hienoo et saa rahaa purkaessa siinä saa patoutumat purettua- kirpela
monte24 kirjoitti:
toivottavasti pääsen saneeraus työmaalle, tekis miel hajottaa ensalkuun kaikkea,vasta myöhemmin aloittaa rakentamiset.
hemmetin hienoo et saa rahaa purkaessa siinä saa patoutumat purettuaruumiillisella työllä on montakin hyvää puolta :)
kirpela kirjoitti:
ruumiillisella työllä on montakin hyvää puolta :)
et saa fyysisen kunnon kohdilleen
- g.m
'ei terve ruumis työtä kaipaa'
- jokutyöfrendi
monte24 kirjoitti:
ko kappaleesta käsittämättämän paljon
- jokutyöfrendi
jokutyöfrendi kirjoitti:
enkä omista itse mitään itse. Vain ajatukset on omia :)
Hyvää mieltä sullekin työpäiviin!
http://www.youtube.com/watch?v=mwgXButVbo0
The Cranberries - Just my Imagination jokutyöfrendi kirjoitti:
asuttiin tuon biisin aikaan jyväkylässä, hyvä nainen :(
ois voinut sitä kohtaan olla parempi- jokutyöfrendi
monte24 kirjoitti:
asuttiin tuon biisin aikaan jyväkylässä, hyvä nainen :(
ois voinut sitä kohtaan olla parempisiitä tulee kaikkea mieleen. Kävin Jyväskylässä viime viikonloppuna. Olen ollut siellä töissäkin. Kaipaan sieltä joitakin asioita.
jokutyöfrendi kirjoitti:
siitä tulee kaikkea mieleen. Kävin Jyväskylässä viime viikonloppuna. Olen ollut siellä töissäkin. Kaipaan sieltä joitakin asioita.
harmi ku ei ollut auta siihen aikaan siks en tutustunut kuin keskustaan
- N900 ja N8
.
mut en nettiin ole koskaan sillä ole mennyt.
enkä harrasta häiriköintiä ikinä.
vittuuntuneena saatan hiukkasen purkaa turhaumiani täällä, mut tarkoitukseni ei silloinkaan ole häiriköidä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771545
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871426
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3896- 64856
- 74805
- 52787
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694