onko joku jäätelötehdas räjähtänyt?
vaniljan haju ulkona
22
348
Vastaukset
- jokutyöfrendi
kuinka siellä vois vanilja haista. Nyt erehdyt...
Vanilja on aika hento tuoksu, niin ettäs erotatko edes sen?oon pikkupojasta asti haistanut vaniljan viileillä ilmoilla ja myöskin maltaan hajun mitä en voi sietää,se alkaa närästää.
- jokutyöfrendi
monte24 kirjoitti:
oon pikkupojasta asti haistanut vaniljan viileillä ilmoilla ja myöskin maltaan hajun mitä en voi sietää,se alkaa närästää.
sillä tuoksui viileys. Ihan hetken ajan se tuntui vaniljalta, mutta tuoksu puuttui... Pitäisikö Saimaalta tuulla? :)
- Palstan miehet
ehkä
mul on yliherkistyneet aistit kuulo sekä hajuaisti äärimmäisen tarkka.
kuulen siilin mutustelun 10 metristä vaik en siiliä näkiskään
voin kuullä hyttysten imun kun ne vetää verta mun kehosta- jokutyöfrendi
monte24 kirjoitti:
mul on yliherkistyneet aistit kuulo sekä hajuaisti äärimmäisen tarkka.
kuulen siilin mutustelun 10 metristä vaik en siiliä näkiskään
voin kuullä hyttysten imun kun ne vetää verta mun kehostakuulen minäkin ja päästäisen naksutuksen, kun koira sitä jahtaa. Mut itikan imutus?! :D
Aika hyvä kuuloaisti. Todella herkkä kaikelle.. jokutyöfrendi kirjoitti:
kuulen minäkin ja päästäisen naksutuksen, kun koira sitä jahtaa. Mut itikan imutus?! :D
Aika hyvä kuuloaisti. Todella herkkä kaikelle..tyhjentyvää pirtelölasia imuttelee pillillä
- jokutyöfrendi
monte24 kirjoitti:
tyhjentyvää pirtelölasia imuttelee pillillä
parkaa :D Onko sussa niin vähän verta, et välillä joutuu ilmaa ryystämään?
- _*_
Ei kai vaan?????
http://fi.wikipedia.org/wiki/Delirium_tremens - MYRKYLLISTÄ::.!!%#?+
.
ja elämäsi vilahtaa filminauhana ohitse????????
. jolla on vaniljan tuoksuista hajuvettä vaanii sua lähistöllä..
monte24 kirjoitti:
naisen olisin kuullut
jos se on ihan liikkumatta ja hengittämättä. Ei tajunnut, että tuoksu paljastaa :/
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
jos se on ihan liikkumatta ja hengittämättä. Ei tajunnut, että tuoksu paljastaa :/
voi hemmetti mikä menetetty tilaisuus :(
koko päivän mun on tehnyt mieli kylpeä jonkun naisen kanssa- jokutyöfrendi
jos monte sanoo niin. Jatkokysymys: Oliko se vaniljatankoa vai vaniljasokeria? niiden tuoksussa on huomattava ero :)
Parfyymeissä vaniljaa on vaan pohjasävyissä. monte24 kirjoitti:
voi hemmetti mikä menetetty tilaisuus :(
koko päivän mun on tehnyt mieli kylpeä jonkun naisen kanssavalmiiks ja mee sinne odottamaan, kyl se sieltä tulee :)
valmiiks ja mee sinne odottamaan, kyl se sieltä tulee :)
hiton surullista, oikeesti on
- rek-puskasta
monte24 kirjoitti:
Sama voisi verrata yhteen panokertaan, jonka jättää mieluusti väliin kokonaan sitten.
monte24 kirjoitti:
mä sekä saunon että kylven mieluiten yksin. Ja mikään ei voita yksin hotellihuoneessa yöpymistä :)
mä sekä saunon että kylven mieluiten yksin. Ja mikään ei voita yksin hotellihuoneessa yöpymistä :)
se vähä mitä naiselta saan oon otettu :)
rek-puskasta kirjoitti:
Sama voisi verrata yhteen panokertaan, jonka jättää mieluusti väliin kokonaan sitten.
spontaanisti, tykkään lillua ja pitää hyvänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165363
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212761- 402318
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella422103Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332046Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131440- 381300
- 1641292
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257