kokemukset suomi24 treffeistä

en_palaa

Hörhöjä kaikki tyynni. Seassa on varmasti normaaleja ja aidosti tutustumistarkoituksella olevia, niiden löytyminen vaan on hankalaa.

minä luovutan ja etsin naiseni helpommalla tavalla. Tapaan hänet sattumalta ihan aidossa elämässä.

35

5223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et silleen....

Suoli24:n saldo: 95% ulkomailta tulleita täysin selviä huijausviestejä. 5% yhdellä lauseella tai kuvan ruinauksella kommunikoivia naisia. Normaaleita, tutustumiseen ja treffeille johtaneita yhteydenottoja pyöreät nolla. Sama meininkin näyttää tosin olevan muuallakin...

• Et tälleenkin...

Mun saldo on 100% ulkomailta tulleita huijausviestejä.

Pari vuotta sitten sai vielä jotain kontaktia naisiin S24:n kautta. Mutta nyt tää on siis tällaista. Tässä järvessä ei oo enää kaloja. Saastunut lätäkkö. Ei kannata jäädä tänne.

• Lauseiden määrä?

"5% yhdellä lauseella tai kuvan ruinauksella kommunikoivia naisia."

Eikö yhteydenoton tarkoituksena ole ilmoittaa, että profiili kiinnostaa ja ehdottaa oman profiilin tsekkaamista? Jos on kirjoittanut profiiliinsa pitkät lorut, niin mitä kaikkea ekassa viestissä vielä pitää kertoa? Onko oikeasti ihan järkevää karsia ehdokkaita aloitusviestin pituuden perusteella, jos heistä on jo muutenkin pulaa?

Tietysti jos se ainoa lause on kuvapyyntö tai muuten ikävä, niin ei tule hyvää vaikutelmaa. Mutta jos kysyy, miten on päivä sujunut tms, niin tekeekö se ihmisestä kelvottoman parisuhteeseen?

Miten upeita aloituksia sä itse sitten heittelet? Eivät nekään tunnu toimineen, koska valitat ettei ketään löydy.

• Lauseiden määrä? kirjoitti:

Eikö yhteydenoton tarkoituksena ole ilmoittaa, että profiili kiinnostaa ja ehdottaa oman profiilin tsekkaamista? Jos on kirjoittanut profiiliinsa pitkät lorut, niin mitä kaikkea ekassa viestissä vielä pitää kertoa? Onko oikeasti ihan järkevää karsia ehdokkaita aloitusviestin pituuden perusteella, jos heistä on jo muutenkin pulaa?

Tietysti jos se ainoa lause on kuvapyyntö tai muuten ikävä, niin ei tule hyvää vaikutelmaa. Mutta jos kysyy, miten on päivä sujunut tms, niin tekeekö se ihmisestä kelvottoman parisuhteeseen?

Miten upeita aloituksia sä itse sitten heittelet? Eivät nekään tunnu toimineen, koska valitat ettei ketään löydy.

Ei s**tana empä juuri spedempää ekaa lausetta keksis kun miten päivä on menny, siis ekaan viestiin. siihen voi vastaa hyvin tai huonosti, kaikki selvennykset suuntaa tai toiseen on täysin irrelevantteja koska kyseinen ihminen ei tiedä sun elämästä ja normaalista päivästä mitään. Sitäpaitsi se on ihan v*tun klisee, ihan kun sanois että hieno sää tänää. Itse vastaisin että ihan normipäivä ja kun vastaus ei kelpais niin selitys menis yli hilseen 99% varmuudella, joten kiitos moi. Kysykää päivästä kun tiedätte ihmisestä.

- Korppi kuittaa -

• Lady S
        Korpius kirjoitti:

Ei s**tana empä juuri spedempää ekaa lausetta keksis kun miten päivä on menny, siis ekaan viestiin. siihen voi vastaa hyvin tai huonosti, kaikki selvennykset suuntaa tai toiseen on täysin irrelevantteja koska kyseinen ihminen ei tiedä sun elämästä ja normaalista päivästä mitään. Sitäpaitsi se on ihan v*tun klisee, ihan kun sanois että hieno sää tänää. Itse vastaisin että ihan normipäivä ja kun vastaus ei kelpais niin selitys menis yli hilseen 99% varmuudella, joten kiitos moi. Kysykää päivästä kun tiedätte ihmisestä.

- Korppi kuittaa -

Tämän päiväiset loistavat keskustelun avaukset minulle:
        1. Mitä kuuluu?
        2. Haluatko piiskaa?

No ensimmäiseen kai voi vastata, että kiitos, ihan hyvää. Kertooko se nyt sitten kysyjälle sen enempää..

Toiseen en kyllä oikeasti viitsi edes vastata. Nyt saa sitten jokainen rutista siitä, kuinka naiset eivät vaivaudu vastaamaan viesteihin.....

• ... toisiinne
        Lauseiden määrä? kirjoitti:

Pilkun nussiminen näyttää olevan taitolaji. Mitä johtopäätöksiä voi tehdä naisesta, jonka ensimmäinen ja ainut keskustelunavaus on "lähetä kuva" (tässä vaiheessa toki jo tiedän 100%:sti aiemmin kokeneena, että nainen ei koskaan muista lähettää omaansa ja katoaa sanomatta sanaakaan) ?

En kuule odota monisivuisia esseitä tai "rakas päiväkirja" tyylisiä keskustelunavauksia. Mutta se on kai kohtuutonta vaatia, että ihmiset osoittaisivat myös netissä edes alkeellisimpia käyttäytymisssääntöjä ?

Mulla on nykyisin tapana tehdä niin, että yhdellä lauseella kommunikoivat kuvanruinaajat saavat kohtalokseen tuta delete-napin, oli siellä profiilin takana kuinka kaunis komistus tahansa. Olen jokseenkin täynä näitä kuvanruinaajia, jotka jättävät oman kuvansa lähettämättä ja jotka eivät kerro itsestään mitään.

Se nyt vain on niin, että yksipuolinen keskustelu/tutustuminen EI VAIN TOIMI tai herätä mielenkiintoa.

• mies.
        Lady S kirjoitti:

Tämän päiväiset loistavat keskustelun avaukset minulle:
        1. Mitä kuuluu?
        2. Haluatko piiskaa?

No ensimmäiseen kai voi vastata, että kiitos, ihan hyvää. Kertooko se nyt sitten kysyjälle sen enempää..

Toiseen en kyllä oikeasti viitsi edes vastata. Nyt saa sitten jokainen rutista siitä, kuinka naiset eivät vaivaudu vastaamaan viesteihin.....

Nojaa, kai tuo on ikävää. Minulla on taas saldo täysin nollan puolella, eli ei yhtään vastausta, siinä se. Löytyiskö täältä jotakin introverttia naista, joka on mallia 30 ? Luulen että tämmöinen sopisi minulle parhaiten, mutta sellaisia ei löydy noista profiileista. Rupean olemaan niin kypsynyt tähän hommaan, että laitan esiin toisen profiilin, jossa kerron juuri sellaisia asioita jotka eivät kuvaa itseäni (mutta jota muut ilmeisesti haluavat) ja kliseitä, ja jos siihen profiiliin sitten tulee kiinnostusta, niin sit kyllä lähden lopullisesti täältä.

• pelästynyt

Naisena olen aivan samaa mieltä. Ne miehet, jotka viestittivät, hakivat pääosin seksiä, jopa online!!!! Tuli sm-toiveita ja joitakin ihan oikeasti pelottavia. Profiilini oli aivan normaali ja asiallinen, mielestäni jopa tavallista fiksumpi. Tämä on sairas leikkikenttä!
      Kuka oikeasti tosiaan uskoo yhteenkään ihmiseen kohta edes todellisessa elämässä, kun käytös on kuin sodomasta netissäkin ihan arki-iltoina. Hyi hitto!
      Kuka haluaa miinusmerkkisen sikailijan aamupuurolle? Tutustuttaa kavereihin, työtovereihin, sukuun? Tai jopa hankkii rakkauslapsia?
      Nouvei.

• arvostelu

Vaihtelevia kokemuksia näyttää olevan sekä miehillä että naisilla. Miehet tuntuvat harmittelevan, että vastauksia ei tule ja naiset puolestaan ärsyyntyvät seksiseuran ehdottelusta. Toisaalta sitten taas aina välillä tulee vastaan niitä onnistuneita rakkaustarinoita. Eli kokemuksia näyttää todella löytyvän ihan laidasta laitaan. Jos sivuston tarkempi esittely ennen liittymistä kiinnostaa, niin tässä olisi yksi erittäin kattava arvostelu. http://www.nettideittailu.com/suomi24-treffit-arvostelu/

• turhautumista

...kyllä pahasti aikuisten ihmisten päässä, kun lukee joitakin viestejä, missä he ovat sumeilematta päästäneet itsensä irti nettimaailmaan. Nimettömyys ja ei kukaan kuitenkaan tiedä kuka olen saa ihmiset sylkemään kaiken vihansa, turhautuneisuutensa ja ahdistuksena täysin ilman sensuuria toisten niskaan.

Itse olen onneksi ainakin toistaiseksi säästynyt moiselta. Mutta ei ole myöskään ollut mikään suuri onnistumisprosentti kontkteissa. Harkitsen myöskin nyt erittäin vakavasti profiilin poistoa.

Toisaalta palvelussa on kuitenkin hirveästi ihmisiä, joista vain osa kirjoittaa tänne. Positiivisia viestejä on vähän tällä keskustelupalstalla ja joihinkn keskusteluihin ihmiset vastaavat ihan todella törkeästi. Olisiko sitten niin, että ne vähemmän sivistyneet saavat äänensä kuuluviin netissä.

• Onnistanut

Vai on mennyt nykyään pieleen palsta. Itselläni vain hyviä kokemuksia mutta 8:n vuoden takaa. Silloin tavattiin ja äsken tultiin sienestämästä. Mukavasti menee. Kun luette palstaa niin katsokaa joku joka etsii ihan tavallisia asioita, siitä se löytyy. Aikanaa mieheni kirjoitti: Sellainen, jonka kanssa voi mennä jonnekin, vaikka pyöräilemäään. Ei sanaakaan seksistä, tuli mukaan vasta pitkän ajan kuluttua.

• micosa
        Onnistanut kirjoitti:

Vai on mennyt nykyään pieleen palsta. Itselläni vain hyviä kokemuksia mutta 8:n vuoden takaa. Silloin tavattiin ja äsken tultiin sienestämästä. Mukavasti menee. Kun luette palstaa niin katsokaa joku joka etsii ihan tavallisia asioita, siitä se löytyy. Aikanaa mieheni kirjoitti: Sellainen, jonka kanssa voi mennä jonnekin, vaikka pyöräilemäään. Ei sanaakaan seksistä, tuli mukaan vasta pitkän ajan kuluttua.

...olen miettinyt että se että miehellä ei!! ole kuvaa on parempi!! Löysin aivan upean miehen, jonka kanssa irjoiteltiin muutama kuukausi jonka jälkeen siirryttiin juttelemaan puhelimessa. Ja se syy miksi tämän miehen kanssa niin pitkään kesustelin ja annoin sydämenikin, oli juuri se että jo kolmannessa viestissä ei puhuttu seksistä!! Ei sillä että se olisi huono asia,päinvastoin ,mutta huomasin että mies halusi tutustua MINUUN!!! Tapasimme ja ihastuimme enemmän, ikävä kyllä muut asiat sotkivat/lopettivat suhteen.
        Olen myös päättänyt etsiä muuta kautta rakkaani,löytyi tai ei. Tosin se on jo normaalia haastavampaaa monen lapsen äidille mutta silti....Joskus vain kaipaa sitä toisen ainaloa ja syliä niin että olisi valmis melkein mihin tahansa...paitsi ei sielunsa myymiseen.

• kjhjuhkj

Pakko sanoa tästä sivusta kommentti keskusteluun, mitä nyt Suomi24- keskustelupalstoilla olen käynyt, että itse en edes uskaltaisi hakea seuraa Suomi24:sta, joskaan en koskaan ole sellaista kokeilutkaan. En tarkoita loukata, mutta mitä nyt näillä keskustelupalstoilla olen kirjoitellut ja keskusteluja lukenut, niin mikäli ja jos(?) foorumin treffipalveluissa on se sama sakki(??), joka näille keskustelupalstoillekin pääosin kirjoittaa, niin itse en tosiaankaan haluaisi henkilökohtaisesti tutustua..no jos nyt suoraan sanon, varmaan melkein keneenkään.

Ainakin keskustelut- osiossa harvojen fiksujen ja asiallisen viestit hukkuu aina töryn sekaan ja eniten äänessä ovat häiriköt ja epäsosiaaliset. Ehkä hyvinkin sanottua se, että vähemmän sivistyneet saavat näillä keskustelupalstoilla äänensä kuuluviin... Heillä sellaisilla ehkä ei ole irlissa sosiaalista ja hyväksytyksi tulemisen luovaa "valtaa" ja pärjäämisen kokemusta itsetuntonsa puolesta, joten he kokevat kaunaa ja turhaantumista, mitä sitten purkavat nettipalstoilla, hakemalla tällaisilta anonyymiuden tuottamaa harhaista vallankokemusta. Kun se vielä yhdistyy korostuneen kapeaan yleissivistysspohjaan ja korostuneeseen verbaaliseen kömpelyyteen törkyviestinnässä, on kasassa keskustelupalstakirjoittajan painajaiskonsepti.

Joskus olen kiinnostuksesta ja sosiaalisena ihmisenä pohtinut, että mitä jos joskus kokeilisi nettideittailuakin, mutta nykyisellään foorumin miinukset voittaa minulle niin selkeästi plussat, että sellaiseen ryhtyisin.

• ap.

Täällä on viestiä toisensa perään(en tarkoita pelkästään tätä aloitusta) pettyneistä treffeistä ja kokemuksia treffisaiteista. Onko siis niin, että näiden viestien takana on "aitoja sitoutumiskykyisiä ihmisiä" - kuinka nämä ihmiset kohtaisivat toisensa?

Pitäisikö perustaa uusi sivusto, ehkä pienellä maksulla 10 eur/kk??

• Rakastunut_Naikkonen

Siellä on seassa kunnon ihmisiäkin, itse olen huomannut ja todennut sen. Kun itselläni oli sinkku aikoina profiili siellä, tuli siellä seksin vonkujia sun muita säälittäviä tapauksia vastaan mutta sieltä löysi myös kiinnostavaa ja mukavaa seuraakin. Monet treffit sain sieltä kautta järjestettyä. Mutta lopulta se vain kolahti ja löysin sieltä elämäni miehen. Jonka kanssa olen nyt parisen vuotta seurustellut ja kihloissakin olemme.

Älä siis luovuta vaan jatka etsimistä, vaikka se vaikuttaisi kuinka toivottomalta. Se voi löytyä pikemminkin kuin luulet ;) Tsemppiä!

• Liikunnallinen N.

Suurin osa miehistä lihavia!!! Aika kuluu nettideittejä selaillessa, eivätkä harrasta mitään liikuntaa. Liian monella se valaistu latu vie jääkaapille. Runsaasti alkoholia käyttäviä ja törkeästi naisia arvostelevia ja mitkä vaatimukset naisten suhteen. Katsokoot peiliin!

• huh puh viuh aaah

Voi voi, maailma on täynnä miehiä, jotka eivät mitään muuta teekään vapaa-ajalla kuin häsläävät jonkinlaisen pallon kanssa tai ähkivät salilla kaikenlaisten rautakimpaleiden seurassa. Ja kun on tultu kotiin ja jätetty urheilupyykki vaimon pestäväksi, niin avataan televisio ja katsotaan sitä loppuilta, kun sieltä tulee joku niin helvetin tärkeä matsi, että jos sitä ei nää, on koko elämä pilalla.

Vaan yritäpä löytää mies, joka lähtee omasta aloitteesta teatteriin, oopperaan tai taidenäyttelyyn! Tai klassisen musiikin konserttiin. Sellaiset miehet ovat tässä nykyisessä Mikki Hiiri -kulttuurissa harvinaisuuksia! Kaikenlaisia koheltajia kyllä on. Ja myös niitä läskejä nettiaddikteja. Ja juoppoja. Mutta ei enää "vanhanaikaisia" sivistyneitä herrasmiehiä.

• metsä mies

"törkeästi ... arvostelevia ja mitkä vaatimukset..... Katsokoot peiliin!

• D-minor
        metsä mies kirjoitti:

"törkeästi ... arvostelevia ja mitkä vaatimukset..... Katsokoot peiliin!

"Vaan yritäpä löytää mies, joka lähtee omasta aloitteesta teatteriin, oopperaan tai taidenäyttelyyn! Tai klassisen musiikin konserttiin. Sellaiset miehet ovat tässä nykyisessä Mikki Hiiri -kulttuurissa harvinaisuuksia! Kaikenlaisia koheltajia kyllä on. Ja myös niitä läskejä nettiaddikteja. Ja juoppoja. Mutta ei enää "vanhanaikaisia" sivistyneitä herrasmiehiä. "

Kyllä meitä "vanhanaikaisia" gentlemannejakin on vielä jäljellä, mutta deiteistä meitä ei löydä. Meidät löytää juuri vaikkapa sieltä teatterista, tai konsertista.

• puh viuh äh läps
        D-minor kirjoitti:

"Vaan yritäpä löytää mies, joka lähtee omasta aloitteesta teatteriin, oopperaan tai taidenäyttelyyn! Tai klassisen musiikin konserttiin. Sellaiset miehet ovat tässä nykyisessä Mikki Hiiri -kulttuurissa harvinaisuuksia! Kaikenlaisia koheltajia kyllä on. Ja myös niitä läskejä nettiaddikteja. Ja juoppoja. Mutta ei enää "vanhanaikaisia" sivistyneitä herrasmiehiä. "

Kyllä meitä "vanhanaikaisia" gentlemannejakin on vielä jäljellä, mutta deiteistä meitä ei löydä. Meidät löytää juuri vaikkapa sieltä teatterista, tai konsertista.

Tyypillinen konsertissa kävijä on noin 60-vuotias nainen. Kolmekymppisiä miehiä sen sijaan näkee vain soittajissa. Että siitä vaan sitten koputtelemaan väliajalla soittajien ovia joo...

No ei siellä kyllä kolmekymppisiä naisiakaan näe... Katsovat tv:stä salkkareita tai jotain muuta roskaa...

• B.O.C.
        huh puh viuh aaah kirjoitti:

Voi voi, maailma on täynnä miehiä, jotka eivät mitään muuta teekään vapaa-ajalla kuin häsläävät jonkinlaisen pallon kanssa tai ähkivät salilla kaikenlaisten rautakimpaleiden seurassa. Ja kun on tultu kotiin ja jätetty urheilupyykki vaimon pestäväksi, niin avataan televisio ja katsotaan sitä loppuilta, kun sieltä tulee joku niin helvetin tärkeä matsi, että jos sitä ei nää, on koko elämä pilalla.

Vaan yritäpä löytää mies, joka lähtee omasta aloitteesta teatteriin, oopperaan tai taidenäyttelyyn! Tai klassisen musiikin konserttiin. Sellaiset miehet ovat tässä nykyisessä Mikki Hiiri -kulttuurissa harvinaisuuksia! Kaikenlaisia koheltajia kyllä on. Ja myös niitä läskejä nettiaddikteja. Ja juoppoja. Mutta ei enää "vanhanaikaisia" sivistyneitä herrasmiehiä.

Kyllä sellaisia löytyy. Itse nautin paljon teatterista ja olen lähes aina se joka, on tehnyt aloitteen esitykseen menosta. Niin ja olen 27-vuotias miehekäs mies ja profiilissani oli maininta asiasta. Mutta eipä tuokaan ominasuus olevan minkään arvoinen nettitreffeillä, sen olen huomannut kauan jo niissä piireissä kahlanneena. Joten nyt en enää ole nettitreffi karjamarkkinoilla.

• JummiJammi...
        D-minor kirjoitti:

Ei taatusti totta! Mistä ole etsinyt? Minä kokeilin suomi24:n treffejä...en juo, en tupakoi, käyn teattereissa ja konserteissa mielihyvin, käyn tanssimassa mielelläni...en ole köyhä enkä kipeä...avaan oven naisille ja pysähdyn suojatien eteen...et silles. Nuo tavatut naiset olivat flegmaattisia, apeita, vähäsanaisia ja aivan kuin pelkäsivät minua???
        Eipä sen puoleen, voi sanoa, eivät kiinnostaneet tippaakaan. Miesten pitäisi kertoa itsestään, mutta kun vastapuoli ei joskus anna edes sukunimeään ja joskus ainoastaan salaisen puhelinnumeronsa. Miten näihin naisiin sitten suhtautua.

• vai rikollinen?
        JummiJammi... kirjoitti:

Ei taatusti totta! Mistä ole etsinyt? Minä kokeilin suomi24:n treffejä...en juo, en tupakoi, käyn teattereissa ja konserteissa mielihyvin, käyn tanssimassa mielelläni...en ole köyhä enkä kipeä...avaan oven naisille ja pysähdyn suojatien eteen...et silles. Nuo tavatut naiset olivat flegmaattisia, apeita, vähäsanaisia ja aivan kuin pelkäsivät minua???
        Eipä sen puoleen, voi sanoa, eivät kiinnostaneet tippaakaan. Miesten pitäisi kertoa itsestään, mutta kun vastapuoli ei joskus anna edes sukunimeään ja joskus ainoastaan salaisen puhelinnumeronsa. Miten näihin naisiin sitten suhtautua.

Mitä sinä teet kenenkään sukunimitiedoilla jos tapaat jonkun treffeillä?

• edelleen yksin
        D-minor kirjoitti:

hyvinkin, mutta harva kai menee teatteriin tai konserttiin,ottaa ventovierasta hihasta kiinni ja pyytää treffeille :)
        Yhtä hyvin voi kunnon miehen/naisen tavata metrossa, pimeessä leffasalissa ym. mutta ani harva siellä kai yhteyttä ottaa(luulisin). Joten..... ???

• Huuhaa...

Sanoisin naisista: profiilien tirkistelijöitä, eivät kykene kirjoittamaan normaaleita viestejä, kommunikointikyvyiltään olemattomia, vaatimuslistoillaan (päiväuniunelmillaan) pitkän elokuvan käsikirjoittajia jne.

Ei toimi. Ei se vaan toimi.

Poistun myös näistä kuvioista. Aikani voi käyttää johonkin hyödyllisempään.

• ....................

^Komps, komps, mutta miehistä....

Ja itse luovutin jo vuosi sitten, ei toimi niin ei toimi.

• Etsijä löytää

Olenko joku kummajainen. Sain paljon viestejä, joista vain muutama oli seksinvonkaaja. Joukossa oli useita ajattelu- ja kirjoituskykyisiä miehiä. Monta tapasinkin, eikä ole pahaa sanottavaa. Lopulta omanikin löysin viime kesänä.

• IntelMike

Se on helppoa jos vain osaa. Mulla on ainakin ollu ihan hyviä kokemuksia, treffeillekin johtanut pari. No eihän niistä mitään tullut, mutta se johtuikin minusta itsestäni koska en halunnut että ne johtaisi mihinkään. Oon kyllä samaa mieltä muuten, naiset on jo muutenkin hankalia, mutta lisääppä siihen anonymiteetti niin homma menee oudoksi.

Sattumaan on aika huono luottaa.

• Paluuta ei ole

Vanhenevia ikävystyttäviä naisia, omituisia minusta vielä - paluuta ei ole, sellainen elokuvakin on.

• agoodperson

Onko teillä suositella mitään hyvää sivustoa?
      Olen tässä parikuukautta jo miettinyt, minne sitä laittaisi profiilia, mutta
      kaikki vaikuttaa melkeimpä epäilyttäviltä tai kalliilta..

• Ölleröpöllerö

Olin jonkun aikaa poissa täältä Suomi24 deiteiltä. Palasin vasta takaisin ja heti tuli naisilta viestejä ja vieläpä asiallisia sellaisia. Olen kuvalla enkä todellakaan mikään kiiltokuvapoika, mutta silti herätän kiinnostusta naisissa. En todellakaan ole sitä mieltä, että täällä on vain pelkkiä hörhöjä. Olen tavannut vain täysjärkisiä ihmisiä, joskaan en vielä sitä itselle oikeaa.

Minusta tuntuu, että jengi tuijottaa vain jotain kiloja tai koulutusta ja sen takia jäävät paitsi monesta ihanasta ihmisestä. Minulle nuo eivät merkkaa mitään, joten kontakteja on syntynyt vaikka en sitä kiiltokuvapojan statusta omaakaan.

• Nullunpiulija

Suomi24 treffit on täynnä naisia, jotka eivät esiinny kuvilla, josta totuus paljastuisi.

Ovat päästään aivan sekaisin. Liikunnallinen tarkoittaa lähinnä 100 metrin kävelymatkaa kerran kk

• 44pkl

Tein profiilin päästäkseni lukemaan profiileja s24,s.

Naiset ovat aikeissa aloittaa liikunnan, sitä se liikunnallisuus tarkoittaa. Millä selität muuten kolmoisleuan naisella joka liikkuu päivittäin?
        Huvittavia ovat naiset jotka ilmoittaa profiilissaan että hyviä miehiä ei vaan löydy. Ei varmana löydykään 10-15v nuorempia hoikkia miehiä kun nainen itse on hyllyvä lyhyt elähtänyt lollo.

Toinen huvittava seikka vanhemmilla naisilla, Ikä on vain numeroita sanovat. Sitten hakukriteereinä alkaen omasta iästä muutama vuosi alaspäin-15v nuoremmat. Ikä on vain numeroita tarkoittaa siis vain naista itseään.

Ja vartalo on hoikka vaikka kuvassa olisi miten tukeva mamma tahansa, Pituus/paino jo paljastaa että on kaukana hoikasta. Jos painoa ei ole ilmoitettu, on todennäköisesti ylipainoinen.

Sitten nämä vanhat naiset jotka sanovat profiilissa että parikymppiset älkää laitelko viestejä. Tottakai haluavat lukea niitä viestejä koska tälläiset viestit voi estää asetuksissa jos haluaa mutta pitäähän se mainita profiilissa että nuoret ovat tosi kiinnostuneita..kaikkea kanssa.

Kuvathan on jo kaikille selvää, vanhoja kuvia löytyy vaikka miten paljon.

Aika monet naurut jo saanut naisten profiileja lueskellessa.

• 46vmp

Sama henkilö, kaksi profiilia. Ikä ja pituus vain eroaa, vahingossa?

Aika hyvä: Ole muille sellainen kuin haluat itsellesi oltavan.. Lukee alemmassa profiilissa.
      Luotettavaa, kaikki ei ole sitä miltä näyttää.

JINGER55
      Jinger55
      Nainen, 55 vuotta, Sinkku, Seinäjoki, Etelä-Pohjanmaa

KIIKARISSA
      Elämänkumppani Treffiseura
      Etsin tositarkoituksella fiksua, kilttiä, romanttista, älykästä ja huumorintajuista miestä Seinäjoelta 50-60vuotiasta.
      Olen herkkä, siisti, taiteellinen ja ajatteleva. Pitkät punaiset hiukset, ruskeat silmät, nuorekas, sanottu sieväksi.
      Haluan tutustua ensin kirjoittelemalla, seikkailijat älkää vaivautuko.

ULKONÄKÖ
      Pituus: 165 cm
      Paino: 60 kg
      Ruumiinrakenne: Normaali
      Silmien väri: Ruskea
      Hiusten väri: Punainen
      Pukeutumistyyli: Trendikäs
      TAUSTA
      Lapset: Lapset eivät asu kanssani
      Haluan lapsia: Ei
      Asumismuoto: Asun yksin
      Etninen identiteetti: Valkoinen
      Kielitaito: Englanti, Ruotsi, Suomi
      Koulutus: Ammattikorkeakoulu
      Työssäkäynti: Kokopäivätyössä
      Ammatti: Hallinto/talous
      LAHJAT
      En halua vastaanottaa lahjoja.

LEMPIASIAT
      TV: Puutarha-sisustus-antiikkiohjelmat, rikos ja asiaohjelmat.
      Radio: NRJ ja Ylepuhe.
      Musiikki: Doors, Clash, Beatles, Dingo, Rammstein, J.Newman, tekno, KENT:)
      Elokuvat: Älykäs kauhu-jännitys Hitchcock yms..
      PARASTA MAAILMASSA
      Rakkaus, hellyys, kehuminen ja kannustaminen.

ASIAT, JOTKA SAAVAT MINUT SYTTYMÄÄN
      Älykäs juttelu ja hellyys, mukava yhdessä olo jne..

ASIAT, JOISTA EN INNOSTU
      Ilkeys ja kateus yms.. valittajat..

ARVOT
      Uskonto
      Uskonnon merkitys: Normaali
      Vasemmisto vai oikeisto: Jossain välimaastossa
      Politiikan merkitys: Seuraan aktiivisesti

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KAROLIIINA66

Karoliiina66
      Ole muille sellainen, kuin haluat itsellesi oltavan.
      Nainen, 56 vuotta, Sinkku, Seinäjoki, Etelä-Pohjanmaa

KIIKARISSA
      Elämänkumppani Treffiseura
      -Etsin tositarkoituksella kilttiä, fiksua, ROMANTTISTA, ÄLYKÄSTÄ ja huumorintajuista miestä Seinäjoelta
      50-60.vuotiasta.
      Olen taiteellinen, herkkä, siisti ja ajatteleva.
      Pitkät punaiset hiukset ja ruskeat silmät, nuorekas, sanottu sieväksi.
      -Haluan tutustua ensin kirjoittelemalla,
      SEIKKAILIJAT ÄLKÄÄ VAIVAUTUKO.

ULKONÄKÖ
      Pituus: 160 cm
      Paino: 60 kg
      Ruumiinrakenne: Normaali
      Silmien väri: Ruskea
      Hiusten väri: Punainen
      Pukeutumistyyli: Trendikäs
      TAUSTA
      Lapset: Lapset eivät asu kanssani
      Haluan lapsia: Ei
      Asumismuoto: Asun yksin
      Etninen identiteetti: Valkoinen
      Kielitaito: Englanti, Suomi
      Koulutus: Ammattikorkeakoulu
      Työssäkäynti: Kokopäivätyössä
      Ammatti: Hallinto/talous
      LAHJAT
      En halua vastaanottaa lahjoja.

LEMPIASIAT
      TV: Sisustus-puutarha, asiaohjelmat, rikos-sarjat.
      Radio: Yle puhe ja NRJ.
      Musiikki: Kent, Doors, Beatles, J.Newman, tekno.
      Elokuvat: Hitchcock ym, älykäs kauhu.
      PARASTA MAAILMASSA
      Rakkaus, hellyys, kehuminen ja kannustaminen.

ASIAT, JOTKA SAAVAT MINUT SYTTYMÄÄN
      Älykäs juttelu, hellyys ja rento yhdessä olo.

ASIAT, JOISTA EN INNOSTU
      Negatiivisuus, kateus ja ilkeys, valittajat..

ELÄMÄNTYYLI
      Tupakointi: Savuton
      Suhde alkoholiin: Ehkä juhlapäivinä
      Lemmikit: Ei lemmikkejä
      Liikunta: Liikun säännöllisesti
      ARVOT
      Uskonto: Kristitty
      Uskonnon merkitys: Normaali
      Politiikan merkitys: Seuraan aktiivisesti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1759
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      235
      1602
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      90
      1361
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      66
      1032
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      904
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      862
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      37
      849
    Aihe