Uusia karaokelevyjä?

Lizza75

Mites on, onko uusia karaokelevyjä tulossa Suomipopilta, Magnumilta, Iskelmältä?

12

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blyhfffddfdaad

      no mites on? kandeisko vaikka mennä maahantuojan/valmistajan sivuille kyseleen, ei täältä ainakan saa oikeaa eikä asiallista tietoa!

    • Uutta kehiin

      Juu, alkaa jo käydä tylsäksi tää oottelu, mikä kestää??

    • tulee ainakin yksi

      Tatsia julkaisee ensi viikolla (viimeistään seuraavall) uuden karaokelevyn. Tanssikaraoke vol 1 on tulossa ja kuuleman mukaan heti perään tuleen toinen samanlainen. Hyvä hyvä, mulla on jo omat ennakkotilauksessa.

      • Ihmettelijä ?

        Miten voi ennakkoon tilata, jos missään ei kerrota tulevista uusista levyistä ja niiden sisällöistä ? Vai tarkoittaneeko se sitä, että tilataan ennakkoon tietämättä levyjen sisällöstä !!!


      • Biisinurkka_
        Ihmettelijä ? kirjoitti:

        Miten voi ennakkoon tilata, jos missään ei kerrota tulevista uusista levyistä ja niiden sisällöistä ? Vai tarkoittaneeko se sitä, että tilataan ennakkoon tietämättä levyjen sisällöstä !!!

        Kandee käydä tutustumassa uuteen karaokesarjaan nimeltä Biisinurkka, josta ilmestyy toinen osa Jouluksi. Kappaleita ei ole ainakaan puhkikulutettu ja levyltä löytyy opaslauluraita. Pääset tutustumaan You Tubesta myös hakusanalla Biisinurkka tulevaan levyyn eli BN2:seen ja myös aiemmasta levystä on kooste siellä! Lisäksi BN2:sta tulee cd. Biisinurkka järjestää myös laulukilpailun, johon voit tutustua Biisinurkassa ja voittajat 20 parasta pääsevät laulamaan tulevaisuudessa sarjaan uusilla biiseillä!


      • Tatsian sivuilta
        Ihmettelijä ? kirjoitti:

        Miten voi ennakkoon tilata, jos missään ei kerrota tulevista uusista levyistä ja niiden sisällöistä ? Vai tarkoittaneeko se sitä, että tilataan ennakkoon tietämättä levyjen sisällöstä !!!

        löytyi infoa tuosta uudesta levystä. Kuva kannesta, kappaleiden nimet sekä hinnat. Sinne mä lähetin sähköpostia ja laitoin tilauksen postiennakolla.


      • Ihmettelijä ?
        Tatsian sivuilta kirjoitti:

        löytyi infoa tuosta uudesta levystä. Kuva kannesta, kappaleiden nimet sekä hinnat. Sinne mä lähetin sähköpostia ja laitoin tilauksen postiennakolla.

        Pitäpä kokeilla sitten uudemman kerran etsiä sieltä tietoa uutuuksista. Olen kyllä käynyt siellä eilen viimeeksii, mutta jostain kumman syystä en löytänyt uutta tietoa. Kokeilempa uudestaan:)


      • Ihmetelijä?
        Ihmettelijä ? kirjoitti:

        Pitäpä kokeilla sitten uudemman kerran etsiä sieltä tietoa uutuuksista. Olen kyllä käynyt siellä eilen viimeeksii, mutta jostain kumman syystä en löytänyt uutta tietoa. Kokeilempa uudestaan:)

        Nyt onnistui minullakin löytää uusi tuleva Tatsia-levy ja eikun tilamaan:)


      • ja jippii
        Ihmetelijä? kirjoitti:

        Nyt onnistui minullakin löytää uusi tuleva Tatsia-levy ja eikun tilamaan:)

        Nyt on tullut näköjään Tatsian sivuille tietoa myös tuosta Tanssikaraoke 2 levystä.
        Siis sieltähän löytyy vaikka mitä hienoja kappaleita sekä esittäjiä. Levy ilmestyy sivuston mukaan joulukuun aikana ja ennakkotilauksiakin voi tehdä. Oma tilaus lähti taas heti sähköpostilla, tää on kyllä niin hienoa.


      • Ihmettelijä ?
        ja jippii kirjoitti:

        Nyt on tullut näköjään Tatsian sivuille tietoa myös tuosta Tanssikaraoke 2 levystä.
        Siis sieltähän löytyy vaikka mitä hienoja kappaleita sekä esittäjiä. Levy ilmestyy sivuston mukaan joulukuun aikana ja ennakkotilauksiakin voi tehdä. Oma tilaus lähti taas heti sähköpostilla, tää on kyllä niin hienoa.

        Ihan tarkistuksen vuoksi kysyisin teiltä, jotka olette tilanneet Tatsian sivuilta sähk.postina levyjä, niin tulee vastausta Tatsialta, että tilaus vastaan otetettu?
        Minä tilasin viime viikolla, mutta en saanut mitään kommenttia, joten uskallanko luottaa, että tilaus on kuitenkin mennyt perille !


    • Ja tuottaa lamppuun valkeea, mutta millään muilla mailla, kuin Suomella se eioo riskiä vailla. En tiedä. Harrastan kotona.

    • Metkaa

      Magnum Iskelmä vol. 18 kotikaraoke
      1. Mansikkaa ja valkoapilaa - Neljänsuora
      2. Jenkkikassi - Janne Raappana
      3. Sataa - Paula Koivuniemi
      4. Niin pieni - Annika Eklund
      5. Herätä minut - Charles Plogman
      6. Talviparatiisi - Mikko Siltala
      7. Salamataivas - Laura Vuotilainen
      8. Suloinen myrkynkeittäjä - Mariska
      9. Pimeästä valoon - Yölintu
      10. Sun puolella - Antti Kleemola
      11. Valon pisaroita - Tuure Kilpeläinen
      12. Pidä kiinni - Katri Metso
      13. Hetki kaunis - Pasi Vainionperä
      14. Pakota mut - Tommi Soidinmäki
      15. Rakkauslaulu - Johanna Kurkela
      16. Saat sydäntalven sulamaan - Sari Hellsten
      17. Liian tyly - Jani & Jetsetters
      18. Valon toit - Finlanders
      19. Hei pianomies - Anneli Mattila
      20. Jos menet pois - Suvi Teräsnika

      Lisäksi bonuskappale Alanyan kuningas-Bablo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe