Onko kuvan naisen rinnat kenenkään mielestä kauniit??

masentunut minitissi

41

6282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuskajaskari :)

      Noihan on täydelliset ja ihanat rinulit.
      En mitään isoja lolloja todellakaan halua, edes katella.

      • masentunut minitissi

        Löytäisinpä minäkin joskus miehen, joka ajattelisi noin.


    • ioh8h9

      Oletko saanut kuulla ikäviä kommentteja rinnoistasi vai mistä johtuu, että luulet miesten inhoavan pieniä rintoja? Omat rintani ovat vielä Kätlinin vastaaviakin pienemmät, enkä koskaan ole kuullut niistä pahaa sanaa. Päin vastoin kaikki kommentit ovat olleet positiivisia. Totta kai on miehiä, joiden mielestä ne olisivat vastenmieliset, mutta mitä sitten? Tärkeintä on, että ne, joiden kanssa lähikontaktiin ryhdyn, niistä pitävät.

      Vähän itsetuntoa peliin ja rinta rottingille, tyttö hyvä!

    • Rinnaton2
      • tittulilii

        Huh huh, eipä kyllä ole tuon leikkauksen tulos ainakaan alkuperäistä parempi...


      • iohol
        tittulilii kirjoitti:

        Huh huh, eipä kyllä ole tuon leikkauksen tulos ainakaan alkuperäistä parempi...

        Näyttävät aika paljon Paavo Väyrysen silmiltä.


      • väyryskä
        iohol kirjoitti:

        Näyttävät aika paljon Paavo Väyrysen silmiltä.

        Joo, ihan vinot ja eri suuntiin harittavat


    • Psyy

      No eipähän naisen rintojen kokoon voi itse vaikuttaa. Joillekin jää pienet rinnat ja joku saa vähän enemmän..On vain elettävä sen kanssa mitä on saanut. Joko menee hankkimaan silikonit tai sitten rakastaa itseään sellaisena kuin on. Muita vaihtoehtoja ei ole. Ja aivan varmasti löytyy mies, joka rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet.

      • 14-16

        Minun koko on 70D. Olen jo 35-vuotias enkä ole ikinä kuullut kehuja rinnoistani eikä kukaan mies ole niihin kiinnittänyt mitään huomiota. En muista että kukaan miestä olisi niihin edes koskenut, ei edes ex-mieheni. Nyt hänellä on vaimo jolla on samankokoiset kuin tuossa ekassa kuvassa ja he ovat hurjan rakastuneita( ja olen iloinen heidän puolestaan). Rintani ovat hieman erikokoiset, en tiedä ällöttääkö se miehiä mutta eivät uskalla sanoa. En oikein tiedä kelpaanko rintoineni kenellekään miehelle, mutta en ala siitä enää tässä iässä masentumaan.

        Älä masennu, luulen että suurin osa miehistä pitää juuri tuollaisista rinnoista eniten.


    • 29

      Älä huolehdi. Ei rintojen tarvitse olla kovin isot jotta miehet voi pitää sua seksikkäänä. Toi kuvankin nainen on seksikäs ja kelpais varmasti monelle ulkonäkönsä puolesta.

      • 14

        "Ei rintojen tarvitse olla kovin isot jotta miehet voi pitää sua seksikkäänä"

        Miehenä sanoisin, että ainakin minulle naisen seksikkyys tulee korvien välistä, ja siitä kuinka nainen itsensä kantaa.

        Pää pystyyn "masentunut minitissi", tissien koosta ei kannata masentua, elämä on paljon muutakin.


      • Emma123455
        14 kirjoitti:

        "Ei rintojen tarvitse olla kovin isot jotta miehet voi pitää sua seksikkäänä"

        Miehenä sanoisin, että ainakin minulle naisen seksikkyys tulee korvien välistä, ja siitä kuinka nainen itsensä kantaa.

        Pää pystyyn "masentunut minitissi", tissien koosta ei kannata masentua, elämä on paljon muutakin.

        Onko ton oikeanpuolimmaisen naisen rinnat tossa edellä annetussa kuvassa muka rumat? Itselläni on lähes tollaset, ja 100% luomut :O


    • Sarahan
      • .............

        Parempi tuokin on kuin silikonit. Koko silikonibuumi alkaa olla jo menossa pois "muodista" ja pienet kauniit ja ennen kaikkea AIDOT rinnat tulla tilalle.


    • s

      Nuo näyttää kiinteiltä ja sileiltä, joka on tärkeämpää kuin koko

    • asfasf547

      just tollaset parhaat pienet terhakat

    • pekkapoikolainen

      Alkuperäisessä kuvassa oli täydelliset rinnat, kyllä miesten päät kääntyvät aina kun paljasta pintaa näkyy, mutta seksiä harrastettaessa pienet vievät aina voiton ja tuntuvat paljon paremmilta. Ja varmasti myös omalle terveydelle paremmat.

      • Travelling Bug

        " Ja varmasti myös omalle terveydelle paremmat."
        Ja tämä perustuu...?

        Siis ymmärrän, että on sellaisia jättitissejä, jotka on niin isot, että tulee selkävaivoja. Eräs ystäväni kävi rintansa pienennyttämässä reilu parikymppisenä, juurikin selkävaivojen vuoksi. Mutta eihän normaalikokoiset tissit ole mikään terveysriski! Onhan AA kupin ja J-kupin välillä muutama muukin välimuoto.


    • Asian tunteva

      Höpö-löpö. Pienet rinnat hakkaa isommat 100-0.

    • naurattaa

      Pikkutissiset naiset tänne näköjään vain kirjoittelee. Rinnat ovat naisellisuuden symboli.

      • naurattaa tosiaan

        Juu, tässä se taas nähtiin että isotissiset eivät kestä ajatusta siitä, että osa miehistä todellakin pitää pienistä rinnoista enemmän :). Mielestäni naisellisuus lähtee jostain ihan muusta kuin maitorauhasten koosta, ikävää että isorintaisilla ei ole mitään muuta vertauskuvaa koskaan naisellisuudelle kuin (kuinkas sattuikaan..) isot rinnat. Tämä kertoo mielestäni vain siitä, että isorintaiset ovat vain ylimielisiä koska kuvittelevat, että vain he ovat naisellisia koska heillä on isot rinnat.

        Mutta niinhän se taas olikin että isorintainen joka mollaa pienirintaisia ei missään tapauksessa ole kateellinen pienistä rinnoista. Mutta auta armias jos pienirintainen mollaa isoja rintoja niin heti naureskellaan ylimielisesti ja kaivetaan kateus-korttia pöytään. Huh huh..


      • Melissa.F
        naurattaa tosiaan kirjoitti:

        Juu, tässä se taas nähtiin että isotissiset eivät kestä ajatusta siitä, että osa miehistä todellakin pitää pienistä rinnoista enemmän :). Mielestäni naisellisuus lähtee jostain ihan muusta kuin maitorauhasten koosta, ikävää että isorintaisilla ei ole mitään muuta vertauskuvaa koskaan naisellisuudelle kuin (kuinkas sattuikaan..) isot rinnat. Tämä kertoo mielestäni vain siitä, että isorintaiset ovat vain ylimielisiä koska kuvittelevat, että vain he ovat naisellisia koska heillä on isot rinnat.

        Mutta niinhän se taas olikin että isorintainen joka mollaa pienirintaisia ei missään tapauksessa ole kateellinen pienistä rinnoista. Mutta auta armias jos pienirintainen mollaa isoja rintoja niin heti naureskellaan ylimielisesti ja kaivetaan kateus-korttia pöytään. Huh huh..

        Ja mistähän helvetistä tämän keksit? Minulla on isot rinnat. Olen erittäin hoikka muuten. Arvaa näyttääkö naurettavalta? Arvaa onko vaikeaa löytää tarpeeksi pienellä rinnanympäryksellä varustettuja E-kupin liivejä? Arvaa joudunko pienentämään kaikki juhlavaatteeni ja pukuni kun rintani vaativat koon 42 ja muu vartalo 32? Arvaa onko helvetillistä harrastaa urheilua? Arvaa sainko osakseni seksuaalista ahdistelua ylä-asteikäisenä? Arvaa olisinko mielelläni lopettanut rintojeni kasvun A-kuppikokoon jos jotenkin olisin voinut? Arvaa näyttävätkö rintani inhottavan roikkuvilta tulevaisuudessa? Arvaa nautinko tästä kaikesta?

        Niin. Mitä muuta tähän sanoisi. Älä yleistä, kiitos, Luulen että suurin osa miehistä pitää pienirintaisista naisista, isorintaiset ovat monelle kuin pelkkiä seksileluja. En usko, että kukaan on tarpeeksi tyhmä ollakseni kateellinen isoista rinnoistani. Ja muutenkin ihan typerää taistella jostain pituudesta, painosta, hiuksista tai rintojen väristä. Oikeita vastauksia kun ei ole. Mutta luulisin että ihan kaikille löytyy ihannoijansa, edes yksi.


    • En tykännyt

      Eihän noita ees voi rinnoiksi sanoa! Mullakin on isommat (rintalihakset) ja oon mies! Haluisin siis et naisellani ois ees jotain rinnoiksi tunnistettavaa.

    • nainen,

      Älä ajattele noin. Mieti nyt miten paljon on kauniita naisia, joilla on pienet rinnat. Eivät ne ole ainoat asiat naisessa. Mietippä nyt vaikka miten upeita (pienirintaisia) naisia ovat Taylor Swift tai vaikka Keira Knightley. Eivät kaikki kuuluisuudet ota silikoneja vaan kantavat pienet rinnat kauniisti ja ylpeydellä. Vaikka nainen olenkin niin kyllä ottaisin heti tuollaisen upean kauniin naisen kuin vaikka Taylor miettimättä edes mitään rintoja. Itselläni on myös pienet rinnat ja iän myötä ne olen itse hyväksynyt. Pienikin voi olla kaunista ja onneksi eri ihmiset pitävät erilaisista rinnoista. Jos joku ei halua sinua rintojen takia niin ei hän sinua ansaitse, etkä sellaisessa ihmisessä mitään menettäisikään.

      Taylor Swift kuva http://taylorswiftxd.blogspot.com/2010/10/photo-32.html

      Keira Knightley kuva http://www.sweet-keira.net/gallery/displayimage.php?album=16&pid=38065#top_display_media

      ja http://www.myclassiclyrics.com/artist_biographies/Keira_Knightley_biography.htm

    • Viis kupeista

      Ihmetyttää turhamaiset rintakeskustelut. Minulla on C-kupin rinnat, pyöreät, kiinteät ja kovasti kehutut. Itselleni rinnat eivät ole mikään tärkeä asia kuitenkaan. Jos minulla olisi hyvin pienet rinnat, kantaisin ne ylpeänä, samoin vielä isommat rinnat. Naisellisuuteni, seksikkyyteni ja itsetuntoni ei ole mitenkään rinnoista kiinni. Jokainen menee niillä eväillä mitkä on annettu ja ollaan ylpeitä itsestämme ja iloisia siitä että olemme terveitä eikä muuteta itseämme ainakaan muiden mieltymysten takia :)

    • mies29--

      Ihanat pikku tisut. Kyllä tykkään!

    • Silareita

      suosittelisin tuolle ketjun aloittajan linkittämälle naiselle. Eiväthän nuo oikeasti edes ole mitkään rinnat. Muuten on nätti tyttö, kuka hän sitten lieneekään, mutta vartalonsa on kuin 13-vuotiaalla pojalla. Nykyään on keinot, jolla tuollaisen vammaisuuden voi kätevästi korjata. Miksi rinnaton nainen ei käyttäisi kirurgiaa hyväkseen ja korjaisi vammansa? Leikataanhan hörökorvia ja roikkuvia silmäluomiakin. Mikä niistä tekee niin erilaisia kuin rinnoista, joita ei ole?

      • nainenroikkutisseil

        Miksi pitäisi? Minun mielestäni ovat ihan kauniit rinnat. Raskauden aikana luultavasti vähän kasvaisivat luonnostaan. Hänhän voi käyttää kaikkia kauniita vaatteitakin. Kauniit ovat.


    • Kyllä pidän (M41)

      Minä pidän pienirintaisista naisista, sillä vaatteet istuvat sirolle naiselle paljon kauniimmin ja muutenkin nainen on kaikin puolin seksikkäämpi.. toki hieman muodokkaampi nainen voi olla alasti nätimpi, mutta sitä ei kestä montaa vuotta ja sitten kun ikää tulee, menee sirommat naiset taas edelle.. roikkuvat rinnat ovat järkyttävät, oli sitten D tai DD kokoa..

      • cvxvcxdsf

        Mielestäni nimenomaan pienet rinnat pääsevät paljaana oikeuksiinsa, ovat usein upeat kunhan ovat muodoltaan hyvät. Isot rinnat sen sijaan voivat näyttää upeilta vaatteet päällä, mutta sitten roikkuvat paljaana tai näyttävät liian suurilta.


      • kätlin on hot
        cvxvcxdsf kirjoitti:

        Mielestäni nimenomaan pienet rinnat pääsevät paljaana oikeuksiinsa, ovat usein upeat kunhan ovat muodoltaan hyvät. Isot rinnat sen sijaan voivat näyttää upeilta vaatteet päällä, mutta sitten roikkuvat paljaana tai näyttävät liian suurilta.

        Allekirjoitan. Monta pettymystä on tullut eteen kun isotissinen seksikäs nainen on riisunut rintaliivinsä... Tissit ovatkin roikkuneet raskausarpisina... Vaikka naiset ovat olleet nuoria ja hyvännäköisiä... Mieluummin hyvin pienet kuin isot.


      • Kyllä (M41)
        kätlin on hot kirjoitti:

        Allekirjoitan. Monta pettymystä on tullut eteen kun isotissinen seksikäs nainen on riisunut rintaliivinsä... Tissit ovatkin roikkuneet raskausarpisina... Vaikka naiset ovat olleet nuoria ja hyvännäköisiä... Mieluummin hyvin pienet kuin isot.

        Tuo ihan loppu oli sarkasmia, eli D tai DD on järkyttävä koko =8^O

        Eli tarkoitan lähinnä tuollaisia "käteen istuvia" rintoja, ovatko sitten sitä beetä tai peräti ceetä (tuskin, enpä tiedä), mutta voivat olla hyvinkin täyteläiset ja terhakat vielä vähän yli parikymppisenä, mutta kolmenkympin korvilla olevat joutuvat tosiaan pushuppaamaan jo tuossakin koossa, jotta näyttävät hyviltä ja pettymys on tosiaan pienoinen kun riisuuntuvat.. eli ei tosiaan montaa vuotta näytä isommat rinnat kauniimmilta.

        Ja ehdottomasti parasta pienemmissä rinnoissa on se, että nainen voi olla huoletta myös ilman rintsikoita ja mikäs sen mukavampaa miehen silmälle on :)


    • .............

      Todella kauniit tissit! Ihananmuotoiset ja terhakat. Pääsisinpä puristelemaan ja suutelemaan niitä.

    • Shole

      Eikö rintojen koossa ole kyse seksuaalisuudesta näin miehiseltä näkökannalta? Jos isot rinnat ovat merkki jostain nyt sitten mistä lie, niin minkä takia sitten muutamat tuntemani pienirintaiset naiset saavat aikaiseksi mahanpohjaan jännän kouraisevan tunteen joka kerta kun tapaan heidät. Ja unettoman yön heti perään.

      • wtetwewtetww

        Jos mahaa kouraisee niin ota activiaa, unettomuuteen suosittelen melatoniinia.


    • 1212

      Pääasia että on itse tyytyväinen, miesten mielipide ei tuossa asiassa voi kiinnostaa jos on yhtään itsetuntoa.

    • Roikkotissi
    • Anonyymi

      Niitä ei näkynyt enää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      923
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      47
      809
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      709
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      75
      700
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      45
      692
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      33
      670
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      105
      652
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      79
      633
    9. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    10. Olet tyylitajuton

      Ja ruma. En ole ikinä pitänyt ulkonäöstäsi. Et ole minun tyyppiäni millään tavalla. Puheesi on sellaista mongerrusta ett
      Ikävä
      25
      581
    Aihe