Mikä vika tulostimessa..

Epson 100

Kesken tulostuksen teki topin, samalla kuului outo ääni, eikä suostu tulostamaan enää. Mahtoiko värikasettiin tulla joku vika? Olen kyllä nekin käynyt läpi.
Olen tehnyt kaiken minkä osaan, poistanut pariin kertaan ohjauspaneelista ja ajanut takaisin, mutta kun ei.

Kysyisin vielä, jos joudun hankkimaan uuden tulostimen, niin onko laasertulostin parempi ja eikö siihen tarvi ostaa värikasetteja?

5

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19

      Ei kai jäänyt paperi jumiin?

      Jos hankit lasertulostimen niin tarvitset siihen sen omia värikasetteja, toki. Mustavalkolaseriin vain mustaa tietenkin.

    • z o o m

      Laser on sata kertaa parempi, ei kuiva musteet ja muutenkin varmatoimisempi.

      • Tuskin se vika värikaseteissa on. Taitaa olla jotenkin jumiutunut se koko kisko.
        Paperi jumissa voisi olla yksi syy. Ajurien uudelleen asennus saattaa auttaa jos vika on ohjelmistopuolella.

        Sanotaan nyt vielä tulostimista. Jos haluat laadukkaita valokuvia tulostaa niin laser on surkeampi kuin muste.
        Laserin suuri plussa on että ei kuivu vähäisellä käytöllä, kuten muste tulostimet.

        Eli ei nyt ihan itsestään selvää kumpi parempi. Käyttö ratkaisee.


      • Epson 100
        sfinski80 kirjoitti:

        Tuskin se vika värikaseteissa on. Taitaa olla jotenkin jumiutunut se koko kisko.
        Paperi jumissa voisi olla yksi syy. Ajurien uudelleen asennus saattaa auttaa jos vika on ohjelmistopuolella.

        Sanotaan nyt vielä tulostimista. Jos haluat laadukkaita valokuvia tulostaa niin laser on surkeampi kuin muste.
        Laserin suuri plussa on että ei kuivu vähäisellä käytöllä, kuten muste tulostimet.

        Eli ei nyt ihan itsestään selvää kumpi parempi. Käyttö ratkaisee.

        Ei sielä paperia ollut jumissa, ja mitä sille kiskollekaan voi tehdä, Pari kertaa olen asentanut uudelleen.
        Nyt en keksi muuta kun vaihtaa,

        Epsonia en enää huoli, tämä kyllä on ollut se halvin malli, ei isoa vahinkoa tullut.

        Mutta mikähän merkki olis paras, eikö ne laaserin värikasetit ole kalliimpia?
        En paljonkaan valokuvia tulostele, ja muutenkin tarviin melko vähän tulostinta, mutta kuitenkin.

        Onko sellaista mallia että on vain tulostin, kun on enestään jo skanneri?


      • Epson 100 kirjoitti:

        Ei sielä paperia ollut jumissa, ja mitä sille kiskollekaan voi tehdä, Pari kertaa olen asentanut uudelleen.
        Nyt en keksi muuta kun vaihtaa,

        Epsonia en enää huoli, tämä kyllä on ollut se halvin malli, ei isoa vahinkoa tullut.

        Mutta mikähän merkki olis paras, eikö ne laaserin värikasetit ole kalliimpia?
        En paljonkaan valokuvia tulostele, ja muutenkin tarviin melko vähän tulostinta, mutta kuitenkin.

        Onko sellaista mallia että on vain tulostin, kun on enestään jo skanneri?

        ainakin löytyy pelkkä tulostinkin. mustepuolella taitaa kaikki olla nykyään monitoimikoneita. laserin kasetit ovat huomattavasti kalliimpia kuin mustesuihkun.
        siitä mustekasetin kuivumisesta en nykypäivän laitteissa ole niinkään varma. nimittäin olin melkein kolme kuukautta tulostamatta eikä mitään ongelmia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe