Kesken tulostuksen teki topin, samalla kuului outo ääni, eikä suostu tulostamaan enää. Mahtoiko värikasettiin tulla joku vika? Olen kyllä nekin käynyt läpi.
Olen tehnyt kaiken minkä osaan, poistanut pariin kertaan ohjauspaneelista ja ajanut takaisin, mutta kun ei.
Kysyisin vielä, jos joudun hankkimaan uuden tulostimen, niin onko laasertulostin parempi ja eikö siihen tarvi ostaa värikasetteja?
Mikä vika tulostimessa..
5
209
Vastaukset
- 19
Ei kai jäänyt paperi jumiin?
Jos hankit lasertulostimen niin tarvitset siihen sen omia värikasetteja, toki. Mustavalkolaseriin vain mustaa tietenkin. - z o o m
Laser on sata kertaa parempi, ei kuiva musteet ja muutenkin varmatoimisempi.
Tuskin se vika värikaseteissa on. Taitaa olla jotenkin jumiutunut se koko kisko.
Paperi jumissa voisi olla yksi syy. Ajurien uudelleen asennus saattaa auttaa jos vika on ohjelmistopuolella.
Sanotaan nyt vielä tulostimista. Jos haluat laadukkaita valokuvia tulostaa niin laser on surkeampi kuin muste.
Laserin suuri plussa on että ei kuivu vähäisellä käytöllä, kuten muste tulostimet.
Eli ei nyt ihan itsestään selvää kumpi parempi. Käyttö ratkaisee.- Epson 100
sfinski80 kirjoitti:
Tuskin se vika värikaseteissa on. Taitaa olla jotenkin jumiutunut se koko kisko.
Paperi jumissa voisi olla yksi syy. Ajurien uudelleen asennus saattaa auttaa jos vika on ohjelmistopuolella.
Sanotaan nyt vielä tulostimista. Jos haluat laadukkaita valokuvia tulostaa niin laser on surkeampi kuin muste.
Laserin suuri plussa on että ei kuivu vähäisellä käytöllä, kuten muste tulostimet.
Eli ei nyt ihan itsestään selvää kumpi parempi. Käyttö ratkaisee.Ei sielä paperia ollut jumissa, ja mitä sille kiskollekaan voi tehdä, Pari kertaa olen asentanut uudelleen.
Nyt en keksi muuta kun vaihtaa,
Epsonia en enää huoli, tämä kyllä on ollut se halvin malli, ei isoa vahinkoa tullut.
Mutta mikähän merkki olis paras, eikö ne laaserin värikasetit ole kalliimpia?
En paljonkaan valokuvia tulostele, ja muutenkin tarviin melko vähän tulostinta, mutta kuitenkin.
Onko sellaista mallia että on vain tulostin, kun on enestään jo skanneri? Epson 100 kirjoitti:
Ei sielä paperia ollut jumissa, ja mitä sille kiskollekaan voi tehdä, Pari kertaa olen asentanut uudelleen.
Nyt en keksi muuta kun vaihtaa,
Epsonia en enää huoli, tämä kyllä on ollut se halvin malli, ei isoa vahinkoa tullut.
Mutta mikähän merkki olis paras, eikö ne laaserin värikasetit ole kalliimpia?
En paljonkaan valokuvia tulostele, ja muutenkin tarviin melko vähän tulostinta, mutta kuitenkin.
Onko sellaista mallia että on vain tulostin, kun on enestään jo skanneri?ainakin löytyy pelkkä tulostinkin. mustepuolella taitaa kaikki olla nykyään monitoimikoneita. laserin kasetit ovat huomattavasti kalliimpia kuin mustesuihkun.
siitä mustekasetin kuivumisesta en nykypäivän laitteissa ole niinkään varma. nimittäin olin melkein kolme kuukautta tulostamatta eikä mitään ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381