Mikä avuksi autolle, jonka polttoainemittari näyttää aina nollaa?
Onko vika helppo korjata? Onko kellään kokemuksia? Vikahan voi olla mm. mittarissa, vaijereissa tai anturissa. Mitenköhän kalliiksi tulisi korjauttaa tämä piinallinen ongelma?
Kiitos Teille, jotka viitsivät kertoa omista kokemuksistaan minulle, jo etukäteen.
Polttoainemittari ei toimi
11
13614
Vastaukset
- m.asentaja
missä autossa on polttoainemittariin liittyvä vaijeri,niin sanoisin että vian korjaus voi maksaa ihan mitä vaan 10 euron ja 500 euron välillä,riippuen siitä kojataanko vanhaa corollaa vai ferraria.
- Neuvokaa minua
Audi 80 2.0E 1992 avant.
- olla -
Neuvokaa minua kirjoitti:
Audi 80 2.0E 1992 avant.
niin että mittari on hajonnut
- redw
Osta tankkiin polttoainetta
- Neuvokaa minua
vinkistä ;D
- mhmb b
Väännät sen viisarin väkisin sinne toiseen laitaan. Johan kulkee taas!
- Oldsboy
Ossaisko joku sannoo mikä ois vikana ku (Oldsmobilen) p-ainemittari näyttää täyttä tankkia kun laittaa virrat päälle ja auto on käynnissä? Kun auto on sammuksissa jonkun aikaa (esim. yön yli), niin mittari näyttää pykälää vaille täyttä tankkia.. Osaisko joku neuvoo? Kiitos!!
Sain kyseisen auton 18.10.-10 ja tankkasin sillon normaalisti puoleen tankkiin ja viisari jäi siihen.. No, Ajoin auton Iisalmesta Kuopioon ja tankkasin Kuopiossa uudestaan puoleen tankkiin, jonka jälkeen viisari siis nousi täyteen tankkiin.. Voiko vika olla kohossa vai missä? Vika voi olla anturissa tai mittarissa, tod.näk. kosketushäiriö, anturin korjaaminen on työlästä, koska tankki on irrotettava autosta. Ainakin jos ei anturin huoltoa varten ole tehty koriin mitään aukkoa ja tankki on auton alla.
Minä nollaan aina trippimittarin tankkauksen yhteydessä vanhassa suzuki swiftissäni, jossa mittari ei tosin näytä nollaa, mutta kuitenkin vähän mitä sattuu, luottaa siihen ei voi. Trippi kertoo, paljonko tankatulla bensalla on ajettu, ja jos tuntee auton keskikulutuksen suurinpiirtein, voi tankata sitten ajoissa.
Silloin onkin jo vaikeampaa, jos ei kilometrimittarikaan toimisi.Tätä menetelmää minäkin olen muutaman vuoden käyttänyt ilman mitään ongelmia. Tarkastin yleismittarilla että vika on mittarissa ja uusi mittarikin on ollut jo vuoden hyllyssä, vaan eipä ole tullut vaihdettua kun haitta on niin pieni. Se mitari kun joka tapauksessa on ns. hehtaarimittari.
- ja sitten
Tarkasta ensin yleismittarilla, tuleeko uimurille päin sähköä, ja paljonko uimurin vastus on. Jos sähköä tulee, ja vastus on jotain muuta kuin ääretön, niin hae romikselta toimiva mittari, tai mittaristo, ja vaihda se rikkinäisen tilalle.
- Anonyymi
No mittari näyttää .vaikka on tankannu 20e..ossaako joku valaista mikä on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222441- 622374
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321510
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201176- 951171