Jos nainen ei juo?

11111111111

Ois kiva tietää mitä mieltä te miehet ootte naisesta joka ei juo? Oon 18v. urheilullinen ja puhelias ja omasta mielestä iha nätti :D Itse en juo alkoholia ollenkaamut käyn silti baareissa yms. Monet miehet kenen kans oon jutellu baareissa tai bileissä on yleensä menny kauhee vaivautuneeks ja kiinnostus lopahtanu sen jälkee ku oon sanonu etten juo :/ Siis en mitenkää kyllä mainosta miehille sitä että en juo mutta jos on drinkkejä tarjottu nii sillon oon sanonu.

80

3807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnioitettava

      Päätös, ei voi muuta sanoa!

    • herpaderpa

      En oo mies, mut veikkaan, että jos nainen ei juo niin sitä on hankalampi saada sänkyyn niillä laimeilla iskulauseilla mitä ne heittää hahaha :D
      Tosimiestä ei haittaa jos nainen ei juo, sillä tosimiehen jutut päihittää alkoholin tuottaman huumaavan tunteen ihan kuus-nolla ;)

    • Elämäneliksiiri

      En minäkään "juo", enkä anna kenenkään muun päättää sitä asiaa puolestani. Alkoholiton sekoitus tai tuoremehulasi kädessä menee täydestä kuin häkä eikä tarvitse selitellä juomattomuuttaan. Juhlimistani asia ei ole ikinä estänyt enkä ole koskaan jäänyt pippaloista pois sen takia, että muut kännäävät ja itse olen joskus vesiselvä ja joskus vähän siemaillut. Luultavasti olen vielä sekin, jolla on hauskinta.

      Absolutisti en siis ole, käytän alkon tuotteita kyllä mutta kun osaan sen(kin) taidon, niin juopumaan en itseäni päästä. Humaltuminen on moukkamaista ja siitä juolahtikin mieleen; matkakohteen biletyspaikassa nenäni alla oli pitkä lasi vettä kun vastapäätä istahti suomalainen junttieinari täydessä lastissa. Kun käänsin pään toiseen suuntaan, tämä luomakunnan kruunu maistoi lasistani, luuli kai sen olevan Kirkasta täynnä. Kun uskalsin kysyä ääneen, että "joitko sä mun lasista?", niin meinasin saada turpiin, eikä se riittänyt, että lähdin karkuun, einari tuli perässä. 101 %:nen esimerkki siitä, miksi ei kannata kännätä; harmaat aivosolut vähenevät liian tiuhaan tahtiin eikä käsitä, tajua, ymmärrä ... missä mennään.

    • nanaaa92

      Mä nyt en ole mies, mutta oon samanikänen enkä myöskään juo juurikaan. Tai ehkä 3 siideriä vuodessa. :) Koskaan ei ole kukaan sanonut että se olisi mitenkänä huono juttu, päinvastoin sitä on pidetty hienona asiana. :D Ehkä se on sitten miten sen ilmaisee, että jos on tosi tiukasti että "nevöevö ja kaikki alkoholi on perseestä" niin saa vähän kielteisen vastaanoton (en siis väitä että olisit tehnyt näin) niin sitten kyllä varmaan näytetään vähän hapanta naamaa.

      • missy19

        Heh, älä välitä. Se taitaa tosiaankin johtua vain siitä, ettet tod.näköisesti lähde miesten yhden illan heiloiksi, kun et oo kännissä. Kunnioitus sulle, hyvä päätös. :)


    • nightranger

      Jos nainen ei juo niin se on mahtava juttu, koska itsekään en juo.

      • nightranger

        Unohtui tuosta viestistä se, että itseäni ei haittaa jos nainen juo kohtuuden rajoissa, mutta esim jos vetää kauheat lasit joka viikonloppu ni en jaksa katella.


    • 3647

      olis plussaa mun papereissa! Ei sillä ettenkö voisi seurustella alkoholia käyttävän kanssa, mutta ei ole mitään haittaa jos ei käytä.

    • Poika 1991

      Mua se ei haittais ollenkaan, koska en itekään juo (ellei nyt satunnaista viiniä kuohuviiniä lasketa).

      Eli mun mielestä se olis tosi hyvä, haluan tytän joka käyttää vain vähän alkoholia.

      • Niinpä...

        ..tähän sitä usein törmää, kun joku sanoo ettei juo.. ja sitten tulee tuo "ellei nyt..lasketa".

        Minä juon satunnaisesta, tänäkin vuonna olen kaksissa juhlissa ottanut tervetulojuoman ja arvostan kyllä kovasti ihmisiä, jotka eivät ota senkään vertaa. Eihän ihminen alkoholia mihinkään tarvitse ja minäkin voisin sinänäsä olla ottamatta tuotakaan, mutta jos en autolla ole, niin ei minua tuollainen määrä haittaa.. en vain ole tajunnut koskaan mikä siinä kännissä on niin hienoa.


      • cvxcvfds
        Niinpä... kirjoitti:

        ..tähän sitä usein törmää, kun joku sanoo ettei juo.. ja sitten tulee tuo "ellei nyt..lasketa".

        Minä juon satunnaisesta, tänäkin vuonna olen kaksissa juhlissa ottanut tervetulojuoman ja arvostan kyllä kovasti ihmisiä, jotka eivät ota senkään vertaa. Eihän ihminen alkoholia mihinkään tarvitse ja minäkin voisin sinänäsä olla ottamatta tuotakaan, mutta jos en autolla ole, niin ei minua tuollainen määrä haittaa.. en vain ole tajunnut koskaan mikä siinä kännissä on niin hienoa.

        Känni rentouttaa. Toki on myös eriasteisia kännejä enkä minäkään niitä kaikkia ymmärrä. Näissä keskusteluissa unohdetaan toisinaan myös maku, joitain juomia juo ihan vain maun takia.


    • entinen absolutisti

      Minä kännään nykyisin, mutta joskus olin noin vuoden verran absolutisti. Silloinen miesystävä piti sitä typeränä ja jankkasi ja jankkasi, että jos alkoholi ei sovi, niin sitten pitää vain kokeilla erilaisia laatuja, että löytyisi sopiva. Eli jos en pärjännyt siiderin kanssa, piti kännätä kaljalla tai viinalla. Aika äkkiä miehestä tuli eksä. Tämä oli tietysti vain yksi esimerkki miehen typer... siis... vähän poikkeavasta tavasta ajatella.

      Miksiköhän taas roikun täällä? Teidän jutut on hassuja. :D

      • vcxvcxf

        Tuollainen käytös on tuskin kovinkaan yleistä.


    • Varma tieto

      Hyvä että et juo. Humalaan varsinkaan ei kannata juoda itseään ikinä.

    • j

      Ite oon 18v mies ja en juo. Mulla on vielä vaikeempaa koska en halua sellaista joka juo :)
      Baareissakaan en käy. Mulla ei oo mitään hommata naista. Oon komee ja lihaksikas, mutta ei naiset tule pokaamaan tien päältä vaan pitäs sinnebaariin raahautua jo alkais tapahtua. Mut sepä ois vaan säälittävää. Paljon mukavampi on vanhanakin kehua että hommas naisen lenkillä, eikä siellä iänikuisessa baarissa.

      • -Ninni87-

        Munkin mielestä on tosi typerää mennä johonkin juottolaan etsimään seurustelukumppania kännisistä ja usien myös kiimaisista ihmisistä. Mieluummin jostain kahvilasta tai harrastuksen parista, tai sieltä lenkkipolulta :)
        Itse en juo myöskään ollenkaan enään, join ennen paljon ja usein ja se oli minulle ongelma, en osannut käyttäytyä, joten lopetin.


      • Kantapää

        Asia mies, täysin samaa mieltä kanssasi.
        Surkeata miten usein näilläkin palstoilla saa sen käsityksen, etteivät nuoret ihmiset osaa enään juuri muulla tavalla keskenään seurustella ja tutustua, kun baaritiskillä notkumalla. Jotainhan sosiaalisissa normeissa on pielessä, jos meillä noin pari-kolmekymppisillä on oletusarvoista, että seurustelusuhteetkin löydetään aina pubista..


    • ........

      1) Mies tajuaa heittäneensä huonoa kännistä läppää selvälle naiselle.
      2) Mies tajuaa, ettet ole lähdössä kämpille.

      • ultra bar

        Kun tyttö ei juo hän on varmaankin raskaana
        Eikä parin kannata lähteä ulos
        Vain yhdet avaimet mukanaan
        Pojat tahtovat kuulla että tytön kesähameen alla
        Ei ole alushousuja
        Ja juuri sen tytöt halusivat sanoa


    • Keep it up! Löydät viel ikäses miehen jostan joka ei juo ja urheilee sit on kivaa :-) Hmmm.... älä ota drinkkia, ota limu. ^_^

    • sanonpahan vaan

      Minä haluan nimenomaan naisen, joka ei juo. Ongelmana on vain se, että ne tahtovat olla nykypäivänä valitettavan harvassa.

    • AnTi-iDiOt

      Itsekin olen ollut streittari koko pienen ikäni (olen siis 21) ja onnistunut sinä aikana löytämään tasan 2 jätkää jotka eivät juo. Tulen päihdekodista joten en missään nimessä halua alkoholia käyttävää miestä itsellesi vaikka toinen ei kännäisikään joka v-loppu, se ei vain tunnu minusta hyvältä. Usein saa myös törmätä kaikenmaailman jeesustelijoihin jotka vannovat ettei juomattomuuteni haittaa ja että on tosi kunnioitettavaa ja plaa plaa plaa. Kumma kuitenkin kun kaveriporukoista jätetään silti pihalle ja miehet karsastavat raitista naista, pitävät jotenkin omituisena tai tosi uskonnollisena (mitä en ateistina todellakaan ole).

    • biologian professori

      niin hän kuolee janoon melko lyhyhesä ajassa eikä hänestä ole silloin iloa muuta kuin madoille ja mahdollisesti korppikotkille ja nekrofiileille.

      • AnTi-iDiOt

        Kumma professori olet jos et tajua sanan "juominen" asiayhteyttä tässä keskustelussa..


      • MAA1
        AnTi-iDiOt kirjoitti:

        Kumma professori olet jos et tajua sanan "juominen" asiayhteyttä tässä keskustelussa..

        eläköön ironia ja tyhmät ihmiset


    • Mies22vkl

      Eipä ole mikään ongelma jos nainen ei juo. Edellyttäen, että tämä juomattomuus ei ole ehdoton ei. Eli edes viinilasillinen ruuan kanssa ei käy. Tällainen ehdottomuus kertoo mielestäni, että kaikki ei välttämättä ole kunnossa.


      Aika ikävää jos nainen ei käy edes yökerhoissa. Jos nainen kuitenkin tulee mukaan eikä istu siellä vain tylsistyneenä pöydässä niin mielestäni yhdentekevää juoko vai eikö juo. Jos taas tulee baariin, mutta mököttää pöydässä niin ei liene yllätys, että sellainen ei kauheasti kiinnosta.

      • sussu22

        mäkään en oo koskaan ollut elämässäni mikään bilehile ja harvoin juonut ja jos niin silloinkin vähän, mut on aina miehiä riittänyt! ei sen juomattomuuden pitäs vaikuttaa pätkääkään jos on on kunnollinen mies. =)


      • nightranger

        Ensin sanot, että juomattomuus ei ole ongelma mutta sitten se onkin?


      • Mies22vkl
        nightranger kirjoitti:

        Ensin sanot, että juomattomuus ei ole ongelma mutta sitten se onkin?

        Juomattomuus on ongelma jos ihminen on juomatta vääristä syistä.

        Esimerkiksi jos ihminen ei juo, koska ei kykene hallitsemaan alkoholinkäyttöään niin kyseinen tasapainoton ihminen ei kiinnosta minua.

        Jos ei juo uskonnon takia niin hän ei myöskään kiinnosta minua, koska en voi arvostaa uskovaa ihmistä samalla tavoin kuin ateistia.

        Ja jos juomattomuudesta seuraa se, että nainen ei viihdy edes baarissa niin tämä saattaa olla ongelma, koska minä viihdyn baarissa toisinaan.


      • Marmor
        Mies22vkl kirjoitti:

        Juomattomuus on ongelma jos ihminen on juomatta vääristä syistä.

        Esimerkiksi jos ihminen ei juo, koska ei kykene hallitsemaan alkoholinkäyttöään niin kyseinen tasapainoton ihminen ei kiinnosta minua.

        Jos ei juo uskonnon takia niin hän ei myöskään kiinnosta minua, koska en voi arvostaa uskovaa ihmistä samalla tavoin kuin ateistia.

        Ja jos juomattomuudesta seuraa se, että nainen ei viihdy edes baarissa niin tämä saattaa olla ongelma, koska minä viihdyn baarissa toisinaan.

        Niin eli naisen juomattomuus on sinulle ongelma kaikesta huolimatta, älä yritä jeesustella. Minä en ainakaan käytä alkoholia siitä syystä että kasvoin päihdekodissa mikä on mielestäni terve lähtökohta minun juomattomuudelleni. En ole koskaan käyttänyt alkoholia. Enkä myöskään viihdy baareissa samasta syystä, ei siellä ole mitään muuta tekemistä kuin katsella kännisiä örveltäjiä joten vietän aikani jossain kehittävämmässä paikassa. Onneksi löysin rinnalleni samanhenkisen miehen joka ei tekopyhästi mainosta ensin juomattomuuttaan mutta sitten vähän ajan päästä onkin eri ääni kellossa kun "kyllä sitä nyt välillä pitää vähän nollata".


      • Mies22vkl
        Marmor kirjoitti:

        Niin eli naisen juomattomuus on sinulle ongelma kaikesta huolimatta, älä yritä jeesustella. Minä en ainakaan käytä alkoholia siitä syystä että kasvoin päihdekodissa mikä on mielestäni terve lähtökohta minun juomattomuudelleni. En ole koskaan käyttänyt alkoholia. Enkä myöskään viihdy baareissa samasta syystä, ei siellä ole mitään muuta tekemistä kuin katsella kännisiä örveltäjiä joten vietän aikani jossain kehittävämmässä paikassa. Onneksi löysin rinnalleni samanhenkisen miehen joka ei tekopyhästi mainosta ensin juomattomuuttaan mutta sitten vähän ajan päästä onkin eri ääni kellossa kun "kyllä sitä nyt välillä pitää vähän nollata".

        Ei minun tarvitse jeesustella. Siitä voit lukea missä tapauksissa juomattomuus on ongelma minulle.

        Jos on hauska ihminen eikä juo alkoholia kun ei koe saavansa siitä mitään, niin silloin juomattomuus ei ole mikään ongelma minulle.


      • Tarkkaile juttujasi
        Mies22vkl kirjoitti:

        Juomattomuus on ongelma jos ihminen on juomatta vääristä syistä.

        Esimerkiksi jos ihminen ei juo, koska ei kykene hallitsemaan alkoholinkäyttöään niin kyseinen tasapainoton ihminen ei kiinnosta minua.

        Jos ei juo uskonnon takia niin hän ei myöskään kiinnosta minua, koska en voi arvostaa uskovaa ihmistä samalla tavoin kuin ateistia.

        Ja jos juomattomuudesta seuraa se, että nainen ei viihdy edes baarissa niin tämä saattaa olla ongelma, koska minä viihdyn baarissa toisinaan.

        Onko sillä jotain merkitystä jollekulle, että sinä "et voi arvostaa uskovaa ihmistä samalla tavoin kuin ateistia". Sinulla on ongelma, ei uskovalla. Mikä on "väärä syy" ? Miksi ? Sinäkö sen määrittelet ? Mikä sinä luulet olevasi arvostelemaan kenenkään juomattomuuden syitä, pääasia on, että ei kännää ja osoita sillä lailla olevansa idiootti. Tekeekö "baarissa viihtyminen" sinusta jotenki yli- tai paremman ihmisen ?


      • Mies22vkl
        Tarkkaile juttujasi kirjoitti:

        Onko sillä jotain merkitystä jollekulle, että sinä "et voi arvostaa uskovaa ihmistä samalla tavoin kuin ateistia". Sinulla on ongelma, ei uskovalla. Mikä on "väärä syy" ? Miksi ? Sinäkö sen määrittelet ? Mikä sinä luulet olevasi arvostelemaan kenenkään juomattomuuden syitä, pääasia on, että ei kännää ja osoita sillä lailla olevansa idiootti. Tekeekö "baarissa viihtyminen" sinusta jotenki yli- tai paremman ihmisen ?

        Ei minulla ole mitään ongelmaa. Uskova nainen ei välttämättä perusta kaikkia päätöksiään järkeen, vaan joskus motivaationa voi olla usko. Minä taas tykkään ajatella asioita järkevästi ja keskustella järkevästi enkä perustaa mielipiteitäni johonkin olemattomaan. Uskovilla naisilla saattaa olla myös kielteinen kanta aborttiin, joka on jo sinäällään este seurustelulle. Abortti ei-toivotussa raskaustilanteessa on oikea ratkaisu minun mielestäni.

        Jokainen ihminen saa olla menemättä baariin ja olla juomatta jos niin haluaa. Minä kuitenkin haluan naisen, joka lähtee baariin kanssani toisinaan. Ei ole väliä jos hän ei juo kunhan osaa muuten pitää hauskaa. Ehdottomuus tässä asiassa kielii ehdottomuudesta mahdollisesti muissakin asioissa. Toisaalta se voi myös kertoa, että kyseinen nainen ei käytä alkoholia, koska ei osaa käyttää sitä oikein. Eli toisinsanoen ei tarvitse olla idiootti jos käyttää alkoholia.

        Baarit ovat nykyään paikkoja joissa ihmiset kokoontuvat pitämään hauskaa. Jos tällaisesta ei tykkää niin kyllä se mielestäni kielii jonkunasteisesta tylsyydestä.


      • Hah !
        Mies22vkl kirjoitti:

        Ei minulla ole mitään ongelmaa. Uskova nainen ei välttämättä perusta kaikkia päätöksiään järkeen, vaan joskus motivaationa voi olla usko. Minä taas tykkään ajatella asioita järkevästi ja keskustella järkevästi enkä perustaa mielipiteitäni johonkin olemattomaan. Uskovilla naisilla saattaa olla myös kielteinen kanta aborttiin, joka on jo sinäällään este seurustelulle. Abortti ei-toivotussa raskaustilanteessa on oikea ratkaisu minun mielestäni.

        Jokainen ihminen saa olla menemättä baariin ja olla juomatta jos niin haluaa. Minä kuitenkin haluan naisen, joka lähtee baariin kanssani toisinaan. Ei ole väliä jos hän ei juo kunhan osaa muuten pitää hauskaa. Ehdottomuus tässä asiassa kielii ehdottomuudesta mahdollisesti muissakin asioissa. Toisaalta se voi myös kertoa, että kyseinen nainen ei käytä alkoholia, koska ei osaa käyttää sitä oikein. Eli toisinsanoen ei tarvitse olla idiootti jos käyttää alkoholia.

        Baarit ovat nykyään paikkoja joissa ihmiset kokoontuvat pitämään hauskaa. Jos tällaisesta ei tykkää niin kyllä se mielestäni kielii jonkunasteisesta tylsyydestä.

        Luojalle kiitos, että maailma ei pyöri sinun napasi ympärillä.


      • Mies22vkl
        Hah ! kirjoitti:

        Luojalle kiitos, että maailma ei pyöri sinun napasi ympärillä.

        Luojaa ei ole olemassa, mutta olen muuten kanssasi samaa mieltä.


      • Käsityskyky 0
        Mies22vkl kirjoitti:

        Luojaa ei ole olemassa, mutta olen muuten kanssasi samaa mieltä.

        Ai, miten h-ssä sä sitten olet olemassa ?


      • Mies22vkl
        Käsityskyky 0 kirjoitti:

        Ai, miten h-ssä sä sitten olet olemassa ?

        Lapsi uskoo kanin tulleen hattuun taikurin taikasanojen johdosta. Kuitenkin hän viimein jossain vaiheessa huomaa salaluukun, josta taikuri viekkaasti veti pupun hattuunsa.


      • Kysytyskäsi
        Mies22vkl kirjoitti:

        Lapsi uskoo kanin tulleen hattuun taikurin taikasanojen johdosta. Kuitenkin hän viimein jossain vaiheessa huomaa salaluukun, josta taikuri viekkaasti veti pupun hattuunsa.

        Tämä vertaus ontuu kyllä aika pahasti.


      • Mies22vkl
        Kysytyskäsi kirjoitti:

        Tämä vertaus ontuu kyllä aika pahasti.

        Ei läheskään yhtä pahasti kuin Raamattu.


      • Koe ensi jotain
        Mies22vkl kirjoitti:

        Ei läheskään yhtä pahasti kuin Raamattu.

        Varmaankin olet tutkinut sen(kin) Kirjan kannesta kanteen. Ja myös ihmisen elämän KAIKKI puolet. Muuten ei ole sanomista mistään eikä mitään. Sanomasi kolisee ja natisee liitoksistaan.


      • Mies22vkl
        Koe ensi jotain kirjoitti:

        Varmaankin olet tutkinut sen(kin) Kirjan kannesta kanteen. Ja myös ihmisen elämän KAIKKI puolet. Muuten ei ole sanomista mistään eikä mitään. Sanomasi kolisee ja natisee liitoksistaan.

        Ei kukaan voi kokea ihmisen elämän kaikkia puolia. Raamatulla taas ei ole elämänkokemuksen kanssa sen kummemmin tekemistä kuin tietosanakirjallakaan.


      • Elä ensin
        Mies22vkl kirjoitti:

        Ei kukaan voi kokea ihmisen elämän kaikkia puolia. Raamatulla taas ei ole elämänkokemuksen kanssa sen kummemmin tekemistä kuin tietosanakirjallakaan.

        Elämää kokenut tietää ja ymmärtää, että on tyhmää 'taistella' sellaista vastaan, mistä ei voi tietää. Raamattu on kirja kirjojen joukossa, mutta ne asiat, jotka pohjautuvat sen kirjan sanomaan, eivät epäilijöiden harmiksi häviä mihinkään.


      • Mies22vkl
        Elä ensin kirjoitti:

        Elämää kokenut tietää ja ymmärtää, että on tyhmää 'taistella' sellaista vastaan, mistä ei voi tietää. Raamattu on kirja kirjojen joukossa, mutta ne asiat, jotka pohjautuvat sen kirjan sanomaan, eivät epäilijöiden harmiksi häviä mihinkään.

        Eivät häviä, mutta eivät ehkä ole olleet myöskään koskaan olemassa.

        Mitä elämänkokemus hyödyttää tässä asiassa? Näkeekö ihmiset tietyssä iässä jumalan vai mitä höpötät?


      • Mies22vkl
        Elä ensin kirjoitti:

        Elämää kokenut tietää ja ymmärtää, että on tyhmää 'taistella' sellaista vastaan, mistä ei voi tietää. Raamattu on kirja kirjojen joukossa, mutta ne asiat, jotka pohjautuvat sen kirjan sanomaan, eivät epäilijöiden harmiksi häviä mihinkään.

        Eivät häviä, mutta eivät ehkä ole olleet myöskään koskaan olemassa.

        Mitä elämänkokemus hyödyttää tässä asiassa? Näkeekö ihmiset tietyssä iässä jumalan vai mitä höpötät?


      • Elä, koe, näe, kuule
        Mies22vkl kirjoitti:

        Eivät häviä, mutta eivät ehkä ole olleet myöskään koskaan olemassa.

        Mitä elämänkokemus hyödyttää tässä asiassa? Näkeekö ihmiset tietyssä iässä jumalan vai mitä höpötät?

        Kas-kas, pientä hermostumista ilmassa. Olet oikeassa, joillekin ei auta yhtään mitään, että elämä menee eteenpäin ja kulkee kohti väistämätöntä. Mitään kokemusta ja näkemystä ei kerry mistään asiasta. Vanhat ihmiset, jotka uskovat ja luottavat, ovat rauhallisia, tyytyväisiä ja luottavaisia, eivät pelkää esim. kuolemaa eivätkä paljon muutakaan. Ne muut, jotka eivät usko eivätkä luota, ovat pihalla kuin lumiukko. - By the way: mitä sinä tiedät minkään "olemassaolosta" ?


      • Mies22vkl
        Elä, koe, näe, kuule kirjoitti:

        Kas-kas, pientä hermostumista ilmassa. Olet oikeassa, joillekin ei auta yhtään mitään, että elämä menee eteenpäin ja kulkee kohti väistämätöntä. Mitään kokemusta ja näkemystä ei kerry mistään asiasta. Vanhat ihmiset, jotka uskovat ja luottavat, ovat rauhallisia, tyytyväisiä ja luottavaisia, eivät pelkää esim. kuolemaa eivätkä paljon muutakaan. Ne muut, jotka eivät usko eivätkä luota, ovat pihalla kuin lumiukko. - By the way: mitä sinä tiedät minkään "olemassaolosta" ?

        Totta, että uskovat voivat olla rauhallisempia, koska uskovat kuolemanjälkeiseen elämään. Kaikki eivät kuitenkaan tähän pysty, koska löytyy omaa järkeä ja harkintakykyä.

        Eihän koskaan mitään voi varmasti sanoa, mutta kyllä täällä jossain määrin olemassa kuitenkin ollaan. Mielestäni asiaa on turha sen ihmeemmin pohtia, koska se ei johda todennäköisesti mihinkään. Sama asia on Jumalan kanssa. Hänen miettimisensä on ajanhukkaa, koska se ei johda mihinkään.

        Tietenkin on mahdollista, että on olemassa Jumala joka päästää ihmisiä taivaaseen uskon perusteella. Kuitenkin tässäkin tapauksessa on mahdotonta tietää millaista uskoa hän vaatii tai vaatiiko hän uskoa ollenkaan. Näin ollen uskosi on täyttä hakuammuntaa johon itse en tuhlaisi enää sekuntiakaan elämästäni.


      • Hah !
        Mies22vkl kirjoitti:

        Totta, että uskovat voivat olla rauhallisempia, koska uskovat kuolemanjälkeiseen elämään. Kaikki eivät kuitenkaan tähän pysty, koska löytyy omaa järkeä ja harkintakykyä.

        Eihän koskaan mitään voi varmasti sanoa, mutta kyllä täällä jossain määrin olemassa kuitenkin ollaan. Mielestäni asiaa on turha sen ihmeemmin pohtia, koska se ei johda todennäköisesti mihinkään. Sama asia on Jumalan kanssa. Hänen miettimisensä on ajanhukkaa, koska se ei johda mihinkään.

        Tietenkin on mahdollista, että on olemassa Jumala joka päästää ihmisiä taivaaseen uskon perusteella. Kuitenkin tässäkin tapauksessa on mahdotonta tietää millaista uskoa hän vaatii tai vaatiiko hän uskoa ollenkaan. Näin ollen uskosi on täyttä hakuammuntaa johon itse en tuhlaisi enää sekuntiakaan elämästäni.

        Jooo, toisilta löytyy "järkeä ja harkintakykyä", toisilta ei. Ja se siitä.


    • viisaan neuvo

      Absolutisteja pidetään tiukkapipoina, jotka saattavat olla joustamattomia muissakin asioissa. On siis parempi välttää ehdottomuutta, vaikka alkoholinkäyttösi olisikin minimaalista. Ota yksi lasi kun tarjotaan, maistele siitä välillä, mutta ei tarvitse juoda kokonaan, ja näin juomattomuuteesi ei kiinnitetä mitään huomiota. Äläkä puhu siitä! Raittiuden julistaminen kertomalla siitä ärsyttää kaikkein eniten, koska se tulkitaan toisten juomatapojen tuomitsemiseksi.

      Siis paras ratkaisu hoitaa homma mahdollisimman huomaamatta. Tilkasta tai yhdestä lasillisesta ei ole sinuun mitään vaikutusta etkä menetä mitään vaikka suhtautuisit rennosti toistenkin juomiseen.

      • Järkevä tip tyhmältä

        Tai sitten asiasta ei vain tarvitse tehdä niin suurta numeroa. Sanoo vain kiltisti "kiitti, mutta en juo" ja se siitä ;)

        Juomisesta ja baareissa ravaamisesta on tehty ihan kohtuuttoman suuri numero yhteiskunnassa, samoin jos joku ei juo lainkaan se on ihan käsittämätön asia. Kyse on kuitenkin vain juomista, jotka sisältävät etanolia, joka on ihmiselle tappava myrkky. Pieninä annoksina nautittuna tämä myrkky pistää pään sekaisin, ja aiheuttaa pahoinvointia, mutta sitä käytetään koska se on niin kivaa.

        Jos ihminen päättää olla kokonaan juomatta oli hän sitten nainen tai mies, se on mielestäni loistava asia.


      • Tmp88
        Järkevä tip tyhmältä kirjoitti:

        Tai sitten asiasta ei vain tarvitse tehdä niin suurta numeroa. Sanoo vain kiltisti "kiitti, mutta en juo" ja se siitä ;)

        Juomisesta ja baareissa ravaamisesta on tehty ihan kohtuuttoman suuri numero yhteiskunnassa, samoin jos joku ei juo lainkaan se on ihan käsittämätön asia. Kyse on kuitenkin vain juomista, jotka sisältävät etanolia, joka on ihmiselle tappava myrkky. Pieninä annoksina nautittuna tämä myrkky pistää pään sekaisin, ja aiheuttaa pahoinvointia, mutta sitä käytetään koska se on niin kivaa.

        Jos ihminen päättää olla kokonaan juomatta oli hän sitten nainen tai mies, se on mielestäni loistava asia.

        Itse olen 22-vuotias poika/mies ja en juo. En ole koskaan juonut teelusikkaa suurempaa määrää kerralla :D
        Minua vaan ei yksinkertaisesti huvita juoda alkoholia. Baareissakin käyn, tanssin jopa vaikka olenkin selvinpäin. Minusta ainakin olisi hienoa jos baarista löytyisi joku nainen joka on myös selvinpäin.


      • oijoij

        En mä ainakaan viittis ees yhtä drinkkiä juoda, jos oon autolla matkassa. Saatetaan puhalluttaa kotimatkalla.


    • dollamaister

      Hyvä juttu vaan, se kun vaan tahtoo menemään niin että kaikista naisista tulee ihan halpoja lutkia kännissä.

      • -.-

        Ja miehistä tahtoo kännissä tulla kiimaisia huligaaneja.


    • hui hai

      Heti ekassa vastauksessa väitetään, että alkoholittomuus on jokin "päätös". Hittolainen, se alkoholin kittaaminenhan se päätös on!!! Jos neitonen ei ole alkoholia kaivannut eikä sitä juo, ei se ole mikään sen suurempi päätös vaan tarkoittaa, ettei alkoholia tarvi mihinkään. Naisen alkoholittomuus on todella arvokas asia, ja valitettavasti myös melko harvinaista nykyään.

      • vcxvxcfds

        Onhan se päätös niinkuin on päätös juodakkin.

        Mielestäni on ihan järkevää, että ei juo humalahakuisesti, mutta mielestäni täysi kieltäytyminen alkoholijuomista on hieman outoja. Maistelee uusia ruokia ja juomia, mutta sitten kieltäytyy kaikesta alkoholipitoisesta. Ei tässä ole mitään järkeä, koska alkoholista ei ole haittaa pieninä annoksina.

        Toisaalta jos on päättänyt, että ei pidä alkoholijuomista, eihän niitä tarvitse juoda niinkuin ei tarvitse syödä epämieluisia ruokiakaan.

        Miksi alkoholittomuus on arvokas asia?


    • hyhiuu98090+

      Kyllä hyvät ihmiset juoda täytyy ettei kuole nestehukkaan! Solut tarvitsevat vettä uusiutuakseen ja tuman toimintaan :)

      Ei muuta kuin vettä naamaan kuule, ja kaikille! Juomatta ei saa olla.

    • Kuules tyttönen...

      Olen 19v urheilullinen nuori mies ja todella toivon, että tuleva tyttöystäväni/vaimoni olisi absolutisti, urheilullinen ja nätti, hyvät elämänarvot omaava nuori nainen :) Itse en edes baareissa ole koskaan käynyt, en polta tupakkaa, en juhli... Rakastan rauhallisuutta ja romanttisia hetkiä, toivoisin todella syvästi sitä unelmatyttöäni jakamaan kanssani näitä hetkiä... Olen niin yksinäinen :'/ Että ei sinulla ole mitään hätää, ihailen todella päätöstä jonka olet tehnyt. Ei sitä tarvitse joka asiassa kuunnella muita tai mennä massan mukana. Veikkaan, että sunlaiset nuoret tytöt ovat kovin harvinaisia nykyään... Siksi minullakin tulee varmasti olemaan vaikeaa löytää sitä kumppania itselleni.

    • Sama täällä..

      ^ Komppaan täysin ylläolevaa kirjoittajaa.

      OIen kyllä baareissa käynyt, yleensä kuskin roolista, joskus myös jotain kavereilta maistellut. Romanttisia hetkiä, niistä en tiedä. Mutta rauhallisuutta arvostan tietyissä tilanteissa ja olen myös 19 vuotias. :)

    • " mitä mieltä te miehet ootte naisesta joka ei juo?"

      -Erittäin iso plussa. =)

      Sen sijaan nainen joka tenuttaa useammin kuin kerran kuussa on totaalinen turn-off.

    • kimmma19

      19 -vuotias tyttö täälläkin, säännöllistä ja tavoitteellista treenausta harrastava tapaus jolla elämäntavat terveelliset. Alkoholiakin käytän, mutta korkeintaan kerran 2kk enkä silloinkaan överikännejä (nekin on koettu eikä mitään hyvää jäänyt käteen, ei kyllä mitään kauheen pahaakaan).
      Mustakin tuntuu että jos kieltäydyn alkoholijuomista tai muuten olen vähän "korrektimpi" (ts.enemmän selvinpäin) niin miesten kiinnostus lopahtaa tai sitten alkaa se "Älä ole noin tylsä ja myrtsi, ota nyt vaa". Sitten kyöhnätään niissä tytöissä kiinni joiden humalatila vahvasti vahvistuu. Eli miehet ei tajua kun sanon että "Ei kiitos" ja alkavat jankkaamaan ja samassa saan kuulla olevani tylsä tapaus. Ei pitäis ottaa henkilökohtasesti, mutta ulkopuolinen olo on usein sellaisissa porukoissa joissa muut ryyppää enemmän kuin itse ja heillä on kännissä niin hauskaa....

      Nykypäivänä alkoholin suurkulutus ja baareissa joka vkl juokseminen on nuorten keskuudessa enemmän sääntö kuin poikkeus. Jos itse olet poikkeus ja se tulee ilmi, saat epäileviä katseita, arvostelua ja sinut leimataan ehdottomaksi nipottajaksi JOKA ASIASSA, ihmiseksi joka "ei osaa relata".


      Minä taas en saa mitään (minun mielestä) hyvää irti alkoholin käytöstä ja baareista. Joskus 18v tuli käytyä kun sinne pääsi ja kaikki oli uutta ja "hienoa". Innostus baareja ja yökerhoja kohtaan lopahti aika pian. Irrallisia ihmis"suhteita", satunnaisia baarituttavuuksia, humalaisia ihmisiä jotka etsivät panoseuraa... ja seuraavan aamun krapula ja morkkis se rahanmeno. Enkä halua yleistää että kaikki baareissa kävijät ovat "juuri sellaisia", olenhan niissä itsekin käynyt ja käyn joskus harvoin edelleen, mutta se baarikulttuuri on tappavan tylsää, ihmiset ja heidän teot ja sanomiset täysin vailla merkitystä. Ei oo mun juttu

    • 2013

      Itsellä emäntä joka ei juo,toki ei haittaa kun en itsekään juo.Baareissa ei käydä koskaan ne ei kiinnosta ,elämämme aivan muualla kuten lapset,harrasteet,työt yms.

    • tasokas mies

      No minä ainakin haluaisin löytää raittiin naisen koska itsekään en käytä alkoa...

      • Itse haluaisin löytää juopon naisen jolla on samat seksuaaliset mieltymykset kuin minulla.


    • mies ei juo

      Itse olen urheilija mies ja en juo. Harmi vaan et naiset ei tykkää miehistä jotka ei juo. Kaikki käy baareissa ja juovat varmaan joka viikonloppu. Itse menen salille tai lenkille. Jos ei juo niin ei ole paljoa sosiaalista elämää ja naiset ei kiinnostu kun ei ole sosiaalista elämää.

    • Jackal_5on

      No se on sinun oma asiasi ja typerä on se jonka mielestä tekee sinusta jollain tapaa luotaantyöntävän. Minusta on sinällään samantekevää juoko nainen vai eikö juo kunhan pitää homman asiallisena, eikä juo millään humalahakuisella "pää täyteen"-mentaliteetilla.
      Ja olen siis mies, enkä myöskään juo.

    • niin aika ok

      luulis pään olevan parmemin kunnossa ja vieläun ei koskaan kuulis sitä vttu huutoa

    • g3gqf

      Eihän alkoholi ole ongelma kuin alkoholisteille. Tämä absolutistien liike on minun käsittääkseni peräisin protestanttisten fundamentalistien piiristä. En muista että katolisessa maailmassa olisi ollut samanlaista liikettä.

      • Jackal_5on

        "Tämä absolutistien liike on minun käsittääkseni peräisin protestanttisten fundamentalistien piiristä."

        En tiedä mitään mistään absolutistien liikkeestä, saati mistä semmoinen olisi saanut alkunsa.
        Itse en juo ensiksikään siksi etten pidä mistään alkoholijuomista ja inhoan olla humalatilassa. Toisekseen siksi että kuljen pääsääntöisesti aina omalla kyydillä.


    • Aito mies

      Ainakin minulle asia on päinvastoin. Nainen joka ei juo on houkuttelevampi, kuin juova nainen!

    • Absoluttinen

      Syitä juomattomuuteen on varmasti yhtä monta kuin niitä, jotka eivät juo. Ei kannata ollenkaan leimata ihmistä miksikä lie tiukkapipoiseksi tai jeesustelevaksi tylsimykseksi kuullessaan tämän olevan absolutisti. Monet ovat esimerkiksi tässäkin ketjussa maininneet, että eivät yksinkertaisesti vain pidä alkoholin mausta tai sitten eivät tykkää olla humalassa. Minä en tiedä noista, mutta haju ei ainakaan miellytä... :) Pääsyy kuitenkin on se, että en pidä humalaisten ihmisten seurasta. Olen kokenut sen, että vanhemmat ovat toistuvati (minusta liian usein) humalassa vaikka minä olisin kotona, eikä se ole ollenkaan hauskaa. Päin vastoin. Eivät he ole siis käyttäytyneet mitenkään väkivaltaisesti, enemmänkin vain katsoneet televisiota silmät harittaen tai käyneet ylitunteellisiksi. En pidä ollenkaan siitä, että heille ei voi silloin puhua normaalisti, sillä he eivät välttämättä ymmärrä kaikkea mitä sanon tai ainakaan osaa vastata siihen järkevästi.

    • tpete

      nainen juo kui sika tuhoaa koko perheen. miksi tähän ei ole mitään tässä keskustelelu linjassa. kärsii koko perhe. onko niin ettei naista saa syyttää tosiasjasta. mistä kusee onko näin. t. pete

    • perte

      olet todella viksu nuori nainen. jos sinut olisin saanut silloin kun olin nuori olisin ottanut omkeni.t. pete

    • Ihmekyssäreitä

      Mitä vikaa naisessa joka ei juo? - Ei niin vitun mitään.

    • Oma mielipiteeni on että ihan perseestä. Täytyy maistua viina ja musta muna, muuten ei tee naisella mitään.

    • kivatietää

      Jos nainen ei suostu juomaan seuran vuoksi edes alkoholitonta viiniä niin on minusta friikki ja evvk.

    • Tylsä ämmä. Toivottavasti olet tullut vuosien aikana järkiisi ja ryvet ojanpohjia myöten pipo keltaisilla silmillä niin jo alkaa kylän miehet kiinnostumaan sinustakin

    • Cool-Water

      Ihan jees, ollaan eläkkeellä eikä vaimo tykkää alkoholista.- Saan pitää kljani rauhassa :D

    • hyväjuttuvaan

      Ei naisen kuulukaan juoda ja polttaa :D

      Raittius on miun mielestä erittäin naisellista, äidillistä ja seksikkyyttä... Lisää kiinnostavuutta <3

      Ja itsehän tupakoin ja käytän alkoholia :P

      M35

    • TotuudenÄäni

      Niin paljon 19 veetä. Ikävä kyllä suomen kulttuuri on täynnä alkoholia ja monet uudenvuodet ja juhannukset sattuvat olemaan juuri sitä biljardia/kokkoilua/mölkkyä/kortin peluuta joihin alkoholi sopii juuri täydellisesti. Kyllä te sen tajuutte vielä.

      No se että te kirjotatte tänne jo noin ylpeästi esittävänä, mä kerron teille ne sanat jotka te luultavasti halusitte kuulla: Juominen on OK, kunhan ei juo liian usein ja pysyy hasista vahvemmista aineista kaukana, ja mielellään siitäkin jos on taipuvainen riippuvaisuuteen.

      Ei alkoholiin koukkuun jää, ystävyyspiiriin ehkä jos ne sattuu juomaan liian usein. Juhlii sen ylppärit, siskon synttärit, uudet työpaikan kanssa, juhannuksen, uudenvuoden ja satunnaiset pikkujoulut eikä kukaan tuomitse teitä. Absolutismi vain aiheuttaa yksinäisyyttä ja viallisen maailmankuvan.

      Ei siinä mitään vikaa ole olla absolutisti toisenlaisessa maailmassa, mutta jos todellakin sattuu käymään baareissa yms... ehkä on vaan parempi vaihtaa teatteri-/urheilupiireihin, koska muuten olet vain kala joka ui vastavirtaan :)

      Kyllä minä absolutistia tapailisin ja pysyin alkoholista kaukana 18v asti, mutta kun alkoholi on tärkeä osa sukulointia ja opiskelu/työelämää, täytyy sitä pari kertaa vuodessa ottaa. Ainakaan ihmiset eivät ajattele että olen jonkinlainen snobi ;)

      • Herra47-7

        ”Alkoholi on tärkeä osa sukulointia”, koko suku alkoholisteja.
        Sulla on erittäin heikko itsetunto koska juot senvuoksi kun joku muukin juo.

        Ikipäivänä en huolisi jotain siiderin litkijää tai viininlipittäjää naisystäväkseni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe