AjankäyttöGALLUP

11

181

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomilisko

siinä oli perhanan vaikea taivas etkä ottanut sitä kuvaan ollenkaan!

• suomilisko

Itse olen, sillä en huomannut kirjautua ulos.

• JOO!!!!

MITÄ NOI TAHRAISET PIKKARIT TEKEE KUVASSA!!!

HÄHÄ!

• suomilisko

mä yritin kyllä piilottaa sen tahran mutta aina ei voi onnistua

JA ONKO SE NIIN NUUKAA !111!

Kokoa itse 700 palaa ja tule siten saivartelemaan, ja tuo pöksyt näytteille.

• On kuitenkin niin, että visuaalinen hahmotuskykysi aiheuttaa tahraisuusharhan, kun oikea ilmiö on kuitenkin ohuen kankaan läpi näkyvä salaman aiheuttama heijastuma palapelin pinnasta.

Pienellä lisätarkastelulla helposti nähtävissä.

• sessamine

kyllä se on, mutta en tiedä miksi sinä teet sitä.
      Minä en tiedä miksi käytät juuri niitä palasia joita käytät.

• Pelaavat niillä korteilla jotka on jaettu ja palapelien ollessa kyseessä, kaikilla paloilla jotka ovat tallessa.

(ps. lisko on ihan älyttömän hyvä kokoaamaan noita)

(697 palaa 700 palan palapelissä)

• sessamine
        buddy-love kirjoitti:

Pelaavat niillä korteilla jotka on jaettu ja palapelien ollessa kyseessä, kaikilla paloilla jotka ovat tallessa.

(ps. lisko on ihan älyttömän hyvä kokoaamaan noita)

(697 palaa 700 palan palapelissä)

näyttää olevan ainakin yksi pala. Entä onko tuo ensimmäinen pala jota esittelet, vai se puuttuva?

Minäkin pidän palapeleistä. Minulla on sellainen suklaamuasta saatu 9-palainen aasinpeli muistuttamassa omista taidoistani työpöydällä. Luuletko että voisin pärjätä teidän kovatasoisessa seurassa? :)

• sessamine kirjoitti:

näyttää olevan ainakin yksi pala. Entä onko tuo ensimmäinen pala jota esittelet, vai se puuttuva?

Minäkin pidän palapeleistä. Minulla on sellainen suklaamuasta saatu 9-palainen aasinpeli muistuttamassa omista taidoistani työpöydällä. Luuletko että voisin pärjätä teidän kovatasoisessa seurassa? :)

sieniä vai harjoitatko filosofiaa?

• sessamine
        buddy-love kirjoitti:

sieniä vai harjoitatko filosofiaa?

No syön kyllä joitakin ja mutta en harjoita filosofiaa. Filosofiaa käytän vaan apukeinona johonkin. Vaikka ratkaisemaan paloja, joista olen itse kiinnostunut. Mutta Buddy Love, nyt kyllä kiinnostaa miksi teit tämän aloitteen? :) Onko lisko sukua sicolle ja miten se sinuun liittyy?? Ja missä olit silloin kun olit poissa???

• Mutta jottei homma kävisi stressaavaksi, suosittelen alle 50 palan palapelejä. Noin muuten keksin kyllä paremiakin ajanviettotapoja, kuten vaikkapa nusiminen ja häsiminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      526
      1058
    2. 60
      691
    3. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      53
      594
    4. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      593
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      568
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      244
      562
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      84
      542
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      476
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      98
      469
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      460
    Aihe