Ihmettelen kun täällä väitetään että kun mies on yksinäinen, hän on raukka luuseri ym. Ok ollaan sitten luusereita.
Meitä luusereita on nimittäin 60 % pääkaupunkiseudun miehistä. Näillä miehillä on jotain yhteistä: He eivät ole poikkeuksellisen ”hyvän näköisiä” vaan tavallisia suomalaisia miehiä jotka ovat vielä suomalaisen näköisiä. Yleensä mitä vaaleampia he ovat, sitä suuremmalla todennäköisyydellä yksinäisiä tai jos ovat yli 195 cm tai alle 160 cm
Miksi olemme yksinäisiä;
Lähtökohtaisesti suomalaisen naisen suhtautuminen suomalaiseen; suomalaisen näköiseen mieheen joka ei ole ihannemiehen näköinen on äärettömän kyyninen, kylmä, luontaan-työntävä, ennakkoluuloinen ("kyllä se kumminkin on paska jätkä")
Elikä kun sinulla ei ole oikean värisiä hiuksia olet yli 195 pitkä tai alle 160 cm pitkä, niin sinun kanssa ei haluta olla missään tekemisissä, ei haluta puhua, ei haluta tanssia: Suhtautuminen on suunnilleen ;"olet kuitenkin dorka, älä yritä mitään ja vaikka et olisikaan ei sillä mitään merkitystä ole kun et ole oikean näköinen". Et saa pienintäkään mahdollisuutta. Tätä täydennetään ilmeellä kuin nainen olisi syönyt juuri rotan, niin happaman näköisiä ollaan.
Ei siis ole ihme että 60 % pääkaupungissa olevista miehistä on yksinäisiä. Ei ihme että suomalainen mies on ”ujo” naisten suhteen. Olemmehan ilmaa, ja tottuneet suomessa kyynisiin naisiin jotka lähtökohtaisesti suhtautuvat äärettömän ennakkoluuloisesti ja kielteisesti meihin.
Meille ei koskaan hymyillä, ei koskaan rohkaista millään tavalla, koska olemme suomalaisia miehiä. Suomalaiset naiset tekevät meistä ujoja naisten suhteen, ihmehän se olisi jos suomalainen mies ei olisi ujo naisten suhteen. Kyllä välimeren gigolotkin olisivat ujoa jos naiset kohtelisivat heitä kuten meitä suomalaisia miehiä.
Lähtökohtaisesti taas Suomalainen nainen on äärettömän super positiivinen ulkomaalaisiin miehiin ja heidän lähentymisyrityksiin, varsinkin jos he ovat oikeaa kansallisuutta, oikean pituisia; omaavat oikean värisen tukan. Kaikki mitä ulkomaalainen mies sanoo on hauskaa ja joka ikiseen väliin naurahdetaan, vaikka Johny sanoisi vain nimensä, sekin on hauskaa. Jokaisella ulkomaalaisella miehellä on Suomi-naisen mukaan ”iloinen pilke silmässä". Suomalaista miestä ei katsota koskaan silmiin, niin naiset ei voi tietää onko meillä iloinen pilke vai ei. Jos Johny haluaa seksiä Suomalaisen naisen kanssa riittää että hän sanoo Finland is a fantastic country”, Tällä irtoaa pano.
Ulkomaalaista miestä rohkaistaan kaikilla tavoin olemaan aktiivinen hänelle hymyillään ja jos ei auta, niin mennään juttelemaan tai sitten mennään ulkomaille hakemaan sitä ihannemiestä siis ”töihin”.
Suomalaiset tulevat olemaan tummatukkaisia 100 vuoden päästä ja miesten keskipituus tulee olemaan 175 cm kiitos suominaisten miesmaun. Sitten suomityöllä on ”Paradise” täällä Suomessa, ei enää tartte lähteä naimalomalle eteläään kun karvaranne asuu samassa rapussa..
Naisemme ovat tosi isänmaallisia, voimme olla ylpeitä näistä Suomenniemen ”Eloveena-tytöistä”.
Miksi miehet on ujoja
102
1860
Vastaukset
- wuaaaah
Nainen sanoi minulle kerran baarissa, että näytän jotenkin italialaiselta. Sain seksiä.
- ...
yli 195 senttiset ovat naismagneetteja!
- M_42
Onko suomalainen nainen yleensäkään sellainen, mitä kannattaa tavoitella? Itse olen nyt kirjeenvaihdossa Brittinaisen kanssa. Suosittelen myös muita miehiä tutustumaan ulkomaalaisiin naisiin.
- ty5wsytr
joo, britithän ne vasta fiksuja ovatkin, ja kauniita, hihhih
- miekka79
suomalaiset naiset ovat tajuttoman nirppanokkaisia ulkonäköönsä nähden joka on yleensä niin keskinkertainen.
- turhan katkeraa
Suomimiehet on usein ujoja, ja on totta että suomalaisnaiset antavat todella nihkeästi mitään signaaleja kuten vaikkapa hymyä tmv. Naiset ovat täällä vähän vanhoillisia joissain asioissa, esim. tässä että "miesten pitää tehdä aloite".
Tuosta suomalaisnaisten vittumaisuudesta... tottahan varmaan jos puhut nyt jostain teiniräkäbaareista, missä pissaliisoilla on vielä pissiä pää täynnä, mutta jo hieman aikuisemmat mimmit eivät kyllä ole niin tylyjä kuin väität. Omassa kaveripiirissäni on sellaisia kundeja jotka tuntuvat stressaavan tuota lähestymistä ja pelaavat aina "varman päälle" eli eivät yritä mitään ennen kuin saa jonkin signaalin. Luulen että sinulla on aivan sama ongelma eli tosiasiassa et edes uskalla tehdä mitään elettä lähestyäksesi, ja kyse ei ole siitä että naiset ylenkatsoisivat, näin ainakin uskon koska tiedän monen monta tapausta. En siis usko että ujous johtuu naisten tylyydestä.
Kaveripiiristäni löytyy muuten myös yksi 204cm pitkä mies (ja vielä vaaleat hiukset), ja hyvinhän tuo näyttää pärjäävän, kyllä näyttää usein tarttuvan muijaa kainaloon baari-illalta. Sanon vielä kerran että totta on että naiset antavat nihkeästi merkkejä kiinnostuksesta. Se onkin välillä vähän hakuammuntaa, mutta lähes poikkeuksetta useimmiten ainakin itse saan ihan hyvän vastaanoton jos menen jotain jutskaamaan, useimmiten se ilmeetönkin tai aluksi happamannäköinen ilme muuttuu siinä vaiheessa hymyyn. Okei, ehkä en ole tietenkään nyt paras puhumaan koska olen itse tuo kuvailemasi tummahiuksinen ja pituudelta 185cm, mutta tunnen runsaasti tapauksia todetakseni ettei naisten suhtautuminen ole sen huonompi vain siksi että olisi vaaleat eikä tummat hiukset. Lyhyydestä olen tosin samaa mieltä, esim. alle 170cm tuntuu menestyvän vähän huonommin. Mutta jos tosissasi olet sitä mieltä että hiusten väri on niin olennainen seikka niin miten olisi jos vaikka värjäisit tukan?? - Älä nyt viitsi
Ei voi olla totta. Taas sama tyyppi jatkaa tätä pituus & hiusten väri -valitustaan.
Minä ainakin tiedän aika monta vaaleaa miestä, joilla ei ole mitään ongelmia saada naisseuraa. Tiedän myös monta kaljua, joilla on vaimot tai tyttöystävät. Miten sinä sen selität? Sen lisäksi kun lukee naisten juttuja, niin enemmän niissä ihaillaan keskivertoa pidempiä miehiä kuin 175-senttisiä.
Sinulla on vaan joku ihmeen päähänpinttymä noista asioista ja siksi jauhat koko ajan niistä ja pidät niitä syynä naisettomuuteesi.
Ja kuule: Suuri enemmistö naisista on naimisissa tai seurustelee ihan supisuomalaisen miehen kanssa, eikä ulkomaalaisen kanssa. Että silleen. - nainennnnnnnnn
voi vaan värjätä hiukset ja flaksi käy. Toista se on naisilla.. vaaditaan herkuista pidättäytymistä ja jatkuvaa lenkkiä/salia jotta olisi miehille mieleinen. SIlti saa kuulla olevansa persjalkainen suomiemakko, joten taidanpa seuraavan kerran valita fiksummin ja tehdä treffit fazerin sinisen kanssa, ei tule paha mieli ja saa 100% takuutyydytyksen. ;)
- ..
Miehen naisettomuus johtuu yleensä muista seikoista kuin ulkonäöstä.
- reipas poikamies
Siis niin totta AP ! Suomi-miehen tulee olla ihan tv-sarja tasoa jotta voi valita naisensa suurin piirtein sellaisen kuin haluaa. Joutumatta naisten taso-jyrän alle.
Yhkä luen pelimies oppaan taas uudelleen kunhan vapaita iltoja alkaa tulla kohta.
Ehkä naisen iskeminen on parasta tehdä rooli suorituksena jossa show tapahtuu omassa mielessä luodun näytelmän mukaan.
Ihan sama mitä dissaatte, jos ei "tylsänä" itsenään herätä mielenkiintoa naisessa, niin valehtelematta ei tämä ole petos. Kännissä varsinkaan.
Olen ollut emailin vaihdossa tosi kauniiden itänaapurin nuorehkojen naisten kanssa ja voi sitä jutun sujuvuutta. Okei motiivi voi olla itä neidillä elintason kohotus, mutta ne kuvat ja kaikki sai itseni tuntemaan halutuksi mieheksi. Mieheksi jonka itäläinen tyttis olisi varmasti kauniimpi kuin se baarin Maija joka antoi pakit.
Ai että nauttisin kun minulla olisi sellainen tyttöystävänä koreissa saappaissaan kivasti kävelemässä vierelläni kaupungilla- ne tavis miestä tylyttävät tavis Maijat tikahtuisivat varmaankin. Toki loan heitto alkaisi heti selän takana?
Siinäpä on mietittävää niille suosituille naisille jotka päästävät parin tunnin tuttavuuden makkariinsa. Eli komean supliikki miehen siis.
Tämä outo kirjoitus juontaa juurensa tuosta top-rates palstalaiset listasta. I'm a legend tonight ;) - ei ihan väärässä
reipas poikamies kirjoitti:
Siis niin totta AP ! Suomi-miehen tulee olla ihan tv-sarja tasoa jotta voi valita naisensa suurin piirtein sellaisen kuin haluaa. Joutumatta naisten taso-jyrän alle.
Yhkä luen pelimies oppaan taas uudelleen kunhan vapaita iltoja alkaa tulla kohta.
Ehkä naisen iskeminen on parasta tehdä rooli suorituksena jossa show tapahtuu omassa mielessä luodun näytelmän mukaan.
Ihan sama mitä dissaatte, jos ei "tylsänä" itsenään herätä mielenkiintoa naisessa, niin valehtelematta ei tämä ole petos. Kännissä varsinkaan.
Olen ollut emailin vaihdossa tosi kauniiden itänaapurin nuorehkojen naisten kanssa ja voi sitä jutun sujuvuutta. Okei motiivi voi olla itä neidillä elintason kohotus, mutta ne kuvat ja kaikki sai itseni tuntemaan halutuksi mieheksi. Mieheksi jonka itäläinen tyttis olisi varmasti kauniimpi kuin se baarin Maija joka antoi pakit.
Ai että nauttisin kun minulla olisi sellainen tyttöystävänä koreissa saappaissaan kivasti kävelemässä vierelläni kaupungilla- ne tavis miestä tylyttävät tavis Maijat tikahtuisivat varmaankin. Toki loan heitto alkaisi heti selän takana?
Siinäpä on mietittävää niille suosituille naisille jotka päästävät parin tunnin tuttavuuden makkariinsa. Eli komean supliikki miehen siis.
Tämä outo kirjoitus juontaa juurensa tuosta top-rates palstalaiset listasta. I'm a legend tonight ;)Kyllä aloittaja puhuu ihan asiaa suomalaisten naisten (osan) suhtautumisesta suomalaisiin miehiin ja ulkomaalaisiin (oikeasta maasta) miehiin. Aika sokea pitää olla jos ei muka ole havainnut samaa. Seurasin viime viikolla keskustelua suomalaisen nuoren naisen ja ulkomaisen miehen välillä. En ole koskaan nähnyt suomalaisen naisen käyttäytyvän samalla tavalla.
- puppupuuupu
Tämä outo kirjoitus juontaa juurensa tuosta top-rates palstalaiset listasta. I'm a legend tonight ;)"Mieheksi jonka itäläinen tyttis olisi varmasti kauniimpi kuin se baarin Maija joka antoi pakit.
Ai että nauttisin kun minulla olisi sellainen tyttöystävänä koreissa saappaissaan kivasti kävelemässä vierelläni kaupungilla- ne tavis miestä tylyttävät tavis Maijat tikahtuisivat varmaankin"
Mitäs sitten jos naiset kiinnittävät huomiota ulkonäköön, niin näköjään sinäkin. Tekopyhä valittaja olet. - Miten se menikään?
Tämä outo kirjoitus juontaa juurensa tuosta top-rates palstalaiset listasta. I'm a legend tonight ;)"Ai että nauttisin kun minulla olisi sellainen tyttöystävänä koreissa saappaissaan kivasti kävelemässä vierelläni kaupungilla- ne tavis miestä tylyttävät tavis Maijat tikahtuisivat varmaankin."
Miksi ihmeessä se Maija olisi kiinnostunut sellaisen miehen tekemisistä, josta ei ollut koskaan ennenkään kiinnostunut? Luuletko oikeasti että kun otat (ostat) vaimoksesi jonkun koreasti pukeutuvan elintasopakolaisen, niin naiset alkavat kuolaamaan perääsi ja kadehtimaan? Eiköhän ne Maijat arvaa minkä takia se kaunotar sinun seurassasi liikkuu?
Jos joku lihava keski-ikäinen nainen hakee itselleen nuoren komean turkkilaisen tai tumman miehen, niin alatko kadehtimaan sitä naista? Tekeekö se naisesta silmissäsi halutumman? No sitä minäkin...
Huvittavaa että ensin kirjoitat että "Suomi-miehen tulee olla ihan tv-sarja tasoa..." ja sitten kuitenkin olet itsekin ihan hullaantunut itänaisten kauneudesta ja sanot kuinka "Maijat" eivät yllä samalle tasolle. Sinun pinnallisuutesi ei siis ole paha asia, mutta naisten pinnallisuus onkin ihan kamalaa? Heh! :D
- mikkohe
Kuka muka kelpuuttaisi alle 160cm pituisen miehen?? :D
Yrittäkää jo ymmärtää, että nykyään kun seksikin jo näyttelee melko suurta osaa suhteesta ja naiset ovat itsenäistyneet, ei yhdenkään naisen tarvitse tyytyä suhteeseen jossa mies ei kiinnosta häntä seksuaalisesti.
Miksi ihmeessä pitäisi? Tyydyttämään tämä väliinputoajamies, muttei itseään? - 5e6j75e7yukru
Jos naista ei saa niin vika on korvien välissä.
Niin yksinkertaista se on.
Ei sillä pituudella ole mitään merkitystä jos haiset kuin sika tai olet hiljainen kuin huopatossu.- Taavi Tavis
En haise, en polta, en juurikaan käytä alkoholia, olen koulutettu, rahaakin on, olen yli 195 cm mutta alle 2 m olen vaalehko, olen suoraryhtinen.
Naisten suhtautuminen on lähtökohtaisesti aina kylmää kyynistä, ei katsetta, ei katsekontaktia, puhumattakaan hymystä: lyhyesti ennakkoluuloista.
Eilen kävin lenkillä minua nauratti kun nuoret naiset, eivät edes katseella kohdanneet minua, olin ilmaa. Jos olisin ollut komea mies, oikean pituinen ja oikean värinen tukka, niin nuo samat naiset tuijottaa silmiin ja jopa hymyilee.
Kuinka helppoa olisikaan olla "itsevarma" kun jos naiset suhatutusivat meihin kuin ulkomaalaisiin miehiin. Suomihan olisi paratiisi. Lähtökohtaisesti kaikki naiset olisivat erittäin positiivisia sinua kohtaan ja rohkaisisivat kaikilla mahdollisilla tavoilla sinua olemaan "itsevarma".
Kaltaisiani miehiä; siis okei ;teidän mielestä luusereita; on pääkaupunki täynnä, elikä 60 % kaikista miehistä, ja lyhyesti : heihinsuhatudutaan yhtä kyynisesti ennakkoluuloisesti kuin minuun.
Kuten sanoin 100 vuoden päästä Suomi on täynnä 175 cm pitkiä tummatukkaisia suomi-naisen "alfauroita". Me vaaleat pitkät sinisilmäiset kyllä kuollaan sukupuuttoon tästä maasta. Suomalainen nainen haluaa pojistya tunmmatukkaisia ja pieniä. - Jostain lukenut
Taavi Tavis kirjoitti:
En haise, en polta, en juurikaan käytä alkoholia, olen koulutettu, rahaakin on, olen yli 195 cm mutta alle 2 m olen vaalehko, olen suoraryhtinen.
Naisten suhtautuminen on lähtökohtaisesti aina kylmää kyynistä, ei katsetta, ei katsekontaktia, puhumattakaan hymystä: lyhyesti ennakkoluuloista.
Eilen kävin lenkillä minua nauratti kun nuoret naiset, eivät edes katseella kohdanneet minua, olin ilmaa. Jos olisin ollut komea mies, oikean pituinen ja oikean värinen tukka, niin nuo samat naiset tuijottaa silmiin ja jopa hymyilee.
Kuinka helppoa olisikaan olla "itsevarma" kun jos naiset suhatutusivat meihin kuin ulkomaalaisiin miehiin. Suomihan olisi paratiisi. Lähtökohtaisesti kaikki naiset olisivat erittäin positiivisia sinua kohtaan ja rohkaisisivat kaikilla mahdollisilla tavoilla sinua olemaan "itsevarma".
Kaltaisiani miehiä; siis okei ;teidän mielestä luusereita; on pääkaupunki täynnä, elikä 60 % kaikista miehistä, ja lyhyesti : heihinsuhatudutaan yhtä kyynisesti ennakkoluuloisesti kuin minuun.
Kuten sanoin 100 vuoden päästä Suomi on täynnä 175 cm pitkiä tummatukkaisia suomi-naisen "alfauroita". Me vaaleat pitkät sinisilmäiset kyllä kuollaan sukupuuttoon tästä maasta. Suomalainen nainen haluaa pojistya tunmmatukkaisia ja pieniä.Blondit kuolevat koko maailmasta sukupuuttoon, tutkimuksen mukaan viimeinen blondi löytyy juuri Suomesta.
- juu----
Ai että kääpiöseksikin hyvin kelpaa. Minulla on ihannenaiseni suhteen aina olut sellaine toivomus, että hän olisi käsivarsiltaan ja sääriltään vähen sellainen siro ja avuttoman oloinen, mutta ei kuitenkaan mikään avuton tai vialoinen. En kuitenkaan jonkun kääpiönaisen kanssa olisi koskaan voinut kuvitellakkaan mitään vaikkapa seksiä. En tiedä miten tämä asia sitten naisen näkökulmasta on. Saattaa se olla niinkin että naiselle tässä asiassa on kuitenkin jonkinlainen hoivavietti joka saa rakastumaan vaikka kääpiömieheen.
- Taitaa olla totta...
juu---- kirjoitti:
Ai että kääpiöseksikin hyvin kelpaa. Minulla on ihannenaiseni suhteen aina olut sellaine toivomus, että hän olisi käsivarsiltaan ja sääriltään vähen sellainen siro ja avuttoman oloinen, mutta ei kuitenkaan mikään avuton tai vialoinen. En kuitenkaan jonkun kääpiönaisen kanssa olisi koskaan voinut kuvitellakkaan mitään vaikkapa seksiä. En tiedä miten tämä asia sitten naisen näkökulmasta on. Saattaa se olla niinkin että naiselle tässä asiassa on kuitenkin jonkinlainen hoivavietti joka saa rakastumaan vaikka kääpiömieheen.
Sanotaan pienten miesten kompensoivan pienuuttaan muilla avuilla ;)
- näin----
"Ihmettelen kun täällä väitetään että kun mies on yksinäinen, hän on raukka luuseri ym. Ok ollaan sitten luusereita."
No juurikin tällainen vailla naisseuraa elävien miesten solvaaminen ja kaikin tavoin kelvottomiksi luusereiksi leimaaminen on juuri sitä mikä tekee näistä miehistä entistäkin varovaisempia lähestymään naisia.
Olisihan se kynnys lähestyä naisa jo ilman tällaista solvaamista ja suoranaista vainoa tai demonisointiakin ihan tarpeeksi korkea parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäytymässä olevillemiehille saati niille miehille jotka ovat jo pysyvästikkin syrjäytyneet.
Huomatka nyt se että tämä ei sitten ole minulta mikään valitus. Ymmärränhän minä myös hyvin sen että runsaasti parisuhde/seksi-kokemusta jo ihan nuoresta aina keräävät naisemme näin suhtautuvat tällaisiin miehiin.- Mielipide**
Mielestäni yksinäisyys ei tee ihmisestä luuseria. Ruikuttaminen tekee.
- ÖÖÖöa
Mielipide** kirjoitti:
luuseri on se, joka ruikuttaa ruikuttamisesta täällä....
- outo juttu
ÖÖÖöa kirjoitti:
luuseri on se, joka ruikuttaa ruikuttamisesta täällä....
Sinkkupalstalta odotti saavansa jotain pirteämpääkin antia...
- joo----
Mielipide** kirjoitti:
Miksi muuten käytät tässä yhteydessä tuota sanaa 'ruikuttaminen' ? Mieti tätä asiaa vähän.
No periaatteellisella tasolla se on tietenkin yhdentekevä asia minkälaisia symboleja me käytämme kun asioita käsittelemme tai niistä puhumme kunhan nyt vaan sovimme siitä mitä me näillä symboleilla tarkoitamme. - jos----
outo juttu kirjoitti:
Sinkkupalstalta odotti saavansa jotain pirteämpääkin antia...
jo mies olet niinkuin oletan, niin se on hyvinkin ymmärrettävä asia että mielellään haluaisit joidenkin pirteiden pimujen kanssa keskustella. Se vaan on, ikävä kyllä, tämä todellisuus sellainen että ei näitä vähänkään siedettävän näköisiä naisia ole juuri missään vapaana ja ei myöskään tällaisella yleisellä keskustelupalstalla keskusteluun osaa ottamassa. Kaikki vähänkin siedettävän näköiset naiset saavat mistä vaan niin helposti miesseuraa, että eivät he tällaisilla palstoilla viihdy. Jos joku sellainen nainen tänne eksyy niin kyllä hän pian saa tarpeekseen näistä jutuista, jotka kaiken lisäksi ovat hänell aika lailla käsittämättömiä ja uskomattomiakin.
- Outo juttu
jos---- kirjoitti:
jo mies olet niinkuin oletan, niin se on hyvinkin ymmärrettävä asia että mielellään haluaisit joidenkin pirteiden pimujen kanssa keskustella. Se vaan on, ikävä kyllä, tämä todellisuus sellainen että ei näitä vähänkään siedettävän näköisiä naisia ole juuri missään vapaana ja ei myöskään tällaisella yleisellä keskustelupalstalla keskusteluun osaa ottamassa. Kaikki vähänkin siedettävän näköiset naiset saavat mistä vaan niin helposti miesseuraa, että eivät he tällaisilla palstoilla viihdy. Jos joku sellainen nainen tänne eksyy niin kyllä hän pian saa tarpeekseen näistä jutuista, jotka kaiken lisäksi ovat hänell aika lailla käsittämättömiä ja uskomattomiakin.
Njet, nainen olen... Ja totta turiset, "käsittämättömiä ja uskomattomiakin", en ole livenä koskaan tämmöisiä huruja tavannut.
- 0+
Miehenä oleminen on kaikista haastavin tehtävä maan päällisessä elämässä.
- Taavi Tavis
Jos omaat oikean ulkonäön Suomessa ja sinulla on oikean maan passi kourassa niin siinä ei kyllä mitään haasteellisuutta ole. Naiset jonottaa.
Naiset lähtökohtaisesti suhtautuvat äärimmäisen positiivisesti ulkkismiehiin. He kilpailevat ulkkismiehestä ja heille on suuri saavutus päästä naimisiin tietyn kansallisuuden omaavan miehen kanssa.
Sitten on tosin ne naiset jotka ovat OLLEET joskus äärimmäisen positiivisia sinisilmäisiä ja tyhmiä ulkkismiesten suhteen ja joita kyseiset ulkomaan herrat ovat kusettaneet perin pohjin. Nämä Suomi naiset ovat saanneet HIV:in, herpeksen kupan , he ovat menettäneet rahansa, heidät on alistettu, hakattu, uhkailtu jne
Tämän suurempaa rasistia et suomesta löydä, näitä naisia on about 10 % suomen naisista, mutta nämä naiset eivät ole naimaikäisiä vaan iäkkäämpiä yleensä yksinhuoltajaäitejä. - Saarushka
Taavi Tavis kirjoitti:
Jos omaat oikean ulkonäön Suomessa ja sinulla on oikean maan passi kourassa niin siinä ei kyllä mitään haasteellisuutta ole. Naiset jonottaa.
Naiset lähtökohtaisesti suhtautuvat äärimmäisen positiivisesti ulkkismiehiin. He kilpailevat ulkkismiehestä ja heille on suuri saavutus päästä naimisiin tietyn kansallisuuden omaavan miehen kanssa.
Sitten on tosin ne naiset jotka ovat OLLEET joskus äärimmäisen positiivisia sinisilmäisiä ja tyhmiä ulkkismiesten suhteen ja joita kyseiset ulkomaan herrat ovat kusettaneet perin pohjin. Nämä Suomi naiset ovat saanneet HIV:in, herpeksen kupan , he ovat menettäneet rahansa, heidät on alistettu, hakattu, uhkailtu jne
Tämän suurempaa rasistia et suomesta löydä, näitä naisia on about 10 % suomen naisista, mutta nämä naiset eivät ole naimaikäisiä vaan iäkkäämpiä yleensä yksinhuoltajaäitejä.Mitähän mahdat tarkoittaa naimaikäisellä? Naimaikä on kaikki ikä 18 ja kuoleman välissä, erityisluvalla myös alle 18.
Minäkin arvostan enemmän keski-eurooppalaista miestä kuin suomalaista. Nyt palstaa viikon päivät seuranneena mielipiteeni on vain vahvistunut, miksiköhän :D
Poikkeuksena ruotsinkieliset suomalaiset, heissä on samaa charmia kuin keski-eurooppalaisissa. Myös jotkut selkeästi iäkkäämmät suomalaiset miehet omaavat saman tyylin. Missä kohtaa perimä katkesi? 70-luvun junttivuosiinko? Mikseivät ne junttivuodet sitten turmelleet ruotsinkielisiä suomalaisia?
Entä mitä tekemistä yksinhuoltajuudella on minkään kanssa? Ai niin, atm haluaa neitseen, sori, unohdin :D - Jalfo
Saarushka kirjoitti:
Mitähän mahdat tarkoittaa naimaikäisellä? Naimaikä on kaikki ikä 18 ja kuoleman välissä, erityisluvalla myös alle 18.
Minäkin arvostan enemmän keski-eurooppalaista miestä kuin suomalaista. Nyt palstaa viikon päivät seuranneena mielipiteeni on vain vahvistunut, miksiköhän :D
Poikkeuksena ruotsinkieliset suomalaiset, heissä on samaa charmia kuin keski-eurooppalaisissa. Myös jotkut selkeästi iäkkäämmät suomalaiset miehet omaavat saman tyylin. Missä kohtaa perimä katkesi? 70-luvun junttivuosiinko? Mikseivät ne junttivuodet sitten turmelleet ruotsinkielisiä suomalaisia?
Entä mitä tekemistä yksinhuoltajuudella on minkään kanssa? Ai niin, atm haluaa neitseen, sori, unohdin :DEvoluution näkökulmasta naisten kannattaakin haikailla ulkomaiden urosten puoleen. Tämähän vahvistaa geenipoolia ja vähentää kansallisia sairauksia. Ehkä "pimahtaminen" Fabioitten edessä on siis vain nieltävä :)
- Taavi Tavis
Jalfo kirjoitti:
Evoluution näkökulmasta naisten kannattaakin haikailla ulkomaiden urosten puoleen. Tämähän vahvistaa geenipoolia ja vähentää kansallisia sairauksia. Ehkä "pimahtaminen" Fabioitten edessä on siis vain nieltävä :)
Niinpä: kuten sanoin tulevaiuudessa suomi-miehet ovat pieniä tempperamenttisia tummatukkaisia miehiä, kiitos suomalaisten naisten.
Sitten suominaiset ovat onnessaan kun joka tytöllä on eksotttinen tummamies ja sitten voitte olla äärimmäisen positiivisia jokaista miestä kohtaan joka kadulla tulee vastaan ja hymyillä maireasti, jonka jälkeen joka suomalainen mies on macho ja itsevarma.
Tosin ei ole kyllä vaaleita naisiakaan enää tuolloin suomessa.
Kumma kun sitä geeniperimävaihtelua ei kaivata välimeren maissa tai muslimi-maissa. - örgh
Saarushka kirjoitti:
Mitähän mahdat tarkoittaa naimaikäisellä? Naimaikä on kaikki ikä 18 ja kuoleman välissä, erityisluvalla myös alle 18.
Entä mitä tekemistä yksinhuoltajuudella on minkään kanssa? Ai niin, atm haluaa neitseen, sori, unohdin :DNojaa, olet sitten tyypillinen suomalainen nainen jolle elämän saavutus on mennä naimisiin tietyn kansalaisuuden omaavan ulkomaalaisen miehen kanssa ja joka halveksiii suomalaisia miehiä sen takia että a) puhuvat suomea b) ovat suomalaisia.
On niin hienoa puhua englantia eikö olekkiin, ja näyttää tyttöystäville "minäpä olen kelvannut ulkomaalaliselle." Oivoi kyllä kelpaa. Mutta kaltaisiasi oman isäsi ja veljiesi halveksijoita suomi on pullollaan. - Saarushka
örgh kirjoitti:
Nojaa, olet sitten tyypillinen suomalainen nainen jolle elämän saavutus on mennä naimisiin tietyn kansalaisuuden omaavan ulkomaalaisen miehen kanssa ja joka halveksiii suomalaisia miehiä sen takia että a) puhuvat suomea b) ovat suomalaisia.
On niin hienoa puhua englantia eikö olekkiin, ja näyttää tyttöystäville "minäpä olen kelvannut ulkomaalaliselle." Oivoi kyllä kelpaa. Mutta kaltaisiasi oman isäsi ja veljiesi halveksijoita suomi on pullollaan.Yritäpäs nyt vähän pohdiskella - ovatko 70-luvun junttivuodet syynä suomalaisuuden rappeutumiseen? Miksi isoisäni ikäpolvesta vielä löytyi sivistyneitä hyvinpukeutuneita herroja, muttei enää omasta ikäpolvestani? Nuori polvi taitaa petrata, nuorissa miehissä tapaa sekä hyvin sivistyneitä ja tyylikkäitä laatutietoisia nuorukaisia. Mutta myös aivan järkyttäviä kirppusäkkejä joiden artikulaatio muistuttaa Korkeasaariäänitettä. Ja joiden alaleuka vuotaa, se yhdistää sukupuolet. Karmeaa katsottavaa.
Mitä hienoa englannin puhumisessa on? - mitä-----
Saarushka kirjoitti:
Yritäpäs nyt vähän pohdiskella - ovatko 70-luvun junttivuodet syynä suomalaisuuden rappeutumiseen? Miksi isoisäni ikäpolvesta vielä löytyi sivistyneitä hyvinpukeutuneita herroja, muttei enää omasta ikäpolvestani? Nuori polvi taitaa petrata, nuorissa miehissä tapaa sekä hyvin sivistyneitä ja tyylikkäitä laatutietoisia nuorukaisia. Mutta myös aivan järkyttäviä kirppusäkkejä joiden artikulaatio muistuttaa Korkeasaariäänitettä. Ja joiden alaleuka vuotaa, se yhdistää sukupuolet. Karmeaa katsottavaa.
Mitä hienoa englannin puhumisessa on?" Mitä hienoa englannin puhumisessa on?"
No emglannin puhumisessa ei varmastikkaan ole ainakaan enää mitään hienoa tai fiiniä, ja ehkä juurikin siksi sitä ovat 'snobimme' alkaneet katso pitkin nenänvarttaan. Englannin kielen taito on kutenkin aivan ensiarvoisen tärkeä asia siksi kun se nyt sattuu olemaan maailmankieli ja sitä eniten maailmassa koskielenäkin ymmärretään. Englanninkielen taitodolla tulee missä tahansa toimeen ainakin joten kuten, ja myös suurin osa kaikesta kirjallisesta präntistä painetaaan englanniksi tai myös englanniksi.
- Yksikään
"porukastanne" ei ole vaivautunut tekemään tuttavuutta minun kanssani. Jos olette ujoja ja huonoitsetuntoisia, niin tuliko mieleen, että niin on iso osa suomalaisista naisistakin. Suomalaiset miehet eivät suhtaudu naisiin naisina, hyvä jos ovea jaksatte sen verran raottaa, että siitä pääsee läpi. Itse olen varmaan useammin pitänyt ovea auki miehelle, kun mies minulle. Tasa-arvo ja käytöstavat sekä suhtautuminen naisiin naisinakin tuntuu joskus menevän ihmisillä sekaisin. Varsinkin miehillä.
Pitää varmaaa alkaa suuntaamaan huomiota ulkomaisiin miehiin, teiltä suomalaismiehiltä ei huomiota saa ujoudestanne johtuen.
Kummasti vaan se ujous yleensä teilläkin näyttää rapisevan, kun kuvioihin astuu eksoottinen thailintunen tai venakko euronkiilto silmissä...- Asi Allinen
nyt ei vaan tee mitään.
- Kuten ei
Asi Allinen kirjoitti:
nyt ei vaan tee mitään.
rumalla miehelläkään, varsinkaan jos ei ole käytöstapoja eikä edes uskalla tehdä tuttavuutta. Joten mene urputtamaan aloittajalle, nestori.
- sinä----
Kuten ei kirjoitti:
rumalla miehelläkään, varsinkaan jos ei ole käytöstapoja eikä edes uskalla tehdä tuttavuutta. Joten mene urputtamaan aloittajalle, nestori.
saatanan suomitypykkä vittu. En viitsisi kommentoido jos vielä rumakin olet. Oletan kuitekin että olet edes siedettävän näköinen.
Naisillammehan on tunnetusti helvetin paljon ehtoja miesten suhteen erityiseti koskien mm. uraa ja asemaa tavarantuotannossa. Jos nämä asiat eivät ole miehellä kunnossa niin ei mies halua lähestyä naista kun tietää sen jo ennakkoon että ei täytä naisen vaatimuksia. Sitten jos onnistuu saamaan jonkinlaisen asman tässä suhteessa(mutta ei kuitenkaan huippu-uraa) niin se alkaisi jo riittääkkin vaatimattomamille naisille ja heitä sitten voisi vaikka jo lähestyäkkin. Se vaan että tässäkin taas on palanut aikaa helposti monia vuosia ja ehkä vuosikymmenkin ja siksi alkaakin olla naisille jo liian vanha ja ei taas sen vuoksi voi enää naisia lähestyä.
Sitten on tietenkin ulkomaalaiset ja yleensä naisten nussimiseen keskittyvät miehet . He sitten kelpaavat naisillemme kylllä ehdoittakin. - miehenkuvotus
Kylläpä ne käytöstavat tuntuvat olevan hukassa naisillakin. Silloin tällöin avaan toisille ovia, mutta siitä olisi joskus mukava saada jtn huomiotakin. Kiitos tai edes ystävällinen katse voisi piristää, mutta tuntuu että ainoa reaktio mihin naiset ovat kykeneväisiä on katse maahan ja vihainen puhina. Vanhat mummot kiittää huomattavasti useammin, kuin nuoremmat naiset.
- Taavi Tavis
Kyllä huomaavainen voisi olla, mutta kun olemme ilmaa näille nykyiakaisille suomalaisille naisille. Ei todellakaan tee mieli avata ovea kun ei edes katseella kohdata, ei edes sen jälkeen kun tuo ovi on avattu. Rouvalle annetaan kohteliaasti tilaa , ei edes katseella kohdata puhumattakaan että sanottaisiin kiitos.
Kuten aloituksessa sanoin: suomalaisen naisen suhtautuminen suomalaiseen mieheen on lähtökohtaisesti kyyninen ennakkoluuloinen tyly jäätävä miten tällainen nainen edes voi vaatia kohteliaisuutta tai huomaavaisuutta meiltä?
Ulkomaalaisiin miehiin ja ulkomaalaisuuteen suomalaisen naisen suhtautuminen on lähtökohtaisesti sinisilmäisen positiivinen kunnes naista kusetetaan kunnolla jolloin hänestä tulee pahin mahdollinen rasisti. - vaivaa????
Taavi Tavis kirjoitti:
Kyllä huomaavainen voisi olla, mutta kun olemme ilmaa näille nykyiakaisille suomalaisille naisille. Ei todellakaan tee mieli avata ovea kun ei edes katseella kohdata, ei edes sen jälkeen kun tuo ovi on avattu. Rouvalle annetaan kohteliaasti tilaa , ei edes katseella kohdata puhumattakaan että sanottaisiin kiitos.
Kuten aloituksessa sanoin: suomalaisen naisen suhtautuminen suomalaiseen mieheen on lähtökohtaisesti kyyninen ennakkoluuloinen tyly jäätävä miten tällainen nainen edes voi vaatia kohteliaisuutta tai huomaavaisuutta meiltä?
Ulkomaalaisiin miehiin ja ulkomaalaisuuteen suomalaisen naisen suhtautuminen on lähtökohtaisesti sinisilmäisen positiivinen kunnes naista kusetetaan kunnolla jolloin hänestä tulee pahin mahdollinen rasisti.Kuulut sarjaan "en viitsi edes vastata".
- Taavi Tavis
vaivaa???? kirjoitti:
Kuulut sarjaan "en viitsi edes vastata".
Niin metsä vastaa kun sille huudetaan, mutta ei pidä paikkansa suomalaisten naisten suhteen.
Toki olen kohtelias ja huomaavainen vaikka en mitään vasta kaikua saakkaan, mutta masentavaa on vuodesta toiseen avata ovia ja olla kohtelias ja huomaavainen kun useimmiten naiset kohtaa sinut kuin ilmaa, jäätävyydellä tyyliin "mitä toikin luuseri tossa yrittää" "luuleks se et sill on jotain maiksii kun avaa mulle oven"
Näyttäisi sille että naiset HALUAA pitää laähtökohtaisesti KAIKKIA suomalaisia miehiä juntteina alkoholisteina ja kaikki mikä liittyy kielteisyyteen ja negatiivisuuteen.
Esim. hississä annan naisten aina ensin mennä hissiin ja poistua hissistä, en koskaan ole saannut kiitosta tästä huomaavaisuudesta vaikka joka päivä teen tätä vuodesta toiseen. Kukaan nainen ei koskaan ole huomioinnut tätä millään tavalla. Aion siitä huolimatta olla huomaavainen ja kohtelias myös jatkossa. En aio samaistua Suomalaisten naisten jäätävyyteen/huonoon käytökseen. Se on e.m. naisten ongelma ei minun ongelma mutta on masentavaa elää tällaisessa maassa jossa on näin miehiin suhtautuvia naisia. - niin------
vaivaa???? kirjoitti:
Kuulut sarjaan "en viitsi edes vastata".
miksiköhän kuuluukin tuohon sarjaasi "en viitsi vastata" No minä kyllä vähän arvaankin miksi.
- mies olen
niin------ kirjoitti:
miksiköhän kuuluukin tuohon sarjaasi "en viitsi vastata" No minä kyllä vähän arvaankin miksi.
Älä nyt. Huumorimies.
- verran----
Taavi Tavis kirjoitti:
Niin metsä vastaa kun sille huudetaan, mutta ei pidä paikkansa suomalaisten naisten suhteen.
Toki olen kohtelias ja huomaavainen vaikka en mitään vasta kaikua saakkaan, mutta masentavaa on vuodesta toiseen avata ovia ja olla kohtelias ja huomaavainen kun useimmiten naiset kohtaa sinut kuin ilmaa, jäätävyydellä tyyliin "mitä toikin luuseri tossa yrittää" "luuleks se et sill on jotain maiksii kun avaa mulle oven"
Näyttäisi sille että naiset HALUAA pitää laähtökohtaisesti KAIKKIA suomalaisia miehiä juntteina alkoholisteina ja kaikki mikä liittyy kielteisyyteen ja negatiivisuuteen.
Esim. hississä annan naisten aina ensin mennä hissiin ja poistua hissistä, en koskaan ole saannut kiitosta tästä huomaavaisuudesta vaikka joka päivä teen tätä vuodesta toiseen. Kukaan nainen ei koskaan ole huomioinnut tätä millään tavalla. Aion siitä huolimatta olla huomaavainen ja kohtelias myös jatkossa. En aio samaistua Suomalaisten naisten jäätävyyteen/huonoon käytökseen. Se on e.m. naisten ongelma ei minun ongelma mutta on masentavaa elää tällaisessa maassa jossa on näin miehiin suhtautuvia naisia.lisäisin tuohon että osin tämä nuorten naisten erittäin tylyksi muuttunut käytös voidaaan panna myös senkin tiliin, kun meiillä tosiaan on alkanut olla myös näitä miehiä jotka tulkitsevat jo sen jos nainen katsoo päin ja hymilee merkiksi siitä että naisen kanssa pääsee nyt nussimaan. Nämä miehet ovat osaltaan pilaamassa meidän kuttuuriamme ja muuttamassa maatamme yhä enemmän Melancoliaksi. Tosin minäkin olen sitä mieltä, että suominaiset itse kuitenkin ovat enemmän tästä vastuussa, ja he ovat perimmältään enemmän tämän takana joka tapauksessa.
Minä siis olen huomannut ihan viime vuosina, että juurikin nuoret naiset ovat alkaneet käyttäytyä jotenkin erittäin tylysti ja kyyninen epäluuloinen mulkoileva ilme kasvoillaan. Minä en kyllä ole paljon kohteliaisuuksia viljellytkään nuorille naisille juurikin siksi kun tiedän hyvin miten he sellaisen aina tulkitsevat(lapsiin en uskalla katsoa päinkään kun tiedän että silloni minua epäillään pedofiiliksi). Se vaan etttä tämä tällainen nuorten naisten käytös on nyt sitten levinnyt jo asiakspalvelutehtäviinkin, joissa tehtävissä näiden naisten sentään pitäisi jo toimenkuvansakin vuoksi käyttäytyä miellyttävästi ja hymyilläkkin.
Kävin tässä viime suvena Tallinnassa, ja yhtenä iltana lähdin hotellistani yksin festareille(suomessa en voisi tällaista edes tehdä). Siinä kuljeskelin, katselin ja kuuntelin niitä musiikkijuttuja ja välillä hain vodkaa yläkerran baarista ja myös miss-bikni kisaa seurasin. Sitten siinä oli yhdessä kojussa kaksi nuorta pimua jotka myivät grilattuja perunoita. No minä pidän nimenomaan perunoista ja 3 kertaakin tuon illan aikana hain heiltä perunoita. Ei ikinä missään suomipimut käyttäytyisi niin mukavasti hymyillen ja flirttaillenkin tuntemattomalle äijälle. Enkä minä usko että tämä siitäkään johtui kun minä olin tietenkin heille vanha äijä ja että siksi ei heidän tarvinnut pelätä että heidän flirttinsä tulee minun taholtani väärin tulkituksi, kyllä he olsivat hymyilleet ja flirtanneet minulle vaikka olsin ollut siinä kaksikymppisenäkin.
Illan mittaan siinä hain yläkeran baarista jotain 10 vodkaa ja myös niitä show-juttuja katselin. Kun ilta oli päättymässä niin askelsin baarista portaita alas sillä tavalla hitaasti että siitä ilmeisesti järjestysmiehet saivat käsityksen että olen todella raskaasti kännissä. Näin ei kuitenkaan asia ollut, ihan muuten vaan siinä portaita alas hitaasti astelin ja katselin merelle päin ja annoin ajatusteni vaeltaa. No portaiden alapäässä nämä järjestysmiehet sitten ottavat minua molemmilta puolilta kiinni ikänkuin tukeakseen. Minä siinä sitten sanoin englanniksi jotain 'do't you start fuckin with me, you so young men, you know, I'm a welder, I weld those ships in the city of Turku, I could kill you both with my bare hands' Jos olisin ollut suomessa niin siitä järkkärit ja myöhemmin poliisit olisvat alkannet pahoinpidellä, ja olisin löytänyt itseni putkasta. Nämä järkkärit kuitenkin siinä sanoivat vaan jotain että miten se on pääsetkö kotiisi tai hotelliisi
vai tarvitsetko siihen apua ja tarjoutuivat järjestämään minulle taksin. No minä en muuten kyllä ole ammatiltani hitsaaja vaan electroniikamies, mutta Turun telakalla olen kyllä nuorena aarporaajana ollut.
Tämä tällainen on sitä kulttuuria käytännön tasolla ja toivon että kulttuuri Virossa ei muuttuisi samanlaiseksi kuin mitä se meillä nyt on. - realismia
verran---- kirjoitti:
lisäisin tuohon että osin tämä nuorten naisten erittäin tylyksi muuttunut käytös voidaaan panna myös senkin tiliin, kun meiillä tosiaan on alkanut olla myös näitä miehiä jotka tulkitsevat jo sen jos nainen katsoo päin ja hymilee merkiksi siitä että naisen kanssa pääsee nyt nussimaan. Nämä miehet ovat osaltaan pilaamassa meidän kuttuuriamme ja muuttamassa maatamme yhä enemmän Melancoliaksi. Tosin minäkin olen sitä mieltä, että suominaiset itse kuitenkin ovat enemmän tästä vastuussa, ja he ovat perimmältään enemmän tämän takana joka tapauksessa.
Minä siis olen huomannut ihan viime vuosina, että juurikin nuoret naiset ovat alkaneet käyttäytyä jotenkin erittäin tylysti ja kyyninen epäluuloinen mulkoileva ilme kasvoillaan. Minä en kyllä ole paljon kohteliaisuuksia viljellytkään nuorille naisille juurikin siksi kun tiedän hyvin miten he sellaisen aina tulkitsevat(lapsiin en uskalla katsoa päinkään kun tiedän että silloni minua epäillään pedofiiliksi). Se vaan etttä tämä tällainen nuorten naisten käytös on nyt sitten levinnyt jo asiakspalvelutehtäviinkin, joissa tehtävissä näiden naisten sentään pitäisi jo toimenkuvansakin vuoksi käyttäytyä miellyttävästi ja hymyilläkkin.
Kävin tässä viime suvena Tallinnassa, ja yhtenä iltana lähdin hotellistani yksin festareille(suomessa en voisi tällaista edes tehdä). Siinä kuljeskelin, katselin ja kuuntelin niitä musiikkijuttuja ja välillä hain vodkaa yläkerran baarista ja myös miss-bikni kisaa seurasin. Sitten siinä oli yhdessä kojussa kaksi nuorta pimua jotka myivät grilattuja perunoita. No minä pidän nimenomaan perunoista ja 3 kertaakin tuon illan aikana hain heiltä perunoita. Ei ikinä missään suomipimut käyttäytyisi niin mukavasti hymyillen ja flirttaillenkin tuntemattomalle äijälle. Enkä minä usko että tämä siitäkään johtui kun minä olin tietenkin heille vanha äijä ja että siksi ei heidän tarvinnut pelätä että heidän flirttinsä tulee minun taholtani väärin tulkituksi, kyllä he olsivat hymyilleet ja flirtanneet minulle vaikka olsin ollut siinä kaksikymppisenäkin.
Illan mittaan siinä hain yläkeran baarista jotain 10 vodkaa ja myös niitä show-juttuja katselin. Kun ilta oli päättymässä niin askelsin baarista portaita alas sillä tavalla hitaasti että siitä ilmeisesti järjestysmiehet saivat käsityksen että olen todella raskaasti kännissä. Näin ei kuitenkaan asia ollut, ihan muuten vaan siinä portaita alas hitaasti astelin ja katselin merelle päin ja annoin ajatusteni vaeltaa. No portaiden alapäässä nämä järjestysmiehet sitten ottavat minua molemmilta puolilta kiinni ikänkuin tukeakseen. Minä siinä sitten sanoin englanniksi jotain 'do't you start fuckin with me, you so young men, you know, I'm a welder, I weld those ships in the city of Turku, I could kill you both with my bare hands' Jos olisin ollut suomessa niin siitä järkkärit ja myöhemmin poliisit olisvat alkannet pahoinpidellä, ja olisin löytänyt itseni putkasta. Nämä järkkärit kuitenkin siinä sanoivat vaan jotain että miten se on pääsetkö kotiisi tai hotelliisi
vai tarvitsetko siihen apua ja tarjoutuivat järjestämään minulle taksin. No minä en muuten kyllä ole ammatiltani hitsaaja vaan electroniikamies, mutta Turun telakalla olen kyllä nuorena aarporaajana ollut.
Tämä tällainen on sitä kulttuuria käytännön tasolla ja toivon että kulttuuri Virossa ei muuttuisi samanlaiseksi kuin mitä se meillä nyt on.Heitä säälitti. Ei sen kummempaa.
- kdjehldhskgjdösk
verran---- kirjoitti:
lisäisin tuohon että osin tämä nuorten naisten erittäin tylyksi muuttunut käytös voidaaan panna myös senkin tiliin, kun meiillä tosiaan on alkanut olla myös näitä miehiä jotka tulkitsevat jo sen jos nainen katsoo päin ja hymilee merkiksi siitä että naisen kanssa pääsee nyt nussimaan. Nämä miehet ovat osaltaan pilaamassa meidän kuttuuriamme ja muuttamassa maatamme yhä enemmän Melancoliaksi. Tosin minäkin olen sitä mieltä, että suominaiset itse kuitenkin ovat enemmän tästä vastuussa, ja he ovat perimmältään enemmän tämän takana joka tapauksessa.
Tämä tällainen on sitä kulttuuria käytännön tasolla ja toivon että kulttuuri Virossa ei muuttuisi samanlaiseksi kuin mitä se meillä nyt on.Ja jutut senkun paranevat.
- tasan----
realismia kirjoitti:
Heitä säälitti. Ei sen kummempaa.
"Heitä säälitti. Ei sen kummempaa."
Just tasan tarkkaan näin se menee meillä, siksi tuohon laitoinkin sen että suomessa en olisi voinut ajatellakkaan että olisin yksin mennyt tuollaiseen paikkaan. No jos sitten olisivatkin säälistä noin käyttäytyneet niin ei sellaistakaan meillä täällä esiinny.
Mutta miksi muka tällaiset nuoret pimut säälisivät jotain vanhempaa täysin tuntematonta äijää jonka perhe-ja naisasioista heillä ei ole yhtään mitään tietoa, ja jonka miehen he sattumalta näkevät jossain kulkevan.
Se voisi olla että niitä joitakin nuoria suomikundeja joita myös siellä pyöri nämä pimut olisivat voineet vähän sääliäkkin, olivat nimittäin sen näköisiä suomipoikia jonka näköinen minä taasen en ole enkä ole koskaan ollut. Nämä pimut olivat myymässä perunoita, ja siitä he varmaan pitivät että ostin heiltä perunoita. Heidän käytöksensä taas tulkitsen johtuvan kulttuurista ja tähän nimenomaiseen tapaukseen en kyllä tuota säälielementtiäkään osaa liittää.
En noiden järjestysmiestenkään käyttäytymisessä näe mitään säälielementtiä paljolti samoistakin syistä. Minähän en siis tuolla todellakaan esiintynyt kännisenä. Minä kestän sellaiset 10 vodkaa illassa tulematta juuri mitenkään vielä känniin. En ole myöskään millään tavalla heikon näköinen äijä, vaikka jo vanhempi olenkin. Niin, tuli minua pari naistakin vastaan sellaista joista toinen hyökkäsi vodkalasiiini tai yritti kurottaa siihen. En tiedä oliko minulle vihainen vai ei kun en hänen puhestaan sellvää saanut, jotain viroa puhui ja minä sen asian jätin siihen kun en ymmärtänyt. Oli jo vähän vanhempi nainen tämä, mutta hänkin kyllä vielä liian nuori minun naisekseni. - ei------
kdjehldhskgjdösk kirjoitti:
Ja jutut senkun paranevat.
Ei ollut satua tuo ollenkaan. Senkin valheen tuossa vielä korjasin, että en ole hitsaaja koskaan ollut. Miksi se niin tuli siinä sanottua johtui siitä, että tuo aarporari ei tullut siinä eglanniksi mieleeni.
En minä nyt sentään ihan koko illan havaintojani tähän paketoinut, mutta niitä havaintojani jotka nyt tähän asiaan liittyvät.
Tässä yritin tämän esimerkin valossa havainnollistaa sitä miten tuon kirjoitukseni alkupuolella sanoin havainneeni näiden asioiden meillä kehittyneen erityisesti ihan viime aikoina. Jaoin myös vastuuta tästä kehityksestä meillä miehillekkin, tai tietyn tyyppisesti käyttäytyville miehille.
Ei tuo mikään niin hono kirjoitus ollut, vaikka se tietenkin palstan kauhiastas älykkäiden ja viisaiden kommentoijien mielestä on typerä pakerrus.
No kyllä nämä minun typerät pakerruksseni tälle palstalle aika pian jo loppuvatkin. On tässä vaan nyt ollut aikaa sellaista että on tullut näitä kirjoiteltua. - niin------
mies olen kirjoitti:
Älä nyt. Huumorimies.
Niin se menee, just niin 'Et sä tyhmä huomaaa kuinka kauhiastas älykästä huumoria/ironiaa mä tuossa väänsin' Kuinkas ollakkaan, että tällaista kommenttia sinulta sitten tähän.
- sitä vaan ihmettelen
niin------ kirjoitti:
Niin se menee, just niin 'Et sä tyhmä huomaaa kuinka kauhiastas älykästä huumoria/ironiaa mä tuossa väänsin' Kuinkas ollakkaan, että tällaista kommenttia sinulta sitten tähän.
Tuo sana kauhiastas esiintyy monessa kirjoituksessasi. Tarkoittaako se samaa kuin kauhea vai mikä on sanan merkitys? Jos sana on kauhea niin millainen on kauhean älykäs? Voiko käyttää ilmaisua kauhean kaunis? Onko ihminen silloin yhtäaikaa kauhea ja kaunis vai todella kaunis vai vain kauhea?
- joo-----
sitä vaan ihmettelen kirjoitti:
Tuo sana kauhiastas esiintyy monessa kirjoituksessasi. Tarkoittaako se samaa kuin kauhea vai mikä on sanan merkitys? Jos sana on kauhea niin millainen on kauhean älykäs? Voiko käyttää ilmaisua kauhean kaunis? Onko ihminen silloin yhtäaikaa kauhea ja kaunis vai todella kaunis vai vain kauhea?
tämän kommenttisi noihin aiempiin kiroituksiini jätän muiden arvioitavaksi, jos nyt joku sattuu tämän lukemaan. Kyllä minä tähän voisin hyvinkin vastata vaan en enää viitsi.
- QuickSapphire
sinä---- kirjoitti:
saatanan suomitypykkä vittu. En viitsisi kommentoido jos vielä rumakin olet. Oletan kuitekin että olet edes siedettävän näköinen.
Naisillammehan on tunnetusti helvetin paljon ehtoja miesten suhteen erityiseti koskien mm. uraa ja asemaa tavarantuotannossa. Jos nämä asiat eivät ole miehellä kunnossa niin ei mies halua lähestyä naista kun tietää sen jo ennakkoon että ei täytä naisen vaatimuksia. Sitten jos onnistuu saamaan jonkinlaisen asman tässä suhteessa(mutta ei kuitenkaan huippu-uraa) niin se alkaisi jo riittääkkin vaatimattomamille naisille ja heitä sitten voisi vaikka jo lähestyäkkin. Se vaan että tässäkin taas on palanut aikaa helposti monia vuosia ja ehkä vuosikymmenkin ja siksi alkaakin olla naisille jo liian vanha ja ei taas sen vuoksi voi enää naisia lähestyä.
Sitten on tietenkin ulkomaalaiset ja yleensä naisten nussimiseen keskittyvät miehet . He sitten kelpaavat naisillemme kylllä ehdoittakin.Eläpäs hiilly!
- QuickSapphire
Taavi Tavis kirjoitti:
Esim. hississä annan naisten aina ensin mennä hissiin ja poistua hissistä, en koskaan ole saannut kiitosta tästä huomaavaisuudesta vaikka joka päivä teen tätä vuodesta toiseen. Kukaan nainen ei koskaan ole huomioinnut tätä millään tavalla. Aion siitä huolimatta olla huomaavainen ja kohtelias myös jatkossa. En aio samaistua Suomalaisten naisten jäätävyyteen/huonoon käytökseen. Se on e.m. naisten ongelma ei minun ongelma mutta on masentavaa elää tällaisessa maassa jossa on näin miehiin suhtautuvia naisia.On ne käytöstavat usein hukassa Suomalaisilta, se pitää ihan paikkansa.
Mutta eikö se ovi pitäis jättää auki seuraavaksi tulevalle ihan joka tapauksessa riippumassa siitä onko se nainen vai mies? Se on vähän miehille epäreilua jos kukaan ei niille avaa ovea. - hihittää**
QuickSapphire kirjoitti:
On ne käytöstavat usein hukassa Suomalaisilta, se pitää ihan paikkansa.
Mutta eikö se ovi pitäis jättää auki seuraavaksi tulevalle ihan joka tapauksessa riippumassa siitä onko se nainen vai mies? Se on vähän miehille epäreilua jos kukaan ei niille avaa ovea.Kuten myös tavallisimmat oikeinkirjoitussäännöt :D
- Yksikään
miehenkuvotus kirjoitti:
Kylläpä ne käytöstavat tuntuvat olevan hukassa naisillakin. Silloin tällöin avaan toisille ovia, mutta siitä olisi joskus mukava saada jtn huomiotakin. Kiitos tai edes ystävällinen katse voisi piristää, mutta tuntuu että ainoa reaktio mihin naiset ovat kykeneväisiä on katse maahan ja vihainen puhina. Vanhat mummot kiittää huomattavasti useammin, kuin nuoremmat naiset.
Huonokäytöksisiä ihmisiä on molemmissa sukupuolissa. Itse kiitän aina, kun joku huomioi minut. Samaa odotan muilta, kun minä huomioin heidät.
- Yksikään
Taavi Tavis kirjoitti:
Ulkomaalaisiin miehiin ja ulkomaalaisuuteen suomalaisen naisen suhtautuminen on lähtökohtaisesti sinisilmäisen positiivinen kunnes naista kusetetaan kunnolla jolloin hänestä tulee pahin mahdollinen rasisti.Aikamoista yleistämistä. Samanmielinen kaverisi vetäisi herneet nenuun tuolla ylempänä, kun yleistin takaisin. Aina ei saa positiivista huomiota osakseen, vaikka käyttäytyisi itse kuinka hyvin. Vielä vähemmän tympeästi ja katkeran kitkerästi käyttäytyvänä.
Ulkomaalaiset eivät ole homogeeninen ryhmä, vaan sinne mahtuu vaikka minkälaista ihmistä. Koska olen realisti en voisi koskaan aloittaa seurustelua muslimin kanssa, koska en hyväksy suurinta osaa heidän arvoistaan. Se ei tarkoita, ettenkö voisi aloittaa seurustelua jonkun muun ulkomaalaisen kanssa, jos hänellä on samanlaiset arvot kuin minulla. Sama koskee suomalaisia miehiä. Jos kusipää arvomaailmaltaan, ja itsensä jopa atm:ksi leimannut kitkerästi naisiin suhtautuva suomalainen tai ulkomaalainen mies, ei voisi vähempää kiinnostaa. Sen sijaan suomalainen (tai ulkomaalainen) mies, joka suhtautuu naisiin ilman katkeruutta ja omaa samat arvot, olisi unelmamies. - Yksikään
sinä---- kirjoitti:
Sitten on tietenkin ulkomaalaiset ja yleensä naisten nussimiseen keskittyvät miehet . He sitten kelpaavat naisillemme kylllä ehdoittakin.Ilmeisesti pidät itseäsi atm:nä ja olet katkera, kun kaunottaret eivät vilkuile sinua. Silti itse suhtaudut naisiin lähtökohtaisesti ulkonäön mukaan: rumille et vaivautuisi edes vastaamaan. Luuletko, että tuo katkera ja ikävä suhtautumistapasi auttaa sinua parinmuodostuksessa? Luuletko, että tavisnaiset innostuvat asenteestasi, puhumattakaan kaunottarista?
Miksi arvostelet naisia siitä piirteestä, mikä sinulla itselläsikin on? - mistä--
Yksikään kirjoitti:
Ilmeisesti pidät itseäsi atm:nä ja olet katkera, kun kaunottaret eivät vilkuile sinua. Silti itse suhtaudut naisiin lähtökohtaisesti ulkonäön mukaan: rumille et vaivautuisi edes vastaamaan. Luuletko, että tuo katkera ja ikävä suhtautumistapasi auttaa sinua parinmuodostuksessa? Luuletko, että tavisnaiset innostuvat asenteestasi, puhumattakaan kaunottarista?
Miksi arvostelet naisia siitä piirteestä, mikä sinulla itselläsikin on?sinä sellaisen päähäsi olet saanut, että minä olisin tai olisin jokus ollut ruma. Minä olen vieläkin kohtlaisen hyvän näköinen ja suorastaan hurmuri jos ikäisiini suomalaismihiin itseäni vertaan. Kaiken lisäksi silloin kun minä olin teini ei nämä asiat menneet vielä ollenkaan sillä tavalla mitä ne nyt menevät.
Joka tapauksessa saisin nyt ainakin periaatteessa ikäisiäni ja reilusti kymmenen vuotta minua nuorempiakin naisia mielin määri valita tuhansista ja taas tuhansista. Se vaan että ei näistä naisista löydy ketään johon voisin enää mitenkään ihastua naisenakin. Koskaankaan minulla ei ole elämässäni ollut tilannetta ettenkö olisi ketään naista saanut. Kysymys on siitä että minkälaisia naisa olisi ollut saatavilla, ja paljonko heidät saadakseen olis pitänyt tähän asiaan satsata. Vain teini-iässä minulla oli pari naista jotka olivat ihan kelvollisia. nämä naiset kuitenkin minulta jäivät kun priorisoin asioitani toisin.
Siis minä olen suhtautunut naisiin 21-30 ikävuoteni välillä totaalisesti väärin, eli naisia arvostavasti ja siten että olen heitä pitänyt aivan liian hyvinä enkä ole kenellekkään naiselle mitään paskajuttuja tehnyt. Tämä on ollut elämäni suurin moka koskien näitä naisasioitani. - utelias__
mistä-- kirjoitti:
sinä sellaisen päähäsi olet saanut, että minä olisin tai olisin jokus ollut ruma. Minä olen vieläkin kohtlaisen hyvän näköinen ja suorastaan hurmuri jos ikäisiini suomalaismihiin itseäni vertaan. Kaiken lisäksi silloin kun minä olin teini ei nämä asiat menneet vielä ollenkaan sillä tavalla mitä ne nyt menevät.
Joka tapauksessa saisin nyt ainakin periaatteessa ikäisiäni ja reilusti kymmenen vuotta minua nuorempiakin naisia mielin määri valita tuhansista ja taas tuhansista. Se vaan että ei näistä naisista löydy ketään johon voisin enää mitenkään ihastua naisenakin. Koskaankaan minulla ei ole elämässäni ollut tilannetta ettenkö olisi ketään naista saanut. Kysymys on siitä että minkälaisia naisa olisi ollut saatavilla, ja paljonko heidät saadakseen olis pitänyt tähän asiaan satsata. Vain teini-iässä minulla oli pari naista jotka olivat ihan kelvollisia. nämä naiset kuitenkin minulta jäivät kun priorisoin asioitani toisin.
Siis minä olen suhtautunut naisiin 21-30 ikävuoteni välillä totaalisesti väärin, eli naisia arvostavasti ja siten että olen heitä pitänyt aivan liian hyvinä enkä ole kenellekkään naiselle mitään paskajuttuja tehnyt. Tämä on ollut elämäni suurin moka koskien näitä naisasioitani.Onko tämä se asperger?
- nää-----
utelias__ kirjoitti:
Onko tämä se asperger?
" Onko tämä se asperger? "
Nää nyt on näitä määritelmiä tai tyyppinimityksiä joita psykologit keksivät, ja joita ei kannata ottaa turhan vakavasti vaikka niillä merktystäkin voi olla joissain tapauksissa. Minä en edes tiedä mitä tällä nimenomaisella tyypillä tarkoitetaan. Voisit vähän selventää asiaa.
Yleensä näillä psykologien määritteillä pyritään palauttamaan ihmisen ongelmat pelkästään yksilötasolle, ja ne ovat hyvin suosittuja siksi kun niillä näin mennen voidaan syyllistää pelkästään yksilö itse hänen ongelmistaan ja koko olemassaolostaankin. Kun puhutaan näistä henkimaailman sairauksista niin niihin on aina syytä suhtautua varauksellisesti, jos ei kyseesssä ole joka suhteessa selvästi henkisesti jälkeen jäänyt tai vajaavainen henkilö.
Meillehän syötetään ja opetetaan omaksumaan jo lapsesta arvoja joista on käytännössä lähes mahdoton päästä enää myöhemmin eroon vaikka niin yrittäisi. Eikä niistä siis ainakaan jälkiä jättämättä fiksusti eroon pääse. No jos tällaiset pojalle syöteteyt arvot osoittautuvatkin sitten sellaisiksi että nimenomaan ne tekevät hänestä aikuisiällä parissuhde/seksi-markkinoilta syräytyneen, niin se miksi tähän sitten pitää välttämättä hakea joku vika tällaisen miehen korvien välistä johtuu mielestäni paljolti vaan yksilön syyllistämisen ja tuhoamisenkin tarpeesta. Juuri korvien välissä piilossa on helppo väittää olevan vaikka mitä vikoja, kun ei niiden olemassaoloa tai olemattomuutta voi sen paremmin todistaakkaan. Siis miehen korvien väliin voidaan keksiä vaikka mitä sairausnimikkeitä jotka sitten aina päätyvät leimaamaan häntä kielteisesti, ja näitä sitten voidaan käyttää(ja aina myös käytetään sen kuin voidaan) miestä vastaan.
Nämä tällaisia syyllistmisjuttuja kehittelevät puoskarit siis käytännössä lähtevät siitä että me emme olisikaan eläimiä joilla on kulttuuri jonka paineiden alaisina elämme, ja jonka kanssa olemme enemmän tai vähemmän epäsuhtaisessa vuorovaikutussuhteessa. Yleensä yksilöinä äärimmäisenkin vähän voimme vaikuttaa kulttuuriin päin, vaikka ei se siltikään suinkaan mikään ylhäältä annettu asia ole muille kuin juuri syntyneille pikkulapsille.
Vielä tässä vähän aikaa seurailen tätä paalstaa kuitenkin. - hohhoijaa-.-.-.-.-.,
nää----- kirjoitti:
" Onko tämä se asperger? "
Nää nyt on näitä määritelmiä tai tyyppinimityksiä joita psykologit keksivät, ja joita ei kannata ottaa turhan vakavasti vaikka niillä merktystäkin voi olla joissain tapauksissa. Minä en edes tiedä mitä tällä nimenomaisella tyypillä tarkoitetaan. Voisit vähän selventää asiaa.
Yleensä näillä psykologien määritteillä pyritään palauttamaan ihmisen ongelmat pelkästään yksilötasolle, ja ne ovat hyvin suosittuja siksi kun niillä näin mennen voidaan syyllistää pelkästään yksilö itse hänen ongelmistaan ja koko olemassaolostaankin. Kun puhutaan näistä henkimaailman sairauksista niin niihin on aina syytä suhtautua varauksellisesti, jos ei kyseesssä ole joka suhteessa selvästi henkisesti jälkeen jäänyt tai vajaavainen henkilö.
Meillehän syötetään ja opetetaan omaksumaan jo lapsesta arvoja joista on käytännössä lähes mahdoton päästä enää myöhemmin eroon vaikka niin yrittäisi. Eikä niistä siis ainakaan jälkiä jättämättä fiksusti eroon pääse. No jos tällaiset pojalle syöteteyt arvot osoittautuvatkin sitten sellaisiksi että nimenomaan ne tekevät hänestä aikuisiällä parissuhde/seksi-markkinoilta syräytyneen, niin se miksi tähän sitten pitää välttämättä hakea joku vika tällaisen miehen korvien välistä johtuu mielestäni paljolti vaan yksilön syyllistämisen ja tuhoamisenkin tarpeesta. Juuri korvien välissä piilossa on helppo väittää olevan vaikka mitä vikoja, kun ei niiden olemassaoloa tai olemattomuutta voi sen paremmin todistaakkaan. Siis miehen korvien väliin voidaan keksiä vaikka mitä sairausnimikkeitä jotka sitten aina päätyvät leimaamaan häntä kielteisesti, ja näitä sitten voidaan käyttää(ja aina myös käytetään sen kuin voidaan) miestä vastaan.
Nämä tällaisia syyllistmisjuttuja kehittelevät puoskarit siis käytännössä lähtevät siitä että me emme olisikaan eläimiä joilla on kulttuuri jonka paineiden alaisina elämme, ja jonka kanssa olemme enemmän tai vähemmän epäsuhtaisessa vuorovaikutussuhteessa. Yleensä yksilöinä äärimmäisenkin vähän voimme vaikuttaa kulttuuriin päin, vaikka ei se siltikään suinkaan mikään ylhäältä annettu asia ole muille kuin juuri syntyneille pikkulapsille.
Vielä tässä vähän aikaa seurailen tätä paalstaa kuitenkin.Näille kun ei jaksa enää edes nauraa. Saati että lukisi paria lausetta enenmpää.
- Selitys
Kyseessä on tuotantovirhe.
- 10+5=105
seuraavan kerran ulkona liikkuessasi pariskuntia. Ehdottomasti suurin osa niistä ihmisistä on ihan tavallisia, eri pituisia ja painoisia ja useimmiten "maantienväriset hiukset" omaavia sini/harmaa/vihreäsilmisiä.
Ovatko ne karvaranteisiin ihastuvat naiset jotenkin sinulta pois? Itse en koe, että Thaimaasta tai Filippiineiltä tai Venäjältä vaimoa hakevat miehet olisivat mitenkään minulta pois, koska eihän meistä olisi muutenkaan voinut koskaan tulla paria. Meitä suomalaisia naisia, jotka emme ole kiinnostuneita karvaranteista, on paljon. Ehkä emme kuitenkaan ole tarpeeksi viivipumpasia sinun makuusi, kun olemme näillä samoilla suomalaisugrilaisilla persjalkaisilla geeneillä varustettuja.
Katkeruus ei kaunista eikä komista- Taavi Tavis
Eroja on:
1. Yksikään tuntemani suomalainen mies ei paukuttele Suomessa henkseleitään sen takia että on mennyt naimisiin ulkkisnaisen kanssa. Sitä vastoin suomalaiselle naiselle se on saavutus päästä naimisiin tietyn kansallisuuden omaavan ulkomaalaisen miehen kanssa.
2. Hyvin yleistä on että suomalaiset naiset tavoittelemalla tavoittelevat ulkomaalaista miestä, ja antavat ulkomaalaisen näköisesta miehestä "eksotiikka pisteitä" sen takia että hän on ulkomaalainen. Suomalainen mies useimmiten menee naimisiin ulkkisnaisen kanssa sen takia että ei saa suomalaista.
3. Jos näet katukuvassa 10 paria ulkomaalainen/suomalainen niin yhdeksän niistä on suomalainen nainen ulkomaalainen mies: sanokoot tilastokeskus mitä tahansa.
4. Suomalaiset miehet kohtelevat naisia tasaveroisemmin riippumatta ovatko he ulkomaalaisia vai suomalaisia. Suomalaisen naisen suhtautuminen on lähtökohtaisesti erittäin positiivista ulkomaalaisiin miehiin hänen ulkomaalaisuutensa vuoksi ja lähtökotaisesti erittäin ennakkoluuloista kyynistä suomalaisia miehiä kohtaan. Miksi tämä ei muuten herättäisi katkeruutta meissä miehissä?
5. Miksi ei olisi pois suomalaisilta miehiltä jos kaikista kauneimmat naiset avioituvat ulkomaalaisten miesten kanssa (sen takia että se on naiselle saavutus) tai jos 10 ulkomaalais suomalaisesta parista 9, on suomalainen nainen ulkomaalainen mies; niinkuin onkin silloin kun lasketaan ulkomailla asuvat suomalaiset mukaan. Jopa vähä-älyinen tajuaa että joku mies suomessa jää naimattomaksi.
6. Naisilla todellakin on mahdollisuus valita ja ottaa aviopuoliso mistä tahansa maasta kulttuurista; meiltä miehiltä rajataan esim. jo heti kattelyssä muslimit, katolilaiset, juutalaiset, latinot jne pois elikä noin puolet maailman naisista siis uskontojen kulttuurien tai ihan puhtaasta mustasukkaisuudesta. kuitenkin vaaditte meitä suhtautumaan näihinkin ulkomaalaisiin miehiin positiivisesti kun he tulevat suomeen "naisiin" tai kun te naiset tuotte matkalaukussanne heitä tänne elätettäviksi. Me emme saa olla mustasukkaisia omista naisistamme mutta kyllä ulkomaalainen mies saa olla mustasukkainen oman maansa naisista ja tietysti teistä. Miksi emme olisi katkeria tästäkin?
Tässä nyt joitakin....näitä löytyy vaikka kuinka paljon. Olisi tietysti hienoa jos suhtautuisitte ulkomaalaisiin ja suomalaisiin miehiin samalla tavalla tasaveroisesti, mutta näin ei ole. Luonnollista olisi jos suomalaisia miehiä suosittaisiin; kuten toisten maitten naiset tekevätkin; he suosivat oman maansa miehiä. - utelias**
Taavi Tavis kirjoitti:
Eroja on:
1. Yksikään tuntemani suomalainen mies ei paukuttele Suomessa henkseleitään sen takia että on mennyt naimisiin ulkkisnaisen kanssa. Sitä vastoin suomalaiselle naiselle se on saavutus päästä naimisiin tietyn kansallisuuden omaavan ulkomaalaisen miehen kanssa.
2. Hyvin yleistä on että suomalaiset naiset tavoittelemalla tavoittelevat ulkomaalaista miestä, ja antavat ulkomaalaisen näköisesta miehestä "eksotiikka pisteitä" sen takia että hän on ulkomaalainen. Suomalainen mies useimmiten menee naimisiin ulkkisnaisen kanssa sen takia että ei saa suomalaista.
3. Jos näet katukuvassa 10 paria ulkomaalainen/suomalainen niin yhdeksän niistä on suomalainen nainen ulkomaalainen mies: sanokoot tilastokeskus mitä tahansa.
4. Suomalaiset miehet kohtelevat naisia tasaveroisemmin riippumatta ovatko he ulkomaalaisia vai suomalaisia. Suomalaisen naisen suhtautuminen on lähtökohtaisesti erittäin positiivista ulkomaalaisiin miehiin hänen ulkomaalaisuutensa vuoksi ja lähtökotaisesti erittäin ennakkoluuloista kyynistä suomalaisia miehiä kohtaan. Miksi tämä ei muuten herättäisi katkeruutta meissä miehissä?
5. Miksi ei olisi pois suomalaisilta miehiltä jos kaikista kauneimmat naiset avioituvat ulkomaalaisten miesten kanssa (sen takia että se on naiselle saavutus) tai jos 10 ulkomaalais suomalaisesta parista 9, on suomalainen nainen ulkomaalainen mies; niinkuin onkin silloin kun lasketaan ulkomailla asuvat suomalaiset mukaan. Jopa vähä-älyinen tajuaa että joku mies suomessa jää naimattomaksi.
6. Naisilla todellakin on mahdollisuus valita ja ottaa aviopuoliso mistä tahansa maasta kulttuurista; meiltä miehiltä rajataan esim. jo heti kattelyssä muslimit, katolilaiset, juutalaiset, latinot jne pois elikä noin puolet maailman naisista siis uskontojen kulttuurien tai ihan puhtaasta mustasukkaisuudesta. kuitenkin vaaditte meitä suhtautumaan näihinkin ulkomaalaisiin miehiin positiivisesti kun he tulevat suomeen "naisiin" tai kun te naiset tuotte matkalaukussanne heitä tänne elätettäviksi. Me emme saa olla mustasukkaisia omista naisistamme mutta kyllä ulkomaalainen mies saa olla mustasukkainen oman maansa naisista ja tietysti teistä. Miksi emme olisi katkeria tästäkin?
Tässä nyt joitakin....näitä löytyy vaikka kuinka paljon. Olisi tietysti hienoa jos suhtautuisitte ulkomaalaisiin ja suomalaisiin miehiin samalla tavalla tasaveroisesti, mutta näin ei ole. Luonnollista olisi jos suomalaisia miehiä suosittaisiin; kuten toisten maitten naiset tekevätkin; he suosivat oman maansa miehiä.Uteliaisuus heräsi; voisitko kertoa, mikä on tuo "tietty" kansallisuus?
- toinen utelias
utelias** kirjoitti:
Uteliaisuus heräsi; voisitko kertoa, mikä on tuo "tietty" kansallisuus?
Joo, minuakin kiinnostaa. Mihinkäs päin maailmaa sitä pitäisi suunnistaa, että voisi pokata itselleen instantmainetta ja -kunniaa tuovan miehen tämän luonteesta, ammatista tai perhesiteistä riippumatta? Ikuisesti puolueeton kultamaa Sveitsi olisi varmaan aika kova sana, niiltä kun löytyy pankkiireja... Alppien eläjät tosin taitavat olla vähän tylsänpuoleista sakkia. Ehkä norskimiehet olisivat kiinnostavampia: oma kuningashuone (glamouria!), öljyä (koko maailma kumartaa!), hiihtokisojen voittajia (kultaa ja kunniaa!), skandinaavinen sosiaalidemokratia (rajanaapurikin vielä!) -ja kaiken huipuksi tosi hyvää juustoa (ruskea mesjuusto, joka tehdään vuohenmaidosta).
Siinähän naapurin akkojen silmät putoilisivat päästä, kun talvihankien aikaan hiihtäisin pihalle aatelisen öljymiljonäärin kanssa ja jakaisin armollisesti kaikille pihan lapsille kutunjuustoleipiä. - toinen utelias
utelias** kirjoitti:
Uteliaisuus heräsi; voisitko kertoa, mikä on tuo "tietty" kansallisuus?
Ai niin, ja unohdin mainita, että norjalaisethan löysivät Ameriikankin kauan ennen Kolumbusta. Kyllä sellainen viikinkiperimän omaava vaalea skandinaavi automaattisesti nostaa naisen kuin naisen statusta. Ihan vain noilla yli tuhat vuotta sitten tehdyillä teoilla...
/sarkasmi - utelias*
toinen utelias kirjoitti:
Ai niin, ja unohdin mainita, että norjalaisethan löysivät Ameriikankin kauan ennen Kolumbusta. Kyllä sellainen viikinkiperimän omaava vaalea skandinaavi automaattisesti nostaa naisen kuin naisen statusta. Ihan vain noilla yli tuhat vuotta sitten tehdyillä teoilla...
/sarkasmiSinulla on hyvät huomiot, ihan tässä suu vettyi :P Kootaankos kimppa-autollinen ja lähdetään yhdessä tähyilemään. Saadaan kaikille omat viikingit tai ainakin suloinen krapula :D
- Sergio Leone
Taavi Tavis kirjoitti:
Eroja on:
Tässä nyt joitakin....näitä löytyy vaikka kuinka paljon. Olisi tietysti hienoa jos suhtautuisitte ulkomaalaisiin ja suomalaisiin miehiin samalla tavalla tasaveroisesti, mutta näin ei ole. Luonnollista olisi jos suomalaisia miehiä suosittaisiin; kuten toisten maitten naiset tekevätkin; he suosivat oman maansa miehiä.Vaikka mies olenkin, niin nyt logiikkaprosessori ja arkielämän kokemukset iskee silmille niin, että täytyy vastata.
3. Jos tilastokeskus sanoo jotain, niin miksi kuvittelet tietäväsi paremmin? Erotatko kaukaa venäläisen naisen suomalaisesta naisesta? Minä en erota. Mustan miehen taas erottaa aina.
4. Riippuu tuttavapiiristä. Parhaimmat kaverini (suomensuomalaiset siis) kohtelevat naisia hyvin, monet hyvän päivän tutut tai asiakkaat aika paskastikin.
5. Oma kokemukseni on, että kauniit naiset ovat suomalaisen kanssa kimpassa. Joku italo tai ranskis on nähty myös näissä ympyröissä, myönnettäköön.
6. "meiltä miehiltä rajataan esim. jo heti kattelyssä muslimit, katolilaiset, juutalaiset, latinot jne pois elikä noin puolet maailman naisista siis uskontojen kulttuurien tai ihan puhtaasta mustasukkaisuudesta."
Muslimit vielä ymmärrän ja ehkä juutalaiset, mutta entäs nuo muut? Tuskin niitä on mitenkään kuolemalla uhaten rajattu suomalaisten miesten ulottuvilta.
Parempi olisi olla olematta katkera, vaan aktiivisesti vongata vaikkapa musliminaisia ja käännyttää heidät kristinuskoon tai ateistiksi (puukkoja väistellen). - 18+6=186
Taavi Tavis kirjoitti:
Eroja on:
Tässä nyt joitakin....näitä löytyy vaikka kuinka paljon. Olisi tietysti hienoa jos suhtautuisitte ulkomaalaisiin ja suomalaisiin miehiin samalla tavalla tasaveroisesti, mutta näin ei ole. Luonnollista olisi jos suomalaisia miehiä suosittaisiin; kuten toisten maitten naiset tekevätkin; he suosivat oman maansa miehiä."omista naisistamme".
Muutama vuosikymmen sitten oli tiukat rajat eri kylien ja sittemmin paikkakuntien kesken; vieraspaikkakuntalaiset eivät olleet tervetulleita viemään "meidän" naisia. Nyt ilmeisesti rajat ovat välillä Suomi/muu maailma.
Henkilökohtaisesti en kyllä koe olevani yhtään kenenkään oma nainen. - toinen utelias
utelias* kirjoitti:
Sinulla on hyvät huomiot, ihan tässä suu vettyi :P Kootaankos kimppa-autollinen ja lähdetään yhdessä tähyilemään. Saadaan kaikille omat viikingit tai ainakin suloinen krapula :D
Eii, ei krapulaa! Jos Norjassa jotain vikaa on, niin akvaviitti. Se ei ole ihmisravinnoksi tarkoitettua (ellei sitä pakasta jääkuutioiksi maun hälventämiseksi).
Mutta joo, jokin kimppamatka aviomiesten hakemiseksi voisi toimia. Eikös noille rikkaille jenkkimiehille ole oikein omia vaimonvälitys- ja matkatoimistoja..? Meille samanlainen!
(Ja jos ei sopivaa äijää löydy, niin aina voi täyttää matkalaukkunsa kutunjuustolla, rieskoilla ja suksisauvoilla. Sukset menevät auton katolle.)
...Sveitsissä tosin olisi suklaata. - utelias*
Eii, ei krapulaa! Jos Norjassa jotain vikaa on, niin akvaviitti. Se ei ole ihmisravinnoksi tarkoitettua (ellei sitä pakasta jääkuutioiksi maun hälventämiseksi).
Mutta joo, jokin kimppamatka aviomiesten hakemiseksi voisi toimia. Eikös noille rikkaille jenkkimiehille ole oikein omia vaimonvälitys- ja matkatoimistoja..? Meille samanlainen!
(Ja jos ei sopivaa äijää löydy, niin aina voi täyttää matkalaukkunsa kutunjuustolla, rieskoilla ja suksisauvoilla. Sukset menevät auton katolle.)
...Sveitsissä tosin olisi suklaata.Oikeastaan olen enemmän kallellaan entiseen itä-blokkiin. Tshekissä on herkullisen komeita miehiä ja loistavaa arkkitehtuuria, Bohemian kristallia sekä upea syömä- ja juomakulttuuri :)
- Taavi Tavis
Sergio Leone kirjoitti:
Vaikka mies olenkin, niin nyt logiikkaprosessori ja arkielämän kokemukset iskee silmille niin, että täytyy vastata.
3. Jos tilastokeskus sanoo jotain, niin miksi kuvittelet tietäväsi paremmin? Erotatko kaukaa venäläisen naisen suomalaisesta naisesta? Minä en erota. Mustan miehen taas erottaa aina.
4. Riippuu tuttavapiiristä. Parhaimmat kaverini (suomensuomalaiset siis) kohtelevat naisia hyvin, monet hyvän päivän tutut tai asiakkaat aika paskastikin.
5. Oma kokemukseni on, että kauniit naiset ovat suomalaisen kanssa kimpassa. Joku italo tai ranskis on nähty myös näissä ympyröissä, myönnettäköön.
6. "meiltä miehiltä rajataan esim. jo heti kattelyssä muslimit, katolilaiset, juutalaiset, latinot jne pois elikä noin puolet maailman naisista siis uskontojen kulttuurien tai ihan puhtaasta mustasukkaisuudesta."
Muslimit vielä ymmärrän ja ehkä juutalaiset, mutta entäs nuo muut? Tuskin niitä on mitenkään kuolemalla uhaten rajattu suomalaisten miesten ulottuvilta.
Parempi olisi olla olematta katkera, vaan aktiivisesti vongata vaikkapa musliminaisia ja käännyttää heidät kristinuskoon tai ateistiksi (puukkoja väistellen).On totta että esim. venäläistä naista ei voi usein erottaa suomalaisesta, mutta eipä voi monesti ruotsalaista miestäkään.
Tilastokeskes huomioi vain suomessa asuvat parit. Joka ikinen ulkomaa on pullollaan suomalaisia naisia jotka ovat naimisissa ulkomaalaisten kanssa. Joka ikisessä maassa naiset ovat enemmistönä suomalaisiiin miehiin verrattuna ja naiset ovat menneet näihin maihin ensin "töihin " "opiskelemaan" mutta suurin syy on ollut miehen saaminen ja muuttaminen ulkomaille koska naisille on todella saavutus muuttaa ulkomaille ja saada ulkomaalainen mies itselleen. Ja vaikka näin ei olisikaan, kun naisten suhtautuminen ulkomaalaisiin miehiin/ulkomaalaisuuteen on lähtökohtaisesti erittäin positiivinen, on luonnollista että nainen avioituu heti ulkomailla varisninkin kun se on saavutus suomalaiselle naiselle.
Myös seurustelua tai hengailua ulkomaalaisen kanssa tilastokeskus ei huomoi. En yllättyisi jos 50% 20 vuotiasta naisista olisi sukupuolisia kokemuksia ulkomaalaisista, ainakin pääkaupunkiseudulla. En usko että 20 vuotiailla miehillä on vastaavaa kokemusta ulkomaalaisista.
Ooolalaa... jopa minulla on kokemusta latinomiesten mustasukkaisuudesta, kun on kyse HEIDÄN naisistaan. Latinot perustelevat mustasukkaisuuttaan katolilaisuudella, kulttuurillaan, jne ei ole sallitua katolisen naisen mennä avioon ei katolisen miehen kanssa.
Myös käytäntö osoittaa kuinka vaikeaa suoamalaisen miehen on saada latino nainen : sadasta parista vain yksi on; suomalainen mies latino nainen, muut 99 ovat suominainen nainen ja latino mies.
Latinomiresten on niin helppo luvata täällä suomessa latino naiset suomalaisille miehille kun heidän ei koskaan tarvitse lupaustaan lunastaa. Kiitokseksi latino-naisista voimme luvata latinomiehille yhtä paleeetta Siriuksen isotissiset blondit.
Kyllä kyllä ....suomalainen nainen antaa lisäpisteitä esim. italialaisen näköisestä miehestä, siitä , että hän puhuu italiaa, syö italialaista ruokaa jne.....suomalaisten naisten on niiiin vaikea ymmärtää, että me suomaliset miehet emme anna lisäpisteitä siitä että italialainen nainen on italialaisen näköinen puhuu italiaa syä italialaista ruokaa jne .....suomalainen nainen ei tätä millään voi käsittää. Suomalainen nainen ei voi käsittää että suomalainen mies pitää suomalaisesta naisesta.
Oikeus mustasukkaisuuteen naisista on ainoastaan ulkomaalaisilla miehillä, naisten mielestä, suomalaisella miehellä ei ole oikeutta olla mustasukkainen, vaikka siihen mielestäni on kaikki syyt jo naiten oman käytöksen takia. Jospa meitä suomalaisia miehiä joskus lähtökohatisesti kohdeltaisiin samalla tavalla kuin ulkomaalaisia miehiä. - utelias*
...Sveitsissä tosin olisi suklaata.Asia selvisi - ei katsonut Taavi tarpeelliseksi vastata suoraan kysymykseen, mutta tulihan tuolla alempana ilmi, että italiaano on vienyt häneltä naisen nenän edestä ja siitä hän kaunaa kantaa maailman tappiin :D
No Taaville lohduksi (?) että se "tietty" kansallisuus ei nyt erityisesti ainakaan minulle ole numero uno, tietysti riippuu alueesta. Keski-Eurooppa on mieluisin ja siellä itäinen siipi. - kyllä-----
Taavi Tavis kirjoitti:
On totta että esim. venäläistä naista ei voi usein erottaa suomalaisesta, mutta eipä voi monesti ruotsalaista miestäkään.
Tilastokeskes huomioi vain suomessa asuvat parit. Joka ikinen ulkomaa on pullollaan suomalaisia naisia jotka ovat naimisissa ulkomaalaisten kanssa. Joka ikisessä maassa naiset ovat enemmistönä suomalaisiiin miehiin verrattuna ja naiset ovat menneet näihin maihin ensin "töihin " "opiskelemaan" mutta suurin syy on ollut miehen saaminen ja muuttaminen ulkomaille koska naisille on todella saavutus muuttaa ulkomaille ja saada ulkomaalainen mies itselleen. Ja vaikka näin ei olisikaan, kun naisten suhtautuminen ulkomaalaisiin miehiin/ulkomaalaisuuteen on lähtökohtaisesti erittäin positiivinen, on luonnollista että nainen avioituu heti ulkomailla varisninkin kun se on saavutus suomalaiselle naiselle.
Myös seurustelua tai hengailua ulkomaalaisen kanssa tilastokeskus ei huomoi. En yllättyisi jos 50% 20 vuotiasta naisista olisi sukupuolisia kokemuksia ulkomaalaisista, ainakin pääkaupunkiseudulla. En usko että 20 vuotiailla miehillä on vastaavaa kokemusta ulkomaalaisista.
Ooolalaa... jopa minulla on kokemusta latinomiesten mustasukkaisuudesta, kun on kyse HEIDÄN naisistaan. Latinot perustelevat mustasukkaisuuttaan katolilaisuudella, kulttuurillaan, jne ei ole sallitua katolisen naisen mennä avioon ei katolisen miehen kanssa.
Myös käytäntö osoittaa kuinka vaikeaa suoamalaisen miehen on saada latino nainen : sadasta parista vain yksi on; suomalainen mies latino nainen, muut 99 ovat suominainen nainen ja latino mies.
Latinomiresten on niin helppo luvata täällä suomessa latino naiset suomalaisille miehille kun heidän ei koskaan tarvitse lupaustaan lunastaa. Kiitokseksi latino-naisista voimme luvata latinomiehille yhtä paleeetta Siriuksen isotissiset blondit.
Kyllä kyllä ....suomalainen nainen antaa lisäpisteitä esim. italialaisen näköisestä miehestä, siitä , että hän puhuu italiaa, syö italialaista ruokaa jne.....suomalaisten naisten on niiiin vaikea ymmärtää, että me suomaliset miehet emme anna lisäpisteitä siitä että italialainen nainen on italialaisen näköinen puhuu italiaa syä italialaista ruokaa jne .....suomalainen nainen ei tätä millään voi käsittää. Suomalainen nainen ei voi käsittää että suomalainen mies pitää suomalaisesta naisesta.
Oikeus mustasukkaisuuteen naisista on ainoastaan ulkomaalaisilla miehillä, naisten mielestä, suomalaisella miehellä ei ole oikeutta olla mustasukkainen, vaikka siihen mielestäni on kaikki syyt jo naiten oman käytöksen takia. Jospa meitä suomalaisia miehiä joskus lähtökohatisesti kohdeltaisiin samalla tavalla kuin ulkomaalaisia miehiä.se tällaista on.
Nuo tilastot nyt ovat sellaisia, että niitä käytetään ihan tarkoituksellisestikkin harhauttamiseen.
Tyyppiesimerkki voisi olla tilasto suomessa elävistä vapaista vailla miesseuraa olevista naisista(ja kuitenkin miesseuraa kaipaavista) ja vastaavastaavanlaisista vapaista vailla naisseuraa olevista miehistä, ja siis mitenkään näiden ihmisten ikää huomioimatta. Tällaista tilastoa sitten voisi käyttää tukenaan tarkoitushakuisesti.
Myös tilastojen keruussa itsessäänkin jo tulee karkeitakin virheitä. Tyyppiesimerkki tällaisesta voisi olla tilasto eronneista sen suhteen kumpi osapuoli(nainen vai mies) on eroa hakenut. Tällä sitten todisteltaisi vaikkapa sitä, että keski-ikäiset naiset haluavat eroon keski-ikäisistä miehistään(löydettyään uuden mieleisemmän miehen) kun kerran naiset tilastoissa enemmän eronhakijoina ovat.
Se on ihan selvä että jo jenkkeihin on mennyt minunkin ikäluokastani paljon naisia, ja jos vaan paremman näköisiä ovat olleet niin kyllä he siellä jenkkimiesten naisiksi ovat päätyneet.
Muistan kun aikanani jenkeissä työharjoittelupaikassani oli sellainen pohjanmaalta oleva todella hyväraaminen vähän alta 190cm mies(hoikka mutta kuitenkin vahva, ja ei siis mitään näitä nykyisiä kaheleita bodari-lihasonneja) ja ihan o.k. kasvoiltaankin. Tälläkin miehellä oli naisena jenkkeihin häntä 2 vuotta myöhemmin tullut suominainen, joka oli vain jotain suomalaisen tavisnaisen tasoa ulkonäöltään. Ei siis ollut kukaan jenkkinainen tullut edes tällaisen tosikomean fiksun miehen naiseksi 2 vuoden aikana, vaan tämä myöhemmin jenkkeihin tullut vaatimattoman näköinen suominainen. Paremman näköiset jenkkeihin tulleet suominaiset kyllä menivät ilman muuta jenkeille.
No minä olin tuolloin 22-24 vuotias, mutta hyvin muistan miten juuri tämäkin tapaus minua näin silloin askarrutti. Minulla itselläni ei ollut koko jenkkiaikanani muuta kuin muutaman illan joku tosiruma jenkinainen seurassani, vaikka minäkin sentään olen jotain 78kg 182cm äijä ja varmasti varsinkin kasvoiltani olin handsome. Se nyt on että en minä sen paremmin kuin tuo mainitsemani mieskään olleet todellakaan mitään naistenmiehiä, eikä niissä oloissa joissa olimme olisi sellaiseen ollut mitään mahdollisuuttakaan. - Taavi Tavis
18+6=186 kirjoitti:
"omista naisistamme".
Muutama vuosikymmen sitten oli tiukat rajat eri kylien ja sittemmin paikkakuntien kesken; vieraspaikkakuntalaiset eivät olleet tervetulleita viemään "meidän" naisia. Nyt ilmeisesti rajat ovat välillä Suomi/muu maailma.
Henkilökohtaisesti en kyllä koe olevani yhtään kenenkään oma nainen.Kysy esim. latino ja muslimi miehiltä mitä tarkoittaa MEIDÄN nainen.
- nainen vailla miestä
Taavi Tavis kirjoitti:
On totta että esim. venäläistä naista ei voi usein erottaa suomalaisesta, mutta eipä voi monesti ruotsalaista miestäkään.
Oikeus mustasukkaisuuteen naisista on ainoastaan ulkomaalaisilla miehillä, naisten mielestä, suomalaisella miehellä ei ole oikeutta olla mustasukkainen, vaikka siihen mielestäni on kaikki syyt jo naiten oman käytöksen takia. Jospa meitä suomalaisia miehiä joskus lähtökohatisesti kohdeltaisiin samalla tavalla kuin ulkomaalaisia miehiä."Suomalainen nainen ei voi käsittää että suomalainen mies pitää suomalaisesta naisesta." Kovin on kyllä vaikea uskoa kun tätä palstaa tai sinun tekstejäsi lukee. Parempi on .... niin .... jättetään sanomatta kuitenkin.
- QuickSapphire
Taavi Tavis kirjoitti:
Eroja on:
Tässä nyt joitakin....näitä löytyy vaikka kuinka paljon. Olisi tietysti hienoa jos suhtautuisitte ulkomaalaisiin ja suomalaisiin miehiin samalla tavalla tasaveroisesti, mutta näin ei ole. Luonnollista olisi jos suomalaisia miehiä suosittaisiin; kuten toisten maitten naiset tekevätkin; he suosivat oman maansa miehiä.Niinnosiis... eihän sitä voi ihminen valita kehen ihastuu. Siitä ei voi syyttää ketään. Toisaaltaan sellainen perustympeä kohtelu suomalaisia kohtaan on kyllä kohtuu anteeksiantamatonta.
Suosittelen että kohtelee suomalaisia samalla lailla riippumatta alk. per. kansallisuudesta ja sukupuolesta.
Tulee töykeitä ja kohteliaita ihmisiä vastaan mutta eipä jää harmittamaan niin paljoa kun se on peruskäytöstä.
Voihan tuota jotain mainita takasin jos avaa oven ja toinen vain mulkoilee ilkeästi. Minä varmaan sanoisin että: "Seuraavan kerran kun päätän olla avaamatta ovea jollekulle niin se on ihan kokonaan sinun syysi. Ei paljon innosta tuollainen kiitos." - Taavi Tavis
QuickSapphire kirjoitti:
Niinnosiis... eihän sitä voi ihminen valita kehen ihastuu. Siitä ei voi syyttää ketään. Toisaaltaan sellainen perustympeä kohtelu suomalaisia kohtaan on kyllä kohtuu anteeksiantamatonta.
Suosittelen että kohtelee suomalaisia samalla lailla riippumatta alk. per. kansallisuudesta ja sukupuolesta.
Tulee töykeitä ja kohteliaita ihmisiä vastaan mutta eipä jää harmittamaan niin paljoa kun se on peruskäytöstä.
Voihan tuota jotain mainita takasin jos avaa oven ja toinen vain mulkoilee ilkeästi. Minä varmaan sanoisin että: "Seuraavan kerran kun päätän olla avaamatta ovea jollekulle niin se on ihan kokonaan sinun syysi. Ei paljon innosta tuollainen kiitos."Muuten hyvä mutta liian pitkä lause. Paremoi vain sanoa "kiitän" jos nainen vaivautuu kysymään "miksi siinä kiittelet" niin voi sitten jatkaa sopivalla tavalla keskustelua....suomalaiset naiset tuntien tuskin vaivautuu.
Aion kuitenkin jatkaa hyviä käytöstapoja ja huomaavaisuutta täällä tympeitten huonokäytöksisten kyynisten kylmien ennakkoluuloisten naisten maassa kaikesta huolimatta. Huonot käytöstavat eivät ole minun ongelma vaan suuren osan nais-sukupuolen ongelma Suomessa. - toinen utelias
utelias* kirjoitti:
Asia selvisi - ei katsonut Taavi tarpeelliseksi vastata suoraan kysymykseen, mutta tulihan tuolla alempana ilmi, että italiaano on vienyt häneltä naisen nenän edestä ja siitä hän kaunaa kantaa maailman tappiin :D
No Taaville lohduksi (?) että se "tietty" kansallisuus ei nyt erityisesti ainakaan minulle ole numero uno, tietysti riippuu alueesta. Keski-Eurooppa on mieluisin ja siellä itäinen siipi.Ah, no tuo alempi tosiaan selittää.
En tiedä, hirviääkö edes yrittää vihjaista aloittajalle, että katkeruus ei komista ketään tai tee yhtään sen haluttavammaksi...
(Henkilökohtaisesti mulle ei niinkään ole väliä, mitä kansallisuutta mies on. Esteettisenä ryhmänä -jos sellaisesta voidaan puhua- olen huomannut ruotsalaisten ja norjalaisten miellyttävän omaa silmääni eniten, mutta kielellä tai kotimaalla ei ole suhteita solmittaessa mitään väliä. Pääasia, että mies on kiva ja meidän välillämme on jotain kipinää. Aggressiiviseen öyhöttäjään tai karmeaan valittajaan ei tee mieli edes tutustua...) - Kulan Mindera
utelias* kirjoitti:
Oikeastaan olen enemmän kallellaan entiseen itä-blokkiin. Tshekissä on herkullisen komeita miehiä ja loistavaa arkkitehtuuria, Bohemian kristallia sekä upea syömä- ja juomakulttuuri :)
"Tshekissä on herkullisen komeita miehiä ja loistavaa arkkitehtuuria, ... sekä upea syömä- ja juomakulttuuri"
Siellä on myös herkullisen kauniita naisia. Lähdetäänkö Prahaan pokailemaan (sinä miehiä ja minä naisia) ja juomaan Velkoa Kaarlen sillan kupeeseen? - sietämätön keveys
Kulan Mindera kirjoitti:
"Tshekissä on herkullisen komeita miehiä ja loistavaa arkkitehtuuria, ... sekä upea syömä- ja juomakulttuuri"
Siellä on myös herkullisen kauniita naisia. Lähdetäänkö Prahaan pokailemaan (sinä miehiä ja minä naisia) ja juomaan Velkoa Kaarlen sillan kupeeseen?Loistava idea :)
- 08å07
Taavi Tavis kirjoitti:
Muuten hyvä mutta liian pitkä lause. Paremoi vain sanoa "kiitän" jos nainen vaivautuu kysymään "miksi siinä kiittelet" niin voi sitten jatkaa sopivalla tavalla keskustelua....suomalaiset naiset tuntien tuskin vaivautuu.
Aion kuitenkin jatkaa hyviä käytöstapoja ja huomaavaisuutta täällä tympeitten huonokäytöksisten kyynisten kylmien ennakkoluuloisten naisten maassa kaikesta huolimatta. Huonot käytöstavat eivät ole minun ongelma vaan suuren osan nais-sukupuolen ongelma Suomessa.on järjestänyt niin että vastakohdat kiehtovat ja vetävät toisiaan enemmän puoleensa. Niin se vaan on, on turha valittaa. Jos joku vaalea neito kiinnostuu tummasta ulkomaalaisesta, niin sinun kannattaa myös kiinnostua tummasta ulkomaalaisesta (naisesta). Kyllä heitä riittää. Miksi omit itsellesi kaikki suomalaiset, ei kai sinulla ole jotain etuoikeutta. Se on varmasti totta että ulkomaalainen kiehtoo, mutta siihen liittyy niin paljon muitakin asioita kuin ulkonäkö, esim. halu puhua englantia, asua ulkomailla, tutustua uusiin erilaisiin ihmisiin ja olla kansainvälinen, ei siinä mitään pahaa ole.
- älä-----
08å07 kirjoitti:
on järjestänyt niin että vastakohdat kiehtovat ja vetävät toisiaan enemmän puoleensa. Niin se vaan on, on turha valittaa. Jos joku vaalea neito kiinnostuu tummasta ulkomaalaisesta, niin sinun kannattaa myös kiinnostua tummasta ulkomaalaisesta (naisesta). Kyllä heitä riittää. Miksi omit itsellesi kaikki suomalaiset, ei kai sinulla ole jotain etuoikeutta. Se on varmasti totta että ulkomaalainen kiehtoo, mutta siihen liittyy niin paljon muitakin asioita kuin ulkonäkö, esim. halu puhua englantia, asua ulkomailla, tutustua uusiin erilaisiin ihmisiin ja olla kansainvälinen, ei siinä mitään pahaa ole.
nyt yritä peittää tuolla moralisoinnillasi 'ei siinä mitään pahaa' sitä tosiasiaa, että suomalaisia naisia pariutuu ulkomaalaisten miesten kanssa(mukaan lukien ulkomaille muuttavat naiset) paljon enemmän kuin mitä vastaavasti suomalaisia miehiä pariutuu ulkomaalaisten naisten kanssa.
- 07uåä
älä----- kirjoitti:
nyt yritä peittää tuolla moralisoinnillasi 'ei siinä mitään pahaa' sitä tosiasiaa, että suomalaisia naisia pariutuu ulkomaalaisten miesten kanssa(mukaan lukien ulkomaille muuttavat naiset) paljon enemmän kuin mitä vastaavasti suomalaisia miehiä pariutuu ulkomaalaisten naisten kanssa.
PAHAA siinä silti on?
Oletko tietoinen että on kansakunnalle/ihmiskunnalle HYÖDYKSI, että tapahtuu geenien sekoittumista? Jos jollain alueella sitä ei tapahdu, sitä kutsutaan sisäsiittoisuudeksi, ja se johtaa kansallisiin terveysongelmiin, esim. joku sairaus alkaa olla kansallinen piirre (diabetes). Esim. mormoneilla Utahissa on jo erittäin pahoja perinnöllisisä sairauksia syntyvillä lapsilla, koska tytöt pakotetaan tekemään lapsia saman yhteisön miesten kanssa. - bla----
07uåä kirjoitti:
PAHAA siinä silti on?
Oletko tietoinen että on kansakunnalle/ihmiskunnalle HYÖDYKSI, että tapahtuu geenien sekoittumista? Jos jollain alueella sitä ei tapahdu, sitä kutsutaan sisäsiittoisuudeksi, ja se johtaa kansallisiin terveysongelmiin, esim. joku sairaus alkaa olla kansallinen piirre (diabetes). Esim. mormoneilla Utahissa on jo erittäin pahoja perinnöllisisä sairauksia syntyvillä lapsilla, koska tytöt pakotetaan tekemään lapsia saman yhteisön miesten kanssa.Blaa blaa blaa.....
Luuletko tuossa todella kerotovasi minulle jotain josta en ole ennen kuullut. Yhtä sun toista noista asioista tietenkin kerrotaan. Paljon riippuu siitä mistä näkökulmasta näitä asioita kulloinkin tarkastellaan, ja kokonaisuuden täydellinen hahmottaminen näistä lie mahdotonta asia.
Huomaa nyt vielä se että en tuossa todellakaan ottanut kantaa siihen onko asia hyväksi vai ei. Meidän suomalaisten kannalta tämä asia muuten riippuu paljon siitä minkälaista geeniperimää me tänne saamme, ja myös siitä minkälaista geenistöä meiltä lähtee pois. Ei muuten tuo geenien sekoittuminenkaan maailmanlaajuisestikkaan ihan automaattisesti ole mikään hyvä asia. Ei kai meidän välttämättä kannata ruveta sekaantumaan vaikkapa apinoiden kanssa, muista eläimistä nyt puhettakaan.
Totesin tuossa vaan että asia on näin, ja tätäkin omien henkilökohtaisten kokemuksien pohjalta olen havainnollisesti tässsä samassa ketjussa jo esille tuonut.
Minä en siis ole tuo aloittaja. - Taavi Tavis
08å07 kirjoitti:
on järjestänyt niin että vastakohdat kiehtovat ja vetävät toisiaan enemmän puoleensa. Niin se vaan on, on turha valittaa. Jos joku vaalea neito kiinnostuu tummasta ulkomaalaisesta, niin sinun kannattaa myös kiinnostua tummasta ulkomaalaisesta (naisesta). Kyllä heitä riittää. Miksi omit itsellesi kaikki suomalaiset, ei kai sinulla ole jotain etuoikeutta. Se on varmasti totta että ulkomaalainen kiehtoo, mutta siihen liittyy niin paljon muitakin asioita kuin ulkonäkö, esim. halu puhua englantia, asua ulkomailla, tutustua uusiin erilaisiin ihmisiin ja olla kansainvälinen, ei siinä mitään pahaa ole.
"niin sinun kannattaa myös kiinnostua tummasta ulkomaalaisesta (naisesta). Kyllä heitä riittää."
Naisena et voi ymmärtää. Minä kuten niin monet mmutkin suomalaiset miehet emme anna naisille pisteitä siitä että heillä on erilaiset "geenit" s.o. että ovat tummatukkaisia ja eksoottisia. Pidämme suomalaisen näköisistä naisista sen takia esim venäläiset tai virolaiset naiset ovat suomalaisten miesten keskuudessa suosittuja.
Jopa minulla on kokemusta tummien miesten mustasukkaisuudesta omista naisistaan. Henki voi pahimmassa tapauksessa mennä kun tummat miehet tappelevat reilusti omista naistaan ja kymmenen miestä hyökkää yhden suomalaisen miehen kimppuun sen takia että hän puhu paikallisen naisen kanssa.
Niinpä nyt sanot fiksusti "ei oo mun ongelma". Kyllä on, koska vihamielisyys ulkomaalaisia miehiä kohtaan ja niitä naisia kohtaan jotka heidän kanssa ovat lisääntyy päivä päivältä mitä enemmän epätasapainossa olemme kanssakäymisessa. - realismia
älä----- kirjoitti:
No kerro sitten, mitä pahaa siinä (muka) on???
- realismia
bla---- kirjoitti:
Blaa blaa blaa.....
Luuletko tuossa todella kerotovasi minulle jotain josta en ole ennen kuullut. Yhtä sun toista noista asioista tietenkin kerrotaan. Paljon riippuu siitä mistä näkökulmasta näitä asioita kulloinkin tarkastellaan, ja kokonaisuuden täydellinen hahmottaminen näistä lie mahdotonta asia.
Huomaa nyt vielä se että en tuossa todellakaan ottanut kantaa siihen onko asia hyväksi vai ei. Meidän suomalaisten kannalta tämä asia muuten riippuu paljon siitä minkälaista geeniperimää me tänne saamme, ja myös siitä minkälaista geenistöä meiltä lähtee pois. Ei muuten tuo geenien sekoittuminenkaan maailmanlaajuisestikkaan ihan automaattisesti ole mikään hyvä asia. Ei kai meidän välttämättä kannata ruveta sekaantumaan vaikkapa apinoiden kanssa, muista eläimistä nyt puhettakaan.
Totesin tuossa vaan että asia on näin, ja tätäkin omien henkilökohtaisten kokemuksien pohjalta olen havainnollisesti tässsä samassa ketjussa jo esille tuonut.
Minä en siis ole tuo aloittaja.Avioliittoni keski-eurooppalaisen miehen kanssa oli rakkausavioliitto, ei, emme hetkeäkään ajatelleet geenejä kuten emme ylipäätään aikoneet hankkia emmekä hankkineet lapsia, ja ei, emme todellakaan menneet naimisiin puhuaksemme englantia, emmekä siksi, että olisin voinut esitellä häntä kateellisille naisystävilleni ja puolisoni oli myös hyvin niukkakarvainen kaulasta alaspäin. Ruskehiuksinen, myönnetään. SFW.
- Taavi Tavis
realismia kirjoitti:
No kerro sitten, mitä pahaa siinä (muka) on???
En suhtaudu positiivisesti naisiin jolla on ulkomaalainen mies enkä ulkomalaisiin miehiin. Miten voisin? Ulkomalaiset miehet tulevat yksipuolisesti naisiin meille, ja suomalaiset naiset pitävät huolen siitä että tämä maa on heille paratiisi, mutta toisaalta nämä ulkomalaiset miehet ovat äärimmäisen mustasukkaisia omista naisistaan.
Suomalaiset miehet eivät myöskään suosi ulkomaalaisia naisia heidän ulkomaalaisuutensa ulkomalaisen ulkonäkönsä vuoksi kuten suomalaiset naiset tekevät miesten suhteen. Tämän jälkeen jo kerrotkin että minä olen rasisti, mutta miehesi joka todennäköisesti tappaa suomalaisen miehen, kun hän vaan katsookin hänen maalaistaan naista: EI OLE RASISTI. Hän kyllä lupaa jokaikisien naisen maastaan meille suomalaisille miehille, mutta tätä lupausta hänen ei koskaan tarvitse lunastaa. Helppo luvata sellaista mitä ei voi antaa.
Käytäntö osoittaa, että avioliitot ovat 99% suomalainen nainen ja hänen maalainen mies, mikä on todistus siitä, että olen puhunut totta, niin suomalaisista naisista kuin hänen maalaisistaan miehistä ja mikä osoittaa että miehesi on valehtelija. - realismia
Taavi Tavis kirjoitti:
En suhtaudu positiivisesti naisiin jolla on ulkomaalainen mies enkä ulkomalaisiin miehiin. Miten voisin? Ulkomalaiset miehet tulevat yksipuolisesti naisiin meille, ja suomalaiset naiset pitävät huolen siitä että tämä maa on heille paratiisi, mutta toisaalta nämä ulkomalaiset miehet ovat äärimmäisen mustasukkaisia omista naisistaan.
Suomalaiset miehet eivät myöskään suosi ulkomaalaisia naisia heidän ulkomaalaisuutensa ulkomalaisen ulkonäkönsä vuoksi kuten suomalaiset naiset tekevät miesten suhteen. Tämän jälkeen jo kerrotkin että minä olen rasisti, mutta miehesi joka todennäköisesti tappaa suomalaisen miehen, kun hän vaan katsookin hänen maalaistaan naista: EI OLE RASISTI. Hän kyllä lupaa jokaikisien naisen maastaan meille suomalaisille miehille, mutta tätä lupausta hänen ei koskaan tarvitse lunastaa. Helppo luvata sellaista mitä ei voi antaa.
Käytäntö osoittaa, että avioliitot ovat 99% suomalainen nainen ja hänen maalainen mies, mikä on todistus siitä, että olen puhunut totta, niin suomalaisista naisista kuin hänen maalaisistaan miehistä ja mikä osoittaa että miehesi on valehtelija.Nyt TiiviTaavi tämä juttusi meni niin skitsoksi, ettei siitä ota selkoa Hipsukaan. Kaivapa nyt käsilaukustasi lääkäritädin antama pilleri ja muista jatkossa ottaa ne säännöllisesti, muuten käy näin.
- nöösi_poika
Amerikassa kaikki on toisin. Siellä naiset tekevät aloitteita! Usko pois!
Olen 31-vuotias. Ainut kerta, kun nainen on tullut kysymään puhelinnumeroani (miksiköhän ;) oli Amerikassa. Seuraa olisi olllut tarjolla...
Suomessa naiset katsovat kuin halpaa makkaraa. MIKSI?- 098å
maahantulijoita, ja luulivat sinun kautta saavan kansalaisuuden? Heillä oli varmaan jo maastapoistumispäivä lähestymässä.
- no-----
098å kirjoitti:
maahantulijoita, ja luulivat sinun kautta saavan kansalaisuuden? Heillä oli varmaan jo maastapoistumispäivä lähestymässä.
No tietenkin jenkeissä on vaikka mitä, ja huoriakin paljon enemmän kuin meillä. Nykytilanteesta jenkeissä tämän asian osalta en muuta tiedä kuin mitä jenkkien keskustelusaiteilla näitä juttuja on tullut seurattua ja keskusteluihin osallistuttua. Nuoruudessani olen ollut 3 vuotta jenkeisssä opiskelemassa/töissä, ja kyllä minulle edelleenkin tämä auttaa paljon jenkkikulttuurin ymmärtämisessä vaikka tietenkin sielläkin asiat ovat muuttuneet paljon noista nuoruuteni ajoista. Sen voin kuitenkin sanoa varmuudella, että keskiverrolla nuorella jenkkinainesella(ja jenkeissä jo teinit pitävät itseään nuorina aikuisina naisina) on paljon realistisempi kuva itsestään ja mahdollisuuksistaan miehen itselleen saamisen suhteen kuin mitä meidän suomipimuilla.
- body
no----- kirjoitti:
No tietenkin jenkeissä on vaikka mitä, ja huoriakin paljon enemmän kuin meillä. Nykytilanteesta jenkeissä tämän asian osalta en muuta tiedä kuin mitä jenkkien keskustelusaiteilla näitä juttuja on tullut seurattua ja keskusteluihin osallistuttua. Nuoruudessani olen ollut 3 vuotta jenkeisssä opiskelemassa/töissä, ja kyllä minulle edelleenkin tämä auttaa paljon jenkkikulttuurin ymmärtämisessä vaikka tietenkin sielläkin asiat ovat muuttuneet paljon noista nuoruuteni ajoista. Sen voin kuitenkin sanoa varmuudella, että keskiverrolla nuorella jenkkinainesella(ja jenkeissä jo teinit pitävät itseään nuorina aikuisina naisina) on paljon realistisempi kuva itsestään ja mahdollisuuksistaan miehen itselleen saamisen suhteen kuin mitä meidän suomipimuilla.
Miksei saa olla yli 195 cm?? Nykyään suurin osa naisista on yli 170 cm ja koroilla yli 180 cm, eli mitä pidempi mies niin sitä parempi. Totta on ettei saa näyttää kukkakepiltä, ja ehkä kyseinen kaveri on liian hoikassa kunnossa. Eli jos olet pitkä, etkä ole valmiiksi ammattiurheilija, niin käytä seuraava vuosi elämästäsi punttisalilla ja huomaa miten naiset alkaa lähestymään. Pitkä, iso ja lihaksikas mies saa aina naisia vaikka olisi naamasta kuinka ruma ja korvat kukkakaalilla.
- jepuuu
body kirjoitti:
Miksei saa olla yli 195 cm?? Nykyään suurin osa naisista on yli 170 cm ja koroilla yli 180 cm, eli mitä pidempi mies niin sitä parempi. Totta on ettei saa näyttää kukkakepiltä, ja ehkä kyseinen kaveri on liian hoikassa kunnossa. Eli jos olet pitkä, etkä ole valmiiksi ammattiurheilija, niin käytä seuraava vuosi elämästäsi punttisalilla ja huomaa miten naiset alkaa lähestymään. Pitkä, iso ja lihaksikas mies saa aina naisia vaikka olisi naamasta kuinka ruma ja korvat kukkakaalilla.
Alfa mies näyttää alfalta ja se kiinnostaa aina naisia
- ei-----
body kirjoitti:
En minä ole koskaan punttisaleilla käynyt, enkä totisesti ainakaan naisia miellyttääkseni ala kehoani treenata. Ei minulla ole koskaan ollut mitään tarvetta tällaiselle. Olen 182cm pitkä ja painoni on ollut koko aikuisikäni siinä lähellä 80kg. Olen kyllä tehnyt raskaita töitä hyvin nuoresta ja aina olen ollut ilman muuta keskivertoa vahvempi mies.
Kyllä ne raamit on miehellä aika paljon annettu eikä niitä missään puntisalilla pysty parantamaan yhtään. Muskeleita voi tietenkin kasvattaa, mutta ei niistä ole kuin haittaa jos niitä liian isoiksi käntyiksi kasvattaa.
Minun on vaikea uskoa että naiset oikeasti edes ihailevat mitään ylisuuria muskeleita. Pitävät paremman näköisenä sopusuhtaista vartaloa joka on sopivan lihaksikas ja vahva.
- asfaset
Puhu suomalaisille naisille englantia, niin pesää tulee varmasti. Tietysti joudut vähän treenaamaan, ettei kuulosta suomalaiselta tönkköenglannilta. Mutta todellakin: jos näin teet, saat pesää kuin rock-tähti. Mutta siis vain suomalaisilta naisilta: ulkomaalaiset vaativat jo vähän tasoakin ja näille joudut ainakin teeskentelemään jonkunlaista persoonallisuutta. Näin se nyt vain on, ei sille mitään voi.
- EmilioGomez
....kenkälankkia naamaan vaan ja huono-suomi kielenkäyttöä kehiin niin nou problemo,naisia tulee:)
Jos omaat vielä enemmän karvoitusta rinnassasi ja käsissäsi niin aina parempi! - 196/112
EmilioGomez kirjoitti:
....kenkälankkia naamaan vaan ja huono-suomi kielenkäyttöä kehiin niin nou problemo,naisia tulee:)
Jos omaat vielä enemmän karvoitusta rinnassasi ja käsissäsi niin aina parempi!Kyllä ne raamit on miehellä aika paljon annettu eikä niitä missään puntisalilla pysty parantamaan yhtään.
Toi on aika ajattelemattomasti sanottu mieheltä joka on 182cm ja 80 kg. Pitkät miehet saa murrosässä kasvuspurtteja, eli pituutta tulee vuodessa jopa 10 cm lisää. Se taasen aiheuttaa sen että lihaksisto ei kehity samaa tahtia pituuden kanssa. Tästä seuraa se että urheilematon 2 m pitkä mies voi painaa myös vain sen 80 kg ja se näyttää hieman hassulta. Mitä sitten voisi tehdä?
Se että 2 m pitkä nuori mies näyttäisi ns. normaalivartaloiselta, tarkoittaa se sitä että painoa on oltava reilu 100 kg. Sen massan joutuu oikeasti hankkimaan, ja fiksuin tapa on hankkia se kahittämällä lihaksia. - ioiol
196/112 kirjoitti:
Kyllä ne raamit on miehellä aika paljon annettu eikä niitä missään puntisalilla pysty parantamaan yhtään.
Toi on aika ajattelemattomasti sanottu mieheltä joka on 182cm ja 80 kg. Pitkät miehet saa murrosässä kasvuspurtteja, eli pituutta tulee vuodessa jopa 10 cm lisää. Se taasen aiheuttaa sen että lihaksisto ei kehity samaa tahtia pituuden kanssa. Tästä seuraa se että urheilematon 2 m pitkä mies voi painaa myös vain sen 80 kg ja se näyttää hieman hassulta. Mitä sitten voisi tehdä?
Se että 2 m pitkä nuori mies näyttäisi ns. normaalivartaloiselta, tarkoittaa se sitä että painoa on oltava reilu 100 kg. Sen massan joutuu oikeasti hankkimaan, ja fiksuin tapa on hankkia se kahittämällä lihaksia.haluamaan sitä mitä on saatavilla. Ei kukaan saa juuri sitä mitä haluaa. Ei naisetkaan. Jos suomalaiset naiset ei kiinnostu sinusta, sinun täytyy kelpuuttaa joku muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j613960Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all492424Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔622090- 741300
- 681110
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja211094- 281055
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä417964- 67807
- 63753