vituttAA :(

rosenbaum-

koko illan oon laittanu musaa uuteen touchiin jonka ostin tänään ainakin 2000 biisii...
sit ku etin niitä podista, ni siel on vaan 50biisii.. etin ja etin en löydä mistää. kiinnitän sen uudestaan koneeseen ja siirrän vaan yhen biisn ni koko podissa ei ole ku se yks vitun biisi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

auttakaa mua :o

3

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

On kova sana kun lukee käyttöohjeet siitä Touchista. Tee vaikka siihen iTunesiin soittolista, johon lisäät haluamasi biisit ja sitten kun Touch on koneessa kiinni, siinä iTunesin vasemmassa reunassa on Laitteet-kohta, siitä valitset sen Touchin, Musiikki välilehdeltä sen tekemäsi soittolistan ja synkkaa. Nyt on koko soittolistan sisältö Touchissa. Kun pistät yhden biisin lisää, lisäät sen sille soittolistalle ja synkkaa.

• RosenBaum--

no niin mä teenkin mut aina se poistaa ne vanhat... mutta siis teenkö mä sen soittolistan ensin itunesiin ja siit sitten lisään sen soittimeen?

• 1stMacFinn
        RosenBaum-- kirjoitti:

no niin mä teenkin mut aina se poistaa ne vanhat... mutta siis teenkö mä sen soittolistan ensin itunesiin ja siit sitten lisään sen soittimeen?

Jos sun soittolistassasi on vain yksi biisi ja sen synkkaat Touchiin, tottakai ne muut poistetaan, sinähän silloin väität haluavasi sinne vain sen yhden.

Jos sulla on enemmän musiikkia kuin mitä siihen iPodiin mahtuu, soittolista on paras vaihtoehto. Ja kyllä iTunes osaa arpoa sun musiikistasi millä iPod täytetään. Tai kenties ruksaat sen Hallinnoi käsin ja teet kaiken käsin.

Minä käytän montaakin soittolistaa, sillä keinoin saan nopeasti valittua paljon musiikkia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      206
      2041
    2. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      24
      1687
    3. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1375
    4. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      1328
    5. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      51
      1171
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      972
    7. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      40
      946
    8. Pidätkö kaivattuasi

Haluttavana? Miksi erityisesti?
      Ikävä
      61
      933
    9. Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen

Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm
      Maailman menoa
      307
      933
    10. Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?

Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel
      Ikävä
      34
      869
    Aihe