Selluliitti lähti!!

yasmine____

Ei se selluliitti olekaan ikuista! Luulin minäkin ettei se ikinä lähde eikä millään poppakonsteilla, mutta nyt on sileät jalat ja peppu.
Kaikki kuppaukset, kuivaharjaukset, vibratonet ja kymmenet selluvoiteet olen kokeillut eikä mistään ole mitään apua ollut, älkää tuhlatko rahoja sellasiin..
Minulla selluliittia tuli 16 vuotiaana. En koskaan ole ylipainoinen ollut, aina liikkunut ja vartaloni on ihan normaali naisen vartalo, muotoja ja vähän ylimääräistä siellä täällä.
Selluliitti lähti pois niinkin yksinkertaisesti kun juomalla paljon vettä ja liikkumalla paljon. Säännöllisesti kuntosalilla kunnon, raskas punttireeni (n.3xviikossa), ja tanssiharjoitukset 1-2x viikossa. Sitten kattoo vähän tarkemmin mitä sitä suuhun pistää nii kylläpä se kummasti alko lähtemään. Enää ei jälkeäkään selluliitista.
Olen nyt siis 21-vuotias. Tsemppiä kaikille sellua vastaan taisteleville!! :))

57

24291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uikkarikieltoon

      suhtkoht paljon rasvaa sisältävä ruokavalio se joka kerää selluliittiia? Olen keski-ikäinen ja nyt on alkanut tulla reisiin sellaista joka ällöttää.Onko teillä, jotka syötte kasvisperäistä ruokaa, ongelmana selluliitti?
      Keskustelun aloittaja on veilä nuori, jolloin kyllä kaikki vielä onnistuu vilkaan aineenvaihdunnan myötä.

      • hjhkjhkj

        Ei kaikilla nuorilla ole vilkas aineenvaihdunta. Tuo on taas niitä perinteisiä selityksiä vrt. "isot luut".


      • kokkeile

        ei ollutkaan toivotonta! Olen keski-ikäinen ja juuri samoin reisiin ja jenkkakahvat. Emäsjauhe ( luontaistuotekaupaasta ) ja liikunta veivät sellut mennessään.


      • yasmin____

        mulla on aina ollu hidas aineenvaihdunta, koko lyhyen elämäni ajan. että ei voi aineenvaihdunnan piikkiin laittaa. ja toinen juttu vielä, nimittäin silloin kun selluliittia oli, en silloinkaan ylipainoinen ollut tai syönyt jotain roskaruokaa joka päivä.
        vaikka selluliitti on lähteny, kiloakaan painosta ei lähteny mukana :-)


      • nainen 51v

        Omasta kokemuksesta olen huomannut, että selluliittia tulee virvoitusjuomista, joissa on makeutusainetta.
        Nuoria, kun seuraa niin eihän ne muuta vetele naamariin, kuin kaiken mailman energia juomia ja sipsiä....niillä varmasti tulee selluliitta.


    • ghdfbyewgf

      Laihdutin 14 kg, liikuin vajaan tunnin päivässä (normi kävelylenkki), luistelin ja syvävenyttelin 2-3 kertaa viikossa. selluliitti pysyi poissa niin kauan kun osa kiloistakin rupes tulee takas.. :D

      • ellulellu--

        Ihan pakko kysyä, että millaista on syvävenyttely?


    • varma konsti

      Minä puolestani vietin aikaani juhlien ja juoden noin kaksiviikkoa kertaakaan kotona käymättä. Tämän kuurin jälkeen menin kotiin ja huomasin selluliitin lähteneen.

      • humushumus

        Niin nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla ; ) vanha itäsuomalainen sanonta


      • M 45

        Näin se selluliitti lähtee ..toivottavasti !!


      • rumarilluma...

        ... Hynynenkös se sillä kirjottelee :D


      • satiinityttö

        ;)


      • heitto

        Näkö lähti? :)


    • rasvis

      Ei mullakaan tuolloin ongelmia..en tosin herkutellutkaan silloin kuten nyt:) mutta myös liikun nyt joten jos en liikkuisi mitenkähän rasvamakkara sitä olisikaan :)

    • toiveikas...

      joo o itselläkin vaikeuksia tuon selluliitin kanssa, olen kokeillut kaikkea, itsellä huono aineenvaihdunta ja kaikki moska mitä suuhuni laitan niin tullee selluliittina, mutta jooh, nyt vähentynyt kun katson mitä suuhuni laitan ja yves rocher tuotteilla lähteny pallot liikenteeseen... liikunta tietenkin kuuluu joka pväiseen elämään, salilla olisi kiva käydä mutta vauva niin ei oikein vielä pääse irtautumaan...

    • hjg

      syön kilon kakkaa päivässä ja ei oo yhtään selluuu!!

    • The_Evil_Of_Silence

      "Kaikki kuppaukset, kuivaharjaukset, vibratonet ja kymmenet selluvoiteet olen kokeillut eikä mistään ole mitään apua ollut, älkää tuhlatko rahoja sellasiin.."

      Juuri näin, myös kauneushoitolat ovat mielestäni täyttä rahan haaskausta. Säännöllinen liikunta ja terveellinen ruokavalio auttaa pysymään pitkään pois selluliitista.

    • bone dry

      Heitä hyvästit selluliitille, vaihda nuorempaan.

    • todista väitteesi

      Homma nyt on niin, että selluliittiä on ihan kaikilla ihmisillä. Kyse on vaan siitä, että miten paljon sitä on. Naisilla kuuluu olla selluliittiä, koska kuuluu olla rasvaa ja se on terveen merkki. Todistapa mulle yasmine__, ettei sulla ole selluliittiä.

      • Mahariski

      • puu-maa

        mut kun se ei ole mukavan näköinen itsestä, ei muakaan toisten sellureidet haittaa, juttunsa kullakin.
        Kaikenlisäksi se on kipeää, kun hieroo ja puristelee.
        Miksi muuten miehillä ei ole koskaan selluja, vaikka kuin ois muuten tynnörinä??


      • yasmine____

        mitä todisteita oikeen tahot, pitäskö mun kuva sulle lähettää? :D
        mietippä nyt vähän, miks mää tänne tulisin teitä kusettaan, on mulla parempaaki tekemistä, haloo..


      • todista väitteesi
        yasmine____ kirjoitti:

        mitä todisteita oikeen tahot, pitäskö mun kuva sulle lähettää? :D
        mietippä nyt vähän, miks mää tänne tulisin teitä kusettaan, on mulla parempaaki tekemistä, haloo..

        No kyllä kuva käy tämän kerran. Video ois kyllä ollu parempi.
        Helpoin tapa on varmaan uploadaa tonne http://www.aijaa.com/ ja lähettää sitten linkki tänne foorumille!
        Niin ja mitä enemmän paljasta pintaa ja pakaraa niin sen parempi.
        t. Mirkku-täti


      • M1m2
        puu-maa kirjoitti:

        mut kun se ei ole mukavan näköinen itsestä, ei muakaan toisten sellureidet haittaa, juttunsa kullakin.
        Kaikenlisäksi se on kipeää, kun hieroo ja puristelee.
        Miksi muuten miehillä ei ole koskaan selluja, vaikka kuin ois muuten tynnörinä??

        Miesten rasvasolut ovat muodoltaan tasaisia. Naisten rasvasolut ovat pyöreitä ja puskevat siksi suurentuneina, pallomaisina esiin.


    • pulitiikkaa

      Eka lähin kaheks viikoks ryyppäämään,,kun palasin kotiin se selluliitti oli siellä vielä.!!! Lähin kaheks kuukaudeks ryyppäämään ja kun palasin,,,,kas kummaa. Selluliitti oli lähtenyt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Suosittelen muillekkin miehille tätä tapaa !!!!!!

    • sellulaattori

      Parhaiten pääset selluliitista eroon Tervoraattorilla. Selluliitinpoisto-ohjeet löydät Pyllykirjasta http://www.pyllykirja.fi

    • Suski_Lranta
    • heheheh...........

      vai selluliitti..... on olemassa tärkeämpiäkin asioita =D Ja tuskin mies yhtään sen enempää "rakastaa" oli sellua taikka ei. Onneksi on housut jalassa suurimman osan ajasta.

      • tämmönen vanha

        paperimies vähä selluaki kaipaa.


      • jhg

        Oletko kammannut hiuksiasi tänä vuonna? Ai olet vai. Onpa typerää, koska maailmassa ON TÄRKEÄMPIÄKIN ASIOITA KUIN HIUSTENKAMPAAMINEN.

        Vaihtakaa jo näitä kommenttivalituksia, kiitos.


      • selluvapaus
        jhg kirjoitti:

        Oletko kammannut hiuksiasi tänä vuonna? Ai olet vai. Onpa typerää, koska maailmassa ON TÄRKEÄMPIÄKIN ASIOITA KUIN HIUSTENKAMPAAMINEN.

        Vaihtakaa jo näitä kommenttivalituksia, kiitos.

        Täältä ne löytyy>> http://mave.foorumi.eu/index.php


      • myös laihoilla
        jhg kirjoitti:

        Oletko kammannut hiuksiasi tänä vuonna? Ai olet vai. Onpa typerää, koska maailmassa ON TÄRKEÄMPIÄKIN ASIOITA KUIN HIUSTENKAMPAAMINEN.

        Vaihtakaa jo näitä kommenttivalituksia, kiitos.

        Muistutan, että selluliittia on myös laihoilla. Selluliitti ei siis ole suoraan yhteydessä lihavuuteen, eikä laihduttaminen sitä poista. Sitä nyt vaan on kaikilla, ja joillakin luonnostaan enemmän. Mutta mitä siitä, ei se ole niin kauheaa. Ulkonäön kannalta on enemmän merkitystä kokonaisolemuksella, ryhdillä, ilmeillä, tyylitajulla jne.


      • J
        myös laihoilla kirjoitti:

        Muistutan, että selluliittia on myös laihoilla. Selluliitti ei siis ole suoraan yhteydessä lihavuuteen, eikä laihduttaminen sitä poista. Sitä nyt vaan on kaikilla, ja joillakin luonnostaan enemmän. Mutta mitä siitä, ei se ole niin kauheaa. Ulkonäön kannalta on enemmän merkitystä kokonaisolemuksella, ryhdillä, ilmeillä, tyylitajulla jne.

        Kaikille asiasta kiinnostuneille: selluliittia on karkeasti jaoteltuna kolmea eri asteista tulehduksen asteesta riippuen. (sellulitis, itis=tulehdus, latinaksi.) Siitä pohjaa myös nimi. Tulehduksellisia tilojahan elimistössä useita, vaikkakaan selluliittia ei ehkä kaikki sellaiseksi tiedostakkaan. Selluliittia esiintyy suurella osalla naisista, muttei jokaisella. Miehillä selluliitin esiintyminen on huomattavasti alhaisempaa, miehen tukikudoksen erilaisen rakenteen vuoksi. (tutki asiaa eri lähteistä, mikäli kiinnostaa tarkemmin.) Mutta muutamalla prosentilla sitä esiintyy miehilläkin. Selluliitin esiintyminen ei luonnollisestikaan ole verrannollinen ihmisen pyöreyteen. On asioita joilla voi ehkäistä/ hidastaa/ poistaa selluliittia. Sitä ei kylläkään saa pois mikäli esim. 3-asteen selluliittia eli näkyy maaten erittäin selvästi. Eikä toisenkaan asteen poistaminen välttämättä onnistu, lähinnä keskityttävä uuden ehkäisyyn. On olemassa kriteerit kun määritellään astetta. Ja lopuksi, ei muuta kuin hyvää ravintoa ja urheilua ja kosmetiikkaa/hierontaa oman maun mukaan.
        Terkuin, kosmetologi ja tuleva ensihoitaja(AMK).


      • salkkarinkari
        J kirjoitti:

        Kaikille asiasta kiinnostuneille: selluliittia on karkeasti jaoteltuna kolmea eri asteista tulehduksen asteesta riippuen. (sellulitis, itis=tulehdus, latinaksi.) Siitä pohjaa myös nimi. Tulehduksellisia tilojahan elimistössä useita, vaikkakaan selluliittia ei ehkä kaikki sellaiseksi tiedostakkaan. Selluliittia esiintyy suurella osalla naisista, muttei jokaisella. Miehillä selluliitin esiintyminen on huomattavasti alhaisempaa, miehen tukikudoksen erilaisen rakenteen vuoksi. (tutki asiaa eri lähteistä, mikäli kiinnostaa tarkemmin.) Mutta muutamalla prosentilla sitä esiintyy miehilläkin. Selluliitin esiintyminen ei luonnollisestikaan ole verrannollinen ihmisen pyöreyteen. On asioita joilla voi ehkäistä/ hidastaa/ poistaa selluliittia. Sitä ei kylläkään saa pois mikäli esim. 3-asteen selluliittia eli näkyy maaten erittäin selvästi. Eikä toisenkaan asteen poistaminen välttämättä onnistu, lähinnä keskityttävä uuden ehkäisyyn. On olemassa kriteerit kun määritellään astetta. Ja lopuksi, ei muuta kuin hyvää ravintoa ja urheilua ja kosmetiikkaa/hierontaa oman maun mukaan.
        Terkuin, kosmetologi ja tuleva ensihoitaja(AMK).

        http://www.youtube.com/watch?v=8EXaVz6thHY


      • Eroon selluliitista

    • mummeliinitar

      kun teet monta lasta ja elämäsi ei olekkaan enää kuntosalilla ym...juoksua..ja ikää tulee ja sairauksia,niin kyllä tulee selluliittiä,vaikka minäkin ikäni liikkunut ja huoltapitänyt kehostani.Eikä lähde sit millään nyt lähes 60v.kun olen..Nuorena jaksoi,kun oli terve..

    • vapaa taas

      kun kuppa töölöstä,n 85kg selluliittiä,ku alaoin juomaan.en oo,enkä perään huuda.pysyköön akka ulkona,mun luo ei oo asiaa.

      • JJ

        oli mahdottomat rannut ja rypyt, mutta heti joumisen aloitettuani ne kaikki lähti!


    • kattiK

      muistaako kukaan sen pussin nimeä jota mainostettiin telkassa. Joku jolla sai kuona-aineet liikkeelle ja näin ollen myös selluliitin. Oon ettiny netistä mut ei löydy.

      • anki 1

        Eiköhän ne kuonat lähde ihan omin avuin. Liikuntaa, liikuntaa, vettä ja........liikuntaa. Ja rahaa säästyi. Ei, en muista sen pussin nimeä. Pelkkää kaupallista, jätä kauppaan.


    • My Precious

      Upeita koruja juhlaan ja arkeen

      www.myprecious.fi

      Kiitos!

    • nimetön

      Miehet on olevinaan vitsikkäitä noilla typerillä kommtteinaan ja samalla paljastavat tyhmyytensä.

    • jattasdiary
    • pike7

      It Works-tuotteella saa pois, ja kotona voi tehdä :)

    • lö.jkou

      Miten selluliitti voisi lähteä voiteilla kun se on bakteeritulehdus? Kaikkeen tyhmään naiset rahojaan syytää. Ihmiset on käsittämättömän imbesillejä.

      • M1m2

        Ei ole bakteeritulehdus vaan toisenlainen ärsytystila, inflammaatio.


      • anki124

        Hierontaa. ; )


    • ei auta mulla..

      minä olen harrastanut liikuntaa kolme kuukautta ja oon kasvissyöjä ja syön paljon protskui ja hyviä rasvoja mutta selluliiti on ja pysyy.....johtusko et makeen himo yllättää pari kertaa viikossa jota en voi vastustaa? mulla vähäksi aikaa katosi kuivaharjauksella ja joka toinen pv.tehdyllä kuorinnalla(kahvin puruja ja seassa kookosöljyä) sillä kuorin.no sellut väheni, mutta KYLLÄSTYIN niin kovasti... :( ja nyt on taas pepussa ja reisissä noi möykyt vaikka juurikin liikun (tanssin, pyöräilen ja harrastan lihaskuntoilua) juon vettä vähintään pari litraa joka päivä mutta eipä oo auttanut...en pääse eroon herkuttelusta, se lienee ongelmani? sokeririippuvuus?

      • uuma30

        Liikuntaa peräti kolme kuukautta ? Jo on ihme kun vuosien muhkurat ei tuossa ajassa katoa ! Jospa tuo kasvien syönti on pahasta. Ole ainakin kolme kuukautta ilman niitä eiköhän jotain jo tapahdu sinä ajassa.


    • 49v

      Minulla ei edes tuossa iässä ollut sellua, vaan sitten kun tulin raskaaksi toi se minulle vähän sellua. Esikoinen syntyi kun olin yli 22v

      Siihen aikaan ei hirveästi mietitty onko sellua vai ei, vaan media nosti sen aiheen pöydälle ja moni ihmetteli mistä ihmeestä on kyse - se kun oli ihan normaalia ja nyt se on toisten joidenkin mielestä kamalaa.

      Minua ei sellu häiritse. Olen 159cm ja painan 52kg Minulla ei ole makkaroita ja vyötärö kapeamalla kohdalla on 67cm Minulle on tärkeää olla terve ja hyvässä kunnossa ja kävelystä sen huomaa.

      Kävin puolivuotta salilla 3kertaa viikossa, mutta en huomannut mitään muuta kuin että hiki tuli. Trainer antoi hyvät kuntoilu ohjeet minulle.

      • Kysyppäjokutoine

        Sellu lähtee hyvin autolla ajaessa ja mäkkärin ruokaa syödessä. Erittäin hyviä ovat virvoitusjuomat ja iso pussi karkkia päivässä. Suosittelen tätä kaikille sellua omistaville yli 20 vuotiaille. Tätä diettiä noudattaen huomaat eron jo viikossa !! Tsemppiä aloittelijoille


    • entä hieronta?

      Selluliittia on myös laihoilla. Tutkimusten mukaan sokeri lisää selluliittiä aiheuttamalla soluissa jonkinlaista tulehdusta. Toinen tekijä on suola, joka kerää nestettä. Siispä ainakin sokerin ja suolan käyttöä pitäisi rajoittaa ja lisäksi tehostaa nesteitten poistumista esim liikkumalla.

      Onko kellään kokemusta hieronnan vaikutuksista. Entä selluliittiin tarkoitetut imuhierontalaitteet, tehoaako ne?

      • kokeiltu on

        Kahvi auttaa


    • sirpa56

      ei lähde sellu vettä juomalla ja jumpalla. kyllä se vaatii kauneushoitolan hionnan, vanhat kovettuneet patti-ihot kirurgin veitsen. kaikki muu on humpuukia ja rahat pois

    • Anonyymi

      Ehdottomasti kokeiluun näiden positiivisten kommenttien jälkeen :)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe