Gigantti valehtelee

Varo!

asiakkaille!

9

644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsfggghhd

Missä asiassa sinulle on sitten valehdeltu?

Kalliita hintoja enemminkin varoisin kuin valehtelua kyseisessä putiikissa. Myös huonokäytöksiset myyjät ovat gigantin tavaramerkki. Toki siellä ihan hyviä tarjouksia on joskus, vaikka yleensä b-luokan tavaraa nuo alennuksissa olevat.

• 11+9

Mainonta on ainakin harhaanjohtavaa, siinä suhteessa on ainakin valehdeltu... takuiden kanssa saa myös olla tarkkana.

Tietokonetta en ostaisi sieltä koskaan. Enkä kyllä enää pesukonettakaan...

• ovat myyjät olleet

asiallisia. Ostin sieltä tietokoneen hiiren, jossa oli säädeltävä johto, keskellä johtoa oli sellainen rulla johon hiiren johto kiertyi. Johto kuitenkin oikesi kokonaan suoraksi, eikä rulla vetänyt sitä enää takaisin. Hiirellä oli kahden vuoden takuu. Sain uuden tilalle takuuseen. Kuitenkin jouduin vaihtamaan hiirtä kahden vuoden aikana 4 kertaa uudenpaan, takuuta vastaan. Tympäännyin tuollaiseen hiireen ja ostin Prismasta uuden. Olen joutunut sitäkin kerran vaihtamaan takuu aikana. Nyt on kokeiltavana taas erilainen. Toistaseksi se on kestänyt, eikä ole osoittanut ainakaan vielä rikkoontumisen oireita.

Mutta Gigantin myyjät olivat asiallisia ainakin minulle.
        Olen kyllä nähnyt toisenlaisiakin tapauksia. esim jääkaapin takuukorjaus on kestänyt kuukausia.

• Varo!

vaimon kännykän Giganttiin takuukorjaukseen. Kysyin, että voiko kännykän lähettää takaisin postitse, koska asumme kymmenien kilometrien päässä Gigantista. Kaveri vastasi: "Kyllä onnistuu".

3 viikon päästä tuli tekstiviesti: "Kännykkä on noudettavissa Gigantista."

Tiedustelin asiaa Gigantin asiakaspalvelusta. Ei vastausta.

Tiedustelin asiaa Gigantin toimitusjohtaja Irmeli Rytköseltä. Ei vastausta.

Virheitä sattuu, mutta totaalinen vastaamatta jättäminen asialliseen kyselyyn, miksi Gigantti toimi kuten toimi, osoittaa todellista asiakaspalvelun puutetta ja halveksittavaa piittaamattomuutta asiakkaista.

• Sama hiiri 5 vuotta
        ovat myyjät olleet kirjoitti:

asiallisia. Ostin sieltä tietokoneen hiiren, jossa oli säädeltävä johto, keskellä johtoa oli sellainen rulla johon hiiren johto kiertyi. Johto kuitenkin oikesi kokonaan suoraksi, eikä rulla vetänyt sitä enää takaisin. Hiirellä oli kahden vuoden takuu. Sain uuden tilalle takuuseen. Kuitenkin jouduin vaihtamaan hiirtä kahden vuoden aikana 4 kertaa uudenpaan, takuuta vastaan. Tympäännyin tuollaiseen hiireen ja ostin Prismasta uuden. Olen joutunut sitäkin kerran vaihtamaan takuu aikana. Nyt on kokeiltavana taas erilainen. Toistaseksi se on kestänyt, eikä ole osoittanut ainakaan vielä rikkoontumisen oireita.

Mutta Gigantin myyjät olivat asiallisia ainakin minulle.
        Olen kyllä nähnyt toisenlaisiakin tapauksia. esim jääkaapin takuukorjaus on kestänyt kuukausia.

Oletko varmasti perillä hiiren käyttötarkoituksesta?

• . . . .
        11+9 kirjoitti:

Mainonta on ainakin harhaanjohtavaa, siinä suhteessa on ainakin valehdeltu... takuiden kanssa saa myös olla tarkkana.

Tietokonetta en ostaisi sieltä koskaan. Enkä kyllä enää pesukonettakaan...

Gigantista mulla ainaki on vaa hyviä kokemuksia. Ei koskaan ole ollut mitään valittamista siellä asioidessa. Kännykkä meni takuuseen mukisematta kun se sammui aina soittaessa tai vastatessa. Hyvä paikka mun omalla kokemuksellani. Voihan näitä huonoja tapauksia olla missä kaupassa vaan. Niin ja puhelin tuli yli viikkoa aikaisemmin huollosta kuin mitä arvioitiin VÄH. kestävän. Kolme päivää meni, kaksi viikkoa kerrottiin noin suurin piirtein menevän. Ihan nopea ja mukava paikka, tähän asti ollut. Minulle.

• ihan niin kuin
        Sama hiiri 5 vuotta kirjoitti:

Oletko varmasti perillä hiiren käyttötarkoituksesta?

normaalisti kuuluukin. Mielestäni käytössäni ei ole mitään mistä voisin moittia.

• ...

...

• Anonyymi

Hesarissa oli artikkeli Gigantista:

84-vuotias nainen meni ostamaan Gigantista halpaa johtoa mutta tuli ulos satoja euroja köyhempänä: ”Kuinka moni muu joutuu tällaisen kohteeksi?”
      Iäkkäälle naiselle kaupattiin Gigantin myymälässä kaksi kallista sopimusta, joihin hänelle kirjattiin tekaistu sähkö­posti­osoite. Kilpailu- ja kuluttaja­virasto kertoi äskettäin saaneensa palautetta kodin­elektroniikka­ketjun asiakas­palvelun puutteista.

Ei mitään moraalia Gigantissa, tulevaisuudessa jätän väliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2063
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1876
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1524
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1192
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      82
      1148
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1066
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1013
    Aihe