Gigantti valehtelee

Varo!

asiakkaille!

9

605

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsfggghhd

      Missä asiassa sinulle on sitten valehdeltu?

      Kalliita hintoja enemminkin varoisin kuin valehtelua kyseisessä putiikissa. Myös huonokäytöksiset myyjät ovat gigantin tavaramerkki. Toki siellä ihan hyviä tarjouksia on joskus, vaikka yleensä b-luokan tavaraa nuo alennuksissa olevat.

      • 11+9

        Mainonta on ainakin harhaanjohtavaa, siinä suhteessa on ainakin valehdeltu... takuiden kanssa saa myös olla tarkkana.

        Tietokonetta en ostaisi sieltä koskaan. Enkä kyllä enää pesukonettakaan...


      • ovat myyjät olleet

        asiallisia. Ostin sieltä tietokoneen hiiren, jossa oli säädeltävä johto, keskellä johtoa oli sellainen rulla johon hiiren johto kiertyi. Johto kuitenkin oikesi kokonaan suoraksi, eikä rulla vetänyt sitä enää takaisin. Hiirellä oli kahden vuoden takuu. Sain uuden tilalle takuuseen. Kuitenkin jouduin vaihtamaan hiirtä kahden vuoden aikana 4 kertaa uudenpaan, takuuta vastaan. Tympäännyin tuollaiseen hiireen ja ostin Prismasta uuden. Olen joutunut sitäkin kerran vaihtamaan takuu aikana. Nyt on kokeiltavana taas erilainen. Toistaseksi se on kestänyt, eikä ole osoittanut ainakaan vielä rikkoontumisen oireita.

        Mutta Gigantin myyjät olivat asiallisia ainakin minulle.
        Olen kyllä nähnyt toisenlaisiakin tapauksia. esim jääkaapin takuukorjaus on kestänyt kuukausia.


      • Varo!

        vaimon kännykän Giganttiin takuukorjaukseen. Kysyin, että voiko kännykän lähettää takaisin postitse, koska asumme kymmenien kilometrien päässä Gigantista. Kaveri vastasi: "Kyllä onnistuu".

        3 viikon päästä tuli tekstiviesti: "Kännykkä on noudettavissa Gigantista."

        Tiedustelin asiaa Gigantin asiakaspalvelusta. Ei vastausta.

        Tiedustelin asiaa Gigantin toimitusjohtaja Irmeli Rytköseltä. Ei vastausta.

        Virheitä sattuu, mutta totaalinen vastaamatta jättäminen asialliseen kyselyyn, miksi Gigantti toimi kuten toimi, osoittaa todellista asiakaspalvelun puutetta ja halveksittavaa piittaamattomuutta asiakkaista.


      • Sama hiiri 5 vuotta
        ovat myyjät olleet kirjoitti:

        asiallisia. Ostin sieltä tietokoneen hiiren, jossa oli säädeltävä johto, keskellä johtoa oli sellainen rulla johon hiiren johto kiertyi. Johto kuitenkin oikesi kokonaan suoraksi, eikä rulla vetänyt sitä enää takaisin. Hiirellä oli kahden vuoden takuu. Sain uuden tilalle takuuseen. Kuitenkin jouduin vaihtamaan hiirtä kahden vuoden aikana 4 kertaa uudenpaan, takuuta vastaan. Tympäännyin tuollaiseen hiireen ja ostin Prismasta uuden. Olen joutunut sitäkin kerran vaihtamaan takuu aikana. Nyt on kokeiltavana taas erilainen. Toistaseksi se on kestänyt, eikä ole osoittanut ainakaan vielä rikkoontumisen oireita.

        Mutta Gigantin myyjät olivat asiallisia ainakin minulle.
        Olen kyllä nähnyt toisenlaisiakin tapauksia. esim jääkaapin takuukorjaus on kestänyt kuukausia.

        Oletko varmasti perillä hiiren käyttötarkoituksesta?


      • . . . .
        11+9 kirjoitti:

        Mainonta on ainakin harhaanjohtavaa, siinä suhteessa on ainakin valehdeltu... takuiden kanssa saa myös olla tarkkana.

        Tietokonetta en ostaisi sieltä koskaan. Enkä kyllä enää pesukonettakaan...

        Gigantista mulla ainaki on vaa hyviä kokemuksia. Ei koskaan ole ollut mitään valittamista siellä asioidessa. Kännykkä meni takuuseen mukisematta kun se sammui aina soittaessa tai vastatessa. Hyvä paikka mun omalla kokemuksellani. Voihan näitä huonoja tapauksia olla missä kaupassa vaan. Niin ja puhelin tuli yli viikkoa aikaisemmin huollosta kuin mitä arvioitiin VÄH. kestävän. Kolme päivää meni, kaksi viikkoa kerrottiin noin suurin piirtein menevän. Ihan nopea ja mukava paikka, tähän asti ollut. Minulle.


      • ihan niin kuin
        Sama hiiri 5 vuotta kirjoitti:

        Oletko varmasti perillä hiiren käyttötarkoituksesta?

        normaalisti kuuluukin. Mielestäni käytössäni ei ole mitään mistä voisin moittia.


    • ...

      ...

    • Anonyymi

      Hesarissa oli artikkeli Gigantista:

      84-vuotias nainen meni ostamaan Gigantista halpaa johtoa mutta tuli ulos satoja euroja köyhempänä: ”Kuinka moni muu joutuu tällaisen kohteeksi?”
      Iäkkäälle naiselle kaupattiin Gigantin myymälässä kaksi kallista sopimusta, joihin hänelle kirjattiin tekaistu sähkö­posti­osoite. Kilpailu- ja kuluttaja­virasto kertoi äskettäin saaneensa palautetta kodin­elektroniikka­ketjun asiakas­palvelun puutteista.

      Ei mitään moraalia Gigantissa, tulevaisuudessa jätän väliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 478
      6906
    2. Kun katsoin häntä

      Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2521
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

      kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      219
      2488
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

      On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      143
      1774
    5. Haluisin niin

      Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1708
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

      Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1113
    7. Minkälainen koti

      kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1113
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

      Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1105
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

      Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1032
    10. Ei lumous lopu koskaan

      Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      62
      920
    Aihe