Gigantti valehtelee

Varo!

asiakkaille!

9

593

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsfggghhd

      Missä asiassa sinulle on sitten valehdeltu?

      Kalliita hintoja enemminkin varoisin kuin valehtelua kyseisessä putiikissa. Myös huonokäytöksiset myyjät ovat gigantin tavaramerkki. Toki siellä ihan hyviä tarjouksia on joskus, vaikka yleensä b-luokan tavaraa nuo alennuksissa olevat.

      • 11+9

        Mainonta on ainakin harhaanjohtavaa, siinä suhteessa on ainakin valehdeltu... takuiden kanssa saa myös olla tarkkana.

        Tietokonetta en ostaisi sieltä koskaan. Enkä kyllä enää pesukonettakaan...


      • ovat myyjät olleet

        asiallisia. Ostin sieltä tietokoneen hiiren, jossa oli säädeltävä johto, keskellä johtoa oli sellainen rulla johon hiiren johto kiertyi. Johto kuitenkin oikesi kokonaan suoraksi, eikä rulla vetänyt sitä enää takaisin. Hiirellä oli kahden vuoden takuu. Sain uuden tilalle takuuseen. Kuitenkin jouduin vaihtamaan hiirtä kahden vuoden aikana 4 kertaa uudenpaan, takuuta vastaan. Tympäännyin tuollaiseen hiireen ja ostin Prismasta uuden. Olen joutunut sitäkin kerran vaihtamaan takuu aikana. Nyt on kokeiltavana taas erilainen. Toistaseksi se on kestänyt, eikä ole osoittanut ainakaan vielä rikkoontumisen oireita.

        Mutta Gigantin myyjät olivat asiallisia ainakin minulle.
        Olen kyllä nähnyt toisenlaisiakin tapauksia. esim jääkaapin takuukorjaus on kestänyt kuukausia.


      • Varo!

        vaimon kännykän Giganttiin takuukorjaukseen. Kysyin, että voiko kännykän lähettää takaisin postitse, koska asumme kymmenien kilometrien päässä Gigantista. Kaveri vastasi: "Kyllä onnistuu".

        3 viikon päästä tuli tekstiviesti: "Kännykkä on noudettavissa Gigantista."

        Tiedustelin asiaa Gigantin asiakaspalvelusta. Ei vastausta.

        Tiedustelin asiaa Gigantin toimitusjohtaja Irmeli Rytköseltä. Ei vastausta.

        Virheitä sattuu, mutta totaalinen vastaamatta jättäminen asialliseen kyselyyn, miksi Gigantti toimi kuten toimi, osoittaa todellista asiakaspalvelun puutetta ja halveksittavaa piittaamattomuutta asiakkaista.


      • Sama hiiri 5 vuotta
        ovat myyjät olleet kirjoitti:

        asiallisia. Ostin sieltä tietokoneen hiiren, jossa oli säädeltävä johto, keskellä johtoa oli sellainen rulla johon hiiren johto kiertyi. Johto kuitenkin oikesi kokonaan suoraksi, eikä rulla vetänyt sitä enää takaisin. Hiirellä oli kahden vuoden takuu. Sain uuden tilalle takuuseen. Kuitenkin jouduin vaihtamaan hiirtä kahden vuoden aikana 4 kertaa uudenpaan, takuuta vastaan. Tympäännyin tuollaiseen hiireen ja ostin Prismasta uuden. Olen joutunut sitäkin kerran vaihtamaan takuu aikana. Nyt on kokeiltavana taas erilainen. Toistaseksi se on kestänyt, eikä ole osoittanut ainakaan vielä rikkoontumisen oireita.

        Mutta Gigantin myyjät olivat asiallisia ainakin minulle.
        Olen kyllä nähnyt toisenlaisiakin tapauksia. esim jääkaapin takuukorjaus on kestänyt kuukausia.

        Oletko varmasti perillä hiiren käyttötarkoituksesta?


      • . . . .
        11+9 kirjoitti:

        Mainonta on ainakin harhaanjohtavaa, siinä suhteessa on ainakin valehdeltu... takuiden kanssa saa myös olla tarkkana.

        Tietokonetta en ostaisi sieltä koskaan. Enkä kyllä enää pesukonettakaan...

        Gigantista mulla ainaki on vaa hyviä kokemuksia. Ei koskaan ole ollut mitään valittamista siellä asioidessa. Kännykkä meni takuuseen mukisematta kun se sammui aina soittaessa tai vastatessa. Hyvä paikka mun omalla kokemuksellani. Voihan näitä huonoja tapauksia olla missä kaupassa vaan. Niin ja puhelin tuli yli viikkoa aikaisemmin huollosta kuin mitä arvioitiin VÄH. kestävän. Kolme päivää meni, kaksi viikkoa kerrottiin noin suurin piirtein menevän. Ihan nopea ja mukava paikka, tähän asti ollut. Minulle.


      • ihan niin kuin
        Sama hiiri 5 vuotta kirjoitti:

        Oletko varmasti perillä hiiren käyttötarkoituksesta?

        normaalisti kuuluukin. Mielestäni käytössäni ei ole mitään mistä voisin moittia.


    • ...

      ...

    • Anonyymi

      Hesarissa oli artikkeli Gigantista:

      84-vuotias nainen meni ostamaan Gigantista halpaa johtoa mutta tuli ulos satoja euroja köyhempänä: ”Kuinka moni muu joutuu tällaisen kohteeksi?”
      Iäkkäälle naiselle kaupattiin Gigantin myymälässä kaksi kallista sopimusta, joihin hänelle kirjattiin tekaistu sähkö­posti­osoite. Kilpailu- ja kuluttaja­virasto kertoi äskettäin saaneensa palautetta kodin­elektroniikka­ketjun asiakas­palvelun puutteista.

      Ei mitään moraalia Gigantissa, tulevaisuudessa jätän väliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe