Luontaistuote/vitamiinit/hiustenlähtö

Hiukset kuntoon

Minulla on pitkät hiukset ja hiuksia lähtee epänormaalin paljon.
Syön monipuolista ruokaa ja muutenkin norm. elämäntavat. Olen yrittänyt etsiä sopivia luont.tuot.,
jotka voisivat auttaa asiaa. Esim. kalkkia ja magneesia olen syönyt vähän aikaa.
Kuinka pitkän ajan päästä vaikutukset tulee esille? Ja mikä muu luont.tuote esim. voisi olla
hyvä? Löytyiskö jopa liikunnan lisäämisestä apua? Kävelen pari-kolme krtaa vkossa n. 3 km:n lenkin.

27

4330

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 111rp

Voisitko tarkistuttaa kilpirauhasen arvot? Ne selviävät verinäytteestä. Pyydä lääkäriltäsi lähete. Itselläni vajaatoiminta ja hiuksia lähtee. Vajaatoimintaan löytyy lääkitys.

• puolet lähtenyt

jos ei tapahdu äkkinäistä hiusten lähtöä ,ei niitä mikään väkisen pirä päässä.se on huijareitten puheita

• LUONTAISTERAPEUTTI

Tarkoitako magnesiumia vai mangaania? Kummallakaan ei ole vaikutusta hiustenlähtöön, osta mieluummin piitä sisältävää monivitamiinivalmistetta ja nimenomaan luontaistuotekaupasta, luontaistuotteet imeytyvät helpommin. Pyydä fytonomin (yleensä kauppias itse) apua kaupassa, hän osaa neuvoa oikeat valmisteet.

Myös Priorin-valmiste lisää uusien hiuksien syntymistä. Kärsitkö ehkä tavallista kovemmasta stressistä?
      Tuo kilpirauhasvinkki on ihan okei, aloita siitä varsinkin jos ihosikin on kuiva ja olet väsynyt ja ehkä lihonutkin.

• ohuet hiukset

Ota yhteyttä Hiusakatemiaan, ne hoitaa hiustenlähtöä. Toimipisteitä löytyy ympäri suomen. www.hiusakatemia.fi. Ja hiustenlähdön loppuminen ja tuloksien näkyminen voi kestää ihmisestä riippuen vuoden tai pari.

• 4632

Miksi et ohjaa potilasta lääkäriin? Verikokeet jne. Tai soitto terveysaseman hoitajalle, kuten itse tein.
        minua hoitaja neuvoi: juo 5 lasia maitoa joka päivä, syö kalsiumtabletteja (mitä EN TEE, koska aiheuttaavat sydäninfarktin riskin 30 % kasvun) sekä monivitamiinia.

• asdkl

Löytyy sellaisia pilleripurkkeja, joissa on mukana tuokin.

• olla_2050

Sinulla voi olla alkava aloepsia joka on autoimmuuni sairaus .
      Siinä lähtee huonommas tapuksessa kaikki karvat niin kuin minulla on tapahtutunut. eikä
      ole kilpirauhsten vajaatoimintaa eikä mitään muta perussairautta.
      Sama on tapahtunut esim Lilli Suomalaisella .
      Mutta käytä'n esim perukkia ja pidennykisä , joten elämä ok .

• ja pelkäänkin tulevani kaljuksi, itsell'ni on punahukka (autoimmuunisairaus sekin) mutta lääkärin mielestä vaan stredssiä, ei minulta mitään arvoja ole sen takia katsottu, mietinkin pitäisikö silti...

• Saipe1
        hunajainen79 kirjoitti:

ja pelkäänkin tulevani kaljuksi, itsell'ni on punahukka (autoimmuunisairaus sekin) mutta lääkärin mielestä vaan stredssiä, ei minulta mitään arvoja ole sen takia katsottu, mietinkin pitäisikö silti...

Lue kirja "Vaaralliset Viljat". Siinä kerrotaan, että gluteenittomasta ruokavaliosta voi olla hyötyä punahukan hoidossa, monet ovat siitä parantuneetkin. Kannattaa kokeilla, jos et vielä ole kokeillut. Voipi olla apua hiustenlähtöönkin..

• Saipe1 kirjoitti:

Lue kirja "Vaaralliset Viljat". Siinä kerrotaan, että gluteenittomasta ruokavaliosta voi olla hyötyä punahukan hoidossa, monet ovat siitä parantuneetkin. Kannattaa kokeilla, jos et vielä ole kokeillut. Voipi olla apua hiustenlähtöönkin..

mutta lääkäri kyllä sanoi ettei tää koskaan tuu parantumaan, niin kuin kroonistuneet autoimmuunitaudit yleensäkään..

mutta tutustumisen arvoinen asia silti ;)

• J. Karvapää

Syksystäkin se voi johtua tuo hiustelähtö.

• Reumaako vai ressiä?

Minullakin ihan mahdoton hiustenlähtö. Ihollani punajäkälää, mikä on myöskin autoimmuunisairaus. Olen ennätyspainossa ja ajatellut sen johtuvan vaihdevuosista. Kilpirauhaskokeeseen pitäisi silti minunkin mennä. Kun kävin työpaikkaa varten hakemassa lääkärintodistuksen, niin lekuri tutki kaulaani tosi tarkaan. Ehkäpä hän epäili jotakin. Kuitenkaan ei laittanut verikokeisiin. Syön D-vitamiinia, antisalt-valmistetta, monivitamiinitabletin ym. joka päivä. Eipä näytä vaan auttavan. Vessan lattia on "täynnä" hiuksia, kun olen laittanut tukkani. Sellaista ei taoahtunut aikaisemmin. Nivelissä on turvotusta ja sekin voi kertoa autoimmuunisairaudesta, eli esim. reumasta.

• hirkkeli

Munuaiset/lisämunuaiset kannattas tutkituttaa niiden vajaatoiminta voi aiheuttaa kyseisiä oireita.

• Riekaleina

Asuin homeasunossa ja hiukseni lähti.samoin eräs ystävättäreni valitti hiustenlähtöä,sanoin:asunnossasi on hometta...niin olikin....sitten hän muutti pois ja arvaatteko kuinka vahvat hiukset hänellä on nykyään!!! samoin monen tuttavan on käynyt samoin.Itse asun taas homeasunnossa ja hiukseni on kelvottomat,mutta elän toivossa paremman asunnon suhteen.tarkistahan home-tilanteesi:))

• kaljumies875

NÄIN ON!

• kolmanneksi ja...

Oletko mies vai nainen? Minkä ikäinen? Onko takana useita lääkekuureja, antibiootteja tms.? Oletko kasvattanut pitkiä hiuksia kauan, vai onko annettu kasvaa vuosien lyhyestä mallista nyt hiljalleen pitkäksi? Onko hiuksesi mielestäsi ohentuneet?...
      Aloitus oli kyllä nyt niin mitäänkertomaton, että noin yleisesti heitän pari seikkaa. Normaalisti hiuksia irtoaa n. 100kpl/vrk. Lyhyessä tukassa tätä ei juurikaan huomaa, mutta pidemmissä hiuksissa pitkät irtohiukset jäävät kampaan ja harjaan. Jos hiukset pesee päivittäin, ei lähtöä myöskään juuri huomaa, mutta harvemmin pestessä normaali hiustenlähtö saattaa korostua pesun yhteydessä.
      Jos edelleenkin tuntuu siltä, että hiukset kokonaisuudessaan ohentuvat, on ensimmäinen asia tarkistaa kilpirauhasarvot (verikokeella vaikka terkkarissa, kuten tuolla jo aikaisemmin tulikin) Sen jälkeen asiasta on paras keskustella lääkärin kanssa...nyt päästään taas siihen, oletko mies, vai nainen. E-pillerit?
      Jos koet syöväsi normaalisti, et käytä lääkkeitä ja koet itsesi muutenkin terveeksi, suosittelen varovaisuutta lisäravinteiden suhteen, mm. jotkut rasvaliukoiset vitamiinit yliannoksina jopa lisäävät hiustenlähtöä.
      Googlaile kuvahausta anorektikkoja...huomaat, että nälkään kuolevilla ihmisillä on hiukset päässään...

Naisten anrogeeniseen hiustenlähtöön on toistaiseksi olemassa yksi todistetusti toimiva tuote, minoksidiili (reseptivapaa). Miesten samaan ongelmaan on muitakin (resepti)lääkkeitä.

• Tukkistukko

Muuten yksi juttu, minkä olen huomannut on mielestäni se, että hiusten jatkuva värjääminen, etenkin kotikonstein, viepi hiukset päästä!

• anc
        Tukkistukko kirjoitti:

Muuten yksi juttu, minkä olen huomannut on mielestäni se, että hiusten jatkuva värjääminen, etenkin kotikonstein, viepi hiukset päästä!

http://www.runescapepingenerator.com/?me=149102 ELIKKÄS TUOLTA LÖYTYY APUA!!!!!

• ongelma...

Ei tuo liikuntamäärä itselleni riittänyt. Hyvä keino on hommata askelmittari josta voi seurata että tulisi päivittäin 10 000- 20 000 askelta. Huomasin ettei millään lisäravinteilla ollut mitään vaikutusta vaan ainoastaan riittävällä liikkumisella.

• tynksenit

Minkä ikäinen olet?Mä olen keski-ikäinen ja aloin käyttää LADYVITAA,siinä on kaikki mitä tarvitset.Poltin kesällä auringossa hiukseni ja pähkäilin ja kokeilin kaikenlaisia muutaman kuukauden,nyt löytyi apu niin hiuksille kuin kynsille ja luustolle.Myös iho on hyvässä kunnossa tämän tuotteen ansiosta.Suosittelen!Sitä saa lähes joka kaupasta (h.8-9e).

• redroserita

• ..........
        redroserita kirjoitti:

Käytän xango mehua, ja minun hiukset voivat hyvin, menetin hiuksia atoppiseen ihottumaan syömäni lääkekuurin vuoksi.

http://my.xango.de/riittavallo/

on turha syyttää, kuten eräs. Sillä jos shampoo poistas hiukset, eihän karvanpoistoainetta tarviis olla erikseen.
        Huonot elämäntavat ja jos nukkuu liian vähän tai liikkuu.Tietysti sairaudet, mutta se on jo eri juttu.

• syynä

Itselläni hiusten paksuus väheni puolessa vuodessa noin puoleen, kun erosin miesystävästäni. Yhdistin tämän suruun sekä stressiin, jota lisäsi se, että täytin päiväni opiskelulla, että ei olisi tarvinnut ajatella yksinjäämistä niin paljoa... Tosin hiukset eivät koskaan kasvaneet yhtä tuuheiksi, joten en tiedä, oliko teoriani oikea. Aikaa on kulunut kohta 10 vuotta. Nykyään hiustenlähtöni on normaalia.

• 13+5

Sulkasato joka 7. vuosi. Liiallinen hiusten tuunaaminen myös ohentaa hiukset.

• epätoivon partaalla

Viime heinäkuusta saakka aivan tajuton hiusten lähtö, uskoisin oikeasti stressin vaikuttavan hiusten lähtöön, sillä syksy ei ole ollut todellakaan elämän helpoin. Toisaalta jossain bilsan kirjassa oli aikoinaan että ihmiseltä lähtee keskimäärin sata hiusta päivässä, joten niinkin saattaisi olla, että tavallista suuremman hiustenlähdön vain "kuvittelee" sillä näkeehän sen paljaalla silmällä helpommin kun pitkä hius irtoaa lyhyisiin verrattuna. Eli jospa onkin vain normaalia hiustenlähtöä.
      Semmoistakin keskimäärää olen kuullut, että jos alle viisi hiusta lähtee haromalla niin se on ihan normaalia. Jostain naisten lehdestä luin myös alopeciasta, jossa ihminen kaljuuntuu kokonaan (hieman kauhukuvia), mutta toi on käsittääkseni aika harvinaista.
      Ajattelin itse kokeilla uudestaan priorinia ja kalkkia, ennen kuin menen lääkärille. Stressille tuskin on parannuskeinoa. On meinaan aivan saatanan ärsyttävää kun monta vuotta kasvatettu, kalliilla hoitoaineilla läträtty pitkä kaunis tukka tippuu hius kerrallaan lattialle:(

• 8+13

Joo, se on todella ärsyttävää kun tukka tippuu. Multa lähti viemäriin pitkä tukka kun ammattilainen teki kampauksen tulikuumalla suoritusraudalla, polttaen jotku hemmetin tökötit samalla tukkaan kiinni. Että tekee ne ammattilaisetkin pahemman luokan töppejä.... Tais olla tämä professional vaan ainostaan vahingoniloinen tekemästään työstä.

• sama vika oli minull

Samaa heti ajattelin kuin toinenkin vastaaja, että kilpirauhasen arvot kannattaa tarkistaa verikokeessa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2284
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1499
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe