Minkkiripset vs synteettinen kuitu!?

XtremeLashes

Hei!

Olen Xtreme Lashes- ripsimuotoilija.

Olen kiinnostunut myös tutustumaan muihin ripsimerkkeihin.

Kertoisitko kokemuksiasi minkkiripsistä ja vielä parempi jos pystyt vertaamaan synteettiseen kuituripseen?
Kokemuksia niin asiakkaan kuin tekijöiden näkökulmasta :)

Esim Jb Cosmetic tuntuu suomessa olevan hiukan huonossa maineessa mutta ulkomailla sitä käytetään todella paljon...

Kukahan mahtaa maahantuoda Lash belongia?? En löytänyt tietoja.

Teen itse tosiaan xtremellä. Olen ollut siihen tuotteena tyytyväinen. Maahantuojan palveluun/ kohteluun en niin tyytyväinen ja siksi periaatteesta yritän etsiä uutta yhtä laadukasta merkkiä.

Suomessa ripset ovat vielä niin uusi juttu että merkeissä tuntuu vielä olevan selkeitä eroja, varsinkin ripsikuidun muodoissa..

mielipiteitä odotellaan :)

20

6325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räpsyttimet

      Minkit on kevyet ja luonnollisemman näköiset (jos ei ylipitkiä laita).
      Mutta muuten musta minkit hankalat.... haluaisin meikata silmiä, mutta kun poistan meikit hellävaraisella silmämeikinpoistovedellä, aina lähtee minkkiripsiä mukana. Silmiä ei myöskään saa hieroa (hankalaa aamu-uniselle ja allergiselle).
      Silmänympärysvoiteenkin kanssa oltava varovainen, sillä rasva irrottaa ripisiä.....
      Tulinkin siihen päätökseen, että jatkossa vain omat ripeset, ostan taivuttimet ja olen tyytyväinen.

    • MiukuLLL

      Lash Belongia maahantuo Consult lady Oy.

      Muuta en nyt äkkiseltään osaa vastata.. :)

      • KSHS

        Hei,

        itse olen siirtynyt toiselta merkiltä HeavenlyLashes ripsi-stylistiksi.
        Kävin antamassa näytön osaamisestani ja nyt olen jo pidemmän aikaa tehnyt HeavenlyLashes-tuotteilla.
        Mielestäni liima on erittäin hyvä. Asiakkaani ovat todella tyytyväisiä, koska pysyvyys on ihan huippuluokkaa. Liima on mielestäni joustavampaa kuin Xtremen tai Novalashesin liimat. Samoin kuitu, siitä ei ole mitään valittamista, koska laatu on ollut tasaista.

        Maahantuojalla ei ole ollut koskaan vielä toimitusvaikeuksia niinkuin ekstremellä oli.

        HeavenlyLashes-ripsiä tuo maahan HeavenlyNails.

        En voi muuta kuin suositella!


    • ...

      Ettehän oikeasti ajattele että markkinoilla olevat "minkkiripset", (olivat ne nyt minkä brändin alaisuudessa hyvänsä) ovat aitoa luonnonkarvaa?! Kaikki saman pituisia ja paksuisia sattumoisin samalla kaarella...?
      Ns. minkkiripset ovat synteettistä kuitua myöskin, ovat vain käsitelty kiiltävämmän näköisiksi...
      Ihan kaikkea mitä mainostetaan ei kannata uskoa, vaan ottakaa maalaisjärki käyttöön :)

    • .......

      Täällä otsikko on KYNNET

      • holk

        Minkkiripset ovat mukavammat silmässä. Itse käytän Consult Ladyn tuotteita. liima hieman kallista, muuten olen ollut tyytyäinen :)


      • 2 pojan äiti
        holk kirjoitti:

        Minkkiripset ovat mukavammat silmässä. Itse käytän Consult Ladyn tuotteita. liima hieman kallista, muuten olen ollut tyytyäinen :)

        minkkiripset (tekokuitua nekin) on paljon ohuemmat kuin silkkiripset..itse teen extreme lashesilla ja tilaan juurikin consult ladlylta. liiman kanssa monesti ilmennyt ongelmia ja kun valittaa niin eivät tahtoisi hyvittää! hyvää liimaa ja consult ladyn eye patches lappuja parempia saa tilattua melonilta. kannattaa kokeilla!


    • Glambeauty

      www.glambeauty.fi

      • Ilona1-

        Käytän glambeautyn minkkiripsie ja ne ovat parhaita.Liimat myös tosi hyvät,kuivuu nopeasti ja ripset pysyy todella hyvin.SUOSITTELEN VARMASTI! :)


      • rehtiä taas
        Ilona1- kirjoitti:

        Käytän glambeautyn minkkiripsie ja ne ovat parhaita.Liimat myös tosi hyvät,kuivuu nopeasti ja ripset pysyy todella hyvin.SUOSITTELEN VARMASTI! :)

        ^Eikä yhtään mainostuksen makua - Glambeauty ja Ilona1 vain *sattuivat* osumaan kynsipalstalle, ihan samana päivänäkin peräperää, toinen heistä selailemaan puolen vuoden takaisia viestejä, ja kuittaamaan omat suosikkinsa kynsipalstan vahinkokeskusteluun :DD Ilman yhtään kommenttia varsinaisiin kynsikeskusteluihin I might add.

        No tiedänpä mistä en ripsiäni osta; jos mainostilaakaan ei ole varaa rehdisti ostaa, niin ei vakuuta tuotekaan.


      • catlashes
        rehtiä taas kirjoitti:

        ^Eikä yhtään mainostuksen makua - Glambeauty ja Ilona1 vain *sattuivat* osumaan kynsipalstalle, ihan samana päivänäkin peräperää, toinen heistä selailemaan puolen vuoden takaisia viestejä, ja kuittaamaan omat suosikkinsa kynsipalstan vahinkokeskusteluun :DD Ilman yhtään kommenttia varsinaisiin kynsikeskusteluihin I might add.

        No tiedänpä mistä en ripsiäni osta; jos mainostilaakaan ei ole varaa rehdisti ostaa, niin ei vakuuta tuotekaan.

        no oletpa NIPO
        NIMIMERKILLE REHTIÄ TAAS


    • consult ladyn asiaka

      "itse teen extreme lashesilla ja tilaan juurikin consult ladlylta" -kertoo kahden pojan äiti ???
      ihan hyvä mutta Consult lady ei myy extreme lashes -ripsiä.??

    • Ripsiteknikko

      Ehdottomasti ovat minkkiripset parempia kuin synteettiset. Luonnollisemmat, kevyemmät ja ei vahingoita omia ripsiä niin paljon kuin syntettiset.
      Ja minkkiripset sisältävät 30% minkkikuitua, siksi ne ovat minkkiripsiä.

    • Tuijaaa
    • 10kynnet

      Nyt ei ExtremeLashes anna kouluttajana kovin hyvää kuvaa itsestään, jos erottelee minkki -ja synteettiset kuituripset! Minkkiripset OVAT synteettistä kuitua. Jotakuinkin KAIKKIEN kouluttajien ripset ovat enemmän tai vähemmän muovia, olkoon ne sitten nimellä kuituripset, minkkiripset, silkkiripset.. Aasian tuotteista en lähde vannomaan, ne nyt voivat olla mitä lie hevosen jouhta ;)

    • 25

      En sano muuta ku että voi hyvä luoja.Jos ripsiä lähtee puhdistuksen yhteydessä ei todellakaan liity siihen mitä ripsiä ne on! Vaan silloin liima on p*skaa tai oman ripsen kasvukausi päättynyt. Ja niin nämä yleensä käytetyt "minkki" ripset on suurilta osi kuitua niiku muutkin ripset. Aitoa minkki saa myös, ja siinä jokainen ripsi on erilailla kaareva ja pituus vaihtelee. Ovat kalliimpia kuin mitkään kuidut ja kaikista luonnollisemmat ja kevyimmät.

      -teknikko myöskin-

    • jhöiuh

      mites tuo Minuripsmed. onko hyvät kamat?

    • Minkki 1

      Suositelen www.bhcosmetics.fi Laadukkaat tuotteet ja nopea toimitus :))

    • lukilukihäröhärö

      En ole vielä koskaan nähnyt kynsin laitettuja ripsiä! Joskus olen nähnyt autojen etuvalohin... (palstan otsake on "Kynnet")

    • Ripsirikko

      Olen ollut tehtaalla missä minkkiripsiä tehdään, ja ripset otetaan minkin ripsistä jonka jälkeen ne muotoillaan ihmiselle sopivaksi. Sairasta mutta totta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe