On tuo windowsin media player täynnä musaa, mutta mites ne saisin mp3 muotoon, jotta saisin poltettua mukavaa musaa levylle mp3 muodossa? Olen hölmö, mutta voiskos joku viisaampi auttaa, kiitos
Mites mp3 muotoon?
4
448
Vastaukset
- jotain...
ensinnäkin ne musat eivät ole mitenkään erityisesti media playerissä, ne ovat jossain siellä koneella olevia musiikkitiedostoja. Saat ne mp3 -muotoon jollain muunnosohjelmalla joita löytyy netistä ilmaiseksi pilvin pimein, itse käytän SUPERia. Googlaa vaikka mp3 converter free download niin löytyy vaikka mitä. Muunnoksen jälkeen ne vaan poltetaan CD:lle, tietysti kannattaa varmistaa että se CD -soitin jota aiot käyttää osaa toistaa myös mp3:ia. (Toisaalta ei kait kukaan enää käytä CD:tä musiikille...)
Hanki jokin mp3 soitin, ne soittavat myös media playerin wma muodossa olevia musiikkitiedostoja.
Ei tarvitse muuntaa mitään, vot siirtää suoraan soittimeen haluamasi kappaleet.
CD / DVD- soittimet ovat jo mennyttä aikaa.- päättelet...
että ne musiikit on wma -formaatissa tuon kysyjän koneella? Edelleenkään ne musiikkitiedostot ei ole mitenkään erityisesti media playerin omia eikä välttämättä kaikki media playerissä näkyvät musiikkitiedostot ole wma -formaatissa. Media player on niin kuin mikä tahansa muukin mediasoitin, kuten vaikkapa winamp, se ei "omista" tai hallinnoi niitä tiedostoja eikä vaadi niiden olevan tietyssä formaatissa.
- helppoa
Tässä google haku:
http://www.google.fi/search?source=ig&hl=fi&rlz=&q=vma mp3&btnG=Google-haku&aq=f&oq=
Lataa täältä ohjelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594