Hgin pysäköinninvalvonta puh.nro>>

Lusmut ojennukseen

Tässä Helsingin pysäköintivalvonta nro josta voit tilata tarkastajat paikalle>> 09-310 390 00

6

414

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jorenuuti

Toi on muuten rakennusviraston asiakaspalvelun numero, pysäköinninvalvonnalla ei ole omaa numeroa.
      Joskus kun tarpeeks kauan odottaa, voi päästä jopa läpi ja lappuliisat saa tilattua. Sen jälkeen niiden tulo on arpapeliä, nevoi tulla tänään, huomena, tai viikon päästä, miten sattuvat kerkiimään.

• Hybridimies

Kyllä minä kun olen soittanut, lähistöllä oleva partio on paluumatkalla poikennut muistuttamassa asiakasta. Ei tietenkään mikään hälytysnumero, mutta monta kertaa tehokkaampi kuin jonkun sähköpostin lähettäminen.. Pysäköinninvalvojillakin oppimismuisti toimii,niiden ajoreitit muotoutuvat usein osumien tuottaneiden kohteiden kautta. Jos joku Takarivin Taavi jatkuvasti pitää autoaan luvattomalla paikalla niin tarkastajat muistavat muuta´man kerran jälkeen itse tarkistaa kyseisen nurkan..

• pirkkoparkki
        Hybridimies kirjoitti:

Kyllä minä kun olen soittanut, lähistöllä oleva partio on paluumatkalla poikennut muistuttamassa asiakasta. Ei tietenkään mikään hälytysnumero, mutta monta kertaa tehokkaampi kuin jonkun sähköpostin lähettäminen.. Pysäköinninvalvojillakin oppimismuisti toimii,niiden ajoreitit muotoutuvat usein osumien tuottaneiden kohteiden kautta. Jos joku Takarivin Taavi jatkuvasti pitää autoaan luvattomalla paikalla niin tarkastajat muistavat muuta´man kerran jälkeen itse tarkistaa kyseisen nurkan..

Aivan. Jokainen lappu vaikuttaa tulospalkkion suuruuteen.

• Tieto Löytö
        pirkkoparkki kirjoitti:

ole tulos vastuulisesti palkattuja, vaan nämä pirkkopoikaparkit ovat tulos palkattuja ja sitten hyvin herkkiä laittamaan lapun vaikkeivat kuljettaja tiedäkkään.
        Onneksi siinä uudessa laissa edellytetään näiltä pirkkopojilta tietoa kuljettajasta, ei auton omistajasta.

• Etelärannan Eetu
        pirkkoparkki kirjoitti:

Aivan. Suomessahan on puhuttu EK:n suulla työn tehokkuuden lisäämisestä.. Tulospalkkaus on tehokkain kannustuslisä!

• pirkkoparkki
        Tieto Löytö kirjoitti:

ole tulos vastuulisesti palkattuja, vaan nämä pirkkopoikaparkit ovat tulos palkattuja ja sitten hyvin herkkiä laittamaan lapun vaikkeivat kuljettaja tiedäkkään.
        Onneksi siinä uudessa laissa edellytetään näiltä pirkkopojilta tietoa kuljettajasta, ei auton omistajasta.

Etpäs älykääpiö näköjään tajunnut, että tämä ketju käsitteli kunnallista valvontaa. Opettele ymmärtämään lukemasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      31
      5683
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      13
      3852
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      193
      2321
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      163
      1733
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      77
      1647
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      35
      1467
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1375
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      74
      1335
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1195
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      224
      1194
    Aihe