Tässä Helsingin pysäköintivalvonta nro josta voit tilata tarkastajat paikalle>> 09-310 390 00
Hgin pysäköinninvalvonta puh.nro>>
6
414
Vastaukset
- jorenuuti
Toi on muuten rakennusviraston asiakaspalvelun numero, pysäköinninvalvonnalla ei ole omaa numeroa.
Joskus kun tarpeeks kauan odottaa, voi päästä jopa läpi ja lappuliisat saa tilattua. Sen jälkeen niiden tulo on arpapeliä, nevoi tulla tänään, huomena, tai viikon päästä, miten sattuvat kerkiimään.- Hybridimies
Kyllä minä kun olen soittanut, lähistöllä oleva partio on paluumatkalla poikennut muistuttamassa asiakasta. Ei tietenkään mikään hälytysnumero, mutta monta kertaa tehokkaampi kuin jonkun sähköpostin lähettäminen.. Pysäköinninvalvojillakin oppimismuisti toimii,niiden ajoreitit muotoutuvat usein osumien tuottaneiden kohteiden kautta. Jos joku Takarivin Taavi jatkuvasti pitää autoaan luvattomalla paikalla niin tarkastajat muistavat muuta´man kerran jälkeen itse tarkistaa kyseisen nurkan..
- pirkkoparkki
Hybridimies kirjoitti:
Kyllä minä kun olen soittanut, lähistöllä oleva partio on paluumatkalla poikennut muistuttamassa asiakasta. Ei tietenkään mikään hälytysnumero, mutta monta kertaa tehokkaampi kuin jonkun sähköpostin lähettäminen.. Pysäköinninvalvojillakin oppimismuisti toimii,niiden ajoreitit muotoutuvat usein osumien tuottaneiden kohteiden kautta. Jos joku Takarivin Taavi jatkuvasti pitää autoaan luvattomalla paikalla niin tarkastajat muistavat muuta´man kerran jälkeen itse tarkistaa kyseisen nurkan..
Aivan. Jokainen lappu vaikuttaa tulospalkkion suuruuteen.
- Tieto Löytö
pirkkoparkki kirjoitti:
ole tulos vastuulisesti palkattuja, vaan nämä pirkkopoikaparkit ovat tulos palkattuja ja sitten hyvin herkkiä laittamaan lapun vaikkeivat kuljettaja tiedäkkään.
Onneksi siinä uudessa laissa edellytetään näiltä pirkkopojilta tietoa kuljettajasta, ei auton omistajasta. - Etelärannan Eetu
pirkkoparkki kirjoitti:
Aivan. Suomessahan on puhuttu EK:n suulla työn tehokkuuden lisäämisestä.. Tulospalkkaus on tehokkain kannustuslisä!
- pirkkoparkki
Tieto Löytö kirjoitti:
ole tulos vastuulisesti palkattuja, vaan nämä pirkkopoikaparkit ovat tulos palkattuja ja sitten hyvin herkkiä laittamaan lapun vaikkeivat kuljettaja tiedäkkään.
Onneksi siinä uudessa laissa edellytetään näiltä pirkkopojilta tietoa kuljettajasta, ei auton omistajasta.Etpäs älykääpiö näköjään tajunnut, että tämä ketju käsitteli kunnallista valvontaa. Opettele ymmärtämään lukemasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315683
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus133852- 1932321
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631733Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771647Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351467Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741335- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194