Mistä nuo sanat löytyy?
Ja jos ei löydy, osaisiko joku kertoa mitä lauletaan kohdassa
"Muurit murtuneet on, vallihauta tuo tarpeeton,
neito linnan, vapaa _________________, alas tornista on valmis tulemaan"
Häiritsee, kun en kuule sitä kohtaa koskaan kunnolla... :)))
Voutilainen - Rakkauden soturit
5
2025
Vastaukset
- tanjuska80
tässä laulellaan.. Muurit murtuneet on, vallihauta tuo tarpeeton. Neito linnan vapaa korsetistaan, alas tornistaan on valmis tulemaan :)
Ihanat sanat, hianoa Laura.. toivotaan et meni toi yksi sana oikein :)- kjhgk
joo, kiitos. noin se varmaan meneekin! ;)
- Jorma 74v.
kjhgk kirjoitti:
joo, kiitos. noin se varmaan meneekin! ;)
Ei muuten varmasti mene. LOL
- Turha kommentti
Jorma 74v. kirjoitti:
Ei muuten varmasti mene. LOL
No miten se sitten menee, herra on hyvä ja selittää...
- Anonyymi
Turha kommentti kirjoitti:
No miten se sitten menee, herra on hyvä ja selittää...
Kyllä se on juurikin näin, neito linnan, vapaa korsetista, alas tornista, on valmis tulemaan. Itsekin tätä aikoinaan epäilin mutta Laura minulle vastasi instagramissa tähän kysymykseen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984