biletysperjantain kunniaksi..a´la pervokki
Hei älä kulta hiilly vaik sua palavasti rakastan.. mä sulle nää eineksetkin pakastan.. mut sulta kai en saa vastakaikua..taitaa korvissani olla vaikkua.. mut sitä uskoa tahdo mä en.. kun joka kerta sut näen..
näin ikkunassa sä ilman rihmankiertämää keimailet..punahuulia sä maalailet.. naapuritalon ikkunasta tuijotan..yksinäisyyttäin murjotan..
jos uskaltaa vielä kerran voisin..sen itselleni soisin.. pyytäisin sua leffaan ja myöhemmin toisin kotiin.. pussaisin peffaan..
voi vällykäärmeeni veikeä..kaipaa uutta beibeä.. se kaipaa pesäkoloa ja myös mulle hyvää oloa.. mut se nainen ei kai haluu sitä kuulla..se vaan huutaa riivolla suulla..
varmaan kaikille muillekkin ryynäreille.. sori vaan mut nää aarteet ei oo teille..
kas siinä tarina suomalaisesta kaupunkisielunmaisemasta pervokin silmin lokakuussa 2010..
runo himokkaille ryynäreille
2
145
Vastaukset
- H-mo......
on naisten laji
- että...
ryynärit on hyviä.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594743
- 653848
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2183326- 1143081
- 482914
- 232578
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482040- 381913
- 1081882