näin omituista unta yöllä jossa innostuin värjäämään pippaloissa hiukseni mustiksi. unohdin värit päähäni tuntikausiksi ihmisten kanssa jutustellessani, kunnes muistin asian ja lährin hiuksia pesemään.
no hiusten pesun jälkeen huomasin ihmeen tapahtuneen mun kaljuuntuville kohdille oli kasvanut tuuheeta tukkaa joka oli kiharainen ja kullanvärinen.
eikö unet tarkoita juuri päinvastaista, eli joudunko nyt pelkäämään et mun hiukset tippuu päästä viikossa???
onks kellään unikirjaa??
45
614
Vastaukset
- naunou
Katso ensi unessa huolellisesti mitä Pollycoloria ovat päähäsi sotkenut. Tämä on triviaali tieto.
- .
monte24 kirjoitti:
toistamaan,tykkään enemmän toiminta unista missä revin kappaleiksi ihmissudet sun vampyyrit
aivotutkijat teille on täällä asiakas jolla on viellä hiukset :)
Näit unta, että susta tuli MINÄ!.
- 2+7
Hiukset unessa
Hiukset unessa liitetään seksuaalisuuteen ja vietteihin. Hiusten kunto ja pituus kertovat millä tolalla unennäkijän asiat tällä saralla ovat. Lyhyeksi nyrhityt, likaiset taikka takkuiset hiukset ovat kehotus pyrkiä kohentamaan asioita. Pitkät, puhtaat ja kiiltävät hiukset kertovat onnesta mitä tulee vietteihin ja menestykseen vastakkaisen sukupuolen kanssa. - sonya.s
2+7 kirjoitti:
Hiukset unessa
Hiukset unessa liitetään seksuaalisuuteen ja vietteihin. Hiusten kunto ja pituus kertovat millä tolalla unennäkijän asiat tällä saralla ovat. Lyhyeksi nyrhityt, likaiset taikka takkuiset hiukset ovat kehotus pyrkiä kohentamaan asioita. Pitkät, puhtaat ja kiiltävät hiukset kertovat onnesta mitä tulee vietteihin ja menestykseen vastakkaisen sukupuolen kanssa.Mä näin kauheata unta taas, eräs mun sukulainen kuoli ja pakkasin kovasti tavaroita kasaan kiireellä, selitys on tässä:
Unen kuolema ei ennusta kuolemaa vaan kuvaa siirtymistä elämänvaiheesta toiseen. Jokin ajanjakso on tulossa loppuunsa ja toinen alkamassa. Yleensä kuoleminen unessa on positiivinen symboli.
Ja tuo pitää paikkaansa , olen tosiaan siirtymässä uuteen vaiheeseen... raskaan parin kuukauden jälkeen. - sonya.s
monte24 kirjoitti:
paljon :)
Ole hyvä:)
2+7 kirjoitti:
Hiukset unessa
Hiukset unessa liitetään seksuaalisuuteen ja vietteihin. Hiusten kunto ja pituus kertovat millä tolalla unennäkijän asiat tällä saralla ovat. Lyhyeksi nyrhityt, likaiset taikka takkuiset hiukset ovat kehotus pyrkiä kohentamaan asioita. Pitkät, puhtaat ja kiiltävät hiukset kertovat onnesta mitä tulee vietteihin ja menestykseen vastakkaisen sukupuolen kanssa.nyt alkaa oikeesti pelottamaan
- sonya.s
monte24 kirjoitti:
nyt alkaa oikeesti pelottamaan
Kultaista seksuaalisuuden aikaa, sitä se on nyt kuules tulossa.
sonya.s kirjoitti:
Kultaista seksuaalisuuden aikaa, sitä se on nyt kuules tulossa.
itsestäni.
pittää kääntää hauskan pittoo tuo- määmy
monte24 kirjoitti:
itsestäni.
pittää kääntää hauskan pittoo tuolekurilta hakemaan potenssilääkettä!
Vaaleat ilmaisevat, että olet ajatuksiltasi ailahtelevainen. Hiusten lähteminen tietää matkaa kauas tai sinulle tulee viesti lapsuustoverisi kuolemasta.
* Tamara Maunonen*
Jos hiukset lähtevät, elinvoimat ovat heikkenemässä. Hauraat hiukset merkitsevät vaikeuksia ja häiriöitä elämässä.
*Suuri unikirja*
Uskoo ken tahtoo: :)- sonya.s
Tamara Maunonen oli aikojen suurin ns.ennustaja, mutta myöskin suurin huijari.
Miksi ihmisiltä on mennyt kyky kuunnella omia vaistojaan, ja oppia itse tulkitsemaan omia uniaan? Mä en tiedä unista mitään ...
Hiukset kuvaavat saman aikaan henkisiä arvoja ja henkilökohtaista viehätysvoimaa, elinvoimaakin, joka tavallaan on sama asia edellisen kanssa, libido. Kulta on korruptoitumattomuuden symboli ja mitä olen monte24:n kommentteja lukenut, niitä leimaa juurikin tuo korruptoitumattomuus.
Hiusten värjääminen mustaksi ;) Musta pitää sisällään potentiaalin kaikkiiin väreihin, se on kuin valkoinen. Vois kuvata mustavalkoista ajattelua. Ihmiset unessa ... monte24 kirjottelee tänne S24:n, joten eri tyyppien kommentit tulevat ihmisinä uneen, tämän on monte24:n sosiaalinen rajapinta, siinä missä IRL meininkikin.
Ehkä monte24 on vetänyt jotain henkistä roolia hetken, ottanut negatiivista palautetta vastaan ja havainnut oman arvomaailman kuitenkin olevan kultaa.
Mitä mieltä monte24 olet?temppuilija kirjoitti:
Mä en tiedä unista mitään ...
Hiukset kuvaavat saman aikaan henkisiä arvoja ja henkilökohtaista viehätysvoimaa, elinvoimaakin, joka tavallaan on sama asia edellisen kanssa, libido. Kulta on korruptoitumattomuuden symboli ja mitä olen monte24:n kommentteja lukenut, niitä leimaa juurikin tuo korruptoitumattomuus.
Hiusten värjääminen mustaksi ;) Musta pitää sisällään potentiaalin kaikkiiin väreihin, se on kuin valkoinen. Vois kuvata mustavalkoista ajattelua. Ihmiset unessa ... monte24 kirjottelee tänne S24:n, joten eri tyyppien kommentit tulevat ihmisinä uneen, tämän on monte24:n sosiaalinen rajapinta, siinä missä IRL meininkikin.
Ehkä monte24 on vetänyt jotain henkistä roolia hetken, ottanut negatiivista palautetta vastaan ja havainnut oman arvomaailman kuitenkin olevan kultaa.
Mitä mieltä monte24 olet?bb-talon pippaloita joissa oli draamaa ja menoa enemmän kuin laki sallii, luulen et siksi näin omituisen unen :)
monte24 kirjoitti:
bb-talon pippaloita joissa oli draamaa ja menoa enemmän kuin laki sallii, luulen et siksi näin omituisen unen :)
Jeps ... siinä se .. sun arvot on kultaa, verrattuna BB -talon opportunisteihin. Ei lisättävää. Hieno uni.
- anzzy§§
Hän on varmastikin lukenut Freudin kirjan: Unien tulkinta......unen sikari on vain sikari ja kirpela vakava fiksaatio jne.
Sieltä voi ammentaa psykiatrien terminologiaa ja olla nero muussakin huuhaassa.
Freud on myöhemmin todettu suureksi huijariksi ja pervoksi, käytti lääkkeenä kokaiinia ja epäonnistunutta hypnoosia. Sohva-analyysidiagnooseista ei mitään hyötyä niille rikkaille, joita hän rahasti rajusti.
montena kääntyisin heimon poppamiehen hoitoon, siinä voi todeta poppamiehenkin kaljupäisyyden ja viiksien puutteen...........Tällainen vertaistukiryhmä helpottaisi monten nolon alemmuudentunteen.- :)
Sinulla on fiksaatio monteen.
Rauhoituppas nyt anzzy ... unet on niin normaali juttu, ettei niihin pitäisi liittyä minkäänlaisia intohimoja ... kaikkihan niitä näkee ... ja ilman F:ää ei olisi Jungia, eikä muitakaan sen jälkeen tulleita alitajunnan psykologian tutkijoita ... Harvardissa tehdään tänä päivänäkin unitutkimusta ... samoin monissa muissakin paikoissa, toki täysin eri menetlemin, kuin mitä F aikanaan ... itse ajattelen niin, että on parempi valottaa tuntematonta edes puoliksi, kuin jättää se kokonaan huomiotta.
http://www.youtube.com/watch?v=d997fxYjDxI&feature=grec_index ( Kingston Wallia sulle ... sillä on sellanen rauhottava vaikutus )- ?_?
temppuilija kirjoitti:
Rauhoituppas nyt anzzy ... unet on niin normaali juttu, ettei niihin pitäisi liittyä minkäänlaisia intohimoja ... kaikkihan niitä näkee ... ja ilman F:ää ei olisi Jungia, eikä muitakaan sen jälkeen tulleita alitajunnan psykologian tutkijoita ... Harvardissa tehdään tänä päivänäkin unitutkimusta ... samoin monissa muissakin paikoissa, toki täysin eri menetlemin, kuin mitä F aikanaan ... itse ajattelen niin, että on parempi valottaa tuntematonta edes puoliksi, kuin jättää se kokonaan huomiotta.
http://www.youtube.com/watch?v=d997fxYjDxI&feature=grec_index ( Kingston Wallia sulle ... sillä on sellanen rauhottava vaikutus )monten uudet apurit saapui, kun entiset lähti.
Monte on naistenkiristäjä. - anzzy§§
:) kirjoitti:
Sinulla on fiksaatio monteen.
Ja näköjään tuohon kakkelperimarjaan tehoaa intiaanien omat lääkkeet.
On monte tullut paljon vaiteliaammaksi jo, varsinkin kun iski vankipalstalle ja sielläpä onkin alan miehiä myös ihan naapurista, joten monten on viisainta varoa sanojansa.
Tietäjän tie on hiljainen ja yöt pimeitä - sonya.s
anzzy§§ kirjoitti:
On monte tullut paljon vaiteliaammaksi jo, varsinkin kun iski vankipalstalle ja sielläpä onkin alan miehiä myös ihan naapurista, joten monten on viisainta varoa sanojansa.
Tietäjän tie on hiljainen ja yöt pimeitäJätä jo tuo monte, monte...monte! Ja tuo tuollaisilla uhkailu ja puskailu.Sulla on pakkomielle monteen yhdyn tuohon puskaan.
Tee nikki ja käytä sitä, ettei tarvitse syyttää että joku matkii. anzzy§§ kirjoitti:
Tietäjän tie on hiljainen ja yöt pimeitäjos oikeesti uskot ja luulet ettenkö tunne kotikonnuiltani heitä, niin oot aika hakoteillä.
sano miks muuten oon aina tullut heidän kanssaan toimeen???
on ollut työtevereinakin joita muut on peljännyt mut mul on läppä lentänyt kuten muidenkin kanssa ja sulassa sovussa.must tuntuu et jotkut ihmiset vaistoo aitouden ja myös arvostaa sitä- ...
anzzy§§ kirjoitti:
Tietäjän tie on hiljainen ja yöt pimeitäVanha liitto on tänäpäivänä virallinen yhdistys ja täysin laillinen, johon ei kuulu minkäänlaista uhkailua eikä muutakaan laittomuutta.
Yksikään rikollisjärjestö ei ole virallinen.
Tiedoksi Anzzy, älä käytä heitä täällä montea vastaan. ... kirjoitti:
Vanha liitto on tänäpäivänä virallinen yhdistys ja täysin laillinen, johon ei kuulu minkäänlaista uhkailua eikä muutakaan laittomuutta.
Yksikään rikollisjärjestö ei ole virallinen.
Tiedoksi Anzzy, älä käytä heitä täällä montea vastaan.antaa hänen mölytä
?_? kirjoitti:
monten uudet apurit saapui, kun entiset lähti.
Monte on naistenkiristäjä.Mä mikään apuri kelleen oo ... hyppää voltti.
- anzzy§§
temppuilija kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=d997fxYjDxI&feature=grec_index ( Kingston Wallia sulle ... sillä on sellanen rauhottava vaikutus )yleisöluentoja täysille saleille ja tunnen KAIKKI alan asiantuntijat. Minun omia kirjoituksiani on lainattu luvalla ja ilman.
Itse olen kärsinyt pitkään vaikeaa unettomuutta, jonka syytä ei selvitetty ennenkuin potkin professoreita persuksiin, kunnes löytyi täysin somaattinen syy ja hoito.
Unihäiröitä on jo 50%:lla väestöstä, eikä vieläkään Suomessa ole unilääketiedekunta..........
Maailman yleisimpään lääketieteelliseen vaivaan.
Unien näköä sinänsä tutkivat henkilöt ovat tuttuja ja sukulaistyttökin opiskelee psykologian tätä aluetta. On dazua vanhempi, muttei vieläkään gradua tehnyt.
Että tietämykseni unien näkemisestä ei mahdu tähän keskusteluun - anzzy§§
monte24 kirjoitti:
antaa hänen mölytä
ruikuta vain ylläpitoon. Saat käräjäoikeuden parketilla toistaa herjauksesi ja mustamaalaukseen, josta on ollut minulle todellista haittaa, jonka korvaamiseen tiipiisi viedään.
- 2.
anzzy§§ kirjoitti:
ruikuta vain ylläpitoon. Saat käräjäoikeuden parketilla toistaa herjauksesi ja mustamaalaukseen, josta on ollut minulle todellista haittaa, jonka korvaamiseen tiipiisi viedään.
Tää joukkoon!
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9428613/46514474 anzzy§§ kirjoitti:
muistaakseni vain sinä olet lähetellyt tappouhkailujasi :)
- anzzy§§
monte24 kirjoitti:
muistaakseni vain sinä olet lähetellyt tappouhkailujasi :)
Siinä oma pimeä kortti laitetaan kuminauhalla otsalle muitten näkyviin, eikä itse näe sitä;DDDDDD
Onkohan jursti neuvonut lypsämään tiedot vastapuolen korteista ?hahaaaaa
Soittele taas ylläpitoon ja vaadi bannia:-) anzzy§§ kirjoitti:
yleisöluentoja täysille saleille ja tunnen KAIKKI alan asiantuntijat. Minun omia kirjoituksiani on lainattu luvalla ja ilman.
Itse olen kärsinyt pitkään vaikeaa unettomuutta, jonka syytä ei selvitetty ennenkuin potkin professoreita persuksiin, kunnes löytyi täysin somaattinen syy ja hoito.
Unihäiröitä on jo 50%:lla väestöstä, eikä vieläkään Suomessa ole unilääketiedekunta..........
Maailman yleisimpään lääketieteelliseen vaivaan.
Unien näköä sinänsä tutkivat henkilöt ovat tuttuja ja sukulaistyttökin opiskelee psykologian tätä aluetta. On dazua vanhempi, muttei vieläkään gradua tehnyt.
Että tietämykseni unien näkemisestä ei mahdu tähän keskusteluunKuten jo totesin, en tiedä unista, unennäkemisestä tai unien merkityksestä mitään.
- anzzy§§
?_? kirjoitti:
monten uudet apurit saapui, kun entiset lähti.
Monte on naistenkiristäjä.jonka tienasi ziseliä hyväksi käyttäen.
KIINNOSTAVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Kiinnostaa myös se, mistä monte tietää, mitä vähäiselle palvelija Yakoville valehtelin, kun pussitin sen juuttaan valheet minusta :-)
Islaminuskoinen abram kommetoi, että:" monte34 ja Yakov ovat murhaajia väärän uskonsa vuoksi"
Poistettu. mutta printattu:) - anzzy§§
temppuilija kirjoitti:
Kuten jo totesin, en tiedä unista, unennäkemisestä tai unien merkityksestä mitään.
Uni ja Vire
Minulla on tekijän kappale..........siinä on paljon helppoa luettavaa uni-ilmiöistä anzzy§§ kirjoitti:
Siinä oma pimeä kortti laitetaan kuminauhalla otsalle muitten näkyviin, eikä itse näe sitä;DDDDDD
Onkohan jursti neuvonut lypsämään tiedot vastapuolen korteista ?hahaaaaa
Soittele taas ylläpitoon ja vaadi bannia:-)ja sat sen kunniaksi kestobannin :)
anzzy§§ kirjoitti:
Uni ja Vire
Minulla on tekijän kappale..........siinä on paljon helppoa luettavaa uni-ilmiöistäKiitos vinkistä. Pitää kattella, jos saan ton kirjan käsiini.
Sulle vinkkinä pikkanen teos, joka tuo lisää tähän aiheeseen:
J. Allan hobson unennäöstä
Heitä toi googleen ;)- anzzy§§
monte24 kirjoitti:
ja sat sen kunniaksi kestobannin :)
Kertovatko ne kenestä vaan soittamalla ja juoruilee mitä vaan ja kenestä vaan?
Sieltähän ne juorut sitten lähtevätkin alkuun ja monte toimittaa eteenpäin:-)
seliseli
- 20+10
en tiä unikirjasta mutta joskus nuorenpana tehtaassa töissä ollessani siellä oli eräs mies kans töissä. eräs yö sitten näin unen jossa tämän miehen luo juoksi kaksi valkotakkia. mies oli selin minuun ja häneltä tippui,suorastaan lensi hattu päästä alas,nähdessään valkotakit. tietyssä tehtaan tilassa oltiin siinä unessa ja isosta ikkunasta nähtiin miehen kanssa ne valkotakit juoksevan meitä päin.
noh,kului jonkin aikaa ja jouduin jostain syystä sairauslomalle vain yhdeksi päiväksi. sattuipa niin ,että tämä mies oli saanut sinä päivänä sairauskohtauksen juuri siinä samassa paikassa tauolla jossa minäkin taukoni vietin ja valkotakit olivat sitten tulleet samaan huoneeseen.
oli aika hurjaa kun mietin tapahtunutta jälkeenpäin.kauheinta lienee se jos tutusta näkee jonkun huonon unen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174666
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1942545Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731667Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291575- 211299
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221255Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1341025
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924