Eli siiis meillä on koulussa ysiluokalla kaupallisten tunnilla tehtävänä yritys. Ja meidän yrityksen idea on pitää Dickoja.
Ja nyt tarttisin sellaisen listan artisteista/ biiseistä mitä voisi siellä soittaa. :)
Eli musiikkia laidasta laitaan..
Kiitos kaikille vastanneille :)
mitä 4-7 luokkalaisten diskossa voisi soittaa?
7
1033
Vastaukset
Edward Mayaa; This is my life & Stereo love
Flo ridaa; Low & Club can't handle me
Shakiran Waka Waka (This time for Africa)
House of Pain; Jump around
Vanha kunnon Aqua; Barbie girl
Daddy Yankee; Gasolina, Rompe(G-Unit rmx)
Pussycat Dolls; Jai Ho
Comiccon; Lovestruck (tai miten se tarkalleen kirjotetaanki) & Komodo...
Gigi d'Agostinoa, Zombienationia ja Tiëstoa...
Illan hitaiks sitte jotaki Westlifeä vaikka.. kuten When I'm with you, Written in the stars, etc..
Vanhat BSB:tki sopii... Ja kai sitä johki välii pitää tunkee se pakollinen Lady Gaga ja Justin Bieber.
Eiköhä noilla jo yks limudisko pystyyn saada... Ja ottaa sitte DJ huomioon myös mahdollisia pikkusten toiveita...- diskoäijä
70-luvun diskon puolelta tulee mieleen Rick Deesin hauska Disco Duck.
- Party Party -ny
Kiitos Prabbu ja diskoäijä :)
Noilla päästään alkuun :) Ja noista tuli linkkejä uusiin biiseihin :) ELI SUUUUR KIITOS TEILLE :)
myös Muilta toivottaisiin lisää näitä kappale/artisti ehdotuksia :) Esim. tuon ikäisten lasten vanhemmilta ,että mitä teidän tyttö/ poika kuuntelee :)
Kiiitos kaikille jotka vielä auttavat :)
- 80-luvun teinix
Modern Talking ja Bad Boys Blue.
Modern Talking: You´re my heart You´re my soul. Cheri cheri lady. Brother Louie.
BBB: Come back and stay ja Train to nowhere. - khamille ont
Mä oon ite 4:luokal ja mäpäkerron mitä siel pitää soittaa
Alexandra stan Mr.Saxobeat, Khesa Tik Tak, Cheek mikä siinä on,
Lady Gaga judas ja muita sen biisei (esm, Bouoysboysboys), Justin bieber (esm, baby), Jare & Villekalle pienissä häissä, Aamupojat IRG-galleria, Petri nygort selväpäivä, Kmppilinja feat mariska Minä, Adam lambert (ihanmikä vaan biisi kelpaa), Britney Spears 3, Apulanta pahempitoistaan, Aste ft.pp. sekopää, Studio killers, Puhuvakone lintu, (hitaisiin esm. My heart will go on). ne on niitä nuorten suosikkeja- Nuoret Hurjat!
Jatka samaan malliin! Pienestä pitäen vaan Saxobeat soimaan!
- däääm
khamille ont: eipä taida kesällä enää ketään kouluissa olla :D että vastasit ehkä vähän liian myöhään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa913616Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292383Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1412028Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34881- 44811
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30800Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet4744Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen60744- 40697
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87676