Eli siiis meillä on koulussa ysiluokalla kaupallisten tunnilla tehtävänä yritys. Ja meidän yrityksen idea on pitää Dickoja.
Ja nyt tarttisin sellaisen listan artisteista/ biiseistä mitä voisi siellä soittaa. :)
Eli musiikkia laidasta laitaan..
Kiitos kaikille vastanneille :)
mitä 4-7 luokkalaisten diskossa voisi soittaa?
7
932
Vastaukset
Edward Mayaa; This is my life & Stereo love
Flo ridaa; Low & Club can't handle me
Shakiran Waka Waka (This time for Africa)
House of Pain; Jump around
Vanha kunnon Aqua; Barbie girl
Daddy Yankee; Gasolina, Rompe(G-Unit rmx)
Pussycat Dolls; Jai Ho
Comiccon; Lovestruck (tai miten se tarkalleen kirjotetaanki) & Komodo...
Gigi d'Agostinoa, Zombienationia ja Tiëstoa...
Illan hitaiks sitte jotaki Westlifeä vaikka.. kuten When I'm with you, Written in the stars, etc..
Vanhat BSB:tki sopii... Ja kai sitä johki välii pitää tunkee se pakollinen Lady Gaga ja Justin Bieber.
Eiköhä noilla jo yks limudisko pystyyn saada... Ja ottaa sitte DJ huomioon myös mahdollisia pikkusten toiveita...- diskoäijä
70-luvun diskon puolelta tulee mieleen Rick Deesin hauska Disco Duck.
- Party Party -ny
Kiitos Prabbu ja diskoäijä :)
Noilla päästään alkuun :) Ja noista tuli linkkejä uusiin biiseihin :) ELI SUUUUR KIITOS TEILLE :)
myös Muilta toivottaisiin lisää näitä kappale/artisti ehdotuksia :) Esim. tuon ikäisten lasten vanhemmilta ,että mitä teidän tyttö/ poika kuuntelee :)
Kiiitos kaikille jotka vielä auttavat :)
- 80-luvun teinix
Modern Talking ja Bad Boys Blue.
Modern Talking: You´re my heart You´re my soul. Cheri cheri lady. Brother Louie.
BBB: Come back and stay ja Train to nowhere. - khamille ont
Mä oon ite 4:luokal ja mäpäkerron mitä siel pitää soittaa
Alexandra stan Mr.Saxobeat, Khesa Tik Tak, Cheek mikä siinä on,
Lady Gaga judas ja muita sen biisei (esm, Bouoysboysboys), Justin bieber (esm, baby), Jare & Villekalle pienissä häissä, Aamupojat IRG-galleria, Petri nygort selväpäivä, Kmppilinja feat mariska Minä, Adam lambert (ihanmikä vaan biisi kelpaa), Britney Spears 3, Apulanta pahempitoistaan, Aste ft.pp. sekopää, Studio killers, Puhuvakone lintu, (hitaisiin esm. My heart will go on). ne on niitä nuorten suosikkeja- Nuoret Hurjat!
Jatka samaan malliin! Pienestä pitäen vaan Saxobeat soimaan!
- däääm
khamille ont: eipä taida kesällä enää ketään kouluissa olla :D että vastasit ehkä vähän liian myöhään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1406678Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746002426Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461680Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141381Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891232- 691079
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631042Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63956