mitä 4-7 luokkalaisten diskossa voisi soittaa?

Party Party -ny

Eli siiis meillä on koulussa ysiluokalla kaupallisten tunnilla tehtävänä yritys. Ja meidän yrityksen idea on pitää Dickoja.

Ja nyt tarttisin sellaisen listan artisteista/ biiseistä mitä voisi siellä soittaa. :)

Eli musiikkia laidasta laitaan..

Kiitos kaikille vastanneille :)

7

949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edward Mayaa; This is my life & Stereo love
      Flo ridaa; Low & Club can't handle me
      Shakiran Waka Waka (This time for Africa)
      House of Pain; Jump around
      Vanha kunnon Aqua; Barbie girl
      Daddy Yankee; Gasolina, Rompe(G-Unit rmx)
      Pussycat Dolls; Jai Ho
      Comiccon; Lovestruck (tai miten se tarkalleen kirjotetaanki) & Komodo...
      Gigi d'Agostinoa, Zombienationia ja Tiëstoa...
      Illan hitaiks sitte jotaki Westlifeä vaikka.. kuten When I'm with you, Written in the stars, etc..
      Vanhat BSB:tki sopii... Ja kai sitä johki välii pitää tunkee se pakollinen Lady Gaga ja Justin Bieber.

Eiköhä noilla jo yks limudisko pystyyn saada... Ja ottaa sitte DJ huomioon myös mahdollisia pikkusten toiveita...

• diskoäijä

70-luvun diskon puolelta tulee mieleen Rick Deesin hauska Disco Duck.

• Party Party -ny

Kiitos Prabbu ja diskoäijä :)

Noilla päästään alkuun :) Ja noista tuli linkkejä uusiin biiseihin :) ELI SUUUUR KIITOS TEILLE :)

myös Muilta toivottaisiin lisää näitä kappale/artisti ehdotuksia :) Esim. tuon ikäisten lasten vanhemmilta ,että mitä teidän tyttö/ poika kuuntelee :)

Kiiitos kaikille jotka vielä auttavat :)

• 80-luvun teinix

Modern Talking ja Bad Boys Blue.
      Modern Talking: You´re my heart You´re my soul. Cheri cheri lady. Brother Louie.
      BBB: Come back and stay ja Train to nowhere.

• khamille ont

Mä oon ite 4:luokal ja mäpäkerron mitä siel pitää soittaa

Alexandra stan Mr.Saxobeat, Khesa Tik Tak, Cheek mikä siinä on,
      Lady Gaga judas ja muita sen biisei (esm, Bouoysboysboys), Justin bieber (esm, baby), Jare & Villekalle pienissä häissä, Aamupojat IRG-galleria, Petri nygort selväpäivä, Kmppilinja feat mariska Minä, Adam lambert (ihanmikä vaan biisi kelpaa), Britney Spears 3, Apulanta pahempitoistaan, Aste ft.pp. sekopää, Studio killers, Puhuvakone lintu, (hitaisiin esm. My heart will go on). ne on niitä nuorten suosikkeja

• Nuoret Hurjat!

Jatka samaan malliin! Pienestä pitäen vaan Saxobeat soimaan!

• däääm

khamille ont: eipä taida kesällä enää ketään kouluissa olla :D että vastasit ehkä vähän liian myöhään :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3725
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      117
      2728
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      619
      2387
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      20
      2077
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      84
      1984
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1718
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1678
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1642
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      97
      1506
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1476
    Aihe