mitä 4-7 luokkalaisten diskossa voisi soittaa?

Party Party -ny

Eli siiis meillä on koulussa ysiluokalla kaupallisten tunnilla tehtävänä yritys. Ja meidän yrityksen idea on pitää Dickoja.

Ja nyt tarttisin sellaisen listan artisteista/ biiseistä mitä voisi siellä soittaa. :)

Eli musiikkia laidasta laitaan..

Kiitos kaikille vastanneille :)

7

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edward Mayaa; This is my life & Stereo love
      Flo ridaa; Low & Club can't handle me
      Shakiran Waka Waka (This time for Africa)
      House of Pain; Jump around
      Vanha kunnon Aqua; Barbie girl
      Daddy Yankee; Gasolina, Rompe(G-Unit rmx)
      Pussycat Dolls; Jai Ho
      Comiccon; Lovestruck (tai miten se tarkalleen kirjotetaanki) & Komodo...
      Gigi d'Agostinoa, Zombienationia ja Tiëstoa...
      Illan hitaiks sitte jotaki Westlifeä vaikka.. kuten When I'm with you, Written in the stars, etc..
      Vanhat BSB:tki sopii... Ja kai sitä johki välii pitää tunkee se pakollinen Lady Gaga ja Justin Bieber.

      Eiköhä noilla jo yks limudisko pystyyn saada... Ja ottaa sitte DJ huomioon myös mahdollisia pikkusten toiveita...

      • diskoäijä

        70-luvun diskon puolelta tulee mieleen Rick Deesin hauska Disco Duck.


      • Party Party -ny

        Kiitos Prabbu ja diskoäijä :)

        Noilla päästään alkuun :) Ja noista tuli linkkejä uusiin biiseihin :) ELI SUUUUR KIITOS TEILLE :)

        myös Muilta toivottaisiin lisää näitä kappale/artisti ehdotuksia :) Esim. tuon ikäisten lasten vanhemmilta ,että mitä teidän tyttö/ poika kuuntelee :)

        Kiiitos kaikille jotka vielä auttavat :)


    • 80-luvun teinix

      Modern Talking ja Bad Boys Blue.
      Modern Talking: You´re my heart You´re my soul. Cheri cheri lady. Brother Louie.
      BBB: Come back and stay ja Train to nowhere.

    • khamille ont

      Mä oon ite 4:luokal ja mäpäkerron mitä siel pitää soittaa

      Alexandra stan Mr.Saxobeat, Khesa Tik Tak, Cheek mikä siinä on,
      Lady Gaga judas ja muita sen biisei (esm, Bouoysboysboys), Justin bieber (esm, baby), Jare & Villekalle pienissä häissä, Aamupojat IRG-galleria, Petri nygort selväpäivä, Kmppilinja feat mariska Minä, Adam lambert (ihanmikä vaan biisi kelpaa), Britney Spears 3, Apulanta pahempitoistaan, Aste ft.pp. sekopää, Studio killers, Puhuvakone lintu, (hitaisiin esm. My heart will go on). ne on niitä nuorten suosikkeja

      • Nuoret Hurjat!

        Jatka samaan malliin! Pienestä pitäen vaan Saxobeat soimaan!


    • däääm

      khamille ont: eipä taida kesällä enää ketään kouluissa olla :D että vastasit ehkä vähän liian myöhään :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe