Jälkiehkäisystä runsasta vuotoa

Kondomi hajosi kun harrastimme seksiä kuukautisten viimeisinä päivinä. Otin jälkiehkäisyn ja viikko sen ottamisen jälkeen alkoi yllättäen melko runsas vuoto.. jatkunut nyt kaksi päivää. Kuukautiset eivät kierron mukaan pitäisi tulla kun kerran loppuivatkin vasta vajaa viikko sitten :(

olen lueskellut vastaavia kokemuksia epänormaalista vuodosta, mutta huolestuttaa silti mistä on kyse. Voinko olla raskaan vai voiko vuoto indikoida sitä että kohtu tyhjenee....

osaisiko joku viisaampi auttaa, onko joku kysynyt lääkäriltä asiasta? itse en nyt pääse lääkäriin, mutta mikäli tilanne jatkuu ensi viikollakin varmasti menen jonnekin..

Olen joutunut ottamaan jälkiehkäisyn edellisen kierron aikana, mutta silloin ei tullut mitään oireita... Hitto enää en niihin tartu hätävarana, vaan pidättäydyn seksistä siihen asti kunnes saan jonkin luotettavamman ehkäisymenetelmän kuin kondomi.. :(
3201
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

normaali sivuv. Ei indikioi mitään

Äänestä

Minulla sama tilanne ja sama vaikutus, joten lienee normaalia.
Kuukausi sitten jälkiehkäisy, sitten normaalit kuukautiset, kuukautisten loputtua uusi tapaus ja jälkiehkäisy, viikkoa myöhemmin alkoi vuoto. Seuraaviin kuukautisiin olisi vielä 2vko.

Lienee normaalia jos sama tapahtunut muillekin.

Äänestä

Sun tilanne lienee jo selvinnyt, mutta tässä oma kokemus. Eli samoin kävi mulle, muutama päivä tabletin jälkeen alkoi suht runsas välivuoto, jota kesti monta päivää, edellisistä menkoista oli noin viikko aikaa. Ei ole ilmeisesti mitenkään erikoista/ vaarallista, ainakaan alan ammattilainen ei hätkähtänyt kun kysyin asiasta.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


tuplamokailija.. kirjoitti:

Kondomi hajosi kun harrastimme seksiä kuukautisten viimeisinä päivinä. Otin jälkiehkäisyn ja viikko sen ottamisen jälkeen alkoi yllättäen melko runsas vuoto.. jatkunut nyt kaksi päivää. Kuukautiset eivät kierron mukaan pitäisi tulla kun kerran loppuivatkin vasta vajaa viikko sitten :(

olen lueskellut vastaavia kokemuksia epänormaalista vuodosta, mutta huolestuttaa silti mistä on kyse. Voinko olla raskaan vai voiko vuoto indikoida sitä että kohtu tyhjenee....

osaisiko joku viisaampi auttaa, onko joku kysynyt lääkäriltä asiasta? itse en nyt pääse lääkäriin, mutta mikäli tilanne jatkuu ensi viikollakin varmasti menen jonnekin..

Olen joutunut ottamaan jälkiehkäisyn edellisen kierron aikana, mutta silloin ei tullut mitään oireita... Hitto enää en niihin tartu hätävarana, vaan pidättäydyn seksistä siihen asti kunnes saan jonkin luotettavamman ehkäisymenetelmän kuin kondomi.. :(

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu