ei tuu hyviä keihääkärki pulsareita helposti enää :(
jopa paikallinen enkelin kannattaja tuli vittuilemaan niistä, toisaalta mikä mies se on mulle sanomaan mitään ku itte jätkä värjää ne tummiksi ja minä kun aloitin pulsarien rajaukset niin sillä ei ees kasvanut vielä munakarvat perkele :(
vanheneminen on perseestä plääh
harmaantuvien pulisonkien rajaus vaikeaa
8
186
Vastaukset
- kirpela
vain kade aikamiehelle :D
noh voin aina palata merilinja pulsareihin ja alkaa käyttämään neulottuja kalastaja paitoja.
toisaalta ku miettii en mua kutsutaan roopeksi niin valkoiset pulisongit kyl pukee, laseja en silti ala käyttämään.lukuunottamatta
http://www.aijaa.com/v.php?i=6964084.jpg
ihminen harmaantuu hemmetin nopeasti.
mul on jo neljä harmaata rintakarvaakin :(- kirpela
monte24 kirjoitti:
lukuunottamatta
http://www.aijaa.com/v.php?i=6964084.jpg
ihminen harmaantuu hemmetin nopeasti.
mul on jo neljä harmaata rintakarvaakin :(on välillä yhtä pöhköjä kun naisetkin :)
Mikroskoopillako etit ne kaikki 4 :) kirpela kirjoitti:
on välillä yhtä pöhköjä kun naisetkin :)
Mikroskoopillako etit ne kaikki 4 :)en nyppinyt niitä silti pois
aikojen alussa tuli valkeus, nyt on siis aika harmauden- kirpela
monte24 kirjoitti:
en nyppinyt niitä silti pois
aikojen alussa tuli valkeus, nyt on siis aika harmaudenAika ihanaa, joku saa mut vielä nauraan. Oot aivan ihana!
Musta miehessä pitää olla sitä jotain...karismaa. kirpela kirjoitti:
Aika ihanaa, joku saa mut vielä nauraan. Oot aivan ihana!
Musta miehessä pitää olla sitä jotain...karismaa.moi moi :)
- kirpela
monte24 kirjoitti:
moi moi :)
piä hauskaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333234Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441609Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719