Lauluääni

heissuliveissuli

No,olen 15v laulusta kiinnostunut poika ja luin tuolta netistä,että voi olla arka laulaja ja ei ole lauluääntä.
Mitä se tarkoittaa,koska luulen olevani sellainen,koska kun laulan niin että musiikki kuuluu hiljalla kaiuttimista niin laulan hyvin ja nuotilleen,mutta sitten kun pitää laulaa ilman mitään taustalla olevaa musiikkia niin ääntä ei niin sanotusti tule eli en uskalla käyttää ääntäni,vaikka laulan.

Voiko minusta tulla edes siedettävä laulaja?

2

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -toki-

      Kyllä vain sinusta voi tulla edes siedettävä laulaja, jos vain motivaatiota riittää ja löydät oikeanlaisen laulunopettajan. Itse asiassa, hyvin harva laulaja kykenee laulamaan puhtaasti ilman minkäännäköistä tukea, eli säestystä. Ja sinun tapauksessasi tietysti ujouskin voi vaikuttaa. Äänenkäyttöön vaikuttaa kovasti, jos laulaminen itsessään ujostuttaa.

      • alaan perehtynyt

        Jos saat hyvän laulunopettajan, niin hänellä on kyky myös kohottaa itsetuntoasi ja arkuutesi esiintymiskoulutuksen myötä helpottaa huomattavasti. Koulutuksen myötä myös rohkeus kasvaa silloin, kun tietää osaavansa.
        Toivon sinulle hyvää opettajaa, sillä kaikki eivät todellakaan hallitse alaa kuten pitäisi.

        Jos huomaat, ettei valitsemasi opettaja ole sinulle hyvä, niin vaihda. Älä usko selityksiin, ettei kenties sinusta ole laulajaksi, sillä vika voi olla opettajassa.
        Mm. olen kuullut tapauksesta, jossa opettaja omaa kyvyttömyyttään opettaa puolustellessaan väitti, ettei opppilaan motoriikka riitä hallitsemaan tekniikkaa, jota laulaja tarvitsee. Opettajan vaihtaminen oli oiva ratkaisu, sillä kyseiseltä oppilaalta löytyi uskomattomia kykyjä, jotka hän hallitsi erinomaisesti hyvää opetusta saadessaan.

        Onnea sinulle ja muista! Olet hyvä, jos itse niin haluat ja ajattelet. Ajatuksilla on ihmeellinen voima!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe