Onko se hutsunnäköistä, jos laittaa baariin lyhyen mekon ja läpinäkyvät sukkahousut??? siis vaikkei muuten vaatteet näyttäisikään hutsahtavalta.
täytän kohta 18 enkä oikein tiedä millainen "pukukoodi" baareissa/yökerhoissa on naisilla. on vaan pistänyt silmään, että melkein kaikilla on mustat, nahkaiset, pitsiset tai muuten kuviolliset legginsit/sukkahousut. eli läpinäkyviä ei näy kellään, ainakaan silmiinpistävästi. joten ollaanko siis baarissa myötämielisempiä tällaista tyrkkypukeutumista kohtaan ja johtuuko mustien housujen suosio vain tämän hetkisestä muodista?
LÄPINÄKYVÄT SUKKIKSET BAARISSA!?
5
1020
Vastaukset
- sivustaseuraaja
Ei ole hutsun näköistä, jos hame on sen mittainen että peittää jalkovälin. Jos taas hame on niin lyhyt että se ei peitä juuri muuta kuin navan (näitäkin näkee nykyään paljon), niin on hutsun näköistä oli sukkahousut tai legginssit minkäväriset tahansa.
- Nainen 29
Minusta ihoväristen (eli "läpinäkyvien") sukkahousujen käyttö hameen kanssa on aivan normaalia, olen tosin jo 29-vuotias, mutta ei kait nämä tyyliasiat nyt näin paljon ole muuttunut? Itse pidin nuorempana aina tavallisia sukkahousuja baarissa hameiden kanssa: kesällä ihonväriset ja talvella mustat.
Ehkäpä nykynuoret pitävät näitä tavallisia, ihonvärisiä, mummosia, sukkahousuja "hutsumaisina", en tiedä. Minusta ne ovat täysin normaalia pukeutumista, ja huomattavasti fiksumman ja paremman näköiset kuin kalsarit, eli legginsit tai tregginsit. Huhhuh! Luulin, että olisimme jo päässeet näistä salonkikelpoisista kalsareista eroon, eihän capri-villityskään kauan kestänyt, mutta ei! Vielä ne roikkuvat matkassa.
Vaikutat järkevältä nuorelta naiselta, jos sinusta hameen kuulu näkyä, eikä olla paksujen kalsareiden päällä. Eli käytä ilman muuta tavallisia sukkahousuja hameen kera!
Ai niin, pakko vielä lisätä, että toivottavasti hameesi on hame, eikä ylipitkä t-paita tai tunika - joita monella legginsnuorella näkee "hameena". Tämä on ainakin tällaisen vanhan tantan mielestä järkyttävän näköistä. Viimeiksi perjantaina baarissa tuli paljon näitä kalsarinuoria vastaan, t-paidan kera. Ei ole tyylikästä jos pikkuhousut näkyvät legginsien alla baarissa...- hrhfjfhjs
Olen mies ja olen sitä mieltä että ihonväriset ohuet sukkahousut on kauniit hameen kanssa.
Mielestäni legginssit on todella ruman näköisiä. - Miesnäkökulmaa
hrhfjfhjs kirjoitti:
Olen mies ja olen sitä mieltä että ihonväriset ohuet sukkahousut on kauniit hameen kanssa.
Mielestäni legginssit on todella ruman näköisiä.Olen samaa mieltä, ihonväriset, ehkä hieman kiiltävät sukkahousut sopivat hyvin hameen kanssa ja ovat tyylikkäät. Kuviollisista ja pitsisistä tulee "hutsumainen" vaikutelma.
- sippuraxx
Minusta ainakin värittömät sukkikset on aika mauttomat baarissa, en oikein osaa sanoa miksi. Ne sopii vain juhliin ja lentokentälle. Jännä juttu, mutta näin ajattelen.. :) Olen siis 22 v nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662278Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711530Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241528Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851254Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841184Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1061095- 77939
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9932