Kumman naisen ottaisit:
Sellaisen jolla on hyvä perse vai sen jolla hyvät tissit?
PEPPU VAI TISSIT?
12
786
Vastaukset
- perseilijä
Ei tisseillä niin väljä hyvä perse olla pitää :P
- Tissimi€s
Tissit! Tissit ovat minulle kaikkein tärkeintä naisessa. Persekin on kyllä aika tärkeä. Tosin vaikka kasvot ja rintavarustus kuinka täyttäisi kaikki kohtuudella asetettavat kriteerit, joskus saattaa huono peppu pilata kokonaisvaikutelman. Naisen arvon määrittävistä tekijöistä siis näkisin tissien olevat 4/10, pepun 3/10 ja kasvojen 3/10. Kaikki ovat tärkeitä, yhtään niistä ei voi laiminlyödä.
- kiitos vaan
Next!
- m81mmm
hyvä perse voi korvata huonot tissit, mutta hyvät tissit eivät voi korvata huonoa persettä. mutta oikeastaan, huonoja tissejä ei olekkaan. paitsi silarit.
- Mies metrosta...
Minulle on erittäin tärkeää, että naisella on suht kookkaat rinnat ja pyöreä peppu, muutoin ei kiinnosta.- Rehellisesti vastattuna
- ........
Peppu ehdottomasti. Naisen pitää näyttää hyvältä myös takaa ;)
Kiinteä pyöreä peppu, kaunis lantio ja pienet kiinteät rinnat = NAM! - 09090990
En pelkästään noiden 2 kriteerin perusteella naista valitse eivätkä ne edes kuulu tärkeysjärjestyksen kärkipäähän, mutta itsehän kysyit yksinkertaistuksia: jos näistä kahdesta osa-alueesta pitää valita, niin peppu tietenkin.
Molemma on hyvät.
- Tietystiiiii
Rintojen koolla ei väliä, kunhan on hyvä takapuoli! Ihan sama onko AA vai DD kunhan takapuoli on hyvässä kuosissa! ;)
- [Kelmi]
Tietystiiiii kirjoitti:
Rintojen koolla ei väliä, kunhan on hyvä takapuoli! Ihan sama onko AA vai DD kunhan takapuoli on hyvässä kuosissa! ;)
Olen ihan samaa mieltä, kaunis lantionseutu tekee minut onnelliseksi. Sitten kun minulla on joskus oma nainen, haluan myös kertoa ja osoittaa hänelle kuinka paljon pidän siitä piirteestä hänessä :D. Se ei kuitenkaan tarkoita mitään panojuttuja.
- Mr Groove
Tissitkin on kivat, mutta jos valita pitää ehdottomasti kiinteä ja naisellisen puöreä peppu.
Tulee kyllä katsottua ihan molempia puolia. Naisesta pitää saada hyvin kiinni, muttei kuitenkaan liian hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1837457Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul764135Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji3823617Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden1543225Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota932986Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma272505Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp612060- 211953
- 191842
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri51744