ostamaan angoravillaisia alusvaatteita ettei palella.
Torstaina LIDL:iin
7
3298
Vastaukset
- Kutiava
Onko kellään kokemusta noista angora tuotteista. Itsellä oli joku tuollainen hartialämmitin ja se ainakin kutitti sen verran että oli pakko pitää paitaa alla. Jos ostaa tuollaiset angorahousut, niin pystyykö niitä käyttämään ilman sukkahousuja niiden alla?
- herkkä...
Herkkäihoiselle helposti kutinaa ja ihon punoitusta.
Ostin mummulle takavuosina, kun kaipasi lämmintävaatetta, mutta ei voinut pitää ollenkaan, kun iho punoitti samantien.
- karvaa kaikkialla
Lidlin angoravaatteista lähtee älyttömät määrät karvaa, kuin kissoista keväällä. Paidan kun pistää päälle, niin kaninkarvaa menee silmiin, nenään hiuksiin, kasvoihin jne. Sukat ja muut vaatteet myös karvaantuvat ja ovat kuin kissankarvojen peitossa. Kädet saa myös pudistella kaninkarvoista jos näitä kerrastoja vähän silittelee.
Siis älkää ostako näitä lidlin kerrastoja. Nekin rahat voi laittaa säästöön ja hankkia kunnollinen ruskovillan merinovillakerrasto. Ja mikä tahansa puuvillakerrastokin on mukavampi ja parempi.- kamaliakarvoja
kauheita kokemuksia itelläkin noista lidlin karvoista. ei autttanut pesut, imuroinnit, harjaukset. kärvat tunki vaatteitten läpi, mustan paidan läpi kuin siilin piikin. pölyä ja näyhtää älyttämästi, alko tuleen hengitysoireita.
- No need
kamaliakarvoja kirjoitti:
kauheita kokemuksia itelläkin noista lidlin karvoista. ei autttanut pesut, imuroinnit, harjaukset. kärvat tunki vaatteitten läpi, mustan paidan läpi kuin siilin piikin. pölyä ja näyhtää älyttämästi, alko tuleen hengitysoireita.
Nuo angoravillathan on kautta aikain kutittaneet ja aivastuttanut jne. ei mitään uutta ja missä niitä tarvitsee? Patteriventtiiliä kääntämällä tarkenee ilman...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703