ihokarvojen "sokerointi"

honey bee me

4D:ssä turhamaiset miehet pääsivät ihokarvoistaan eroon kuumavahan sijaan sokerilla.

Näytti idea toimivan, mutta miten se tehdään se sokerimössö?
Sulatettua se oli, mutta pitääkö siihen sekaan sörssätä jotain? Tulisi vaan halvemmaksi kuin ne vahaukset, jos kotikonstein sokeroituna onnistuisi...

64

102591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasu

      Niin mitä...jotain sokeri sörsseliäkö ne käytti?Ehdin näkeen vain osia siitä dokumentista ja toi mul meni kyl ohi!!Voisitko kertoa vähän tarkemmin..elikkä..lähtikö niiden karvat kokonaan pois..vai vähän niinku vahalla...entä miten ne sitä käytti repas karvat jollain puuvillakankaalla..vai???

    • sonia

      elikkäs tässä on kotitekosen kuumavahan ohje:

      0,5 dl vettä
      0,5 dl sitruunamehua (sellaisesta keltaisesta pullosta)
      4 dl sokeria

      ja sitten seosta pitää keittää noin 15 min kokoajan hämmentäen kunnes se on kullanruskeaa...ja sitten kaadat sen johonkin mikronkestävään purkkiin ja lämmitätä mikrossa noin minuutin ennen käyttöä.

      ja sitä käytetään samalla tavalla kuin kuumavahaa...eli levitetään iholle ohut kerros ja päälle vaikka kangassuikale (itse oon käyttäny veetin kuumavahan mukana tulleita "paperi"suikaleita)ja sitten repäisy karvan kasvusuunnan vastaiseen suuntaan

      en kyl tiiä et onks tää nyt ihan samaa tavaraa jota ne miehet käytti siinä dokumentissä mut hyvin se toimii ainakin mulla...pitää vaan sit olla aika pitkät karvat koska muuten ne ei lähe kunnolla irti...jos on jotain kysymyksiä ni yritän käydä vastailemassa

      • tuikku

        Kuulostaa hyvältä, koska opiskelijana ei kauheasti olisi varaa kalliisiin kaupan vahoihin.

        Haluaisin hieman tarkennusta:
        -Missä vahaa säilytetään? (huoneenlämmössä? jääkaapissa?)
        -Millä levität vahan iholle?
        -Kauanko kangassuikaletta pidetään vahan päälle, ennen repäsyä vai voiko heti vain repäistä ilman "vaikutusaikoja"?
        -Voiko samaa kangassuikaletta käyttää uudelleen, vai pitääkö joka repäisyn jälkeen ottaa puhdas suikale?

        Olisin hyvin kiitollinen vastauksista. Tämä säästäisi todellakin hurjasti rahaa. :)


      • sonia
        tuikku kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä, koska opiskelijana ei kauheasti olisi varaa kalliisiin kaupan vahoihin.

        Haluaisin hieman tarkennusta:
        -Missä vahaa säilytetään? (huoneenlämmössä? jääkaapissa?)
        -Millä levität vahan iholle?
        -Kauanko kangassuikaletta pidetään vahan päälle, ennen repäsyä vai voiko heti vain repäistä ilman "vaikutusaikoja"?
        -Voiko samaa kangassuikaletta käyttää uudelleen, vai pitääkö joka repäisyn jälkeen ottaa puhdas suikale?

        Olisin hyvin kiitollinen vastauksista. Tämä säästäisi todellakin hurjasti rahaa. :)

        -Missä vahaa säilytetään? (huoneenlämmössä? jääkaapissa?)
        ~oon säilyttäny sitä ihan huoneenlämmössä ja on se säilynyt ihan hyvin...voihan sitä tietysti säilyttää jääkaapissakin ku eihän siitäkään mitään haittaa oo

        -Millä levität vahan iholle?
        ~sääriin kätevä on sellanen leivontajuttu...sellanen kaavin tai joku...ja melkeen mikä tahansa esine jolla on hyvä levittää vahaa vaikka voiveitsi

        -Kauanko kangassuikaletta pidetään vahan päälle, ennen repäsyä vai voiko heti vain repäistä ilman "vaikutusaikoja"?
        ~no ensin levittää sen vahan ja itse yleensä levitän vastakarvaan vaikkka yleensä vahausohjeissa lukeekin että pitäs laittaa myötäkarvaan (muistaakseni näin se oli) ja sitten laittaa siihen päälle kangassuikaleen ja silittää sen kunnolla siihen kiinni. En kyllä anna sen kauheesti vaikuttaa koska ne karvat jotka tarttuu siihen ni on tarttunu jo

        -Voiko samaa kangassuikaletta käyttää uudelleen, vai pitääkö joka repäisyn jälkeen ottaa puhdas suikale?
        ~jokaiselle repäisylle pitäis käyttää omaa suikaletta mut voihan sitä kokeilla jos se vaha tarttuu myös jo käytetylle suikaleelle...ja sithän niitä suikaleita voi "liimata" sellai vastakkain ja käyttää uudelleen ni ei sitten tarvii nii montaa


      • Liisa

        Hei!
        Itse tein jouluna piparkakkutaloa, ja sulatin siihen sokeria. Yksi pienenpieni pisara sulannutta sokeria joutus käteen, ja sattui sen verran että luulin että siihen palaa reikä! Elikkä sokeri on aikasen kuumaa sulanneena... Joten eikös tuo mössövaha ole AIKA kuumaa jos se sokeri pitää olla sulannut? eihän niitä jalkoja enää sen jälkeen kehtaa näyttääkään missään jos siihen tulee palohaava...


      • sonia
        Liisa kirjoitti:

        Hei!
        Itse tein jouluna piparkakkutaloa, ja sulatin siihen sokeria. Yksi pienenpieni pisara sulannutta sokeria joutus käteen, ja sattui sen verran että luulin että siihen palaa reikä! Elikkä sokeri on aikasen kuumaa sulanneena... Joten eikös tuo mössövaha ole AIKA kuumaa jos se sokeri pitää olla sulannut? eihän niitä jalkoja enää sen jälkeen kehtaa näyttääkään missään jos siihen tulee palohaava...

        eihän sitä ookkaan tarkotus tulikuumana iholle laittaa...sen pitää antaa jäähtyä...ja se on vielä aika juoksevaa silloinkin ku se ei enää polta kun sitä levittää...kannattaa ensin kokeilla ihan pienelle alueelle ettei se vaan oo liian kuumaa...ja kun sitä lämmittää mikrossa ennen käyttöä ni 1 minuutti riittää ihan hyvin että siitä tulee juoksevaa ja levitettävää


      • tuikku
        sonia kirjoitti:

        -Missä vahaa säilytetään? (huoneenlämmössä? jääkaapissa?)
        ~oon säilyttäny sitä ihan huoneenlämmössä ja on se säilynyt ihan hyvin...voihan sitä tietysti säilyttää jääkaapissakin ku eihän siitäkään mitään haittaa oo

        -Millä levität vahan iholle?
        ~sääriin kätevä on sellanen leivontajuttu...sellanen kaavin tai joku...ja melkeen mikä tahansa esine jolla on hyvä levittää vahaa vaikka voiveitsi

        -Kauanko kangassuikaletta pidetään vahan päälle, ennen repäsyä vai voiko heti vain repäistä ilman "vaikutusaikoja"?
        ~no ensin levittää sen vahan ja itse yleensä levitän vastakarvaan vaikkka yleensä vahausohjeissa lukeekin että pitäs laittaa myötäkarvaan (muistaakseni näin se oli) ja sitten laittaa siihen päälle kangassuikaleen ja silittää sen kunnolla siihen kiinni. En kyllä anna sen kauheesti vaikuttaa koska ne karvat jotka tarttuu siihen ni on tarttunu jo

        -Voiko samaa kangassuikaletta käyttää uudelleen, vai pitääkö joka repäisyn jälkeen ottaa puhdas suikale?
        ~jokaiselle repäisylle pitäis käyttää omaa suikaletta mut voihan sitä kokeilla jos se vaha tarttuu myös jo käytetylle suikaleelle...ja sithän niitä suikaleita voi "liimata" sellai vastakkain ja käyttää uudelleen ni ei sitten tarvii nii montaa

        Iso kiitos ohjeista sinulle, sonia :)


      • koko

        tän ohjeen löytänyt? Heh, tuntuu siltä, että kosmetiikkateollisuus pissii meitä simmuun, jos noinkin halvalla pääsee karvoista;)


      • sonia
        koko kirjoitti:

        tän ohjeen löytänyt? Heh, tuntuu siltä, että kosmetiikkateollisuus pissii meitä simmuun, jos noinkin halvalla pääsee karvoista;)

        muistaakseni luin sen demin keskustelupalstalta jossa oli paljon keskusteluu tosta itsetehdystä vahasta...mä en ainakaan enää tuhlaa rahoja kaupan vahoihin ku toikin toimii ihan hyvin...kunhan sen tekniikan oppii ni se sujuu ihan hyvin...ainoa huono puoli on vaan se et pitää aina kasvattaa ne karvat tarpeeks pitkiks että lähtee kunnolla vahaamalla


      • sarah
        sonia kirjoitti:

        muistaakseni luin sen demin keskustelupalstalta jossa oli paljon keskusteluu tosta itsetehdystä vahasta...mä en ainakaan enää tuhlaa rahoja kaupan vahoihin ku toikin toimii ihan hyvin...kunhan sen tekniikan oppii ni se sujuu ihan hyvin...ainoa huono puoli on vaan se et pitää aina kasvattaa ne karvat tarpeeks pitkiks että lähtee kunnolla vahaamalla

        kauan karvat pysyy poissa tolla vahalla?


      • sonia
        sarah kirjoitti:

        kauan karvat pysyy poissa tolla vahalla?

        no mulla pysyy ehkä 2 viikkoa ihan sileenä...riippuu tietenkin ihan siitä et kuinka nopeesti omat ihokarvat kasvaa...mulla jotkut karvat kasvaa hitaammin ja toiset nopeemmin ja siks ei yleensä enempää ku tuo 2 viikkoa karvat pysy ihan poissa...no toivottavsti täst vastauksest oli sulle apua ku en oikeestaan voi tietää et kuinka kauan just sulla karvat pysyis poissa


      • sonia

        eli jos oot nyt kokeillu tota itsetehtävää vahaa ni kerro omat kokemukset...että ei sitten vaan oo mun kehuja ja muut eivät oo onnistunu samalla tavalla...voihan sustakin olla apua vielä muille


      • vahaaja
        tuikku kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä, koska opiskelijana ei kauheasti olisi varaa kalliisiin kaupan vahoihin.

        Haluaisin hieman tarkennusta:
        -Missä vahaa säilytetään? (huoneenlämmössä? jääkaapissa?)
        -Millä levität vahan iholle?
        -Kauanko kangassuikaletta pidetään vahan päälle, ennen repäsyä vai voiko heti vain repäistä ilman "vaikutusaikoja"?
        -Voiko samaa kangassuikaletta käyttää uudelleen, vai pitääkö joka repäisyn jälkeen ottaa puhdas suikale?

        Olisin hyvin kiitollinen vastauksista. Tämä säästäisi todellakin hurjasti rahaa. :)

        Näin kerran Robin Hoodissa tosi halpoja kylmävahaliuskoja ihokarvojen poistoon. Olin juuri ostanut toisesta kaupasta, joten en ostanut sillä kertaa. Seuraavaksi kokeilen niitä.


      • Höpsö
        sonia kirjoitti:

        eli jos oot nyt kokeillu tota itsetehtävää vahaa ni kerro omat kokemukset...että ei sitten vaan oo mun kehuja ja muut eivät oo onnistunu samalla tavalla...voihan sustakin olla apua vielä muille

        Elikkäs kokeilin reseptiä 2dl sokeria, 2rkl vettä, 2 rkl sitruunamehua. Ja kokemukseni siitä kirjotin jo tonne aikaisemmalle palstalle: tee-se-itse-sugaring. Eli sinne vaan lukemaan omat, ja mutaman muun kokemukset.:)


      • Jemmu. [vieras]
        sarah kirjoitti:

        kauan karvat pysyy poissa tolla vahalla?

        ne karvat pysy poissa noin 2-3 viikkoa..
        itelle tehtiin tänään sokeroinnilla el-ei tai mikä onkaan...


      • anonyymi
        sonia kirjoitti:

        eli jos oot nyt kokeillu tota itsetehtävää vahaa ni kerro omat kokemukset...että ei sitten vaan oo mun kehuja ja muut eivät oo onnistunu samalla tavalla...voihan sustakin olla apua vielä muille

        Sekoitin 4 dl sokeria, 0,5 dl vettä ja 0,5 dl sitruunamehua keskenään hyvin ja keitin niitä 15 min koko ajan hämmentäen. Muutamaan otteeseen seos alkoi kuplia voimakkaasti ja aina silloin pienensin levyn virtaa. 15 min sekoittamisen jälkeen seos oli tummanruskeaa ja hyvin juoksevaa. Lämmitin sitä vielä mikrossa minuutin, kuten ohjeissa sanottiin. Tämän jälkeen aloin odottelemaan, josko seos jäähtyisi sopivan lämpöiseksi. Pitkän odottamisen jälkeen, kun seos ei polttanut sormia enää muoviastian läpi, kokeilin seosta paljailla sormilla, ja se tuntui sopivan kuumalta, mutta kun aloin levittämään sitä reisille, tuntui, että seos tekee jalkaan palovamman, joten odottelinkin vielä 5 min. Näin kävi kaksi kertaa peräkkäin. Noh, sitten kun seosta vihdoin kärsi levittää reisille, se alkoikin olla niin jähmeää, että hommasta ei tullut juuri mitään, ainakaan tavallisellla levittimellä ja tuskin sormillakaan olisi saanut mitään tulosta niin jähmeällä vahalla. Mietin, että missä tein väärin... Ehkä pidin levyä liian kuumalla, kun seoksen värikään ei ollut kullanruskeaa niin kuin ohjeissa mainittiin. Noh, olen valmis kuulemaan lisäohjeita, jos joku niitä voi antaa. Toiset reseptit käyvät myös. Kiitos! =)


      • sendu

        miksi tuohon reseptiin tarttee sitruunamehua? onko se aivan pakollinen ja voisiko sen korvata jollain muulla aineella? :)


      • karvanoppa--

        NO EI KYLLÄ TOIMI!!!! tein ohjeiden mukaisesti mutta en tiedä mikä mättää. Juoksevaa siitä kyllä tuli.. mutta ei ne karvat mistään lähtenyt..


      • kokeilin reseptiä

        Voisiko joku auttaa? tein vahan sokeri-hunaja-vesi-sitruunamehu -reseptillä, ja kylmentyneenä sekoitus on melko kovaa. Jos sulatan sen, siitä tulee niin kuumaa, etten pysty laittamaan sitä sääriin, eikä iholtani irtoa karvoja jos pistän kylmempää kovettunutta vahaa.

        Seos on melko tummanruskeeta, joten luulen että keitin sitä liian kauan. Onko asia näin? Toimiskohan jos keittäisin vähemmän aikaa? Kiitos jos joku ehtii vastaamaan.


      • Sokeroija

        Sokerissa EI KÄYTETÄ MITÄÄN KANGASTA KOSKA SOKERITAHNAN VOI LEVITTÄÄ USEAAN KERTAAN! Älkää värkätkö kotona itse kun saatte aikaseksi vain ja ainoastaan karvatupentulehduksia jne!
        Poistosuunnat sokeroinnissa tärkeät ja myös tekniikka..Väärällä tekniikalla tekee vain vahinkoa!


      • Sokeroija...
        sonia kirjoitti:

        -Missä vahaa säilytetään? (huoneenlämmössä? jääkaapissa?)
        ~oon säilyttäny sitä ihan huoneenlämmössä ja on se säilynyt ihan hyvin...voihan sitä tietysti säilyttää jääkaapissakin ku eihän siitäkään mitään haittaa oo

        -Millä levität vahan iholle?
        ~sääriin kätevä on sellanen leivontajuttu...sellanen kaavin tai joku...ja melkeen mikä tahansa esine jolla on hyvä levittää vahaa vaikka voiveitsi

        -Kauanko kangassuikaletta pidetään vahan päälle, ennen repäsyä vai voiko heti vain repäistä ilman "vaikutusaikoja"?
        ~no ensin levittää sen vahan ja itse yleensä levitän vastakarvaan vaikkka yleensä vahausohjeissa lukeekin että pitäs laittaa myötäkarvaan (muistaakseni näin se oli) ja sitten laittaa siihen päälle kangassuikaleen ja silittää sen kunnolla siihen kiinni. En kyllä anna sen kauheesti vaikuttaa koska ne karvat jotka tarttuu siihen ni on tarttunu jo

        -Voiko samaa kangassuikaletta käyttää uudelleen, vai pitääkö joka repäisyn jälkeen ottaa puhdas suikale?
        ~jokaiselle repäisylle pitäis käyttää omaa suikaletta mut voihan sitä kokeilla jos se vaha tarttuu myös jo käytetylle suikaleelle...ja sithän niitä suikaleita voi "liimata" sellai vastakkain ja käyttää uudelleen ni ei sitten tarvii nii montaa

        Voi luoja teitä ihmisiä...
        No enpäs anna enempää vinkkejä kun meiltä ammattilaisilta sit vähenis asiakkaat...
        Mutta ihan metsään menee jo noin tekee...
        Eli pysyvää karvattomuutta on tuollaisilla ohjeilla ihan turha luulla saavansa!


      • Kahvijapulla
        Sokeroija... kirjoitti:

        Voi luoja teitä ihmisiä...
        No enpäs anna enempää vinkkejä kun meiltä ammattilaisilta sit vähenis asiakkaat...
        Mutta ihan metsään menee jo noin tekee...
        Eli pysyvää karvattomuutta on tuollaisilla ohjeilla ihan turha luulla saavansa!

        Melko ammattimaiselta tekstisi vaikuttikin. Ammattimaisempaa voisi olla ystävällinen neuvominen jos kerran niin metsään ollaan menossa.


      • ja sitten..

        kerrot, et on samanlainen kuin kuumavaha


      • kiitosoheista
        sonia kirjoitti:

        eli jos oot nyt kokeillu tota itsetehtävää vahaa ni kerro omat kokemukset...että ei sitten vaan oo mun kehuja ja muut eivät oo onnistunu samalla tavalla...voihan sustakin olla apua vielä muille

        kokeilin sitä, aivan samaa ongelma ku kaikki muilla on ollut. Kuumaa sokerista saa oikeesti palovammoja, mutta sit ku se on jäähtyny se on ihan kova eikä toimii enään.


        mä en tiedä, heti ensimmäinen kerta se onnistui käsiverralle....sit mä laitoin seoksen jääkaappiin...sit aamulla otin sen esille laitoin mikroon...sit ku kokeilin taas ei irtonu ollenkaa karvoi ku seos oli liian sokerimainen :O



        muuten vaa laitoin vähä hunajaa siihe seokseen, koska hunaja tekee siitä että seoksesta ei tuu kova...mut joo ei toiminu ku vaa sillo ku se seos oli pari minutti tuore
        kertokaa pliis joku miksi teki niin?


      • juuppss
        Sokeroija kirjoitti:

        Sokerissa EI KÄYTETÄ MITÄÄN KANGASTA KOSKA SOKERITAHNAN VOI LEVITTÄÄ USEAAN KERTAAN! Älkää värkätkö kotona itse kun saatte aikaseksi vain ja ainoastaan karvatupentulehduksia jne!
        Poistosuunnat sokeroinnissa tärkeät ja myös tekniikka..Väärällä tekniikalla tekee vain vahinkoa!

        Mitä teitä vaivaa??...ainakin ulkomalaiset näyttävät mielellään miten sokerivahaa tehdään! todella pihi kanssa tämä ku ei auteta tosiaan!!
        mitä se sulta on poissa jos kerrot tarkasti miten tehdään? rahaako?

        todella itsekästä ja lapsellista ammattilaiselta! miettikää sitä että täällä monet ovat köyhiä eikä ole rahaa kosmetologille, joten se on suuri apu jos joku kertoo kotikonsteja!


      • marsu>3
        tuikku kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä, koska opiskelijana ei kauheasti olisi varaa kalliisiin kaupan vahoihin.

        Haluaisin hieman tarkennusta:
        -Missä vahaa säilytetään? (huoneenlämmössä? jääkaapissa?)
        -Millä levität vahan iholle?
        -Kauanko kangassuikaletta pidetään vahan päälle, ennen repäsyä vai voiko heti vain repäistä ilman "vaikutusaikoja"?
        -Voiko samaa kangassuikaletta käyttää uudelleen, vai pitääkö joka repäisyn jälkeen ottaa puhdas suikale?

        Olisin hyvin kiitollinen vastauksista. Tämä säästäisi todellakin hurjasti rahaa. :)

        ook


      • vetaaaja

        no kuis nopeesti ne kasvo takas?


    • Vieläkin karvainen

      Koitinpa tota .. Karvat ei kyllä lähtenyt mihinkään (reilu 1/2cm pitkiä) kun oli kuumaa poltti ihoa ja vähän jäähdyttyään ei enää tarttunut karvoihin ... Mutta hyvän makuista oli =)

    • TUSKAA!

      Voi elämä kuinka tuskallista tää olikaan! Ei tulis mielenkään toistaa koskaan käsittelyä AINAKAAN itse! Enkä suosittelekaan! Saa olla melkoinen parkkinahka että tätä tosiaan kestää.

      Ja lisävinkvink että ei kantsii käyttää saunassa, vaikka se NIIN loogiselta paikalta kuulostaakin!

      JÄRKYTTÄVÄÄ!

      • hano

        Oikea sokerointi meillä hoitolassa tehdään valmiilla sokerivahalla, joka lämmitetään kuitenkin niin, ettei tatina polta asiakkaan ihoa.
        Sokerointia mainostetaan kivuttomana karvojen poistokeinona juurineen. Vaha ja liuskat ovat kivuliaat.
        Sokeroinnissa ei käytetä lainkaan kangaslappuja ensinnäkään vaan ainetta otetaan sormenpäihin ja hierotaan sitä niissä kunnes aine hiukan jähmettyy. Sitten sitä levitetään iholle joko vasta- tai myötäkarvaan sormin. Koska aine on ehtinyt hyytyä se repäistään pois MYÖTÄKARVAAN ilman kangasliuskoja. Taitava sokeroja onnistuu tässä.
        Jos aine hyytyy liikaa sitä on enää hankala levittää. Siihen auttaa pari tippaa vettä, muttei liikaa jotta liuskat lähtevät edelleen pelkällä rykäisyllä ja ilman kangasta.

        Sokeroinnin jälkeen on tärkeätä desinfioida jalat ja rasvattava huolella..
        että semmosta :)


      • Mimi:o)

        Kokeilin tota ja ei tuntunut missään, en silti koe olevani mikään paksulla parkkinahalla varustettu lyyli, tai sit mun karvat ei oo mitään jouhia... joiden kiskominen on aina kivuliaampaa, eli hieman hennommat untuvat mulla...
        muuten sanoisin että parhaan tyyppinen kangas on ohuenpuoleinen lakanakangas...niitä saa halvalla tarjoustalosta tms. halppispaikoista.
        Siis ei kun karvan irroitteluun likat, suosittelen
        Halpaa ja helppoa


      • Diplomikosmetologi
        hano kirjoitti:

        Oikea sokerointi meillä hoitolassa tehdään valmiilla sokerivahalla, joka lämmitetään kuitenkin niin, ettei tatina polta asiakkaan ihoa.
        Sokerointia mainostetaan kivuttomana karvojen poistokeinona juurineen. Vaha ja liuskat ovat kivuliaat.
        Sokeroinnissa ei käytetä lainkaan kangaslappuja ensinnäkään vaan ainetta otetaan sormenpäihin ja hierotaan sitä niissä kunnes aine hiukan jähmettyy. Sitten sitä levitetään iholle joko vasta- tai myötäkarvaan sormin. Koska aine on ehtinyt hyytyä se repäistään pois MYÖTÄKARVAAN ilman kangasliuskoja. Taitava sokeroja onnistuu tässä.
        Jos aine hyytyy liikaa sitä on enää hankala levittää. Siihen auttaa pari tippaa vettä, muttei liikaa jotta liuskat lähtevät edelleen pelkällä rykäisyllä ja ilman kangasta.

        Sokeroinnin jälkeen on tärkeätä desinfioida jalat ja rasvattava huolella..
        että semmosta :)

        Ensinnäkin: Sokerointia EI mainosteta kivuttomana, vaan HELLÄVARAISENA karvojen poistona! Se ei tarkoita kivutonta.
        Toiseksi: Sokeripastaa ei hierota sormissa jotta se jähmettyisi, vaan päinvastoin, jotta siitä tulisi notkeaa ja "helpommin käsiteltävää".
        Kolmanneksi: Sokeritahnaa EI levitetä koskaan myötäkarvaan, vaan aina vastakarvaan ja repäistään myötäkarvaan eli päinvastoin kuin vahakäsittelyssä.
        Neljänneksi: Sokerin ei tarvitse "ehtiä hyytyä", kuten kirjoitat, vaan se on käyttökelpoista koko ajan ellei se joskus "sula" iholle", jolloin siihen on hyvä esim. lisätä jähmeämpää tahnaa mukaan. Käytössä oleva Sokeritahna ei jähmety, vaan päinvastoin, se saattaa siis sulaa.(Vettä lisätään liian jähmeään tahnaan, mikäli siitä halutaan hieman notkeampaa. Kuitenkin yleensä jo ennen kuin tahnaa edes käytetty iholla)
        Totta on, että karvoista puhdistettu alue tulee desinfioida ja rasvata KUTEN AINA KARVANPOISTON JÄLKEEN!


      • palkitaan
        Mimi:o) kirjoitti:

        Kokeilin tota ja ei tuntunut missään, en silti koe olevani mikään paksulla parkkinahalla varustettu lyyli, tai sit mun karvat ei oo mitään jouhia... joiden kiskominen on aina kivuliaampaa, eli hieman hennommat untuvat mulla...
        muuten sanoisin että parhaan tyyppinen kangas on ohuenpuoleinen lakanakangas...niitä saa halvalla tarjoustalosta tms. halppispaikoista.
        Siis ei kun karvan irroitteluun likat, suosittelen
        Halpaa ja helppoa

        olen noin vuoden sokeroinut. ja pikkuhiljaa olen oppinut käyttämään sokeria myös ilman liuskoja. tässä on boonuksena sellainen, että samaa klönttiä voin käyttää koko kinttuun uudestaan ja uudestaan. pikku lämpötilavinkki, ihan huoneenlämpö riittää ja pikku lämmittelyä käsissä, kun on sen tökötin ensin purkista ulos saanut. jeah siskot harjoitelkaa, ja eräänä päivänä... vot


      • dare
        palkitaan kirjoitti:

        olen noin vuoden sokeroinut. ja pikkuhiljaa olen oppinut käyttämään sokeria myös ilman liuskoja. tässä on boonuksena sellainen, että samaa klönttiä voin käyttää koko kinttuun uudestaan ja uudestaan. pikku lämpötilavinkki, ihan huoneenlämpö riittää ja pikku lämmittelyä käsissä, kun on sen tökötin ensin purkista ulos saanut. jeah siskot harjoitelkaa, ja eräänä päivänä... vot

        elikkä siis. voiko tota samaa reseptiä käyttää sekä liuskojen kanssa että ilman? ku luin jostai et jos käyttää ilman liuskoja niin pitäisi olla eri resepti...?


      • karvainendd
        palkitaan kirjoitti:

        olen noin vuoden sokeroinut. ja pikkuhiljaa olen oppinut käyttämään sokeria myös ilman liuskoja. tässä on boonuksena sellainen, että samaa klönttiä voin käyttää koko kinttuun uudestaan ja uudestaan. pikku lämpötilavinkki, ihan huoneenlämpö riittää ja pikku lämmittelyä käsissä, kun on sen tökötin ensin purkista ulos saanut. jeah siskot harjoitelkaa, ja eräänä päivänä... vot

        Mitä vitsii? miten saada pois karvat ilman liuskoja? :O


        laittaa sokeriamassaa, ja sit yhtäkkii karvat häviää ilman et tarvii liuskoja?:O


      • tahvoli
        Diplomikosmetologi kirjoitti:

        Ensinnäkin: Sokerointia EI mainosteta kivuttomana, vaan HELLÄVARAISENA karvojen poistona! Se ei tarkoita kivutonta.
        Toiseksi: Sokeripastaa ei hierota sormissa jotta se jähmettyisi, vaan päinvastoin, jotta siitä tulisi notkeaa ja "helpommin käsiteltävää".
        Kolmanneksi: Sokeritahnaa EI levitetä koskaan myötäkarvaan, vaan aina vastakarvaan ja repäistään myötäkarvaan eli päinvastoin kuin vahakäsittelyssä.
        Neljänneksi: Sokerin ei tarvitse "ehtiä hyytyä", kuten kirjoitat, vaan se on käyttökelpoista koko ajan ellei se joskus "sula" iholle", jolloin siihen on hyvä esim. lisätä jähmeämpää tahnaa mukaan. Käytössä oleva Sokeritahna ei jähmety, vaan päinvastoin, se saattaa siis sulaa.(Vettä lisätään liian jähmeään tahnaan, mikäli siitä halutaan hieman notkeampaa. Kuitenkin yleensä jo ennen kuin tahnaa edes käytetty iholla)
        Totta on, että karvoista puhdistettu alue tulee desinfioida ja rasvata KUTEN AINA KARVANPOISTON JÄLKEEN!

        Vai diplomikosmetologi.. Melko ammattitaidottomalta vaikutat ihan vain aggressiivisuutesi vuoksi. Kaikella kunnoiotuksella, en todellakaan haluaisi asiakkaaksesi vaikka kuinka diplomeita seinilläsi roikkuisi. Tiesitkö että olet asiakaspalvelija? Asiakaspalvelija on myös ystävällinen, kuten tämä edelläsi kirjoittanut sokeroija on. Älä vain mene paljastamaan henkilöllisyyttäsi, tai edes paikkakuntaa jolla työskentelet, tai ne asiakkaat todella katoavat..
        Jos kotisokeroinnissa on jotakin vikaa, aito ammattilainen kertoo ystävälliseen sävyyn, mikä ohjeessa on vikana, ystävälliseen sävyyn. Et varmasti vakuuta ketään riehumalla. Riskien kertominen EI vaikuta asiakkaiden määrää "salongissasi".


      • Ammattihenklö
        tahvoli kirjoitti:

        Vai diplomikosmetologi.. Melko ammattitaidottomalta vaikutat ihan vain aggressiivisuutesi vuoksi. Kaikella kunnoiotuksella, en todellakaan haluaisi asiakkaaksesi vaikka kuinka diplomeita seinilläsi roikkuisi. Tiesitkö että olet asiakaspalvelija? Asiakaspalvelija on myös ystävällinen, kuten tämä edelläsi kirjoittanut sokeroija on. Älä vain mene paljastamaan henkilöllisyyttäsi, tai edes paikkakuntaa jolla työskentelet, tai ne asiakkaat todella katoavat..
        Jos kotisokeroinnissa on jotakin vikaa, aito ammattilainen kertoo ystävälliseen sävyyn, mikä ohjeessa on vikana, ystävälliseen sävyyn. Et varmasti vakuuta ketään riehumalla. Riskien kertominen EI vaikuta asiakkaiden määrää "salongissasi".

        Hohhoi,Diplomi kosmetologi,kiitos asiantuvasta tarkasta palautteesta.Todellisuus joillekkin on agressiivisuutta.Hohhoin tyylisiä asiakkaita harvemmin tulee ovelleni,mutta konstit on monet.On hyvin tärkeää levittää tietoa luulo ja huhupuheiden hillitsemiseksi.Hohhoi voit keskustella vartalon hoitajasi kanssa asioista. Ammattimainen hoitaja, on se sitten diplomi tai kouluttettu hoitaja,korjaa
        ei ammattimaiset yleisön keskuudessa kulkevat epäasialliset tiedot.Joskus asiakas on jääräpää(peloissaan) ja jankkaa vain omia uskomuksiaan ja kavereidensa jauhamia tietoja.Kuumien sokerimassojen keittäminen,kokemattomien ihmisten käsissä on todella vaarallista ,pinta sokerimassassa saattaa olla jo sopiva,mutta massa sisältä on lihan paistavaa.Jotta vältytään vakavilta palovammoilta,keskustele ammattihenkilön kanssa aikomuksistasi ja voit jopa saada tietoa miten voit ostaa itsehoito tuotteita joilla poistat karvat turvallisesti.


      • fökyj
        tahvoli kirjoitti:

        Vai diplomikosmetologi.. Melko ammattitaidottomalta vaikutat ihan vain aggressiivisuutesi vuoksi. Kaikella kunnoiotuksella, en todellakaan haluaisi asiakkaaksesi vaikka kuinka diplomeita seinilläsi roikkuisi. Tiesitkö että olet asiakaspalvelija? Asiakaspalvelija on myös ystävällinen, kuten tämä edelläsi kirjoittanut sokeroija on. Älä vain mene paljastamaan henkilöllisyyttäsi, tai edes paikkakuntaa jolla työskentelet, tai ne asiakkaat todella katoavat..
        Jos kotisokeroinnissa on jotakin vikaa, aito ammattilainen kertoo ystävälliseen sävyyn, mikä ohjeessa on vikana, ystävälliseen sävyyn. Et varmasti vakuuta ketään riehumalla. Riskien kertominen EI vaikuta asiakkaiden määrää "salongissasi".

        Huoh.... Tässä viestiketjussa tämä dippakosmarin viesti on ainoa,jossa kerrotaan, kunka sokerointi kuuluisi tehdä.
        Kiukkuinen teksti johtuu varmaan ihan vaan siitä, että aiemmat ohjeet ovat olleet aivan puihin. Rupesi itseäkin suututtamaan jo pelkkä viestien lukeminen, vaikken kosmetologi olekaan (tiedän kuitenkin ammattini takia ja kokemuksesta, kuinka kyseinen toimepide tulee suorittaa).
        Voisin myös kuvitella,että kyseinen kosmari on tänne kirjoittanut ihan yksityishenkilönä,eikä näin ollen hänen tarvitse ruveta hengittelemään syvään,kuten varmasti asiakkaan kanssa tekisi.
        Jos asiakas haluaa kotona tehdä,niin siitä vaan,minä ainakin mielummin ohjeistan sitten tekemään parhaiten,mitä kotona voi tehdä,enkä koe sen olevan minulta pois.
        Kyse tässäkin on vain siitä,mitkä on termit,kuinka asioita tehdään ja miten voi riskit minimoida.


    • Mustelmia

      Itse ostin Body Shopista sellaista sokerimössöä, ihan hyvin lähti karvat ja aine lähti hyvin helposti iholta pelkällä vedellä. Liuskoistakin aine lähti hetkessä upottamalla liuskat kuumaan veteen.

      Aineen levitin kaapimella vastakarvaan ja repäisin myötäkarvaan. Ottaen huomioon, että tämä oli ensimmäinen kokeilu aineen kanssa, homma tuntui sujuvan helposti ja suhteellisen kivuttomasti myös. Sattui ainakin vähemmän kuin epilaattorilla.

      Kuitenkin iholleni ilmestyi suunnilleen kananmunan kokoisia mustelmia, jotka eivät kuitenkaan olleet kipeitä. En tiedä mistä johtui, mutta suunnittelin tänään kokeilevani uudestaan ja katsoa, mitä tapahtuu.

      • tiedän.....

        mustelmat johtuivat siitä, että vetäisit kangasliuskaa liian paljon ylöspäin kun irroitit aineen.. pitäisi siis pyrkiä vaakasuoraan liikkeeseen


      • onnetonta

        Minä olen nyt kokeillut sekä itsekeitetyllä että Body shopin tökillä, jotka muuten olivat molemmat aika juoksevia, mutta ei multa kummallakaan karvoja irronnut. Turhauttavaa! Joskus olen kokeillut kylmävahaliuskoja, mutta nekään eivät minun käytössäni toimineet. Vinkkejä, anyone. Tein kaiken mielestäni ohjeiden mukaan, mutta ehkä se sokerikerros oli sitten kuitenkin liian paksu. Kokeilen vielä huomenillalla, jos vielä jaksan...


      • karvaton^^
        onnetonta kirjoitti:

        Minä olen nyt kokeillut sekä itsekeitetyllä että Body shopin tökillä, jotka muuten olivat molemmat aika juoksevia, mutta ei multa kummallakaan karvoja irronnut. Turhauttavaa! Joskus olen kokeillut kylmävahaliuskoja, mutta nekään eivät minun käytössäni toimineet. Vinkkejä, anyone. Tein kaiken mielestäni ohjeiden mukaan, mutta ehkä se sokerikerros oli sitten kuitenkin liian paksu. Kokeilen vielä huomenillalla, jos vielä jaksan...

        Itse käytän talkkia ennen kuin laitan sokerimassan iholle, koska iho on sen verran kosteaa, jonka takia sokerointi ei jää karvoihin kiinni. Talkki sitoo kosteutta ja sen jälkeen sokeroinnilla saa hyvin karvat irtoamaan. itselläni oli alkuun sama ongelma, mutta aloin käyttämään talkkia ni johan karvat irtoaa:))


    • bikinit

      kävin brassi vahauksessa joka tehtiin sokerilla, ensin etupuoli ja sitten kaikki "peräkarvat" . iho tuli uskomattoman pehmeäksi ja rauhoittuikin nopeasti. suosittelen! yllättävän kivutonta, ainiin taisi olla salon de charme missä kävin.

      • Ziiria

      • sudenkorento9

      • ^^S^^
        sudenkorento9 kirjoitti:

        Uudessa Olivia-lehdessä oli sokerimassan resepti ja käyttöohje! en muista ulkoa, mutta sieltä se löytyy

        Tässä edullista sokerointia Tampereen seudulla, Aleksandria bodysugaring tuotteilla! [email protected]


      • Äitee47
        sudenkorento9 kirjoitti:

        Uudessa Olivia-lehdessä oli sokerimassan resepti ja käyttöohje! en muista ulkoa, mutta sieltä se löytyy

        Kokeilin voi hemskutti mikä homma ja se sotku. Joko oon täysin peukalo keskellä kämmentä tai sitten yksinkertaisesti kotisokerointi on vaikeampaa tai sitten sitä pitää opetella ties kuinka kauan. Meninkin lopulta käymään täältä netistä löytämäni vinkin perusteella Lihashuoltamossa Tuijalla (www.lihashuoltamo.com) ja joku juttu siinä on kun ammattilainen tekee, aikaa meni puolet vähemmän, sattui vähemmän, jälki oli siistimpää eikä mennyt hermot ;) Mites se yksi vanha sanonta menikään...siinä oli jotain säästämisestä....jotain halvalla ostamisesta, että joskus siten säästää väärässä asiassa ja se tuleekin loppujen lopuksi kalliimmaksi. Mutta hienoa teille jotka osaatte itse. Minä en enää tuon kahden kerran jälkeen enää edes yritä kun olen ollut niin tyytyväinen ammattilaisen tekemään jossa olen käynyt jo kolmesti ja tyttäreni myös.
        P.S. Yritimme myöhemmin myös toinen toisille joten meitä on sitten kaiketi kaksi peukalo keskellä kämmentä olevaa naista samassa talossa :)


      • Kaisaaaaa
        ^^S^^ kirjoitti:

        Tässä edullista sokerointia Tampereen seudulla, Aleksandria bodysugaring tuotteilla! [email protected]

        Kauneushuone feelissä. Ainakina parikymppiä edullisempaa kuin keskustan paikoissa. Muutenkin ihan kiva ja rauhallinen paikka. http://www.khfeel.fi


      • adfsgdh
        Äitee47 kirjoitti:

        Kokeilin voi hemskutti mikä homma ja se sotku. Joko oon täysin peukalo keskellä kämmentä tai sitten yksinkertaisesti kotisokerointi on vaikeampaa tai sitten sitä pitää opetella ties kuinka kauan. Meninkin lopulta käymään täältä netistä löytämäni vinkin perusteella Lihashuoltamossa Tuijalla (www.lihashuoltamo.com) ja joku juttu siinä on kun ammattilainen tekee, aikaa meni puolet vähemmän, sattui vähemmän, jälki oli siistimpää eikä mennyt hermot ;) Mites se yksi vanha sanonta menikään...siinä oli jotain säästämisestä....jotain halvalla ostamisesta, että joskus siten säästää väärässä asiassa ja se tuleekin loppujen lopuksi kalliimmaksi. Mutta hienoa teille jotka osaatte itse. Minä en enää tuon kahden kerran jälkeen enää edes yritä kun olen ollut niin tyytyväinen ammattilaisen tekemään jossa olen käynyt jo kolmesti ja tyttäreni myös.
        P.S. Yritimme myöhemmin myös toinen toisille joten meitä on sitten kaiketi kaksi peukalo keskellä kämmentä olevaa naista samassa talossa :)

        se sanonta taitaa olla, et köyhän ei kannata ostaa halpaa? :)


      • naamari5
        Äitee47 kirjoitti:

        Kokeilin voi hemskutti mikä homma ja se sotku. Joko oon täysin peukalo keskellä kämmentä tai sitten yksinkertaisesti kotisokerointi on vaikeampaa tai sitten sitä pitää opetella ties kuinka kauan. Meninkin lopulta käymään täältä netistä löytämäni vinkin perusteella Lihashuoltamossa Tuijalla (www.lihashuoltamo.com) ja joku juttu siinä on kun ammattilainen tekee, aikaa meni puolet vähemmän, sattui vähemmän, jälki oli siistimpää eikä mennyt hermot ;) Mites se yksi vanha sanonta menikään...siinä oli jotain säästämisestä....jotain halvalla ostamisesta, että joskus siten säästää väärässä asiassa ja se tuleekin loppujen lopuksi kalliimmaksi. Mutta hienoa teille jotka osaatte itse. Minä en enää tuon kahden kerran jälkeen enää edes yritä kun olen ollut niin tyytyväinen ammattilaisen tekemään jossa olen käynyt jo kolmesti ja tyttäreni myös.
        P.S. Yritimme myöhemmin myös toinen toisille joten meitä on sitten kaiketi kaksi peukalo keskellä kämmentä olevaa naista samassa talossa :)

        tämä on nimenomaan höpöhöpö, mainokseksi kirjoitettu, tekaistu juttu


    • kokki kolmonen

      Yritin tehdä kotona tota mössöä, mutta ei ssitä mitään tullut muutakuin
      iso sotku keittiöön....
      Tilasin sitten kauneustukku.fi :stä sitä ja tuntu ihan toimivalta..

      • sokeroitu

        Joo Jesse's Factoryn tender on mukavan löysää ja se ei jämähdä helposti.


      • sucre2
        sokeroitu kirjoitti:

        Joo Jesse's Factoryn tender on mukavan löysää ja se ei jämähdä helposti.

        sokerointia kotona, ostin Easy Sweet sokeria nettikaupasta. Alux oli vähän hankalaa kun olen vaan höylännyt ennen, mutta mielestäni opin ihan hyvin. Nettisivut on : www.sokerointikotona.fi


      • Mongul
        sucre2 kirjoitti:

        sokerointia kotona, ostin Easy Sweet sokeria nettikaupasta. Alux oli vähän hankalaa kun olen vaan höylännyt ennen, mutta mielestäni opin ihan hyvin. Nettisivut on : www.sokerointikotona.fi

        KOkeilin kans tuota Easy Seet sokeria ja karvat lähti tosi hyvin bikinirajoista ja huulista. Kasvattelen vielä sääriä ja sitten varaan kylppärin illaksi.. Onkohan kukaan tehnyt "brassia" sillä?


      • ZeKiss
        sokeroitu kirjoitti:

        Joo Jesse's Factoryn tender on mukavan löysää ja se ei jämähdä helposti.

        Hei! Onko se Jesse's Factoryn tender sokerointi kova massa? Tarvitseko se lämmintä kädessä kun tavalinen Easy Sweet esimerkiksi? Tai onko se massa nestemäinen aina?


      • Sigi.fi
        ZeKiss kirjoitti:

        Hei! Onko se Jesse's Factoryn tender sokerointi kova massa? Tarvitseko se lämmintä kädessä kun tavalinen Easy Sweet esimerkiksi? Tai onko se massa nestemäinen aina?

        Kaikki Jesse's Factoryn sokerointi massat on niin sanottuja kovamassoja, jossa ei käytetä mitään lippuja eikä lappuja. Toi tender on keskikova niistä kolmesta. Sopii hyvin jonkin verran tehneelle. Kuitenkin pitää olla oikea tekniikka ettei jämähdä. Mutta tenderi levittyy kivasti ja on kiva työskennellä.


    • posliinikohta?

      http://www.howcast.com/videos/176434-How-To-Make-Halaweh-Natural-Hair-Remover.
      Minäkin kokeilin tuota ohjetta, mutta en saanut sitä eka kerralla toimimaan.

      Onneksi tänään onnistuin tekemään massan itse, se todella vaatii harjoittelua saada siitä oikeanlaista "toffeeta", eli ei kannata tuijottaa niinkään kelloon, vaan valmistaa seos todella tummaksi ja jättää se teräskattilaan kylmälle levylle yön ajaksi.
      Aamulla näet sen, onko seos sopivan kovaa, eli siihen pitäisi jäädä sormenjälki.Jos huomaat, että seos on liian kovaa, lisää vettä noin ruokalusikka-toinen. Lisäksi kannattaa lisätä jo keittovaiheessa joukkoon pikkaisen öljyä.
      Jos seos on vielä liian tarttuvaa, keitä sitä vielä jonkun aikaa.Aikalailla seosksesta tulee "pohjaan palaneen hajua", ennenkuin päästään siihen vaiheeseen, että massaa aletaan työstää.
      Kun vihdoin mutu tuntumalla saat seoksesta sopivan, on se jo aika paksua, eli se kannattaa kaataa kuumana lautaselle, sillä turha on veivata eestaas sokerilitkua, ennenkuin on varma että tuote on sopivan paksua.

      Te jotka jaksatte, ei muutakuin kokeilemaan-varo kuitenkin palovammoja, jos sellaisen saat, laita juoksevan kylmän veden alle tuo palovamma noin 15 minuutin ajaksi ja prismasta saa edullista Aloe Werageeliä, joka on oiva apu, eli toimii hyvin auringon tms.polttamiin.

      En ole vielä kokeillut kunnolla, miten hyvin massa toimii, mutta ainakin kokeillessani mieheni käsi karvoihin, lähti pitkät karvat parhaiten, joten toistoa vaan tarpeeksi pienillä paloilla ja tosiaan, muistakaa hyvä jälkihoito, sekä siis ensin tehtävä vartalon kuorinta..!!

      Karvatonta kevättä ja kesää:)

    • onnistuinnn

      Mä kokeilin kans ite tehdä massan ja onnistuin heti ekalla yrittämällä! Keitin seosta pienellä lämmöllä ehkä n. 15 min ja pikkuhiljaa se tummeni ja kun oli kullanruskeaa melko tummaa niin otin kattilan pois levyltä ja annoin jäähtyä. Ei muuttunut kovaksi kuten joillain täällä vaan jäi pehmeäksi, muttei juoksevaksi.
      Mietin vaan, että pitäisikö kädet rasvata tms ennen kuin karvoja alkaa poistelemaan, ettei jää käsiin ärsytttävästi kiinni?.....
      Kokeilin jo käsikarvoihin kun jaloissa nyt vaan pieni sänki ja hyvin näytti lähtevän karvat... saa nähdä kasvaako nopeasti takas.. Ainakin juurineen lähti kun tutkiskelin massapalloa jälkeenpäin.

    • Sokeria!

      nooniin rakkaat. Pitäkää huolta, että voitte pyöritellä sokeria käsissänne. kädenlämpöinen tahna on hyvää. älkääkä käyttäkö lämpimämpää! jotkut vetää karvan vastaisesti, mutta onnistuu karvan myötäisestikin, eikä tee sillä tavalla kipeää. Seoksen onnistuminen kestää, mutta onnistunut seos poistaa karvat eikä takerru käsiin tai jalkoihin. Jos meinaa takertua, yrittäkää pyöritellä käsissä kunnes ei takerru
      ÄLKÄÄ käyttäkö käsiin tai jalkoihin rasvaa. Älkääkä kastelko käsiä tai jalkoja. Jos tuntuu, niin voi lisätä talkkia hikisiin käsiin tai jalkoihin. Se voi auttaa vaikka ei kroppa tuntuisikaan kostealta.
      Tällä konstilla pitäisi lähteä aivan millin parin mittaisetkin karvat. Ja jos jotakuta kipu pelottaa, niin muistakaa, että sokerimassan voi pestä suihkussa pois.
      ONNEA!!!

    • nykykarvaton
    • sokerointi kaikille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe