mies vedättää.....

törkeää on

Mikä saa miehen vedättämään toista naista vuosia? Vedätystähän se on kun vakavasti seurustellaan,tapaillaan tiiviisti, matkustellaan, vietetään yhdessä öitä jne mutta mies tietää koko ajan ettei ole aikomustakaan jättää vaimoaan. Mikä ihme tai oikeastaan Millainen ihminen voi toimia näin?! Jos ko.toiminta ei ole pahaa ja törkeää vedätystä niin mitä sitten?

25

3105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vedätetty

Tällainen mies on pelkuri, narsisti ja todella itsekäs. Ei uskalla erota tutusta turvallisesta elämästä, tekosyitä löytyy miksei eroa. Todellinen syy ettei uskalla. On niin helppo hakea piristystä ja potkua arkeen salasuhteesta. Ikävä kyllä olen itse ollut tällaisen raukkamaisen miehen kanssa. Tykännyt paljon, kärsinyt paljon. Toki tiedän etten voi totuutta tietää mitä kotona on, mutta ihmettelen kovasti miksi elää kulisseissa. Mutta...kai syy on myös meissä naisissa...miksi olemme tuollaisten halpamaisten pelkurimiesten kanssa? Niinpä...Parempi kai niin kuin yksin?

• samalla viivalla mol

kyse mistään kulisseista. Kotona on ihan kivaa ja hyvää seksiä ja uutta samaa lajia saa muualta. Mieshän vaain nauttii kaikesta, jos olisi mahdollista, niin ottaisi teitä naisia kasapäin lisääkin. Nainen haluaa uskoa olevansa se ihanin ja ne muut rumia, läskejä ja tylsiä...

• Mikä on saanut

olettamaan että jättäisin perheeni halvan huvin vuoksi? Itse kuvittelette omissa aivoissanne että tekisin niin.

• tyåiu6po

Se ettet arvosta perhettäsi panemalla kaikkea mikä liikkuu.

• harhaa vain

Tuollainen ihminenhän on täysin tunnevammainen, hänellä on varmaankin hyvä olla. Mutta entäpä ne naiset joita hän vedättää vaimo mukaanlukien., ovatko he ansainneet tulla tuollaisen tunteettoman ihminen vedättämiksi?
      Mikseivät sitten nämä naiset itse tee asian eteen mitään, jatkavat kakkosina ja vaimoina toivoen parempaa tulevaisuutta ja sitä, että olisivat tälle miehelle ainoikaisia ja hänen aidon rakkauden kohteita, alitajuisesti kuitenkin tietäen pettävän itseään uskomalla johonkinmitä ei edes ole olemassa.

• jos ei tiedä

Kakkoset aina tietävät, että ovat vedätettävinä, he tietävät tilanteen, että miehellä on vaimo.
        Mutta harvoinpa vaimo tietää, että miehellä on toinen nainen.

Kai sitä vaimo nyt tekisi asialle jotain, jos tietäisi. Minä ainakin olisin heti tehnyt, jos olisin saanut tietää.
        Nyt tiedän ja tein.

• EiSellaiseenLuoteta

Pettävien miesten kanssa ollaan paremman puutteessa. Ei kukaan järkevä nainen ota sellaista vakavasti. Pettäjän kanssa voi vaikka seurustellakin, mutta kokoajan sitä parempaa odotellessa.

Itse en tuntenut oloani mitenkään vedätetyksi. Tunteita oli molemmilla. Mies ei ikinä luvannut eroavansa, mutta ei myöskään näyttänyt tietävän mitä halusi. Itsekin sanoin miehelle että en halua oikeaa suhdetta hänen kanssaan, sillä en luota häneen. Mies puheli välillä millaista olisi olla yhdessä, mutta luulen että hän sanoi niin vain estääkseen minua lähtemästä. Kun viimein tapasin sen herra oikean, pettäjä nosti kokoajan panoksia. Hänelle ei käynyt se että minä löytäisin rakkauden, minun olisi ilmeisesti pitänyt pysyä aina hänen rakastajattarenaan. Epäreilua ajattelua mielestäni. Jätin hänet ruikuttamaan ja aloin oikeaan suhteeseen uuden kanssa. En tiedä onko mies oppinut vieläkään kunnioittamaan naisystäväänsä. Toisille naisille tärkein oppi on se että sellaiseen mieheen ei kannata luottaa, sitten on suunta hukassa. Toki se olisi hyvä ohjenuora myös ykkösille.

• Etsikää omat

Mikä vammainen on ihminen joka tunkeutuu toisen parisuhteeseen ?

• drfujhftg
        Etsikää omat kirjoitti:

Pari juttua:
        - Älä herjaa vammaisia.
        - Toisen parisuhteeseen ei tunkeuduta, jollei toinen anna siihen lupaa.

• oksettavatukkopallit
        Etsikää omat kirjoitti:

Kyllä se nyt vain on niin, että ukkomiehet ne tunkeutuvat vapaiden naisten elämään. Selaapa hieman esim. suomi24-treffejä. Tunnen yhdenkin tapauksen, jossa naimisissa oleva mies on roikkunut eronneen statuksella treffeillä jo toistakymmentä vuotta. Kyllästyin näkemään ko. miehen profiilin ja kirjoitin hänelle, että soitan hänen vaimolleen asiasta. No ukkoparka sitten ilmoitti poistavansa ikipäiviksi profiilinsa suomi24-treffeiltä. Tunnen sen p**kan niin hyvin, että olen aika varma, että hänellä on nyt profiili jollain muulla deittisivustolla.

Oikea kysymys on tämä: miksi ukkomiehet tunkeutuvat vapaiden naisten elämään. Mielestäni tällainen teko on rikos ja vaatisi rikosseuraamuksen.

• 09097

On myös toisinpäin: kakkoselle esitetään sinkkua!

• ei-enää-vedetetty

Mies kertoi että vaimo on tyhmä, tylsä ja ruma ja aikoo erota tästä kun ei voisi edes kuvitella panevansa tätä. Aina tuli kuitenkin uusia syitä ettei ero onnistunut. Vaimo sai tietää meistä ja takertui mieheen kynsin ja hampain ja mies pisti pään pensaaseen. Suhde on ns. avoin suhde jossa kummallakin saa olla sivusuhteita. Minun kanssani sivusuhdetta ei kuitenkaan suvaittu koska miehellä oli tunteet mukana. Hyvä että pääsin eroon tuollaisista.

• rinsessa linnassaan

Oikea kysymys on se, että mikä saa toisen naisen roikkumaan vuosia? Haloo, jos mies ei eroa, niin hän ei eroa. Ei tarvitse olla tyhmä ja hyväuskoinen. Itsekin voi tehdä ratkaisuja ja eikä tarvitse jäädä vedätettäväksi. Olet itse vastuussa omista tekemisistäsi ja ratkaisuistasi. Ja millainen nainen oikein sanoo, että seurustelee vakavasti varatun kanssa. Haloo, mies on vakavasti naimisissa vaimonsa kanssa eikä halua erota. Se vasta on pahaa ja törkeää vedätystä.

• todellisuus hukassa

Pettävä ihminen ei ole vakavasti naimisissa.

• kissa pöydällä

Vedätyksestä ei ole kyse silloin kun mies on rehellinen, kun ei uskottele eroavansa. Salasuhde voi olla silti kaikkea tuota mainitsemaasi, eikä kummallakaan osapuolella ole tarvetta enempään. Enempihän toisi mukanaan ne negatiiviset puolet.

Motiivina pettävällä miehellä on tietenkin ahneus, hän ei halua tyytyä yhteen eikä halua valita kahden erilaisen naisen välillä. Hän haluaa molemmat. Tuollainen käytös tietenkin johtuu silkasta itsekkyydestä ja empatiakyvyttömyydestä. Mies ei pysty ajattelemaan omaa napaansa edemmäs. Tärkeintä on että hänellä on kivaa, että hän saa sen mitä tarvitsee, että häntä ymmärretään. Mieleenkään ei tule se miltä vaimosta saattaa tuntua. Mieshän tosiaan tuntee olevansa lähes marttyyri antaessaan kaikkensa kahdelle naiselle ja olleessaan toiselle heistä rehellinen, unohtaen että pitäisi olla sille toisellekin.

• werfq7546

Osuit naulan kantaan!
        Juuri tällaisia systeemejä on olemassa - ja jopa niinkin, että vaimo on kyllä jyvällä siitä, että miehellä on jotain muuta meneillään. Tilanne jatkuu vuosikausia muuttumattomana eikä häiritse tai uhkaa miehen perhe-elämää, joten annetaan olla. Rakastajatar saa hetkensä ukkomiehen kanssa ja vaimo saa omansa - ja molemmat ovat jopa tyytyväisiä. No, tyytyväisin on tietysti se ukkomies, joka tuntee itsensä kingiksi pystyessään tyydyttämään kahden naisen tarpeet.

• Lähtöpassit

Pelko kohdata elämä yksin jos tutut arjen kuviot menee. Myös läheisriippuvuus ovat usein syynä että ei erota vaikka petetään.

• laiskalassi

Varmasti monia vaivaa myös laiskuus, saamattomuus ja itsekkyys. Miksi nähdä vaiva erota ja rakentaa kaikki uudestaan, kun tilanne on jo sellainen kuin haluaa eli kaksi naista on saatavilla. Eikä ole edes takuuta, että asiat muuttuisi sen kummemmiksi.

• Ei yhdestä kii

Vedätetään myös ukkomiestä. Viime viikonloppuna ei petturi ukko tiennyt tulevansa liukkaille, otin munaa jo edellisen yön. Ei kaikki kakkosetkaan ole yhdestä munasta kiinni.

• mies 38

Kysyn aloittajalta,lähes samoin sanoin :

Mikä saa naisen vedättämään toista miestä vuosia? Vedätystähän se on kun vakavasti seurustellaan,tapaillaan tiiviisti, mutta nainen tietää koko ajan ettei ole aikomustakaan jättää miestään. Millainen ihminen voi toimia näin?! Jos ei törkeää vedätystä niin mitä sitten?

• Kentiessss

Ehkä nainen näki lävitsesi että olet itse petturi eikä jättäisi hyvää miestä takiasi?

• jaa,jaa....

Mikä saa naiset aina sanomaan, ett "silti se vaimo pitää miehestään kiinni kynsin hampain"?? Ne miehetkö niin on uskotelleet?? Kannattaako uskoa?
      Eiköhän ne miehet siellä anele vaimojaan ottamaan takaisin, kun tuli nyt tuollainen turhanpäiväinen erhe tehtyä. Koska sitä nuo "jalkavaimot" aina on.

Itse olen elämässäni pettänyt, varattujen ja vapaiden kanssa. En siis moralisoi ketään. Mutta tyhmä ei saa olla, eikä uskoa kaikkea mitä hekuman hetkellä suusta pääsee. Kamalaa jos nuo omat harha-askeleeni olisivat kaiken uskoneet. Tuollaisten asioiden latelu kun yleensä lähinnä kuuluu leikkiin. Jos mies aikoo jättää vaimonsa -oikeasti- olisi sen tehnyt jo ennen kuin tapasitte.

Naiset: Lakatkaa oikeasti olemasta tyhmiä!!!! (Menee meiltä muiltakin maine....)

• nainensamoillalinjoi

Samaa mieltä kanssasi. Mun mielestä varattu, joka sanoo heti, ettei aio erota puolisostaan, on tavallaan rehellinen. Ja sellaisesta minä tykkään. Pelin henki pitää sopia heti. Huonosta liitosta ruikuttava varattu, joka hekuman hetkellä käy vielä rakkautta vannomaan, ei kyllä mun sängyssä toista kertaa vieraile, jos nyt edes sattuu sinne pääsemään. Herättää vaan inhoa, ei säälitä yhtään.

Järjenkäyttö on oikeasti sallittua. Mihin se unohtuu vai valuuko aivot oikeasti jalkoväliin? Eiköhän sovita, että lakataan me naiset olemasta tyhmiä. Ja jos ollaan, niin pidetään asia visusti omana tietona, eikö vaan?

• toivotonta monta

Voiko seurustella vakavasti, jos on naimisissa toisen kanssa? Kai sitten voi.

Miksi vedätetään? Koska suostut siihen. Vedätys loppuu, kun sinä jätät miehen. Tuollainen mies on itsekeskeinen hyväksikäyttäjä. Hän ei ajattele, miten sinulle käy. Tärkeintä on oma mukava olo. Sinä tarjoat hänelle helpon kakkossuhteen. Ja toki hän käyttää tilaisuutta hyväkseen. Kirjoitan kokemuksesta. Jouduin tällaisen hyväksikäyttäjän uhriksi tyhmyyttäni. En edes aluksi tajunnut, että mies on naimisissa.

Miehen toiminta on todella törkeää. Jätä se mies.

• kukahan vedättää

Mitä vedättäminen on? Valehtelua?

Kun kaksi aikuista,sinkkua,varattua,tai sekä että seurustelee ja tutustuu,
      eikös aina suhde joko etene tai pääty.
      Kuulostaa siltä kuin luvattoman suhteen pitäisikin johtaa jonnekin ja ellei,toista syytetään vedättämisestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1022
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      804
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      771
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe