Miten saada entinen tyttöystävä takaisin?

Slide

Kertokaa epätoivoiselle miten saada entinen tyttöystävä takaisin. Olimme seurustelleet seitsemän vuotta ennen eroa ja erosta on vasta viikko. Olen yrittänyt kaikin tavoin kertoa hänelle että rakastan häntä ja haluan hänet takaisin, mutta mikään ei auta. Suhde loppui siihen kun suhteemme ei vain toiminut emmekä puhuneet siitä, mutta olisin valmis muuttumaan ja tekemään kaikkeni suhteen eteen. (ennen en tehnyt)

47

13425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      isket nyt jonkun muijan,vähän huonomman jopa.Sitten menet sen eteen nuoleskelee,tulee mustasukkaseks ja saat sen takas.Toimii takuuvarmasti!!

      • nainen

        pyh, tuolla keinolla ei entistä naista isketä takaisin. Ei voisi vähempää kiinnostaa mikään ex, joka yrittää kaveriani iskeä.


      • Ykä
        nainen kirjoitti:

        pyh, tuolla keinolla ei entistä naista isketä takaisin. Ei voisi vähempää kiinnostaa mikään ex, joka yrittää kaveriani iskeä.

        Olen myös testannut saman kikan useampaan kertaan ja AINA toimii, se on naisen luonne että tuossa tilanteessa alkaa miettimään asiaa uudestaan =)


      • Toimii!!

        Toi on ihan totta, jos muija on ihan kylmä eron jälkeen, etkä muuten saa siihen kontaktia. Hanki joku epämääräinen helppo eukko, niin jo alkaa exästä kuulua. Härnää vähän aikaa, mutta ala sopivan ajan jälkeen vihjailla että on ikävä, jne. Härskiä toimintaa, mutta mitäpä ei tekisi rakkauden eteen.


    • Pasi

      Suhteennehan ei toiminut ettekä edes puhuneet siitä. Herää Paavo ja ala elää, sesoki alkaa, hameet lyhenee joten peililasit silmille ja karzalle bongaamaan uutta kohdetta. Nykyään kun trimmin näkee jo kaukaa kun näyttävät vellovia vatsojaan kysymättä.

    • Tatti

      Erosta on viikko ja tunteet on sinulla vielä pinnalla. Nyt on kuitenkin hyvää aikaa pohdiskella, oliko ex se elämäsi Nainen, jonka kanssa haluat viettää lopun elämääsi?

      Jos vastaus on kyllä, niin silloin kannattaa panna kaikki peliin! Jos et onnistu, niin silloin teitä ei vaan ole tarkoitettu yhteen :(

      Olet osoittanut hänelle, että rakastat häntä. Teot kuitenkin rakkaudenosoituksena merkitsevät selvästi enemmän kuin sanat. Näytä hänelle, että rakastat ja haluat toisen tilaisuuden. Kirjoita kirje, osta kukkia, laula vaikka serenaadi ikkunan alla. Mitä teetkin, tee se rakkaudesta, päämääränäsi on saada toinen antamaan tilaisuus, älä vaadi muuta. Ketään ei voi pakottaa rakastamaan, se täytyy muistaa.

      Ennen kaikkea käyttäydy kaikin puolin niin, ettet pahoittaisi exäsi mieltä. Älä ole toisten kanssa, älä ratkea ryypäämään, pidä itsestäsi hyvää huolta. Näin näytät olevasi vakaa ja luotettava ihminen.

      Jos kuitenkin tuntuu siltä, että entinen tyttöystäväsi ei siltikään halua jatkaa suhdettanne niin hae apua jos siltä tuntuu. Älä jää yksin murehtimaan ongelmiasi. Puhu jollekulle, jos siltä tuntuu. Yksinäisyys voi aluksi olla musertavaa, mutta hiljaa paha olo häipyy ja osaat ottaa objektiivisemman kannan asiaan.

    • Nainen

      Juna meni jo. Samat kävi minun poikaystävälleni. Varoitin häntä kauan ennen suhteen loppumista, että minä lähden, jos suhteen parantaminen ei kiinnosta. No minä lähdin ja nyt häntä kiinnostaisi. Niin se vaan on, että pitää tietää mitä haluaa. Elämässä pitää olla arvojärjestys asioilla. Ja tuskinpa sinä siitä mihinkään muuttuisit, ja mitä hyötyä siitä edes olisi jos muuttuisit vasten tahtoasi. Nyt sinusta vain tuntuu siltä. Jos saisit hänet takaisin, olisit hetken erilainen ja sitten sama meno jatkuisi taas. Kuka olisi onnellinen? Sinä ehkä, muttei tyttöystäväsi.
      Parempi vaan miettiä tulevaisuutta ilman häntä, huomaat ehkä, että se oli parempi niin kummallekin.

      • Mies

        Just noin. Nyt on vähän liian myöhäistä itkeä, olisi kannattanut uskoa ajoissa. Itse olen samalla kannalla että jos homma ei toimi ja joudutaan sen takia eroamaan,

        Se ei aina välttämättä riitä että "rakastaa" toista ihan hirveästi, jos toista ei kiinnosta. Aloitko rakastaa häntä tarpeeksi vasta eron jälkeen että olit vasta sitten valmis muuttumaan ja keskustelemaan?

        Tuut tuuuut, juna meni jo, ota toinen juna tai lähde resiinalla toiseen suuntaan.


      • jigi

        Mua vituttaa tollaset ylpeet ja aivottomat, itseään täynnä olevat ihmiset !! Ei pysty käsittään tuota asennetta: mähän varotin, nytpä huomasit mitä tarkoitin......tollasella oman, olemattoman itsetunnon pönkittämisellä ei tule muuta kun vanhojapiiikoja se on varma !! Jokainen itseään arvostava ihminen lähettäisi teidän kaltaiset jonnekin ambomaalle kasvamaan aikuiseksi !!


      • M35
        jigi kirjoitti:

        Mua vituttaa tollaset ylpeet ja aivottomat, itseään täynnä olevat ihmiset !! Ei pysty käsittään tuota asennetta: mähän varotin, nytpä huomasit mitä tarkoitin......tollasella oman, olemattoman itsetunnon pönkittämisellä ei tule muuta kun vanhojapiiikoja se on varma !! Jokainen itseään arvostava ihminen lähettäisi teidän kaltaiset jonnekin ambomaalle kasvamaan aikuiseksi !!

        Mitä aivotonta tai ylpeää en edellisen kommentissa nähnyt ... se kenen kannattaisi kasvamaan mennä ... *no olkoon*

        Eihän kyseessä voi olla mikään "nytpä huomasit mitä tarkoitin" -teini manööveri, jos 7 vuotta on seurusteltu niin aivan varmasti suhteen toimimattomuus on ollut kaverin tiedossa ... ei sitä muuten viikossa oivalla. Joskus vaan on tapahtunut niin paljon ikävää, ettei toinen näe mitään syytä jatkaa suhdetta ... rakkaus loppuu ellei sitä vaalita tai koe saavansa vastarakkautta (huomiota, kiinnostusta toisesta, hellyyttä, turvallisuutta, ystävyyttä, seksiä, ym.) vaan muuttuu itsestäänselvyydeksi. Väitän, että ihminen joka noin kokee ei koskaan enää lusikkaansa tuohon "ihmissuhdesoppaan" pistä.

        Positiivisuutta alkuperäisen elämään kuitenkin voin antaa. VOI olla, että tyttöystäväsi tunteet suhteestanne eivät aivan niin synkät mistä yllä kirjoitin. Anna hänelle aikaa pohtia tilannetta, kerro että olet milloin tahansa valmis puhumaan hänen kanssaan, ja tahtoisit oppia virheistäsi ja käyttäytymään toisin (ihminen ei muutu). MUTTA, älä ahdistele tai syyllistä, painostaminen ja aamuyön itkuiset rakkaudentunnustukset vain aiheuttavat vastareaktion ( "ai, kaiken lisäksi se on reppana joka roikkuu kuin takiainen" ). Hän palaa luoksesi jatkamaan seurustelua VAIN jos itse niin tahtoo, ei koska sinä haluat ... tässä vaiheessa et siis asialle muuta voi tehdä kuin olla. Jos niin onnellisesti käy, että hän haluaa sinua vielä asioita rauhassa pohdittuaan, niin silloin alkaa se vaihe missä voit tehdä asioille itse jotain ... nyt ei sen aika.


      • Jigi
        M35 kirjoitti:

        Mitä aivotonta tai ylpeää en edellisen kommentissa nähnyt ... se kenen kannattaisi kasvamaan mennä ... *no olkoon*

        Eihän kyseessä voi olla mikään "nytpä huomasit mitä tarkoitin" -teini manööveri, jos 7 vuotta on seurusteltu niin aivan varmasti suhteen toimimattomuus on ollut kaverin tiedossa ... ei sitä muuten viikossa oivalla. Joskus vaan on tapahtunut niin paljon ikävää, ettei toinen näe mitään syytä jatkaa suhdetta ... rakkaus loppuu ellei sitä vaalita tai koe saavansa vastarakkautta (huomiota, kiinnostusta toisesta, hellyyttä, turvallisuutta, ystävyyttä, seksiä, ym.) vaan muuttuu itsestäänselvyydeksi. Väitän, että ihminen joka noin kokee ei koskaan enää lusikkaansa tuohon "ihmissuhdesoppaan" pistä.

        Positiivisuutta alkuperäisen elämään kuitenkin voin antaa. VOI olla, että tyttöystäväsi tunteet suhteestanne eivät aivan niin synkät mistä yllä kirjoitin. Anna hänelle aikaa pohtia tilannetta, kerro että olet milloin tahansa valmis puhumaan hänen kanssaan, ja tahtoisit oppia virheistäsi ja käyttäytymään toisin (ihminen ei muutu). MUTTA, älä ahdistele tai syyllistä, painostaminen ja aamuyön itkuiset rakkaudentunnustukset vain aiheuttavat vastareaktion ( "ai, kaiken lisäksi se on reppana joka roikkuu kuin takiainen" ). Hän palaa luoksesi jatkamaan seurustelua VAIN jos itse niin tahtoo, ei koska sinä haluat ... tässä vaiheessa et siis asialle muuta voi tehdä kuin olla. Jos niin onnellisesti käy, että hän haluaa sinua vielä asioita rauhassa pohdittuaan, niin silloin alkaa se vaihe missä voit tehdä asioille itse jotain ... nyt ei sen aika.

        tuo "naisen näkökulma" ja se toinen vastaava siinä perässä oli lähinnä niitä teini-kommentteja. Alkuperäinen ketjun aloittaja varmaankin miettii aivan vakavissaa, maltilla ja aikuismaisesti asioita....!!


      • Mies
        Jigi kirjoitti:

        tuo "naisen näkökulma" ja se toinen vastaava siinä perässä oli lähinnä niitä teini-kommentteja. Alkuperäinen ketjun aloittaja varmaankin miettii aivan vakavissaa, maltilla ja aikuismaisesti asioita....!!

        Ei se auta jos alkaa miettiä näitä asioita ja toimia vasta eron jälkeen, sehän se pointti tässä oli. On lapsellista kuvitella että voi olla kuin sika pellossa mistään välittämättä niin kauan kun toinen pysyy vierellä, ja vasta sitten kun toinen toteuttaa uhkauksensa ja oikeasti lähtee, jätetty herää: "Ei juma! Se lähti ihan oikeasti! Ei olis uskonut! Apua! Mä oon nyt yksin! Mua ei saa jättää noin! Mun pitää nyt saada se takaisin jotta voin jatkaa elämistä kuin sika pellossa!".

        Tyhmyydestä ja ajattelemattomuudesta sakotetaan. Eron jälkeen herääminen on yleensä myöhäistä, ja osoittaa henkistä laiskuutta ja itsearvon puutetta. Toimii vasta sitten kun on pakko, yök.


      • jess!
        Mies kirjoitti:

        Ei se auta jos alkaa miettiä näitä asioita ja toimia vasta eron jälkeen, sehän se pointti tässä oli. On lapsellista kuvitella että voi olla kuin sika pellossa mistään välittämättä niin kauan kun toinen pysyy vierellä, ja vasta sitten kun toinen toteuttaa uhkauksensa ja oikeasti lähtee, jätetty herää: "Ei juma! Se lähti ihan oikeasti! Ei olis uskonut! Apua! Mä oon nyt yksin! Mua ei saa jättää noin! Mun pitää nyt saada se takaisin jotta voin jatkaa elämistä kuin sika pellossa!".

        Tyhmyydestä ja ajattelemattomuudesta sakotetaan. Eron jälkeen herääminen on yleensä myöhäistä, ja osoittaa henkistä laiskuutta ja itsearvon puutetta. Toimii vasta sitten kun on pakko, yök.

        Suoraselkäinen mielipide!


      • Slide
        Mies kirjoitti:

        Ei se auta jos alkaa miettiä näitä asioita ja toimia vasta eron jälkeen, sehän se pointti tässä oli. On lapsellista kuvitella että voi olla kuin sika pellossa mistään välittämättä niin kauan kun toinen pysyy vierellä, ja vasta sitten kun toinen toteuttaa uhkauksensa ja oikeasti lähtee, jätetty herää: "Ei juma! Se lähti ihan oikeasti! Ei olis uskonut! Apua! Mä oon nyt yksin! Mua ei saa jättää noin! Mun pitää nyt saada se takaisin jotta voin jatkaa elämistä kuin sika pellossa!".

        Tyhmyydestä ja ajattelemattomuudesta sakotetaan. Eron jälkeen herääminen on yleensä myöhäistä, ja osoittaa henkistä laiskuutta ja itsearvon puutetta. Toimii vasta sitten kun on pakko, yök.

        En ole suhteen aikana mitenkään sikaillut. Kaikki on johtunut siitä että emme ole puhuneet asioista, sekä toistemme väärintulkinnoista. Ennen elämänrytmi oli liian tiukka eli emme nähneet tarpeeksi. Liikaa töitä jne. Olen antanut itselleni aikaa miettiä tilannetta ja rakastani ja päätynyt siihen tulokseen että hän on se oikea minulle. Haluan perustaa perheen hänen kanssaan sekä jakaa oman elämäni hänen kanssaan. Tiedän että hänellä on vielä vahvat tunteet vaikka hän ei niitä kerrokkaan etten saa vääriä signaaleja. Olen valmis taistelemaan hänestä..mutta en tiedä mitä teen etten karkoita häntä lopullisesti.


      • Slide
        Slide kirjoitti:

        En ole suhteen aikana mitenkään sikaillut. Kaikki on johtunut siitä että emme ole puhuneet asioista, sekä toistemme väärintulkinnoista. Ennen elämänrytmi oli liian tiukka eli emme nähneet tarpeeksi. Liikaa töitä jne. Olen antanut itselleni aikaa miettiä tilannetta ja rakastani ja päätynyt siihen tulokseen että hän on se oikea minulle. Haluan perustaa perheen hänen kanssaan sekä jakaa oman elämäni hänen kanssaan. Tiedän että hänellä on vielä vahvat tunteet vaikka hän ei niitä kerrokkaan etten saa vääriä signaaleja. Olen valmis taistelemaan hänestä..mutta en tiedä mitä teen etten karkoita häntä lopullisesti.

        Tällainen tilanne pysäyttää ihmisen tajuamaan toisen tärkeyden. Olen oppinut antamaan itselleni ja muille aikaa..


      • Merlin
        Slide kirjoitti:

        En ole suhteen aikana mitenkään sikaillut. Kaikki on johtunut siitä että emme ole puhuneet asioista, sekä toistemme väärintulkinnoista. Ennen elämänrytmi oli liian tiukka eli emme nähneet tarpeeksi. Liikaa töitä jne. Olen antanut itselleni aikaa miettiä tilannetta ja rakastani ja päätynyt siihen tulokseen että hän on se oikea minulle. Haluan perustaa perheen hänen kanssaan sekä jakaa oman elämäni hänen kanssaan. Tiedän että hänellä on vielä vahvat tunteet vaikka hän ei niitä kerrokkaan etten saa vääriä signaaleja. Olen valmis taistelemaan hänestä..mutta en tiedä mitä teen etten karkoita häntä lopullisesti.

        Hopi hopi...!! Äkkiä sitten kertomaan se hänelle!!! Juoksua, juoksua.

        Valjasta ratsusi, teroita miekkasi ja hae prinsessasi takaisin :)


      • Eila
        Slide kirjoitti:

        Tällainen tilanne pysäyttää ihmisen tajuamaan toisen tärkeyden. Olen oppinut antamaan itselleni ja muille aikaa..

        ...olet oivaltanut hänen tärkeytensä.

        Seitsemän vuoden virheitä vain ei korjata viikossa eikä kahdessa. Olettaisin, että parhaat neuvot antoi tuo poikaystävänsä lempannut ja sitten takaisin ottanut nainen. :)

        Mutta anna sille toiselle osapuolelle aikaa - siis jos saat hänet edes tapaamaan sinua - nähdä sinussa tapahtunut muutos, ennen kuin alat vaatia perheen perustamista. Sitä tarkoitin tuolla, ettei juttua korjata viikossa tai kahdessa. Tarvittavan pituus riippuu teistä kahdesta. Koska en teitä tunne, en sitä osaa arvioida. :)


      • Anonyymi
        Mies kirjoitti:

        Just noin. Nyt on vähän liian myöhäistä itkeä, olisi kannattanut uskoa ajoissa. Itse olen samalla kannalla että jos homma ei toimi ja joudutaan sen takia eroamaan,

        Se ei aina välttämättä riitä että "rakastaa" toista ihan hirveästi, jos toista ei kiinnosta. Aloitko rakastaa häntä tarpeeksi vasta eron jälkeen että olit vasta sitten valmis muuttumaan ja keskustelemaan?

        Tuut tuuuut, juna meni jo, ota toinen juna tai lähde resiinalla toiseen suuntaan.

        Nainen lähtee aina ow on saatavilla parempaa.
        Nykyään kun omistan taloja ei naiset lähde millään


    • miNä

      Kuitenkin sanot hänelle että rakastat.
      Meillä oli sama että minulla tosiaan riitti.Muutin pois ja ajattelin että nyt loppui tämä shitti.Mies kuitenkin kertoi rakastavansa,lähetteli viestejä päivittäin ja ajattelin että antaisi nyt olla?Puoli vuotta meni ja tapailtiin tehtiin kaikkea kivaa kuin teinit konsanaan.Palasin takaisin kun tosiaan huomasin etten voi elää ilman häntä.Samat on vinkeet aina välillä mutta on mies muuttunut ja olen sanonut että en enää sulata entisiä inhottavia juttuja eikä tosiaan kannata edes kokeilla koska silloin vaihdan vaihdetta.Ne oli sellaisia juttuja että ihmeen pitkä pinna minulla olikin,kaverini olisi jo lähtenyt aikaisemminkin mutta eipä siitä sen enempää.

      • Slide

        En halua pelästyttää häntä tai kadottaa lopullisesti. Mitä pitää jättää sanomatta vai pitää näyttää kaikki kortit heti?


    • Stinde

      Ei kai mitenkään ,naiset on erilaisia ,selviytyjiä ja niillon heti uus .rikas isosti varustettu Ne ei kaipaa vanhaa.Brenkkuu jeesaa hetket mut sit taas on kurjampaa.T ,Stinde

    • SadMan

      Sanokaapas viisaammat mitä mun pitäis tehä? Olen edelleen älyttömän rakastunut ex-tyttöystävääni ja kaipaan häntä todella, vaikka erostamme on vajaa 3kk hän pyörii taukoamatta mun ajatuksissa ja unissa. Muutaman kerran oon kuunnellut punasenluurin tuuttausta ja tekstarien välityksellä olen saanut todella vihaisia vastauksia takaisin et "Tää on nyt ohi, jatka jo elämääs" jne.. Minusta itsestäni vaan tuntuu siltä että se nainen on minun elämäni nainen, tiesin sen jo 4vuotta sitten kun alettiin seurustelemaan. Annanko "haavojen vielä sulkeutua vähän aikaa ja yritän sitten uudestaan saada puhevälit vaiko annanko olla ja lähen seilaamaan yksin kohti auringonlaskua? Ps: Monta unetonta yötä nukkunut pohtiessa näitä

    • 13v boy, joka jätettiin

      Munki tyttöystävä jätti mut ku oltiin seurusteltu vasta 9viikkoo. Sitte se laitto eilen mulle viestii: mä en haluu seurustella ku en oo valmis siihen.
      olin kyllä ollut aika härski koska olen 13-vuotias poika. oon aika villi.
      no haluaisin jatkaa seurustelua mutta hän ei halua.
      puhuimme puhelimessa ja sanoin että voitaisko aloittaa puhtaalta pöydältä? no se jäi miettii asiaa ja vastaa huomenna. Toivon että me ei lopetettais seurustelua.
      Jään kaipaamaan häntä...

    • 13v boy, joka jätettiin.

      Otan osaa...
      Se ei ole kiva tunne kun on vielä kiintynyt exään:( Mutta toivotan onnea iskemiseen:`D
      Pidän peukkui.

    • Ei tuollasta menoo..

      Ei kannata itselleen valehdella.
      Lisäksi naiset aina etsii sitä suhteen parantamista, mutta eivät todella halua itsekään parantaa mitään.
      Mitä he tekevät miehellä todellisuudessa, joka roikkuu helmoissa ja lirkuttelee paskaa ja romantiikkaa.

      Siinä on nainen ja mies vaan kyllästyneet toisiinsa, se tapa millä elät sopii sinulle ja jos luulottelet että ihminen voi yhtäkkiä muuttua toisenlaiseksi,
      se on aina haihattelua.

      jos sulla on vaikkapa päihdeongelmia, niitä voi hoitaa. Tai masennusta tai muuta. Se on eriasia. Lopeta silloin ryyppääminen ja pelaaminen, tai mikä ikinä tyttöystävääsi harmittikaan.

      Mutta jos syyt ovat vain "miehen ja naisen kommunikaatio" niin en usko että jaksat kovin pitkäksi aikaa panostaa, jos se sulta ennenkään ei ole tullut luonteen omaisesti.

      Naisesi vaan teki sen virheen, että jätti sut liian myöhään. Ois pitänyt etäisyyttä jo ajoissa, niin mielenkiintosi olisi pysynyt tasaisena yllä.
      Mutta naiset tekevät tunnetusti sen virheen, että heti pitää "Muuttaa yhteen" ja elää ja kuluttaa suhde loppuun, kunnes käsiin siivilöityy jäljelle vain ne ikiaikaisen ärsyttävät miesten ja naisten ajattelun väliset erot..
      Näitä sitten puidaan ja niistä riidellään aikansa, kunnes suhde on poikki.

      Et sä muutu, enkä usko että edes haluat muuttua. Miksi sun pitäisikään?

      • ei tuollasta menoo..

        Yksi tapa olla naisen kanssa on kuunnella naista, mutta ymmärtää ei tarvitse!
        ja hoet vaan kuin papukaija, että rakastan sua rakastan sua jne..

        Paras tapa voittaa nainen takaisin, on kärsivällisesti odottaa milloin nainen löytää jonkun tyhmän kusipään sun tilalles, ja toteaa että olit sittenkin parempi- myös omana itsensäsi. Sitten et perään kysele "oletteko nussineet sen kanssa" vaan hyväksyt naisen takaisin.

        Aito rakkaus erottuu joukosta.
        Jos sä loppupeleissä rakastat häntä eniten, nainen huomaa sen viimeistään siinävaiheessa kun tapaa miehen joka ei rakasta. Käytöksen ero on suunnaton.

        jos nainen ei tätä tajua, niin se on hänen menetyksensä.


      • vitsitvähissä
        ei tuollasta menoo.. kirjoitti:

        Yksi tapa olla naisen kanssa on kuunnella naista, mutta ymmärtää ei tarvitse!
        ja hoet vaan kuin papukaija, että rakastan sua rakastan sua jne..

        Paras tapa voittaa nainen takaisin, on kärsivällisesti odottaa milloin nainen löytää jonkun tyhmän kusipään sun tilalles, ja toteaa että olit sittenkin parempi- myös omana itsensäsi. Sitten et perään kysele "oletteko nussineet sen kanssa" vaan hyväksyt naisen takaisin.

        Aito rakkaus erottuu joukosta.
        Jos sä loppupeleissä rakastat häntä eniten, nainen huomaa sen viimeistään siinävaiheessa kun tapaa miehen joka ei rakasta. Käytöksen ero on suunnaton.

        jos nainen ei tätä tajua, niin se on hänen menetyksensä.

        Naisena täytyy sanoa, että tuo voi toimia :D Itselle kävi niin, että huomasin exän olevan kaikista vioistaan huolimatta parempi. Mutta tosiaan tärkeä seikka tuo "et sit perään kysele oletteko nussineet sen kanssa" , koska muuten se on hyvästi.


      • Anonyymi

        Niin kun nainen rakentaa pesää ja mies ei hae kun pesää .näin suoraan sanottuna .Ei sitoutumista sehän on kstasrohfi .Naisen ja miehen kohtaaminen henkisellä pohjalla on lähes mahdotonta pieniä poikkeuksia lukuunottamatta .Mutta siinä se elämä menee yrittäessä ennen kun antaa periksi ja myöntää tosiasiat se rauhoittaa .


    • täälleessä

      No laita sille viestii, vaikka se sen kieltäiski mut laita silleensä et jos et tuu takas niin tapan itteni... on jo puukko valmiina... toimii

    • Puudelit

      Miten käviaitko takasin

    • Anonyymi

      Nimeni on Miina Sillanpää, muoto, Saariselkä. Avioliiton 12 vuoden jälkeen minä ja mieheni ovat olleet riitaa toisiinsa, kunnes hän lopulta jätti minut ja muutti Kaliforniaan ollakseen toisen naisen kanssa. Tunsin elämäni ohi ja lapseni ajattelivat, etteivätkö he koskaan näe isäänsä enää. Yritin olla vahva vain lapsille, mutta en pystynyt hallitsemaan sydäntäni kiusavia kipuja, sydämeni oli täynnä suruja ja kipuja, koska olin todella rakastunut mieheni. Joka päivä ja yö ajattelen häntä ja toivon aina, että hän palaa takaisin minuun, olin todella järkyttynyt ja tarvitsin apua, joten etsin apua verkosta ja löysin verkkosivuston, joka ehdotti, että tohtori Osagiede voi auttaa entisen takaisin saamista nopeasti . Joten tunsin, että minun pitäisi kokeilla häntä. Otin yhteyttä häneen ja hän kertoi minulle mitä tehdä ja minä tein sen sitten hän teki Rakkaus loitsun minulle. 48 tuntia myöhemmin, mieheni todella soitti minulle ja kertoi minulle, että kaipaa minua ja lapsia niin paljon, niin uskomattoman !! Joten näin hän tuli takaisin sinä päivänä, paljon rakkautta ja iloa, ja hän pyysi anteeksi virheestään ja kivustaan, jonka hän aiheutti minulle ja lapsille. Sitten siitä päivästä lähtien avioliitto oli nyt vahvempi kuin milloin se oli, kaikki kiitos tohtori Osagiedelle. hän on niin voimakas ja päätin jakaa tarinasi Internetissä, että tohtori Osagiede on todellinen ja voimakas loitsunpitäjä, jota rukoilen elääkseni pitkään auttamaan lapsiaan vaikeuksissa, jos olet täällä ja tarvitset Ex takaisin tai aviomiehesi muutti toisen naisen luo, älä itke enää, ota nyt yhteyttä tähän voimakkaaseen loitsuyrittäjään. Tässä on hänen yhteystietonsa sähköpostiosoitteella: [email protected] tai whatsapp puhelinnumeroon 2349014523836
      tai viber 2349014523836

    • Anonyymi

      Todistukseni papin manukasta siitä, kuinka hän palautti rauhan takaisin perheelleni, kun vaimoni jätti minut ja lapset entiselle poikaystävälle, jonka hän päiväsi ennen kuin menimme naimisiin ja erotettiin perheestäni, elämä ilman häntä oli hyödytöntä minulle ja lapsille minä todella Tarvitsin hänen selkäänsä, enkä halua, että lapseni varttuisivat ilman asianmukaista hoitoa äidistä, mutta kiitos Jumalaa tänään siitä, että hän käytti papin manukaa palauttaakseen ja palauttaakseen hänet kotiinsa missä hän kuuluu. tässä hänen yhteydenpito kaikkiin, jotka lukevat todistukseni ja tarvitsevat hänen palvelua. [email protected] whatsapp 393512671600

    • Anonyymi

      -homma uusi emäntä. Sama auton kanssa sillä jos ei toimi niin ei toimi.

      • Anonyymi

        Kuka haluaa emännän? Akan? Muijan? Eukon?


    • Anonyymi

      Unohda se sika !

      • Anonyymi

        2004 kirjoitettu. Että eiköhän ole mennyt jo eteenpäin.


    • Anonyymi

      Hei lukijat, Ikuisten aikojen alusta lähtien ihminen on aina kohdannut ongelmia, jotka ovat jääneet ratkaisematta ja jotka ovat saaneet hänet epäilemään tehtävää, jonka hän tuli suorittamaan maan päällä. Mutta jos on ongelma, on välttämättä ratkaisu, jota etsit väärässä paikassa. He kutsuvat minua voodoo-herraksi, joka on antanut yliluonnollisia voimia murrosiästä lähtien. Olen tunnettu työni tehokkuudesta ja tarkkuudesta, joka tunnetaan myös asiakkaiden tyytyväisyydestä. Minulla on yli 20 vuoden kokemus nimestäni, joten olen onnen, menestyksen ja rikkauden lähde monissa ihmisissä ympäri maailmaa, yhdistämällä tehokkaita Voodoo-loitsuja. ja taikuuden moitteeton käyttö ilman vaaraa. Olet kyllästynyt ongelmiin ja jopa elämäsi siihen pisteeseen, jonka haluat lopettaa, ei enää huolta. Olet vihdoin törmännyt oikeaan henkilöön. Erityisalueeni ovat akateeminen, ammatillinen, tunteellinen, terveys- ja talouselämä ja paljon muuta. Mitkä nämä ongelmat vaivaavat sinua, etkä ole löytänyt ratkaisuja? jos haluat saada poikaystäväsi / tyttöystäväsi / aviomiehesi / vaimoasi avioeron pituudesta riippumatta; valloittaa henkilö, jolle sydämesi palaa, estämään avioero ja houkuttelemaan sielunkumppaninsa, etsimään ja saamaan kestävästi ylläpidetty, palkattu työ, lopettamaan taloudelliset vaikeudet, hallitsemaan mustasukkaisuuttasi tai kumppaniasi; lopettaa huono onni lopullisesti; Toimi, menesty yrityksessäsi, laajenna liiketoimintaasi ja löydä hyvät markkinat ja kumppanit; - lapseksi tulemisella on rajattomat mahdollisuudet pelata; parantaa vakavia parantumattomia ja jopa epätoivoisia sairauksia, suojella pariasi tai perhettäsi; olla suojattu pahalta hengeltä, noituudelta ja epäonnilta; - hanki paperityötä ulkomaille matkustamiseksi parantaa yrityksesi kannattavuutta ja houkutella lisää asiakkaita; läpäistä tentit ja kilpailut; Sinulla, jolla on muita ongelmia, joita ei ole lueteltu, et pelkää, koska minulla ei ole ongelmaa, mutta nopea ja kestävä ratkaisu. Rituaalini houkuttelevat sinulle rahaa ja onnea kaikessa liiketoiminnassasi ja menestystä elämässäsi. Nämä ovat yksinkertaisia ​​ja nopeita rituaaleja. Seuraa vain ohjeita ja tee mitä pyydän, ja tulokset ovat nopeita ja tehokkaita. Ei ole väliä missä olet maailmassa, olet tyytyväinen, koska voodoo-minuni voima on erittäin tehokas. Ota minuun yhteyttä WhatsAppin kautta ( 234-08097014925) ja myös postitse osoitteeseen ([email protected]), ja oikeudenkäynti vakuuttaa sinut.

    • Anonyymi

      Tämä vuosi 2021 on ollut minulle niin autuas, sillä Jumala on antanut minulle syyn elää jälleen onnellisena, kun sydän on särkynyt 2 viikkoa, kun mieheni laiminlyönyt minut ja palannut rakastajansa luo. Kärsin ja kokin kaikenlaisia ​​emotionaalisia kidutuksia, koska en voinut saada mitään apua saadakseni mieheni takaisin vasta, kun työtoverini tuomitsi minut tohtori Okhueleigbelle, joka antoi minulle täyden varmuuden hänestä siitä, että hän voi olla auta minua. Otin yhteyttä tohtori Okhueleigbeen ja kuuntelin hänen sanojaan ja seurasin hänen minulle antamia ohjeita. Voisitko uskoa, että mieheni palasi kotiin 10–14 tunnin sisällä, kuten hän sanoi, ja tänään avioliittoni on palautettu ja olen niin kiitollinen, kiitollinen ja kiitollinen Jumalalle siitä, että käytin tohtori Okhueleigbea saadaksesi mieheni takaisin 2 viikon kuluttua rikki avioliitto. Onko siellä ketään, joka tarvitsee palata rakastajansa luo tai tarvitsisi minkäänlaista apua? Sitten ehdotan, että otat yhteyttä tohtori Okhueleigbeen nyt hänen kauttaan
      ota yhteyttä tohtori Okhueleigbeen:
      WhatsApp: https://wa.me/2349056393822 ( 2349056393822)
      Gmail: [email protected]
      Kiitos

    • Anonyymi

      Puhu ja puhu. Tapaa häntä ja pidä itsesi hänen mielessään niin kaikki menee omalla painollaan..

    • Anonyymi

      Nimeni on Ago, kotoisin Albaniasta. Haluan jakaa kokemukseni siitä, kuinka palautan kauniin tyttöystäväni vaimon sieppaajalta
      Menetin puhtaan ja kauniin tyttöystävänni jollekin muulle. Olin surullinen ja halusin hänen palaavan jälleen huonosti. Soitin Dr.Sangoon lukemista ja neuvoja varten ja tajusin, että hän auttaisi minua. Hänen sovinnon loitsunsa toi mukavan tyttöystäväni takaisin luokseni. hän unohti täysin toisen miehen ja palasi luokseni avoimena ja rakastavana kuin koskaan ennen. Ota nyt yhteyttä lääkäriin, Dr.Sango, jos sinun on neuvottava suhteestasi tai minkäänlaisista ongelmista hänen sähköpostissaan. [email protected]

    • Anonyymi

      Olin menettämässä kuusivuotiaan vaimoni, koska hän sanoi olevansa enää kiinnostunut avioliitostamme, joka kasvattaa kauniin tyttären, koska kuorma-autonkuljettajana menen aina tiellä, mutta rakastan todella vaimoni. Kysyin häneltä ja tyttärelleni, mikä ongelma oli, mutta hän ei antanut mitään kohtuullista selitystä sanoen, että hän oli kyllästynyt liittoon, se oli minulle outoa, koska vaimoni oli rakastava nainen, yhtäkkiä kaikki vain muuttui. ja hänen suhtautumisensa minuun ei ollut hyvä, tiesin, että se oli väärin jossain, joten selitin asioita hyvälle ystävälleni Michealille, joka esitteli minulle loitsukirjoittajan Dr.Pellarin nimen, selitin tilanteeni kirjailijalle, se teki ymmärrän, että entinen rakastaja manipuloi vaimoani jättää minut, mutta käski minun olla huolimatta. Seurasin kaikkia ohjeita ja vaimoni palasi normaaliin hyvinvointiinsa ja olen todella kiitollinen siitä, mitä Dr.Pellar -apulainen on tehnyt minulle, joten jaan todistukseni, jos kohtaat elämässäsi ongelmia ja tarvitset ratkaisun yhteydenottoon lääkäri Dr.Pellarissa sähköpostilla [email protected]

    • Anonyymi

      Hei kaikki, haluan käyttää tätä tilaisuutta kertoakseni teille erittäin hyvästä taikurista, joka tekee ihmeitä maagisilla kyvyillään. Hän tekee ihmeitä, kuten auttaa ihmisiä saamaan takaisin kumppaninsa, jonka he luulevat menettäneensä, hänen maagisella voimallaan voit saada ylennyksiä työpaikallasi ja niin monia ratkaisuja, joita et voi ennustaa. voit ottaa häneen yhteyttä hänen sähköpostiosoitteestaan [email protected] tai voit lähettää hänelle whatsapp-suoraviestin numerolla 2349056504566 hän on aina tavoitettavissa. Ja vakuutan teille, jotka olette yhteydessä häneen, ongelmanne on ohi. chubygreat on erittäin hyvä siinä, mitä hän tekee. Kiitos chubygreat hyvästä työstäsi

    • Anonyymi

      Olen ikuisesti kiitollinen pappi Adu { S o l u t i o n t e m p l e. i n f o } {[email protected]}, hän teki jälleennäkemisen rakkausloitsun ja mieheni palasi luokseni. Puhun hänen kanssaan ikuisesti, hän on todella tuonut rauhan avioliittooni. Arvostan todella sitä, mitä olet tehnyt perheeni hyväksi...

    • Anonyymi

      Mies tulee ja menee humalassa miten tahtoo ja aina väittää kun minä en halua mitään vakavaa vaikka olen sanonu että puhutaan kohan selvinnyt. Mitä tässä tehä?

    • Anonyymi

      Jos liitto ei toiminut ja keskustelu sekä toisen huomioiminen unohtui. Melko turha vannoa muuttuvansa. Pari kuukautta ja kaikki oli kuten alussa.

    • Anonyymi

      Ota puhelin käteen näppäile numero ja soita hänelle alkuun kuulumisia jne

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1716
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1347
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      4
      1240
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1230
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1198
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1096
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1075
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1072
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      997
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      904
    Aihe