Minulle määrättiin Sifrolia 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön, parantamaan untani. Otan lääkettä 2 tablettia iltaisin. Olen käyttänyt sitä kuukauden. Nyt kaksi viikkoa olen syönyt myös Voxra 150 mg. Nostin lääkkeen annoskoon 2 tablettiin viikko sitten ohjeen mukaan maksimissaan. Tämän annoskoon noston jälkeen olen lähes säännöllisesti herännyt keskellä yötä, valilla klo 01:00, välillä 04:00 nousten ylös ja menemättä enää nukkumaan. Olen tuntenut itseni niin pirteäksi, ettei nukkumisesta enää olisi tullut mitää. No - tietysti iltapäivällä väsyttää aika lailla. Varsinkin kun olen iltavuorossa. Sopivatkohan nämä lääkkeet ylipäätään yhteen? Laskin sen Voxran takaisin 150 mg:aan, Aloitin sen syönnin, koska tunnen itseni liian alavireiseksi. Kohentaakseni mielialaańi, joka ei ole paras mahdollinen. Ainakaan, jos ei ole nukkunut. Koen unettomat yöt todella häiritseviksi!
Sifrol ja Voxra yhdessä
1
213
Vastaukset
- -------------------
se jolta kysytään kontraindikaatioista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898176
- 896268
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344771- 423256
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740- 482712
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572672