http://www.iltalehti.fi/sofiansohva/2010110212626449_ss.shtml
"Mitä ehkäisyä te käytätte? Jos ehkäisy on sinun vastuullasi, lopeta menetelmän käyttö. Kerro miehelle, että se, joka ei halua lapsia, ehkäisee. Kondomiehkäisy onneksi pettää aika helposti ja usein jo vuoden parin sisällä"
näin neuvoo asiantuntija vauvakuumeessa olevaa naista :(
melkoista painostamista lapsentekoon
13
189
Vastaukset
et miespuolinen asiantuntija neuvois miestä tuossa tilanteessa lopettaa miestä harrastamasta seksiä naisensa kanssa ja tyydyttämään seksuaali tarpeensa maksullisissa naisissa niin kauan ku naisella on vauvakuume.
- kirpela
on edelleenkin niin iso asia saada lapsi, että sen pitää olla yhteisesti toivottu asia, eikä mikään akan konnankoukku.
kirpela kirjoitti:
on edelleenkin niin iso asia saada lapsi, että sen pitää olla yhteisesti toivottu asia, eikä mikään akan konnankoukku.
ihmettelen tuon sofian juttuja useinkin:)
- kirpela
monte24 kirjoitti:
ihmettelen tuon sofian juttuja useinkin:)
sä tiät mut :)
- kirpela
monte24 kirjoitti:
siut tiiän :)
muistin just sen miten logiikka toimii.
- BlueNightSatin
kommentteja mun mielestä usein tolla Sofialla... Tommoset pakko vauvakuumeet muuteki on pitkälti keksittyjä mun mielestä.
- BlueNightSatin
monte24 kirjoitti:
tarkentaisitko?
väitän et monella naisella vaan on pakkomielle saada lapsia, kun muillakin on lapsia, buumiluontoisesti. Pakko saada ne just nyt ja pakko saada oma tahto läpi keinolla millä hyvää. Mulla oli joskus päälle kahenkympin kova vauvakuume, mutta eipä ole sen jälkeen ollu mitään pakkoa lapsia saada. Tulee jos on tullakseen. Luulen et silloiseenkin vauvakuumeeseen vaikutti se, että ympärillä ihmiset lisääntyi kovaa tahtia ja oishan se ollu jännää olla äiti. Vaan järkeistääkin voi...pakko ei ole koskaan hyvä juttu. Tossakin sanottiin, että 30 naisilla alkaa olla hoppu ja monilla kait onkin joku paniikki, jos ei lapsia ole tullut. Mutta emmä sitten oikeen usko ihan biologiseen vauvakuumeeseen kovinka merkittävän osan naisista vauvakuumeiluja.
BlueNightSatin kirjoitti:
väitän et monella naisella vaan on pakkomielle saada lapsia, kun muillakin on lapsia, buumiluontoisesti. Pakko saada ne just nyt ja pakko saada oma tahto läpi keinolla millä hyvää. Mulla oli joskus päälle kahenkympin kova vauvakuume, mutta eipä ole sen jälkeen ollu mitään pakkoa lapsia saada. Tulee jos on tullakseen. Luulen et silloiseenkin vauvakuumeeseen vaikutti se, että ympärillä ihmiset lisääntyi kovaa tahtia ja oishan se ollu jännää olla äiti. Vaan järkeistääkin voi...pakko ei ole koskaan hyvä juttu. Tossakin sanottiin, että 30 naisilla alkaa olla hoppu ja monilla kait onkin joku paniikki, jos ei lapsia ole tullut. Mutta emmä sitten oikeen usko ihan biologiseen vauvakuumeeseen kovinka merkittävän osan naisista vauvakuumeiluja.
tää oli riittävän tarkasti perusteltu
Onko tuo Sofia lääkäri? Aika vastuutonta puhetta. Minä en jaksa ymmärtää sitä että se lapsi aina unohdetaan näissä puuhissa. Se, joka kyselee mistä oon tullut. Sitähän se eniten sattuu kun paljastuu että ei ole ollut ihan niin toivottu lapsi, kuin olisi halunnut olla. Ja se asia paljastuu aina.
Toinen ongelma on se, että miehistä osa taitaa olla nihkeitä lapsen tekoon. Siinäkin voisi olla henkisen petoksen ainekset kassassa miehen puolelta klassiseen "antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa"-tyyliin. Silloin ymmärtää sen naisenkin turhautumisen.
Ehkäisy on kaksipiippuinen juttu. Toisaalta se mahdollistaa seksuaalisen iloittelun melko vapaasti, toisaalta sen myötä aukeaa mahdollisuus erilaisiin spekulaatioihin asiassa.- Ei hyvää päivää
Yllyttää tekemään vahinkolapsia. Ottaako sofi vastuulleen pahoinpidellyt naiset ja ja laiminlyödyt lapset?
Onko tuo iltalehden linja... - ariella.a
Toivon ettei nuoret tytöt ota esimerkkiä, tuosta jostakin sofian sohvasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946