sairastuin..........nyt eläkkeelle (1.11.2010)..........haittarahan odotus (paljonko se on, jotka ovat saaneet)
Astma, nuha, reuma, krooninen päänsärky, kuumeilu, ja paljon muuta ongelmaa.
Toksiineihin.........
17
484
Vastaukset
"haittarahan odotus (paljonko se on, jotka ovat saaneet)"
- Ei tietä, kun on saanut pelkkää haittoo ilman rahhoo.- voihan home....
oireet,oon nytkin saikulla hitto mistä muka voi saada mitään tukee????
pois lähtö on ainoo ratkaisu ja siihenkin lykätään monen viikon karenssi perään varmaan työkkäristä.
Tosin nyt alan puhua asiasta lääkärille... kahdelle eri..*seisovatko* he takanani asioissa.
Näkyykö toksiinit verestä????miksei mullekkin tehä mitään verikoetta jos.. koska pyörryttää heikottaa kuumeilee,keuhkoon menee, nuhailee jatkuvaan.Lääkettä menee ja sairastaminen kallista.Monet antibioottikuurit heikentää mun yleistilaa valtavasti..hermotkin menee kipujen kanssa olen taas alkanut itkeskellä>masis...eipä naurata!!toisekseen olen ammatissa missä mielenterveys pitäs olla kiitettävä ,autan itse ihmisiä, onko edessä ammatinkin vaihdos koska masennustakin pidetään mielensairautena ja tässä tapauksessa valvominen kivut, sitäkään ei ymmärretty aikoinaan yhdistää tähän koko kuvioon...lisäksi jalassa on vika joka varmaan koski (vamma),lääkäri epäili naureskeli sillekkin asialle..tästä lähtien pitää miettiä kelle itseään purkaa..ei ainakaan lääk.tiet.lisensiaateille...kolesterolilääkkeestä aina tullut jotain..niin nytkin mutta kehotetaan syömään vaan.EN SYÖ!oma valintani...kemikaaleja elimistö täys.. - Toksikko
Haittaluokka 4 n. 8000 €.
- Kuumetta
Mulla haittaraha-määritys pelkän astman osalta 6-8.
Kaikki muu on sit arvioimatta.
Mutta...
Eihän niitä voida maksaa, kun ei ole igg ja ige vasta-ainekokeita suostuttu ottamaan.
Eikä kuulemma oteta!
Noh. Kassotaanpa, kuka viä loppujen lopux "nauraa". Kuumetta kirjoitti:
Mutta...
Eihän niitä voida maksaa, kun ei ole igg ja ige vasta-ainekokeita suostuttu ottamaan.
Eikä kuulemma oteta!
Noh. Kassotaanpa, kuka viä loppujen lopux "nauraa"."Eihän niitä voida maksaa, kun ei ole igg ja ige vasta-ainekokeita suostuttu ottamaan.
Eikä kuulemma oteta!"
- Älä suostu tuohon, älä anna periksi.- vertti-eetu
Kuumetta kirjoitti:
Mutta...
Eikä kuulemma oteta!
Noh. Kassotaanpa, kuka viä loppujen lopux "nauraa".ottaa IgE ja IgG ja paljon muutakin.
- Kuumetta
vertti-eetu kirjoitti:
ottaa IgE ja IgG ja paljon muutakin.
Otatappa sairauspäivärahalla (599e/kk) 4:lle hengelle kaikki homepaneelit,
jotta voit selvittää kaikki 17 hometta joita kämpästä löyty.
Maksaa näet XXXX,XXe, vaikka lähetät itse verinäytteet ilman lääkärin välikäsiä!
On nääs hinnastokin tilattu ajat sitten.
(ei oo eka numero ykkönen, ei kakkonen , ei..., kun "todisteet" on kasassa)
Mutta mitäpä mieltä ollaan, kun lähdetään juridisesti puimaan (pian)
tasapuolisen oikeudenkäynnin toteutumista,
Equality of arms-periaatetta.
Kaikista pyynnöistä ja vaatimuksista on mustaa valkosella, oikeusturvan vuoksi pyydetyistä verikokeista.
On tämä hauska yhteisö tämä julkinen sektori, kunnallinen sellainen.
Ei korppi korpin silmää... - Yrkessjukdom
Kuumetta kirjoitti:
Maksaa näet XXXX,XXe, vaikka lähetät itse verinäytteet ilman lääkärin välikäsiä!
Kaikista pyynnöistä ja vaatimuksista on mustaa valkosella, oikeusturvan vuoksi pyydetyistä verikokeista.
Ei korppi korpin silmää...Lainaa , mutta kyllä kannattaa selvittää,,,tapaturmaeläke on eri asia kuin sairaspäiväraha.
- kuumetta
Yrkessjukdom kirjoitti:
Lainaa , mutta kyllä kannattaa selvittää,,,tapaturmaeläke on eri asia kuin sairaspäiväraha.
Joo.
Puhun hieman eri asioista, kun on kyse oikeudenkäynnistä. - vertti-eetu
Kuumetta kirjoitti:
Ei korppi korpin silmää...olen jutuissani tuonut esille sen, että homebisnes on miljoonabisnes maassamme. Näytteiden otot (puolueettomat) verestä sekä rakennusmateriaaleista sekä ilmasta ei ole köyhien hommaa.
Tulkinnat noista näytteistä onko aina puolueettomia joka paikassa/pitäjässä.
Vocki näytteiden otto onko se miljoonabisnes homesairaiden kustannuksella. Saako sillä edes oikeusturvaa tai vakuutusturvaa. Saako edes mitään. Mitä teille on jäänyt käteen näistä näytteidenotosta, sairastuneet kertokaapa. Mitä hyötyä noista VOC näytteistä on yleensä sairastuneille. Entä mitä hyötyä on enää oireilukyselyt kun peli on menetetty.
Taitaa olla pallot hukassa monella suunnalla. Luetaan homekirjoja vanhoja tai uusia, mutta mitä ne auttavat kertokaa. Onko sairautenne parantunut kirjoja lukemalla? - eipä vähätellä!
vertti-eetu kirjoitti:
olen jutuissani tuonut esille sen, että homebisnes on miljoonabisnes maassamme. Näytteiden otot (puolueettomat) verestä sekä rakennusmateriaaleista sekä ilmasta ei ole köyhien hommaa.
Tulkinnat noista näytteistä onko aina puolueettomia joka paikassa/pitäjässä.
Vocki näytteiden otto onko se miljoonabisnes homesairaiden kustannuksella. Saako sillä edes oikeusturvaa tai vakuutusturvaa. Saako edes mitään. Mitä teille on jäänyt käteen näistä näytteidenotosta, sairastuneet kertokaapa. Mitä hyötyä noista VOC näytteistä on yleensä sairastuneille. Entä mitä hyötyä on enää oireilukyselyt kun peli on menetetty.
Taitaa olla pallot hukassa monella suunnalla. Luetaan homekirjoja vanhoja tai uusia, mutta mitä ne auttavat kertokaa. Onko sairautenne parantunut kirjoja lukemalla?ei ole viitearvoja. Oirekyselyille on vertailuarvot ja niillä on ihan hyvä seurata esim. korjausten onnistumista, ilmanpuhdistajan hyötyä tai ihan mitä tahansa. Terveys on kuitenkin se paras mittari. Vasta-aineita vastustetaan ihan turhaan koska monet ei osaa niitä tulkita. Itse asiassa mikään yksittäinen näyte ei ole ratkaiseva vaan kokonaisuuden arviointi on tärkeää ja siihen pystyvät tosi harvat.
- vertti-eetu
eipä vähätellä! kirjoitti:
ei ole viitearvoja. Oirekyselyille on vertailuarvot ja niillä on ihan hyvä seurata esim. korjausten onnistumista, ilmanpuhdistajan hyötyä tai ihan mitä tahansa. Terveys on kuitenkin se paras mittari. Vasta-aineita vastustetaan ihan turhaan koska monet ei osaa niitä tulkita. Itse asiassa mikään yksittäinen näyte ei ole ratkaiseva vaan kokonaisuuden arviointi on tärkeää ja siihen pystyvät tosi harvat.
Kannattaako sitten jotain tehdä jollei pysty tai ei ole edes viitearvoja. Terveyden kustannuksella leikkiä.
Oirekyselyitä esitin tehtäväksi kailkille asukkaille tässä talossa, niin vastaus oli aika ihmeellinen.
"Sitten kellään ei olekaan muuta kuin oireita".
Paskaako niistä sitten kyselemään.
Asanteet joka taholla päin seiniä.
En vähättele vaan ihmettelen miksi joka puolelta yritetään vääntää vastaa jos jotain kyselee.
Viitearvoista viis jos sairastuu. Miksei asioita yritetä selvittää yksinkertaisemmin.
Onko nyt tehty yksinkertaisesta asiasta liian vaikea. Tyhmää on kyllä helppoa jysäyttää näissä asioissa. Meitä uhreja on vaan liian monta. - hm
Kuumetta kirjoitti:
Ei korppi korpin silmää..."Mutta mitäpä mieltä ollaan, kun lähdetään juridisesti puimaan (pian)
Equality of arms-periaatetta. "
En tarkkaan ymmärrä, mitä tarkoitat tuolla lauseella. Se on kuitenkin varmaa, että "Equality of arms" -periaate ei toimi käytännössä Suomen oikeuslaitoksessa.
Itse asiassa oikeudenkäynnit ovat turhia. Ennen oikeudenkäyntiä voitaisiin vain verrata, kumpi osapuoli on varakkaampi ja julistaa se voittajaksi. Niin siinä kuitenkin loppujen lopuksi käy aina. Säästyisi monilta turhaa hikeä ja rahaa. - vertti-eetu
hm kirjoitti:
"Mutta mitäpä mieltä ollaan, kun lähdetään juridisesti puimaan (pian)
En tarkkaan ymmärrä, mitä tarkoitat tuolla lauseella. Se on kuitenkin varmaa, että "Equality of arms" -periaate ei toimi käytännössä Suomen oikeuslaitoksessa.
Itse asiassa oikeudenkäynnit ovat turhia. Ennen oikeudenkäyntiä voitaisiin vain verrata, kumpi osapuoli on varakkaampi ja julistaa se voittajaksi. Niin siinä kuitenkin loppujen lopuksi käy aina. Säästyisi monilta turhaa hikeä ja rahaa.menetyksellä ei siis ole merkitystä. Olipa heikko esitys. Rahan voimaan siis pelataan.
Muutoksia asialle kannattaa yrittää. Ei ole turhaa hikeä. Tulevia sukupolvia ajatellen.
600 000–800 000 suomalaista altistuu päivittäin homeesta aiheutuville sisäilman epäpuhtauksille.
Määrä nousee koko ajan jollei ajatusmaalimaa muuteta. Kannattaa seurata kuitenkin lajin kehitystä.
Ylimielinen vähättelevä ja rahan voimaan kaikessa luottava ajatusmalli on aika yksioikoinen juttu.
Onkohan edes moraalista ajattelua jakaa palkinnot varojen mukaan näin vakavassa asiassa. hm kirjoitti:
"Mutta mitäpä mieltä ollaan, kun lähdetään juridisesti puimaan (pian)
Itse asiassa oikeudenkäynnit ovat turhia. Ennen oikeudenkäyntiä voitaisiin vain verrata, kumpi osapuoli on varakkaampi ja julistaa se voittajaksi. Niin siinä kuitenkin loppujen lopuksi käy aina. Säästyisi monilta turhaa hikeä ja rahaa."Itse asiassa oikeudenkäynnit ovat turhia. Ennen oikeudenkäyntiä voitaisiin vain verrata, kumpi osapuoli on varakkaampi ja julistaa se voittajaksi. Niin siinä kuitenkin loppujen lopuksi käy aina. Säästyisi monilta turhaa hikeä ja rahaa."
- Aika realistinen näkemys, mutta Euroopan ihmisoikeustuomioistuin (EIT) on auttanut täällä monia, se kannattaa muistaa. Lainaus:
"Nelosen uutisten selvityksen mukaan (17.9.2006) Suomi saa väkilukuun suhteutettuna erittäin paljon langettavia päätöksiä Euroopan ihmisoikeustuomioistuimesta. Suomelle annetaan moitteita lähes kaksi kertaa niin paljon kuin maille keskimäärin. Muihin pohjoismaihin verrattuna Suomi saa noin seitsenkertaisen määrän langettavia päätöksiä."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Euroopan_ihmisoikeustuomioistuin- haukotus
sanasinko kirjoitti:
"Itse asiassa oikeudenkäynnit ovat turhia. Ennen oikeudenkäyntiä voitaisiin vain verrata, kumpi osapuoli on varakkaampi ja julistaa se voittajaksi. Niin siinä kuitenkin loppujen lopuksi käy aina. Säästyisi monilta turhaa hikeä ja rahaa."
- Aika realistinen näkemys, mutta Euroopan ihmisoikeustuomioistuin (EIT) on auttanut täällä monia, se kannattaa muistaa. Lainaus:
"Nelosen uutisten selvityksen mukaan (17.9.2006) Suomi saa väkilukuun suhteutettuna erittäin paljon langettavia päätöksiä Euroopan ihmisoikeustuomioistuimesta. Suomelle annetaan moitteita lähes kaksi kertaa niin paljon kuin maille keskimäärin. Muihin pohjoismaihin verrattuna Suomi saa noin seitsenkertaisen määrän langettavia päätöksiä."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Euroopan_ihmisoikeustuomioistuinkoska muussa Euroopassa tullaan sisäilmatutkimuksessa kaukana perässä.
- Kuumetta
haukotus kirjoitti:
koska muussa Euroopassa tullaan sisäilmatutkimuksessa kaukana perässä.
Kylläpä tuolla Equality of arms-termillä ON merkitystä.
Oikeudet kyllä tietävät sen, varsinkin jos se otetaan esille.
Tässä tapauksessa Hovi sai kuulla sen.
Hovissa ollaan, HUOM vastapuolen yrittäessään viimeiseen asti "voittaa" juttu,
ennakkotapaus mielessään.
Kapsahti käsittely vaan pahasti omaan nilkkaan, todisteiden lisääntyessä ja heidän omien todistajiensa puhuessaan myös OIKEIN, mitään salaamatta, paitsi yksi, jo kenkää firmasta saanut isännöitsijän luikero.
Sinänsä viisastakin pitää suu kiinni, kun on syytettynä asiassa..
Joten kyllä ilman rahaakin pärjää näitä kaupungin suuria ja mahtavia firmoja vastaan, kun on faktaa taskussa ja tarpeex V*ttuuntunut asenne.
"Mein kampfini" jatkukoon mätää kunnallissektoria vastaan, niin kauan kuin henki pihisee.
Joka penni otetaan pois mitä irti saa, ihan vaan kiusallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292875- 1171170
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6907- 66895
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu143770Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754