Hei!
Kuinka kauan olette yleensä tutustuneet toiseen netissä ennen tapaamista?
Itsestäni tuntuu, että venytän sitä yleensä liikaakin ja pähkäilen näenkö vai enkö. Kuten on käynyt nytkin. Noin kuukauden päivät (ellei kahdenkin kuukauden) menee netissä ennen tapaamista. Onko se aivan liikaa?
Olen siis nainen. Tietysti :)
Kuinka pitkään netissä
6
447
Vastaukset
- 6+11
lopulta tajusin ettei kannata kirjoitella juuri mitään ennen tapaamista. Enää en edes pidä profiilia mutta jos pitäisin niin pyrkisin tapaamaan mahdollisimman pian. Jos ei ihan samana iltana onnistu niin ainakin heti seuraavana viikonloppuna.
Ja jos ei ole varma haluaako tavata niin ei ole mitään järkeä myöskään kirjoitella. Ellei ole sovittu, että pysytään vain kirjekavereina, mutta siihen harvalla on aikaa. - deittailija minäkin
Yleensä olen itse ehdottanut tapaamista keskimäärin noin kolmannessa tai neljännessä viestissä. Sitä ennenkin on saatettu kirjoittaa jotain yleisemmin tapaamisesta niin on jo aikaisemminkin tietoa millainen käsitys toisesta on tapaamisesta ja samalla tuon itse esille, että olen halukas tapaamaan enkä vain kirjoittelemaan. Kuitenkin noissa ensimmäisissä viesteissä saa jo sen verran toisesta selville, että voi päätellä onko hän ihan tyystin erilainen henkilö vai olisiko sopivaa samankaltaisuutta, jota voisi treffeille lähteä katsastamaan käytännössä. Jokunen viesti on mielestäni kuitenkin hyvä vaihtaa, että jotain tietoa toisesta on saanut etukäteen. Yleensä olen tavannut netissä tapaamiani naisia viikon parin sisään.
Turha mielestäni on kirjoitella viikko ja etenkään kuukausitolkulla. Siinä ajassa mielikuva toisesta on todennäköisimmin muodostunut joksikin muuksi, joka ei vastaa todellisuutta. On mielestäni parempi tavata mahdollisimman pian, jotta ei pety ainakaan omien mielikuviensa vuoksi. Niitä kuitenkin väistämättä tekee, ainakin pidemmän ajan sisällä. Kun on tavannut niin jos vielä kiinnostaa niin sitten on mielestäni erilaisempaakin ja mukavampaa jatkaa tutustumista myös kirjoittelun kautta jos niin haluaa. Mikä on sinun syysi miksi haluat venyttää tapaamista etkä tavata nopeammin? Itse pidän kirjoittelusta ja toivoisin treffikumppaninkin pitävän. Mutta lopulta kuitenkin itse haluaisin tutustua ihmiseen ihmisenä enkä vain viesteihin ruudulla, vaikkei minulla sinänsä mikään kiire mihinkään olekaan. Jokaisella toki on oma näkemyksensä miten tutustua ja koska tavata :) - Lopen kyllästynyt
Aiemmin ajattelin että helppokin kirjoitella kuukausi jopa puolitoista kun ei ole kiire mihinkään.
Se vain on sellainen homma että ne pakit tuntuu entistä karummilta oman ulkonäön perusteella koska sitä on tuhlattu aikaa siihen turhaan tutustumiseen kun naista ei ulkonäkö miellyttäkkään tai hänen mielestään ei ole "kemioita" (ei tarpeeksi seksikästä särmää).
Sen vuoksi suosittelen vaihtamaan kuvat melkein heti ja olemaan treffeillä viikon parin kuluttua ekasta viestistä (viesti per päivä tahtia), riippuen nyt miten tiuhaan viestitte.
Ei kannata suotta tuhlata aikaa kirjoittamiseen, ei sillä ole mitään väliä. Vain ne kemiat, fyysinen vetovoima ja hyvännäköisyys ratkaisee nettitreffeillä. Loppu on lapsellista pilaa. - netticupido
Hei!
Tälle ei niinkään ole olemassa sääntöä. Suosittelisin sinua tapaamaan silloin kun sinusta siltä tuntuu. Voi olla että tämä kestää erinäisien deittitreffien kanssa kauemmin kuin toisten.
Mikäli tunnet itsesi täysin epävarmaksi, etkä tiedä millainen kumppani sinua siellä odottaa, odota mielummin vielä muutama viikko ja ota hänestä selvää :)
Terveisin,
Netticupido - Mira____
Riippuu vähän siitä mikä on se oma elämäntilanne ja missä asutaan. Jos molemmat ovat esim. opiskelijoita ja asuvat samassa kaupungissa/lähellä toisiaan, niin ei ole mitään järkeä kirjoitella kovinkaan pitkään. Mutta jos ikää, lapsia, töitä ja etäisyyttä on sen verran että se tapaaminen vaatii enemmän järkeistelyitä ja suunnittelua, niin sitten on kyllä hyvä kirjoitella jo vähän enemmän että tietyt perusasiat ovat kunnossa ja tietää ettei toinen ole etsimässä vain sitä kertaseksiä.
...puolitoista viikkoa!! Enkä ole katunut päiväkään...tapaillaan tosi usein (asumme naapuripitäjissä) ja olemme todella tyytyväisiä...mies ei vieläkään "usko" että näin voisi käydä netin välityksellä, mutta niin vain kävi:) Rohkeasti vaan tapamaan, sittenhän se selviää haluaako/kannattaako postien vaihteluja jatkaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618790- 1405053
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.384413- 213608
- 233222
- 603052
- 292987
- 322638
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4222373- 322309