Vieläkö Boxerblock kirjoittelee pastalle? Hän on yksi palstan parhaista kirjoittajista. Tarkkaan harkittua, napakkaa tekstiä häneltä tuli ja jaksoi asiaperustein kumota jänkkääjien luulemuksia.
Boxerblock?
29
439
Vastaukset
- sdfghjoh
hän on taas reissussa jossain päin maailmaa. Saisi kyllä kirjoitella enemmän.
Enpä ajatellut että minua pahemmin kaipailtaisiin, onhan täällä monta pätevää kommentoijaa paikalla...
Minun on vaan tässä tarvinnut vähän keskittyä kaikenlaisiin "tosimaailman" tekemisiin ja töihin joten aika tai jaksaminen ei ole antanut periksi syventyä suurempiin keskusteluihin, mutta olen kyllä aina joskus vilkaissut palstaa ja todennut että jotkut toiset ovat vielä parempia vastineita kaikkiin katsomiini aloituksiin kirjoittaneet kuin mitä olisin varmaan niihin itse saanut aikaiseksi.
Tässä kyllä saattaa löytyä hieman enemmän vapaa-aikaa (tai jaksamista) tammikuuhun asti jolloin seuraavan projetktin on määrä alkaa Aasiassa, joten jos tulen törmänneeksi johonkin kiinnostavaan keskusteluun, saatan siihen osaa ottaa.
Mutta ikävä kyllä, ainakin suuremmilta osin on tänne kommentoivien uskovaisten taktiikka muuttunut pitkäjaksoisesta keskustelusta ns. Hit-And-Run-tyyliin...
Mutta katsellaan nyt, ehkä viikonloppuna löydän jotain kommenttoitavaa.
Kuitenkin mukavaa kuulla että jotkut ovat huomanneet poissaoloni joten ehkä olin ainakin jossain välissä onnistunut kirjoittamaan jotain huomioimisen arvoista...- Kössönöm
Et olekaan järven pintoja autollasi pärskyttämässä.
"Mutta katsellaan nyt, ehkä viikonloppuna löydän jotain kommenttoitavaa."
- Nyt on jo viikonloppu, mikäli olen oikein ymmärtänyt. Joko kävit seurakuntavaaleissa äänestämässä? Varsinkin on jäänyt mieleen, kun veit Doubting Thomasia kuin litran mittaa. ;-) Kirjoitit usein juuri sen, mitä halusin sanoa hänen höpötyksiinsä mutten osannnut muotoilla ajatuksiani yhtä hyvin.
Kössönöm kirjoitti:
Et olekaan järven pintoja autollasi pärskyttämässä.
"Mutta katsellaan nyt, ehkä viikonloppuna löydän jotain kommenttoitavaa."
- Nyt on jo viikonloppu, mikäli olen oikein ymmärtänyt. Joko kävit seurakuntavaaleissa äänestämässä?"Et olekaan järven pintoja autollasi pärskyttämässä."
Tähän aikaan vuodesta ei paljoa järvien päälle kannata eksyä autolla, muuten saattaisi poissaoloni palstalla venyä vielä pidemmäksi...
"- Nyt on jo viikonloppu, mikäli olen oikein ymmärtänyt. Joko kävit seurakuntavaaleissa äänestämässä?"
Minä taas olen sitä mieltä että viikonloppu alkaa lauantaista, sillä onhan perjantai sellainen tavallinen työpäivä johon ei mitään erityisiä sääntöjä tai aukiolo-rajoituksia sovelleta.
Mutta seurakuntavaaleihin ei minua kyllä saisi äänestämään minkään ehdokkaan puolesta, mutta eipä tarvitse siitä kirkosta eronneena välittää...Aatami9 kirjoitti:
Varsinkin on jäänyt mieleen, kun veit Doubting Thomasia kuin litran mittaa. ;-) Kirjoitit usein juuri sen, mitä halusin sanoa hänen höpötyksiinsä mutten osannnut muotoilla ajatuksiani yhtä hyvin.
Keskustelin/väittelin lukuisista eri aiheista erään teistin kanssa töissä ja hän sanoi että hän sai minusta kaksipuoleisen kuvan.
Ensinnäkin kun hän jotain sanoi, joutui hän odottamaan vastausta pidemmän aikaa, muodostaessani ajatuksiani, jopa niin pitkään että aivotoimintani nopeus olisi kyseenalaista, mutta sitten kun lopulta sain jotain sanottua, ei hänellä ollut moitteita sen sisällöstä.
Kai se on vain niin että kun keskustelupalstalla lukee putkeen jonkun kirjoittamaa tekstiä, ei joudu odottomaan peukaloitaan pyörittäen sitä että joku saisi vartin aikana ajatuksensa muodostettua vaan saa paljon pätevämmän kuvan kun pääsee "nauttimaan" lopputuloksesta ilman kaikkia välimallin tekstejä ja harha-ajatuksia.- Kössönöm
boxerblock kirjoitti:
"Et olekaan järven pintoja autollasi pärskyttämässä."
Tähän aikaan vuodesta ei paljoa järvien päälle kannata eksyä autolla, muuten saattaisi poissaoloni palstalla venyä vielä pidemmäksi...
"- Nyt on jo viikonloppu, mikäli olen oikein ymmärtänyt. Joko kävit seurakuntavaaleissa äänestämässä?"
Minä taas olen sitä mieltä että viikonloppu alkaa lauantaista, sillä onhan perjantai sellainen tavallinen työpäivä johon ei mitään erityisiä sääntöjä tai aukiolo-rajoituksia sovelleta.
Mutta seurakuntavaaleihin ei minua kyllä saisi äänestämään minkään ehdokkaan puolesta, mutta eipä tarvitse siitä kirkosta eronneena välittää...Oookei.
Mielenkiintoista muuten, seurakuntavaaleissa on uutisten mukaan ollut oikein ryntäys. Ketä ne äänestää ja mikä muka muuttuu?
Huomenna on sitten joku "pyhä"päivä. En tiedä syytä. boxerblock kirjoitti:
"Et olekaan järven pintoja autollasi pärskyttämässä."
Mutta seurakuntavaaleihin ei minua kyllä saisi äänestämään minkään ehdokkaan puolesta, mutta eipä tarvitse siitä kirkosta eronneena välittää...Oletko tehnyt suorastaan jeesuksellisen ihmeteon, mutts nykyaikaisversiona? Ajanut autolla järven pinnalla?
Minä olen ollut viime aikoina jonkin verran tuolla Kirkko kuulolla -palstalla. Olen koettanut kirjoittaa sinne selkeästi ateismini esiintuoden, mutta maltillisesti ja mielipiteeni perustellen ihan sen vuoksi, että se "ateistit on kauheita kirvesmurhaajia ja kirkonpolttajia ja pikkuvauvansyöjiä"-asenne edes hiukan lientyisi. Mutta käykää katsomassa jos ette ole vielä sitä tehneet - kirkon verkkokeskustelijat ovat mielenkiintoista väkeä. Ja lisäksi siellä parveilee valtava lauma homokammoisia Jumalan tuomioavustajia...- Kössönöm
iaurwen kirjoitti:
Oletko tehnyt suorastaan jeesuksellisen ihmeteon, mutts nykyaikaisversiona? Ajanut autolla järven pinnalla?
Minä olen ollut viime aikoina jonkin verran tuolla Kirkko kuulolla -palstalla. Olen koettanut kirjoittaa sinne selkeästi ateismini esiintuoden, mutta maltillisesti ja mielipiteeni perustellen ihan sen vuoksi, että se "ateistit on kauheita kirvesmurhaajia ja kirkonpolttajia ja pikkuvauvansyöjiä"-asenne edes hiukan lientyisi. Mutta käykää katsomassa jos ette ole vielä sitä tehneet - kirkon verkkokeskustelijat ovat mielenkiintoista väkeä. Ja lisäksi siellä parveilee valtava lauma homokammoisia Jumalan tuomioavustajia...että kirkon piirissä ihmetellään millaista tekstiä tuolle palstalle on tullut. Ne varmaan odottivat, että siellä ihan nätisti otetaan kaikki vastaan, mitä nämä kirkon keskustelijat sanovat. Mutta toisin kävi. Aika alakynnessä ovat kirkon "omat". Silti vaan kehtaavat valehdella ihan härskisti.
iaurwen kirjoitti:
Oletko tehnyt suorastaan jeesuksellisen ihmeteon, mutts nykyaikaisversiona? Ajanut autolla järven pinnalla?
Minä olen ollut viime aikoina jonkin verran tuolla Kirkko kuulolla -palstalla. Olen koettanut kirjoittaa sinne selkeästi ateismini esiintuoden, mutta maltillisesti ja mielipiteeni perustellen ihan sen vuoksi, että se "ateistit on kauheita kirvesmurhaajia ja kirkonpolttajia ja pikkuvauvansyöjiä"-asenne edes hiukan lientyisi. Mutta käykää katsomassa jos ette ole vielä sitä tehneet - kirkon verkkokeskustelijat ovat mielenkiintoista väkeä. Ja lisäksi siellä parveilee valtava lauma homokammoisia Jumalan tuomioavustajia...http://www.youtube.com/watch?v=4oeJjzdlTuI
Ei vedenpäällä ajamiseen mitään Jeesusta tarvita, vaan Islantilainen:)
alkaa kohdas 3.13- Kössönöm
A.Mikkonen kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=4oeJjzdlTuI
alkaa kohdas 3.13ih-met-tä?
A.Mikkonen kirjoitti:
Islantilaiset ovat
A. Jeesuksia
B. Hulluja:)Sitten mitä olivat, niin ainakin viihdyttäviä..
- Kössönöm
A.Mikkonen kirjoitti:
Islantilaiset ovat
A. Jeesuksia
B. Hulluja:)Tuo oli joku trikkijuttu. En usko, en usko, en usko.
A.Mikkonen kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=4oeJjzdlTuI
alkaa kohdas 3.13Määkin haluan tollasen :D
- O'ou
Kössönöm kirjoitti:
Tuo oli joku trikkijuttu. En usko, en usko, en usko.
näitä nykyjeesuksia on enemmänkin
http://www.youtube.com/watch?v=pOsLpqczonM
http://www.youtube.com/watch?v=l-VMyX3cnlI&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=-wkavt7ULbE&feature=related - Kössönöm
O'ou kirjoitti:
näitä nykyjeesuksia on enemmänkin
http://www.youtube.com/watch?v=pOsLpqczonM
http://www.youtube.com/watch?v=l-VMyX3cnlI&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=-wkavt7ULbE&feature=relatedNuo ei olleet jessejä. Noilla oli sukset.
Kössönöm kirjoitti:
Oookei.
Mielenkiintoista muuten, seurakuntavaaleissa on uutisten mukaan ollut oikein ryntäys. Ketä ne äänestää ja mikä muka muuttuu?
Huomenna on sitten joku "pyhä"päivä. En tiedä syytä.Sillekin löytyy pakanoilta vastaava, samhain. Samhainina muistellaan kuolleita ihmisiä, ihan niinkun pyhäinpäivänäkin, mutta samalla juhlistetaan kesän loppumista ja talven alkamista. Pyhäinpäivä on (kas kummaa) kristillinen pyhä, jolloin juhlistetaan vainajia, marttyyrejä ja pyhimyksiä.
Kumma kun sillekin löytyy vastine pakanauskonnoista...boxerblock kirjoitti:
Keskustelin/väittelin lukuisista eri aiheista erään teistin kanssa töissä ja hän sanoi että hän sai minusta kaksipuoleisen kuvan.
Ensinnäkin kun hän jotain sanoi, joutui hän odottamaan vastausta pidemmän aikaa, muodostaessani ajatuksiani, jopa niin pitkään että aivotoimintani nopeus olisi kyseenalaista, mutta sitten kun lopulta sain jotain sanottua, ei hänellä ollut moitteita sen sisällöstä.
Kai se on vain niin että kun keskustelupalstalla lukee putkeen jonkun kirjoittamaa tekstiä, ei joudu odottomaan peukaloitaan pyörittäen sitä että joku saisi vartin aikana ajatuksensa muodostettua vaan saa paljon pätevämmän kuvan kun pääsee "nauttimaan" lopputuloksesta ilman kaikkia välimallin tekstejä ja harha-ajatuksia.Terve BB! Kuitenkin olet taas jotain hyväntekeväisyyshommia tekemässä tai jotain muuta turhaa. Unohda nyt välillä ne, ja tule tänne tärkeämpiin hommiin takomaan järkeä päihin. :)
Minä juttelin vähän aikaa sitten ensimmäistä kertaa livenä uskontoasioista erään vanhan uskovaisen tutun kanssa. Hieman hämmentävä tilanne. Vastapuolen argumentit olivat onneksi moneen kertaan kuultuja, mutta onhan se todella vaikea vastata täsmällisin sanankääntein reaaliajassa. Mutta sitten hän yhtäkkiä vakavoitui, ja ehdotti että rukoilisin oikein vilpittömästi, ja antaisin vaan kaiken purkautua, niin minäkin tuntisin jeesuksenkristuksen yhteyden tms. Siinä meni jotenkin aika sanattomaksi... Tunsin niin suunnatonta myötähäpeää, että päätin lopettaa keskustelun sillä kertaa siihen...- O'ou
Kössönöm kirjoitti:
Nuo ei olleet jessejä. Noilla oli sukset.
Näistä on dokumenttia. Jessestä ei ole. Olin itse henk. koht. tuota viimeistä katsomassa ja voin todistaa, (huom. ei uskistodistaa, vaan ihan aikuistenoikeesti todistaa) että näin kävi.
Schlechterwisser kirjoitti:
Terve BB! Kuitenkin olet taas jotain hyväntekeväisyyshommia tekemässä tai jotain muuta turhaa. Unohda nyt välillä ne, ja tule tänne tärkeämpiin hommiin takomaan järkeä päihin. :)
Minä juttelin vähän aikaa sitten ensimmäistä kertaa livenä uskontoasioista erään vanhan uskovaisen tutun kanssa. Hieman hämmentävä tilanne. Vastapuolen argumentit olivat onneksi moneen kertaan kuultuja, mutta onhan se todella vaikea vastata täsmällisin sanankääntein reaaliajassa. Mutta sitten hän yhtäkkiä vakavoitui, ja ehdotti että rukoilisin oikein vilpittömästi, ja antaisin vaan kaiken purkautua, niin minäkin tuntisin jeesuksenkristuksen yhteyden tms. Siinä meni jotenkin aika sanattomaksi... Tunsin niin suunnatonta myötähäpeää, että päätin lopettaa keskustelun sillä kertaa siihen...Törmäsin myös erääseen tuttuun hihhuli-teistiin, siis siihen YEC:kiin jonka puheista kirjoitin palstalla kauan sitten juttuja otsikolla helluntailaisen suusta.
Tässä olisi pari niistä jotka ovat selvinneet poistoilta (ainakin tähän asti):
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6617288
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6691533
No nuo toimivat vain alustuksena sille kuinka tämä sama henkilö päädyttyäni samalle osastolle työskentelemään päiväksi onnistui alle viidessä minuutissa tavalla tai toisella vihjalilemaan/väittämään että olisin homoseksuaali.
Hän ei oikein näyttänyt ymmärtävän kun kerroin että tuollainen lapsellinen "nimittely" saattaisi toimia loukkauksena sellaisen ihmisen kanssa joka homoseksuaalisuutta pahana asiana ja se että hän yritti sitä käyttää luokkauksena kertoi vain hänenennakkoluuloistaan ja ajatusmaailmastaan.
Toisekseen jos hän tietää minun olevan hetero ja tekee kuitenkin "väitteitä" jostain toisesta, kertoo se vain hänen valheiden levittämisen halusta. Ja jos hän taas on tietämätön minun seksuaalisuudestani, silloin hän vain levittää omaa tietämättömyyttään.
Tietysti jos hän olisi nähnyt minut suutelemassa miehiä tai edes todistanut minun puhuvan siitä (mitä ei ole tapahtunut), hänen väitteensä olisivat tosia, mutta ne olisivat vain loukkaavia hänenkaltaisilleen homofoobikoille, siis paluu ensimmäisen lauseeseeni.
Mutta kun tämä kiihkouskovainen ei joko psytynyt tai halunnut sisäistää sitä mitä olin sanonut vaan yritti jatkaa samalla linjalla, silloin minä tunsin myötähäpeää, mutta en kuitenkaan niin paljoa että se olisi estänyt räkäisen naurun hänen lapsellisuutensa takia...
Että sellaisia täällä.- Kössönöm
kultapanda__ kirjoitti:
Sillekin löytyy pakanoilta vastaava, samhain. Samhainina muistellaan kuolleita ihmisiä, ihan niinkun pyhäinpäivänäkin, mutta samalla juhlistetaan kesän loppumista ja talven alkamista. Pyhäinpäivä on (kas kummaa) kristillinen pyhä, jolloin juhlistetaan vainajia, marttyyrejä ja pyhimyksiä.
Kumma kun sillekin löytyy vastine pakanauskonnoista...Mitä pyhää kuolleissa on?
- Kössönöm
O'ou kirjoitti:
Näistä on dokumenttia. Jessestä ei ole. Olin itse henk. koht. tuota viimeistä katsomassa ja voin todistaa, (huom. ei uskistodistaa, vaan ihan aikuistenoikeesti todistaa) että näin kävi.
jos sinä kerran aikalaisena todistat.
- Kössönöm
Terve BB! Kuitenkin olet taas jotain hyväntekeväisyyshommia tekemässä tai jotain muuta turhaa. Unohda nyt välillä ne, ja tule tänne tärkeämpiin hommiin takomaan järkeä päihin. :)
Minä juttelin vähän aikaa sitten ensimmäistä kertaa livenä uskontoasioista erään vanhan uskovaisen tutun kanssa. Hieman hämmentävä tilanne. Vastapuolen argumentit olivat onneksi moneen kertaan kuultuja, mutta onhan se todella vaikea vastata täsmällisin sanankääntein reaaliajassa. Mutta sitten hän yhtäkkiä vakavoitui, ja ehdotti että rukoilisin oikein vilpittömästi, ja antaisin vaan kaiken purkautua, niin minäkin tuntisin jeesuksenkristuksen yhteyden tms. Siinä meni jotenkin aika sanattomaksi... Tunsin niin suunnatonta myötähäpeää, että päätin lopettaa keskustelun sillä kertaa siihen...En tiedä mitä osaisin vastaavassa tilanteessa sanoa. Onko ihmisillä tarve sekoilla, vai mistä tuollainen hulluus johtuu? Johtuuko se geeneistä, kasvatuksesta, vai onko se tietoinen valinta?
- Kössönöm
boxerblock kirjoitti:
Törmäsin myös erääseen tuttuun hihhuli-teistiin, siis siihen YEC:kiin jonka puheista kirjoitin palstalla kauan sitten juttuja otsikolla helluntailaisen suusta.
No nuo toimivat vain alustuksena sille kuinka tämä sama henkilö päädyttyäni samalle osastolle työskentelemään päiväksi onnistui alle viidessä minuutissa tavalla tai toisella vihjalilemaan/väittämään että olisin homoseksuaali.
Hän ei oikein näyttänyt ymmärtävän kun kerroin että tuollainen lapsellinen "nimittely" saattaisi toimia loukkauksena sellaisen ihmisen kanssa joka homoseksuaalisuutta pahana asiana ja se että hän yritti sitä käyttää luokkauksena kertoi vain hänenennakkoluuloistaan ja ajatusmaailmastaan.
Toisekseen jos hän tietää minun olevan hetero ja tekee kuitenkin "väitteitä" jostain toisesta, kertoo se vain hänen valheiden levittämisen halusta. Ja jos hän taas on tietämätön minun seksuaalisuudestani, silloin hän vain levittää omaa tietämättömyyttään.
Tietysti jos hän olisi nähnyt minut suutelemassa miehiä tai edes todistanut minun puhuvan siitä (mitä ei ole tapahtunut), hänen väitteensä olisivat tosia, mutta ne olisivat vain loukkaavia hänenkaltaisilleen homofoobikoille, siis paluu ensimmäisen lauseeseeni.
Mutta kun tämä kiihkouskovainen ei joko psytynyt tai halunnut sisäistää sitä mitä olin sanonut vaan yritti jatkaa samalla linjalla, silloin minä tunsin myötähäpeää, mutta en kuitenkaan niin paljoa että se olisi estänyt räkäisen naurun hänen lapsellisuutensa takia...
Että sellaisia täällä.Nuo oli kivoja keskusteluketjuja. Näin se alkaa tämä "pyhien"päivä naurulla. Tuostakin jo kohta kaksi vuotta aikaa. Niin se aika kuluu ja kohta loppuu kokonaan. Voi surkeuksien surkeutta.
- Kössönöm
boxerblock kirjoitti:
Törmäsin myös erääseen tuttuun hihhuli-teistiin, siis siihen YEC:kiin jonka puheista kirjoitin palstalla kauan sitten juttuja otsikolla helluntailaisen suusta.
Että sellaisia täällä."Rupeaa väsyttämään.... boxerblockKäyttäjän viestit19.12.2008 23:25 En muista monettako kertaa joudun kirjoittamaan että:
EVOLUUTIO ON SATUNNAISTEN GENEETTISTEN MUUTOSTEN EI-SATUNNAISTA LUONNONVALINTAA.
Mikä siinä on uskovaisille niin vaikeaa tajuta?"
- Luin koko ketjun jänkkäämiset. Ihan helvetin hauska ketju. Kössönöm kirjoitti:
Nuo oli kivoja keskusteluketjuja. Näin se alkaa tämä "pyhien"päivä naurulla. Tuostakin jo kohta kaksi vuotta aikaa. Niin se aika kuluu ja kohta loppuu kokonaan. Voi surkeuksien surkeutta.
Hauskoja ketjuja, ja mielenkiintoinen katsaus palstan esihistoriaan, itse kun eksyin tänne vasta 1,5 vuotta sitten.
Täällä ei kyllä aikoihin ole juurikaan ollut tuollaisia uskovaisia jotka keskustelisivat muuten kuin pulu- tai kamelityyliin. Siksi minäkin olen välillä käynyt väärinkäyttämässä tuota uutta Kirkko kuulolla -palstaa. Siellä ei varmaan toivottaisi ihan tämäntyyppisiä kysymyksiä ja keskusteluita, mutta kun sieltä löytyy pitkäjänteisempää ja mielenkiintoisempaa (pitäisikö sanoa "pahaa-aavistamatonta?) keskustelija-ainesta, niin ei malta olla välillä kommentoimatta siellä...- Kössönöm
Hauskoja ketjuja, ja mielenkiintoinen katsaus palstan esihistoriaan, itse kun eksyin tänne vasta 1,5 vuotta sitten.
Täällä ei kyllä aikoihin ole juurikaan ollut tuollaisia uskovaisia jotka keskustelisivat muuten kuin pulu- tai kamelityyliin. Siksi minäkin olen välillä käynyt väärinkäyttämässä tuota uutta Kirkko kuulolla -palstaa. Siellä ei varmaan toivottaisi ihan tämäntyyppisiä kysymyksiä ja keskusteluita, mutta kun sieltä löytyy pitkäjänteisempää ja mielenkiintoisempaa (pitäisikö sanoa "pahaa-aavistamatonta?) keskustelija-ainesta, niin ei malta olla välillä kommentoimatta siellä...Siellä jotkut teologit ja kirkon nuorisotyöntekijät tuuppaavat ihan silkkaa valhetta minkä ehtivät.
"kirkko auttaa vähäosaisia, eikä kirkon saama yhteisövero kata hautaustoimen kuluja"...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215494- 531535
- 12981
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52937- 57880
- 48868
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom141839Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785