Miten tukeva tyttö voi saada poikaystävän?

tikkupallo

Miten tukevan tytön pitäisi menetellä saadakseen poikaystävän? Pojat tuntuvat aina olevan vai kiinnostuneita hoikista tytöistä ja haluavat olla vain "läskien" kavereita. Olisi kuitenkin mukava alkaa seurustella jonkun kanssa eikä aina vain harmitella yksinoloa. Opiskelija kaipaisi tässä neuvoja. :)

43

5304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tukevalle vientiä

      Nettiin ilmoitusta jos olet jo 18. Taatusti tulee huomiota. Tosin moni on seksivonkujia vaan... mutta eihän sitä tiedä - nekin voi saada liekaan :). Tässä esitäytyy yksi tällainen tapaus, jonka tukeva tyttö vei vaikka piti vaan sekstata.

      Katselepa milllaisten miesten kanssa tukevat naiset usein liikkuvat! Sinun pitää alkaa yrittää sellaisia miehiä! Näyttää heille kelpaavan.

      Itse en huolisi ketään jonka BMI on alle 26. Ja saa olla vähän yli 30, kunhan on päärynävartalo eikä ihan omppo. Tämä minun naiseni BMI hipoi jossain vaiheessa 33:a ja hän oli aivan ihanan näköinen. Nyt on normaalimpi, lähellä normaalipainoa.

    • Samalla tavalla, ku laihakin. Lakkaa tuijottamasta ulkonäköäs, rupea vaikka harrastamaan jotain uutta liikuntaa. Ole avoin, olematta epätoivoinen. Järjestä muu elämäsi niin, että saat siitä iloa ja energiaa, se näkyy olemuksessasi.

    • Rele how

      En ole kiinnostunut pyöreistä naisista, mutta osa miehistä on ja plussapallero antoi hyviä ohjeita.
      Jo pieni liikunta sekä sellainen tekeminen piristää.

      Koska pahinta mitä voi tehdä varsinkin pyöreänä on alkaa mököttää. Sitten ainakaan ketään ei kiinnosta. Toisaalta ylipirteän esittäminen voi olla myös rasittavaa.

    • ujo nainen

      Mulla oli vähän aikaa sitten samallaine ongelma. olen todella paljon ylipainoinen ja isonkokoinen.mutta nyt olen löytänyt elämäni suuren rakkaude.aikaisemmin olin pitkässä suhteess missä mua vaan haukuttiin paksuksi ja paljon muuta en uskalltanut mennä pois siitä suhteesta kunnes yks kaunis päivä mulle riitti.Omat ajatukset olivat minusta itte että en kelpaa kellekään kun olen iso ja ym. Laitioin piruttain ilomoituksen tänne suomi 24 treffi palstalle ja siinä olin ihan rehellinen ja kirjotin että en ole mikään pienikokoinen nainen vähän" muumiäidin" mallinen.Ja kappas vaan viikon sisällä siitä kun laitoin ilmoistuksen niin oli jo 5 käynnyt laittamassa mulle viestiä että halusiva tutustua minuun,mutt yksi eroittui joukosta.hänkin oli rehellinen ja kerrtoi ittestään että hänkin on pikkasen isompi.hänessä oli jotain jota sai mut kiinostumman hänestä ja vastasin häneen viestiin. siitä se jatkoi viestiellen ensiksi vaikka meei kummpakaa tiedetty toisetn ulkonäöstä muuta kuin mitä olltiin kirjoteltu..yhtenä päivänö niin hän kysyi että mitä pitää tehdä että saa tavata mua.niipä sovittiin ns sokotreffit. ja siinä iltana kolahti kaikki paikalle ja nyt ollaan todella rakstuneita ja kohta varmaan yhteen mutto edessä. Ole vaan oma itsesi ja rehellinen niin kyllä sinä löydät itsellesi miehen joka pysyy sun rinnalla. Ei se ole ulkonäöstä kiinni vaan se on se sisäinen kauneus mitä lasketaan ja minkälainen sydän sulla on.

      • ...-..

        Siinäpä se perusasia olikin. Tutustutaan kirjoittelemalla ja juttelemalla puhelimessa. Jos ajatusmaailmat kohtaavat, ulkonäkö on tosi sivuseikka.

        Tärkeää suhteessa on yhteinen arvomaailma ja yhdessä olemisen tapa.


      • taasnäitäjuttuja

        Ihana lukea tällaisia kirjoituksia ujo nainen ja kiva kun olet päässyt tuollaisestä lyttääjästä eroon. Tosiaan ulkonäkö ei oo se tärkein juttu ihmisessä. Mun mielestä kaikkein kammottavimpia ihmisiä, on sitten miehiä tai naisia, on sellaiset ihmiset joidenka mielestä esim.vain suht hoikilla tai kauniilla ihmisillä on oikeus lähestyä hoikkia ja kauniimpia ihmisiä. Vaikkei mitään tulis niin ihminen on paljon enempi kuin kuori. Musta olis ikävää, jos joku ei jonkun yksittäisen syyn vuoksi uskaltais lähestyä.


    • trahrwt

      Mutta tukevan tytön pitää olla kyllin fiksu tajutakseen kylmän tosiasian: Valinnanvara on pienempi kuin hoikilla naisilla. Kannattaa myöntää mikä se oma taso on ja hakea kumppani sen mukaan. Mukavia miehiä on sinkkuina vaikka kuinka. Ole vähemmän pinnallinen itsekin niin löydät seuraa.

      Seurustella jonkun kanssa on huono päätös. Ensin pitää tietää mitä tahtoo ja sitten kun sen löytää niin toimii. Sillä tavalla rakkaus saadaan

    • helppoa ja mukavaa

      laihduta.

    • Mene hyvä tyttö ihan rehellisesti sanomaan sille pojalle mitä tunnet. Kyllä sinä osaat. Rohkaiset vain mielesi, etsiydyt pojan lähelle ja sanot tuon perinteisen "tykkään susta". Kyllä se onnistuu. Helppoa kun sen osaa. Tiedän, että osaat. Ja ps. Älä jännitä.

      • Pilke silmäkulmassa

        Kaikki ei katso sitä ulkonäkö jos satut valitsemaan väärän miehen niin se siitä
        Kyllä jossain on olemassa joku joka pitää sinustä juuri sellaisena kun olet
        Itse onnellisesti naimisissa ja ylipainoinen Eikä se tuleva mies välttämättä ole
        ylipainoinen niin kun sinä olet on myös miehiä jotka tykkäävät pulleista..
        erillaisia mieltymyksiä on paljon ja ne on hyväksyttävä samoin myös itsensä on hyväksyttävä.


    • Tyydy lihavaan

      Lihava tyttö----->

    • jenny100

      miten saa poikaystävän ku olisin ihastunut yhteen tyyppiin saisko neuvvoja pliis

    • ongelma mulla

      Miten ruma mies saa tyttöystävän?

    • n-->m

      Rumia naisia eikä miehiä ole olemassakaan. Kauneus lähtee sisältä,sydämen tunteista, ajattelusta.

      • w4e5h6jet5y7

        Turha sitä rumuuden olemassa oloa on kieltää.
        Rumia naisia ja miehiä on olemassa vaikka kauneus lähtisi mistä tahansa.

        Kakku kuin kakku on ruma ilman ulkokuorta.


      • Huvittavaa
        w4e5h6jet5y7 kirjoitti:

        Turha sitä rumuuden olemassa oloa on kieltää.
        Rumia naisia ja miehiä on olemassa vaikka kauneus lähtisi mistä tahansa.

        Kakku kuin kakku on ruma ilman ulkokuorta.

        "Kakku kuin kakku on ruma ilman ulkokuorta. "

        vittu että sinä olet ajattelun mestari.

        Alkaa naurattaa tuollainen tyyppi joka hädin tuskin osaa muodostaa lauseita puhumattakaan älykkyyden osoittamisesta ja hoilaa jotain kauneudesta.


    • Karppi09

      Karppaa. Ongelma ratkaistu.

    • rumarumatum

      Miten ruma nainen saa miehen? Rumat miehetkään ei kelpuuta...

    • hymytyttö2491

      oikeastihan on niitä, jotka katsovat pintaa syvemmälle ja niitä jotka arvostelevat ennenkuin edes puhuvat. kannattaa nyt vaan pitää silmät auki ja mieli avoinna, koska omalla karismalla tai huumorilla saattaakin napata jonkun unelman kainaloon alta aikayksikön! Ei oo ongelmaa jos ei tee siitä ongelmaa (:

    • zeeebra

      Mikset v oi laihduttaa ihan itsesikin takia? Saisit paremman yleiskunnon ja lisää itsevarmuutta. Lähes nyt vähän reippailemaan lenkille! Ja ruokaremontti!

    • Helppoa.

      Laihduta!

    • Ajattelen näin..

      Ai miten tukeva?

      Arvioisin, että jossain 80 kilon paikkeilla kulkee raja. Sitä tukevammat jäävät ilman.

    • Hymy

      Itse en ole mikään kauhean lihava, mutten laihakaan. Muotoja löytyy ja paino on vaihdellut noin 15 kiloa ylöspäin ja sitten olen laihdutellut niitä pois. Voin kertoa, että aina on ollut vientiä. Miehiä, keitä olen tapaillut, yhdistää ainakin yksi tekijä; kaikki ovat olleet urheilijoita. (Jotkut jopa SM-tason.) Olen myös aika tarkka, kenen kanssa olen tekemisissä, joten voin kertoa, että laadukkaan miehen löytämiseen ei tarvitse olla laiha, vaikka media sellaisen kuvan asiasta välillä antaakin. Joten olen päätynyt omissa "tutkimuksissani" siihen, että miehet ovat enemmänkin kiinnostuneita persoonasta ja yleisvaikutelmasta, eivät ne mittaile reiden paksuutta :D Parhaiten tehoaa hymy ja iloisuus, jos haluat saada huomiota esimerkiksi baarissa. Ja kannattaa rohkeasti lähestyä miestä, jos löydät itseäsi kiinnostavan tapauksen. Miehet nauttivat huomiosta (niinkuin naisetkin) ;) Ja tietenkin suosittelen terveellisiä elämäntapoja, se on pohjana positiivisuudelle ja sen avulla vedät puoleesi ihania miehiä, jotka arvostavat elämäniloa :) Tsemppiä!

    • rttrtrtrtr

      Laihuduttamallahan noita alkaa hyrräämään. Eli ei muutakun pizzat ja hampparit pois ja läskit liikkeelle. Esimerkiksi pyöräilystä voisi olla mukava aloittaa.

      • mies kuntoilija

        pyöräily on hyvä. mulla on kuntopyörä kotona ja olen polkenut sitä monta keraa viikossa ja paino on pudonnut paljon. Lisäks salilla olen käynyt.


    • sexy linda

      Hei miten mä saisin iskettyä yhden tosi timmin adoniksen ku oon ite 150/111 kuuma kissa! Asiallisia vastauksia kiitos:)

      • Dear linda darling

        Saat iskettyä tumman adoniksen noilla mitoilla unissas/ in your dreams / i dina drömmar


    • Dingelinge

      Minun vastaukseni: tuurilla. Elämäni mies tuli baarissa iskemään. Oli katsonut, että onpas tuo söpö. Täh, minäkö? Toiset tykkää muhkummasta.

    • juuuurikin

      Pah, ite oon about 20kg ylipainoinen ja vientiä on :D (olen 25) kyllä jos silmäni johonkin isken niin sen myös saan :D Itsevarmuus on kaiken a ja o

    • mies kuntoilija

      Haluatko olla lihava koko elämäsi. Mene kuntosalille ja ala kuntoilemaan niin sut huomataan kyllä. Painoa saa pudotettua nopeesti jos haluaa. Itse olen laihtunut 33kg alle 2 vuodessa. Ja nyt olen aika hyvässä kunnossa, joten mikään ei ole mahdotonta kun vaan haluaa.

    • Nainen 90kg

      Älä etsi ja älä ole tarjolla.

      Kun se oikea löytyy, niin ei se ulkonäkö siinä vaiheessa merkitse mitään.

      Olen miestäni kymmenen kiloa painavampi ja mies on atleettinen (harrastaa taistelulajeja, kuntosalia ja juoksua) ja hän todella älykäs.

      Nyt olemme naimisissa ja meillä on kolme lasta.

    • Minä

      Hei Tikkupallo

      Sinulla on positiivinen ongelma. Ajattele asiaa lasi puolitäynnä pikemminkin kuin puolityhjänä. Jos joku karsastaa sinua ulkonäön takia toimii se eduksesi karsien pois kaikki ne miehet joihin nyt aikaa ei kannattaisi mutenkaan tuhlata hetkeäkään.

      Jäljelle jää ne jotka välittävät sinusta oikeasti kun tutustuvat. Liiku ihmisten parissa paljon. Harrastuksissa tutustuu uusiin tuttavuuksiin. Ole oma itsesi. Kyllä se sieltä löytyy. Oma kulta.

    • 18+7

      Hyvä itsetunto on kaiken a ja o. Kanna kilosi! Ja etsi vaatteet jotka imartelevat hyviä puolia.

      Itse olen abt. 100kg nainen, liikun melko paljon, varsinkin kesäisin, mutta kilot vain istuvat tiukassa. En anna niiden häiritä elämääni ja vientiäkin on melko paljon.

      Tällä hetkellä tapailen mahtavaa tyyppiä, jonka kanssa ajatusmaailma menee tosi hyvin yksiin. Häntä ei häiritse, että olen lihava, ja minua ei häiritse että hän on laiha. Kumpikaan ei ole niin ulkonäkökeskeinen, että ulkoiset ominaisuudet niin paljon vaikuttaisi. En tosin ole mikään rumilus kasvoistani, eikä hänkään mikään kirveellä veistetty ole.

    • Big is Beautiful

      täällä kans reilusti ylipainoinen nainen, ja mulla vielä kaikki paino istuu vatsassa eli mitkään vaatteetkaan eivät istu mun päälle. mutta silti poikaystäviä on riittänyt, niin pitkiin kuin lyhyisinkiin suhteisiin. kaikki on asenteesta kiinni, jos olet avoin ja persoonallinen, rehellinen niin pojat tykkää. itselläni kaikki miehet ovat olleet urheilullisia ja hyvännäköisiä, he ovat rakastuneet mun persoonaan ja hyvään tuuleen. joten nyt rohkeasti markkinoille! se oikea tulee vielä vastaan!

    • asdfghjkoliuyt

      Ei sillä painolla ole niinkään väliä, jotkut miehet haluavat hoikan naisen vaan se on asia erikseen. Minä olen ylipainoinen reilusti mutta kuitenkin suht timmissä kunnossa nätti ja persoonallinen. En hylly mutta kyllähän tämä vaivaa kuitenkin. Silti on miehiä aina riittänyt, eikä rumiluksia miehinä pahemmin ollut.. Ns. naistenmiehiäkin ollut paljon ja neki ovat kehuneet. Urheilullisia ja haluttuja miehiä suurin osa! Tänäkin vknloppuna oli tarjontaa enemmän kuin tarpeeksi. Että lähdeppäs nyt vain kauppaan ostamaan itseasi positiivisella tavalla korostavat vaatteet, kampaa tukka ja laita ripsiväriä nassuun ja baanalle!

    • XXXXXXXXXXXXXXXXLLLL

      Tottahan se on että ei ole rumia naisia, on vain liian vähän viinaa :)

    • surkee mies

      Mä olen aina ollut normaalipainoinen, mut ikinä ei ole ollut tyttöystävää.

    • Helppoahyvin

      Hei, itse sain ekan "poikkiksen" ala-asteella kun kaverit käski mun ja sen pussata. ja niin alkoi ja nyt!!!

    • Heini.hallamaa

      oon ihastunu yhteenpoikaansen nimi on juho en uskalla sanoo sille mitään erityistä auttakaamua

    • Alexiizus

      Tässä tuli mieleen Saatanan Paska.

    • Herranjumala

      Mitä väliä vaikka on tukeva? Miksi miehet tykkäävät vain laihoista naisista? Eikö se rakkaus oo pääasia? Ei kaikki miehet voi vain RAKASTAA laihoja enemmän te miehet kerjäätte vain seksiä. Raivostuttavaa😤

    • Vuhvuv

      Itellä sama ongelma en nyt ehkä oo niinkään tukeva paitsi omasta mielestä mutt en vaan saa jätkää helpol

    • Anonyymi

      HMM siis tukeva voi olla muuttumatta miksikään jos on nainen. Jos olet taas mies sinun pitää koko ajan miettiä miten tulla paremmaksi ja tehdä kaikkesi onnistuaksesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe