Kuinka menee tuntipalkkalaisella, jos esim 3pv verran tehty ylitöitä ja ne pitäisi vapaina, niin saako niiltä päiviltä palkan? Muutenhan se on sama jos pyytäisin palkatonta vapaata ja ottaisin 3 päivältä rahat..? Kuukausipalkkalaisena sain palkan vapaapäiviltä mitkä olin tehnyt sisään, kuinka nyt? Kiitos jos joku viitsii vastata..
Vastaukset 2
- palkanlaskijana
Tottahan toki ihan samoin kuin kuukausipalkkaisella.
Ylityöt vaan vaihdetaan vapaaksi ja palkka tulee niiltä tunneilta aivan kuin olisit töissä- Günther Prien
Tarkennetaan sen verran, että ylitöiden perusosa vaihdetaan vapaiksi, mutta se ylitöiden korotusosa on kuitenkin maksettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921622
- 841095
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4091082- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t183969- 93867
- 64643
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171624- 37618