kuin kulkee???? onko teil kivaa vai tylsää juuri nyt???
AY CARAMBA!
18
236
Vastaukset
- frost-free
tiedä. Mietin millaisen dildon hankkisin et sillee joo vähä luppoaikaa on.
- fröst-free
dazu kirjoitti:
minä?
kirpelasta olsit hyvän vaimon saanut, jos miestä olisi ollut.
Ja nyt vonkaat mua dildon korvikkeeksi YYYÖÖÖÖÖÖÖKKKK fröst-free kirjoitti:
Ja nyt vonkaat mua dildon korvikkeeksi YYYÖÖÖÖÖÖÖKKKKitseenihän mä tässä tarjosin... dildoksi.
fröst-free kirjoitti:
Ja nyt vonkaat mua dildon korvikkeeksi YYYÖÖÖÖÖÖÖKKKK
Taitaa olla parempi kömpiä unten maille, niin jaksaa olla töissä molemmat tunnit :p
tähtitieteellisen onnistunut päivä. Tienasin hirveen määrän rahaa :)
- koska ei ole
kiinnostavaa aihetta. Olen niin väsynytkin että painun petiin. Oli kiva työpäivä, vaikka ulkona satoikin.
Hyvää yötä!
Huomenna uudet kujeet. jotku on päissään ku katsoo tuota menoa. vaan onko tuo uutta.
- Niinpä taitaa olla
Eiköpähän tuo liene ihan tavallista.
dazu kirjoitti:
Jäitkö muuten paitsi mun sekoilut täällä tossa pari viikkoo sitten?
ja joo, tais jäähä.. oli se mun pitkähkö poissaoloni just noihin tienoihin että missannu varmaan taas jotain mutta tuskin kovinkaan paljoa uutta ja ihmeellistä.. sama meno jatkuu.
LaRito kirjoitti:
ja joo, tais jäähä.. oli se mun pitkähkö poissaoloni just noihin tienoihin että missannu varmaan taas jotain mutta tuskin kovinkaan paljoa uutta ja ihmeellistä.. sama meno jatkuu.
jatku. Tai, sanotaan niin, että saa provot provota mun puolesta omaa leikkiään täällä, mut en lähde enää hommaan mukaan. Muutenhan täällä on ollut aika vaisu meno sillä aikaa, kun olit poissa. Tänään ollut illalla epätavallisen paljon viestittelyä.
ok, siinä mustan ja valkosen välissä lillutaan. Olosuhteet huomioiden pitäisi kai sanoa että ihan persettä kulkee, mutta eihän se niinkään voi olla, Josella Sao Paulon slummissa menee ehkä oikeesti päin persettä.
Vetelen tosta iltapalan päälle vähän jälkkäriä ja painun koisimaan. Palstan meno näyttää taas siltä, että jahka ambulanssit ehtii oikeisiin osotteisiin, niin taas on viikon verran ihan mukavaa ja rauhallista, lääkitykset hollilla, herran pelko hetken muistissa. Tai jotain :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724088
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans553770Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522314Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?432105Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik341883- 491809
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541549- 961538
- 391486
- 351378