koska eukko ei anna

Jyrki boy68

Kuulkaas kaikki naisimmeiset tällä palstalla, tässä teillä vähän näkemystä asiaan eli mulla on jalkavaimo koska oma akka ei oikein anna mulle. ei siinä mitään sen kummempaa ole. näin kaverit myös kertoo, se näkkyy olevan se ykkös syy muillaki miehil !

20

788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sitä aina jaksa

No eihän se eukkosi sulle enää jaksa antaa, un sen pitää antaa sille salarakkaalleen.

• halut tasan

Olen toinen nainen jonka salarakas on sängyssä kuin liian innokas teinipoika joka tulee alta viiden minuutin. Eipä ihmetytä miksi valittaa että naisensa on haluton eikä kiihotu.

• sfvdsvbgdc

ihmeessä sitten olet tuollaisen miehen kanssa salasuhteessa..??? Vai oletko kuin kunnon vaimo ja annat sovinnon vuoksi, kun muuten on mukava..?
        Olen itse salarakas tahollaan sitoutuneelle miehelle ja mies on sekä innokas että taidokas... Mukava bonus miehessä, johon ihastuin ja rakastuin aivan muusta syystä :-) Hänen vaimonsa pihtaamisesta ei ole keskusteltu - mutta sen verran kyllä miehen käytöstä ja fysiologiaa uskoisin tuntevani, että puutteessa olevan erotan "balanssissa" olevasta.

• hieman miettisin

Jaaha..no paha sanoa. Ei sinustakaan tiedä millainen olet. Onko syy vain vaimossa miksei sinulle anna mitä jos sitä miettisit...ja kysy häneltä miksi ei anna. Onko sinusta mihinkään muuhun kuin säkkien tyhjennykseen?
      Mä en kaikkea usko en helkkari soikoon...että vika olis vain vaimon.
      On se sinulle se "muka syy" mennä vieraisiin. Parisuhteessa syy useinkin on molemmissa. Mitä sä annat vaimollesi? Miks sä vaatisit enemmän jos et itsekään ole täydellinen...että häpeä! Tiedänpä että täydellisiä ei ole edes olemassa, ei miehissä ei naisissa. Et ole sen parempi ihmisenä.
      Asiat kun ei ole aina niin yksioikoisia kuin mielessään kuvittelee....jos et osaa edes keskustella vaimosi kanssa? Ihan turhaa on syytellä täällä tai provosoida, ja sä kyllä ihan kehuskelet oikein typerällä asialla, sitähän täällä tapahtuu ihan liikaakin. Ei tähän voi aina uskoa, kokemukseta on jo sen verran.
      Ja ne miehen halut...aina pitäs tyhjentää ne pussinsa...siitä se usein kiikastaa...mut kun se vaimo ei ole mikään pussien tyhjennysreikä...älyätkös?

• helppoa elämää

Tuo on kai aika yleistä.

Entäs sitten naiset? Naisilla on miehistä "hyviä ystäviä", koska oma mies ei ymmärrä eikä siltä saa sellaista läheisyyttä kun tarvitsisi.

Oma mies saattaa olla huono seksissä, vaikka omasta mielestään ei olekaan. Jos seksuaaliset halut ja kiinnostuksen kohteet eivät osu yksiin, niin nainenkin hakee parempaa muualta. Joskus vaan pariskunnan välinen seksi ei toimi, vaikka se toimii ulkopuolisten kanssa loistavasti.

Naiset eivät jää kiinni. Mies on tyhmä, ja kärähtää helpommin.

Näissä keskusteluissa ihmetyttää aina se, miksi sitten ollaan vielä yhdessä? Puolisoa ei kunnioiteta, ei rakasteta, ei himoita.

Ai niin, se raha ja mukavuudenhalu! Mitäpä muista, kun itsellä vaan on himot ja tarpeet tyydytettynä.

• mummomuori*

että useat miehet tarvitsevat äitiä, joka rakentaa heille kodin ja perheen.

Äiskältä salaa käydään nurkantakan tekemässä ”itsenäistä”, kiellettyä ja jännää kivaa. Mutta äiskälle ei saa kertoa, ettei hän heitä kotoa mierontielle.

• 061010

"lapsesta" saa nainen syyttää ihan itse itseään. Kukaan muu ei asiaan ole osallinen, ei edes palstan kuuluisat kähiölehmät, lumput, huorat, kakkoset, toiset naiset ja rakastajattaret.

Toisinaan mummomuori sinulla on fiksua asiaa, mutta huomaamma sinunkin menevän massaliikehdinnän mukana down.

• 121212 ...111
        061010 kirjoitti:

"lapsesta" saa nainen syyttää ihan itse itseään. Kukaan muu ei asiaan ole osallinen, ei edes palstan kuuluisat kähiölehmät, lumput, huorat, kakkoset, toiset naiset ja rakastajattaret.

Toisinaan mummomuori sinulla on fiksua asiaa, mutta huomaamma sinunkin menevän massaliikehdinnän mukana down.

Kiista aiheesta on turha, niin monta syytä hankkia salainen lohtu ja täydentäjä. Vaikka kotona olisi mitä hyvää tahansa tarjolla ,saattaa ihminen haluta lisää. Kotiseksi on laimeaa ja itsekästä, aina on mies vailla, muttei itse anna mitään.Tarvitsen naisena läheisyyttä, hellyyttä ja viipyvää erotiikkaa,ja jopa ORGASMIN!
        Jos oma mies ei pysty, toinen haluaa ja pystyy sen antamaan.
        Me kaksi varattua kakkosta emme laita järjestysnumeroa toisilleme, olemme tärkeitä niin kauan kuin voimme.

• 8+18

Salamies (entinen) lähetti s-postin, jossa kertoi päivänsä kuulumiset. Hän oli tullut hieman myöhemmin kotiin illalla ja olisi halunnut keittää kahvia, kun oli niin väsynyt, mutta ei saanut enää vaimolta lupaa keittää kahvia siihen aikaan,ettei mene yöunet. Ihmettelin, että tarvitseeko aikuinen mies vaimolta luvan kahvin keittämiseen.

• mummomuori*
        061010 kirjoitti:

En vain aina ymmärrä näitä miehiä, jotka eivät vain saa suutaan auki siellä kotona. Eivät nämä naiset välttämättä edes tiedä olevansa äidin asemassa. Tämän olen huomannut monessa suhteessa, että miehillä voi olla ennakkokäsitys siitä, millaisen naisen tulisi olla. Hyvin usein se on juuri tuota, että ollaan kontrolloiva osapuoli ja naista vastaan tulee kapinoida. Itse en ole suostunut tuohon rooliin ja niinpä on tullutkin kommentteja siitä, etten ”rakasta” kylliksi tai en ole oikea nainen.

Eiköhän ole niin, että nämä miehet ovat ihan itse valinneet naiset, joiden kanssa he ovat halunneet avioitua? Se että se seksi ei enää pelitä, niin eiköhän nämä miehet ole se toinen osapuoli tuossa jutussa? Ovat he ihan oikeasti tehneet kaiken voitavansa että sekin juttu pelaisi?

Ovatko he kertoneet selkeästi ja suoraan, että asia on niin vakava ja ellei mitään rakentavaa ratkaisua saada aikaan, he ovat valmiita etsimään seuraa muualta? Ottaneet sitä vaimoa kädestä kiinni, katsoneet silmiin että sinua minä haluan, mutta jos torjut minut toistuvasti, minä lähden etsimään seksiseuraa. Ottaneet reaktiot vastaan ja jutelleet niistä. Kuunnelleet miksi se vaimo ei enää halua. Miettineet yhdessä, voiko tilanteelle tehdä jotain ja mitä se voisi olla.

Kuinka monella miehelle on jo se ennakkoasenne, että ei se vaimo kuitenkaan ymmärrä eikä sillä olen enää haluja (on niin vanhakin jo) että mitä minä sitä turhaan puhumaan. Tai se että se akka kun vain haluaa tehdä kaikkea jäynää ja vain kiusata, niin näytänpä sille, että kyllä minäkin osaan? Teen sen vain salaa, jotta se pääse niskan päälle niin taloudellisten kuin lasten kasvatuksen osalta (ota eroa).

Eiköhän ap kaltaiset miehet ole itse nostaneet vaimoaan äidin roliin?

• Miten on?

Onko ne kakkos-naiset sitten rumia lumppuja, niin kuin tällä palstalla väitetään? Viitsiikö sellaista oikeasti panna, vaikka olisi kuinka puutteessa? Minun on vaikea uskoa että viitsisi, sillä näin naisena voin sanoa, että vaikka olen ollut välillä todella puutteessa, en siltikään missään nimessä menisi sänkyyn jonkun vastenmielisen miehen kanssa. En tunne ketään pariskuntia, joissa uskottomuutta olisi esiintynyt, eli tämä on minulle siinä mielessä vieras asia.

Olen kuitenkin tätä palstaa aina silloin tällöin lueskellut ihan vain kiinnostuksesta ihmis-eloa kohtaan. Osa kirjoituksista on hyvinkin sydäntä särkeviä, ja huomaa että on paha mieli monella vaimolla, joskus jopa näillä kakkosillakin. Sellainen surettaa ja sympatiani ovat puolellaan, jos on aidosti rakastunut, ja tulee miehen taholta hyväksi käytetyksi -siitähän on kyse molempien naisten kohdalla, sekä vaimojen että ns. kakkosten, jos nainen rakastaa miestä. Silloin taas jos vaimo on miehen kanssa yhdessä pelkästään taloudellisten seikkojen takia, tai kakkonen seksin, niin kai he tietävät missä mennään ja tuskin tällä palstalla purkavatkaan suruaan.

Mutta siis, palatakseni alkuperäiseen kysymykseeni; Jyrki boy, onko sinun jalkavaimosi ruma? Panisitko sinä vastenmielistä naista vain, että saat kassisi tyhjennettyä? Saako sellaisen kanssa edes sitä kikkeliä pystyyn?

Toinen kysymykseni sinulle on; rakastatko vaimoasi? Jos -niin miten voit toimia tuolla tavalla hänen selkänsä takana? Oletko koskaan miettinyt miltä hänestä tuntuisi, jos saisi tietää touhuistasi, tunnetko ikinä syyllisyyttä, vai onko sinulle pääasia vain tulla tyydytetyksi?

Vielä kolmas kysymys; oletko koskaan miettinyt miksi vaimosi ei anna sinulle, vai onko se yhdentekevää? Oletko tullut ajatelleeksi, että mitäpä jos olet yksinkertaisesti niin huono sängyssä?

• Muuta kuin sisko....

Hei sisko ja veli suhteita on tosi paljon ei siinä ole kyse onko kukaan huono sängyssä. Selliaseset suhteet joissa ollaan jauduttu yhteen ilman suurta rakkautta ja intohimoa ollaan lopulta sisko ja veli asetelmassa silloin etsitään sitä puuttuvaa elämää muualta niin se menee.

• Miten on?
        Muuta kuin sisko.... kirjoitti:

Hei sisko ja veli suhteita on tosi paljon ei siinä ole kyse onko kukaan huono sängyssä. Selliaseset suhteet joissa ollaan jauduttu yhteen ilman suurta rakkautta ja intohimoa ollaan lopulta sisko ja veli asetelmassa silloin etsitään sitä puuttuvaa elämää muualta niin se menee.

Joka mulle vastasit? Et kyllä vastannut itse asiassa yhteenkään kysymykseeni jotka sulle esitin. Miten voi ajautua naimisiin ilman suurta rakkautta ja intohimoa? Onko kyse siitä, että harrastaa seksiä jonkun kanssa, ja nainen tulee raskaaksi ja sitten pitää mennä naimisiin, vaikkei alun perin olisi kummallakaan ollut mielessä että "tuossa nyt on elämäni rakkaus, tahdon tuon kanssa naimisiin"? Tästäkö on kyse? Aika raadollista sanoisin. Eikö silloin ole rehellisempää kaikkien kannalta erota? Jos et ole Jyrki boy vaan joku toinen samassa tilanteessa oleva, niin vastaahan Sinä noihin kysymyksiini, kun Jyrkillä ei ole tarpeeksi munaa! Oletko itse mies vai nainen?

Entäs sitten te kaikki tuollaisessa sisaruussuhteen kaltaisessa avioliitossa elävät joilla jalkavaimo tai -mies on, niin mitenkäs sitten toisin päin; hyväksyttekö saman käytännön myös puolisoillenne? Onko ok, jos joku päivä paljastuu, että heilläkin on avioliiton ulkopuolinen suhde?

• Että näin meillä.
        Miten on? kirjoitti:

Joka mulle vastasit? Et kyllä vastannut itse asiassa yhteenkään kysymykseeni jotka sulle esitin. Miten voi ajautua naimisiin ilman suurta rakkautta ja intohimoa? Onko kyse siitä, että harrastaa seksiä jonkun kanssa, ja nainen tulee raskaaksi ja sitten pitää mennä naimisiin, vaikkei alun perin olisi kummallakaan ollut mielessä että "tuossa nyt on elämäni rakkaus, tahdon tuon kanssa naimisiin"? Tästäkö on kyse? Aika raadollista sanoisin. Eikö silloin ole rehellisempää kaikkien kannalta erota? Jos et ole Jyrki boy vaan joku toinen samassa tilanteessa oleva, niin vastaahan Sinä noihin kysymyksiini, kun Jyrkillä ei ole tarpeeksi munaa! Oletko itse mies vai nainen?

Entäs sitten te kaikki tuollaisessa sisaruussuhteen kaltaisessa avioliitossa elävät joilla jalkavaimo tai -mies on, niin mitenkäs sitten toisin päin; hyväksyttekö saman käytännön myös puolisoillenne? Onko ok, jos joku päivä paljastuu, että heilläkin on avioliiton ulkopuolinen suhde?

En ole Jyrki Boy....Mutta kyllä sitä kuule nuorena kollina kun joku pitää olla eikä tuosta rakkaudesta ja intohimosta vielä ymmärrä ajautua naimisiin ja tajuta nyt sitten myöhemmällä iällä et mitäs tuli tehtyä. Vaimo ymmärtää tavallaan on kuitenkin pyytänyt jos jaettais elämä lastenkin takia ja ystävien. On se niin vaikeata oikeasti lähteä ja tavallaan loukata ihmistä jonka kanssa on tuo perhe perustettu ja asunnot ym. ostettu. Ehkä kun aikaa viel jonnin verran kuluu ollaan kumpainenkin valmiita lähtemään eri teille. Mua ei haittaa vaikka tuo emäntä uuden löytäis, teenhän niin itse kuitenkin. Mutta nyt on tilanne toistaseks vielä tämä.

• Miten on?
        Että näin meillä. kirjoitti:

En ole Jyrki Boy....Mutta kyllä sitä kuule nuorena kollina kun joku pitää olla eikä tuosta rakkaudesta ja intohimosta vielä ymmärrä ajautua naimisiin ja tajuta nyt sitten myöhemmällä iällä et mitäs tuli tehtyä. Vaimo ymmärtää tavallaan on kuitenkin pyytänyt jos jaettais elämä lastenkin takia ja ystävien. On se niin vaikeata oikeasti lähteä ja tavallaan loukata ihmistä jonka kanssa on tuo perhe perustettu ja asunnot ym. ostettu. Ehkä kun aikaa viel jonnin verran kuluu ollaan kumpainenkin valmiita lähtemään eri teille. Mua ei haittaa vaikka tuo emäntä uuden löytäis, teenhän niin itse kuitenkin. Mutta nyt on tilanne toistaseks vielä tämä.

Lienetköhän ainut mies, joka tänne on oikeasti kertonut jotain aitoja tuntojaan tähän uskottomuus-asiaan liittyen! Ainakaan minä en ole kertaakaan tämän palstan kirjoituksia lukiessani huomannut, että tänne joku mies olisi oikeasti vastannut, että mistä loppujen lopuksi on kyse. Suurelta osin nämä kirjoitukset ovat täällä vain naisten keskinäistä loan heittoa.

Olisipa mielenkiintoista, jos kertoisit vähän enemmänkin. Onko sinulla sitten jalkavaimo? Onko hän millainen ihmisenä, onko sellaisia kammotuksia edes olemassa oikeasti, joita tällä palstalla lähiölehmiksi kutsutaan? Kai on, mutta "kelpaavatko" he oikeasti kenellekään edes jokseenkin siistille miehelle, joka ei itse ole lähiölehmän miespuolinen vastine...

Onko sitten sinun ja vaimosi kohdalla kyse siitä, että menitte naimisiin, kun kaveritkin alkoivat avioitua, vai oliko tilanne se, että alkoi tulla perheenlisäystä ilman että oli tarkoitus?

Kerrohan vähän enempi tuntojasi noin mies-näkökulmasta, koska vaikutat täyspäiseltä ja normaalilta mieheltä -juuri sellaiselta jonka mielipiteitä ja näkökantoja tähän uskottomuus-asiaan tämän palstan naiset varmasti haluaisivat saada!

Minusta ainakin tuntuu, että suurin osa naisista jotka tälle palstalle kirjoittavat, ovat hyvin hämmentyneitä eivätkä ymmärrä miesten motiiveja, olipa sitten kyse vaimoista tai rakastajattarista.

• Miten on?
        Että näin meillä. kirjoitti:

Jos vaimosi on sinulle niin kuin sisko, niin mitä tunnet salarakastasi kohtaan jos sinulla sellainen on? Onko hän ystävä, vai jotain muuta? Vai onko kyse tunteettomasta kassejen tyhjennyksestä niin kuin Jyrki boylla tuntuu olevan?

Toivon todella, että vastaat näihin kysymyksiini, sillä minulla on alkanut mennä usko miehiin tätä palstaa lukiessani! Niin kammottavan tunteettomilta ja omaa etuaan ja nautintoaan tavoittelevilta he vaikuttavat, kun lukee näitten naisten -sekä vaimojen että salarakkaitten kirjoituksia, joista osasta paistaa läpi totaalisesti rikki revitty ja onneton ihminen.

Olen miettinyt, että uskaltaako miehiin ylipäänsä luottaa! Siksi nyt sinua pommitan kysymyksilläni, kun vaikutat ensimmäiseltä rehelliseltä mieheltä, joka kertoo oikeasti mistä on kyse, eikä vain jätä naisia tappelemaan keskenään ja naura. Ole kiltti ja palauta minun ja monen muun naisen usko teihin miehiin.

• Että näin meillä..
        Miten on? kirjoitti:

Jos vaimosi on sinulle niin kuin sisko, niin mitä tunnet salarakastasi kohtaan jos sinulla sellainen on? Onko hän ystävä, vai jotain muuta? Vai onko kyse tunteettomasta kassejen tyhjennyksestä niin kuin Jyrki boylla tuntuu olevan?

Toivon todella, että vastaat näihin kysymyksiini, sillä minulla on alkanut mennä usko miehiin tätä palstaa lukiessani! Niin kammottavan tunteettomilta ja omaa etuaan ja nautintoaan tavoittelevilta he vaikuttavat, kun lukee näitten naisten -sekä vaimojen että salarakkaitten kirjoituksia, joista osasta paistaa läpi totaalisesti rikki revitty ja onneton ihminen.

Olen miettinyt, että uskaltaako miehiin ylipäänsä luottaa! Siksi nyt sinua pommitan kysymyksilläni, kun vaikutat ensimmäiseltä rehelliseltä mieheltä, joka kertoo oikeasti mistä on kyse, eikä vain jätä naisia tappelemaan keskenään ja naura. Ole kiltti ja palauta minun ja monen muun naisen usko teihin miehiin.

Sanotaanko näin muutama nainen on ollut tässä vuosien aikana, ei kovin montaa kuitenkaan yhdenyön juttuja en harrasta vaan ovat olleet hyviä ystäviä ja normaaleja naisia. Oikeaa sitä jonka kanssa haluaisin elämän ehtoon viettää ei ole tullut vastaan ehkä sekin löytyy vielä. Tämä tilanne kun on tällainen en ole asiaa sen pidemmälle ajatellut et miten sitten jos löytyy se joka veisi jalat alta mut sen näkee sitten.Mut sanotaanko et ihan tavallisia naisia ovat olleet ne muuutamat tässä.

• Miten on?
        Että näin meillä.. kirjoitti:

Sanotaanko näin muutama nainen on ollut tässä vuosien aikana, ei kovin montaa kuitenkaan yhdenyön juttuja en harrasta vaan ovat olleet hyviä ystäviä ja normaaleja naisia. Oikeaa sitä jonka kanssa haluaisin elämän ehtoon viettää ei ole tullut vastaan ehkä sekin löytyy vielä. Tämä tilanne kun on tällainen en ole asiaa sen pidemmälle ajatellut et miten sitten jos löytyy se joka veisi jalat alta mut sen näkee sitten.Mut sanotaanko et ihan tavallisia naisia ovat olleet ne muuutamat tässä.

Eli voimme kai tulla siihen lopputulokseen, että niitä lähiölehmiä ei oikeasti ole olemassakaan, vaan jalkavaimotkin ovat samaa tasoa vaimojen kanssa... No et vastannut kuitenkaan kaikkiin kysymyksiini, mutta kiitos sinulle kuitenkin, kun edes joihinkin vastasit.

Et varmaan vastaa tähän viimeiseen kysymykseeni, mutta kysynpä kuitenkin; onko vaimosi tietoinen, ja miten hän kokee uskottomuutesi? Onko hänenkin puoleltaan kyse teidän suhteessanne jostain sisaruussuhteen kaltaisesta, vai rakastaako hän kuitenkin sinua aidosti, vaikket sinä rakasta häntä? Ja rakkaudella tarkoitan nimen omaan miehen ja naisen välistä rakkautta, en sitä mitä sisarukset toisiaan kohtaan tuntevat.

• Mauno Ahonen

hyvä poika naimaan, niin kotipesälläkin käy sutina. Vaimoja kannattaa pitkässäkin juoksussa pitää välillä hyvänä.

• Lääkäri Ben

Onko sun kullisi normaalikokoinen, mistä eukkosi voisi nauttia? Saatko erektion?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      51
      6490
    2. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      63
      4809
    3. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      95
      4700
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      27
      3505
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      204
      3134
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      41
      2915
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      22
      2766
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2749
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      156
      1631
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      332
      1562
    Aihe