Koetin värjätä hiukseni punertaviksi, ja laitoin vanhan erittäin haalistuneen ruskean päälle värin. Kaksi viikkoa värjäyksen jälkeen punainen väri on haalistunut huomattavasti. Värjäytyvätkö hiukseni pikku hiljaa punaiseksi jos vain jatkan värjäämistä vai onko minun pakko ottaa värinpoisto? En haluaisi värinpoistoa turhaan ottaa, peläten sen vahingoittavan hiuksiani.
Punaiseksi värjääminen
4
6288
Vastaukset
- Minä vain.
Itselläni oli jossain vaiheessa punainen, mutta rasitti hiuksia niin paljon jatkuvan värjäämisen takia että värjäsin takaisin ruskeaan. Punainen siis todellakin haalistuu nopeasti, oli värinpoisto tai ei. Ehkä ihan hiukan hitaammin jos ottaa värinpoiston mutta itse en suosittelisi. Värinpoisto sitten sen punaisen ylläpitäminen = todella huonoa jälkeä.
- värjäilijä
Aika jännää, että monet puhuu nykyisin ettei punainen väri pysy ja et se haalistuu pois nopeesti. Itselläni kun oli jotain 6v sitten yhden kouluvuoden ajan punaiset hiukset, niin kyllä se mulla vaan tarttu hyvin ja pysy päässä ja sitten vasta kun punaisesta halusin päästä eroon niin piti ottaa värinpoistoja.
- huuuhuuuuuuu
käytä sellasii hoitoaineita värjätyille hiuksille? tuli vaa mieleen. vois pysyy silleen paremmin, ehkä :/ itelläni punertava väri pysyy ku otin ennen värinpoiston, mut toisaalta mulla on oikeesti ruskeet hiukset mis on punainen pigmentti, nii silläki voi olla osuutta asiaan. mut ei toi värinpoisto nyt hiuksii nii hirveesti vahingoita. itte en ainkaa huomannu että ois mitää tapahtunu :)
- Puna on rock
Punainen todellakin haalistuu nopeasti. Itsellä ollut punainen tukka jo yli 10 vuotta ja elämä on ollut "sen oikean punaisen" etsimistä niin kauan kuin muistan.. Sitten kun oikea sävy löytyy, ei se pysy päässä kuin pari viikkoa juuri sellaisena kuin haluan. Olen pari kertaa ottanut värinpoiston mutta ei se värin pysyvyyteen mielestäni vaikuta. Tukkaa olen saanut säästettyä aika hyvi kun olen ottanut pohjalle kestovärin mutta sen jälkeen olen värjännyt noin 1-2 kuukauden välein vain kevytsävytteillä. Turha rasittaa hiusta kun ei se pysy sen kauemin hyvänä, oli kestoväri tai sävyte. Käytän myös kampaamoista ostettua punaista shampoota (ja hoitoainetta), mikä sävyttää hiusta hieman joka kertaa ja pitää näin värin kirkkaana pidempään (mm. Goldwellin punainen shampoo) .
Tervetuloa punaisten hiusten ikuiseen metsästykseen. Punaisen jälkeen on kyllä vaikea palata entiseen, muut värit tuntuvat tylsiltä.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854