Mikä levy menee jotensakin näin: Illan aurinko kultaa jo maan ja ruusut luo punerrustaan, tiedä en kauniimpaa, luonas huomenna olla taas saan...
Muistelen että Reijo Kallio olisi esittänyt levyn ja olen yrittänyt googlettaa vaikka millä mutta ei vaan löydy,luulin että laulun nimi on Yö toukokuun tai toukokuun yössä.
Kiitos asiallisista vastauksista:)
Illan aurinko kultaa jo maan...
Googlettaja
3
3186
Vastaukset
- maan kultaa
Minäkin olen etsinyt kyseistä laulua, tai laulun sanoja. Laulu on "Tiedä en kauniimpaa". Reijo Kallio on levyttänyt ja nyt etsissäni törmäsin upeaääniseen laulajaan, Anne Härköseen, joka lienee myös levyttänyt ko. valssin. Anne Härkösen nettisivulla oli pätkä tätä laulua. Olipahan upeaääninen laulaja.
Illan aurinko kultaa jo maan, puille metsän luo punerrustaan. Tiedä en kauniimpaa, luonas huomenna olla jo saan... - Musamasa
Reijo Kallio Tiedä en kauniimpaa 1978. On kylläkin hidas valssi, eikä mikään tango?
- Anonyymi
Tiedä en kainiimpaa pn kappaleen nimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764