Pitäisikö olla jo tyttöystävä?

hmhmh

Eli oon 16 vuotias (viikon päästä 17) lukiolaispoika. En ole koulussa mitenkään "suosittu".

Mietin vain että pitäisikö minun ikäisellä olla jo tyttöystävä? Jotenkin on aivan älyttömästi arveluttamaan..

11

1101

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksvaan!

      Yleensä, noin nuorena aloitetut suhteet päättyvät kuitenki. Parempi kasvaa vielä pari vuotta ja nauttia elämästä.

    • Ajatus Sallittu

      Kyllä joo pitäisi olla. Seurusteluhan on sitä, että katsotaan, onko toisesta kenties elämänkumppaniksi tai avioon. Joten kun vuoden päästä olet 18 niin tietenkin täysi-ikäisenä pitää jo vakiintua ja perustaa perhe. Kova on kiire.

    • rennosti vaan

      Sä teet juuri niin kuin susta tuntuu. Itseään vastaan on vähän vaikeaa toimia, sanokoon muut mitä lystää.
      Moni on sun iässäsi vaan kaveri tytöille ja siitä kaveruudesta sitten kehittyy pikkuhiljaa tunnepohjainen seurustelu.
      Sullahan on edessäsi yo-kirjoitukset sun muut jatko-opintojen valkkauksetkin, joten senkin vuoksi sulla on ehkä "muutakin ajateltavaa" kuin tytöt, ja se on ihan ymmärrettävää.
      Älä turhaan rassaa mieltäsi tollasella asialla vaan pidä mieli avoimena, ota osaa nuorten rientoihin ja uskaltaudu oleen tyttöjenkin seurassa oma itsesi. Ennen pitkää joku kiinnostuu susta ja sä siitä ja silleen asiat etenee ihan luonnollista tahtia.
      Se saattaa yhtä hyvin tapahtua vasta opiskellessakin, joten nou hätä.

      Ja onneks olkoon tulevalle synttärisankarille!

    • titinalle

      Jos ihastut johonkuhun niin anna tunteiden viedä. Jos taas ei ole kiinnostunut kenestäkään, niin ei pidä väkisin periaatteen takia hankkia sellaista.

      • Minä teen aina niin, sillä siten säästän myös aikaa ko. tytön suhteen.


    • ...

      kuuleppas, oon itte kohta 18 v tyttö, en myöskään kovin suosittu enkä oo seurustellu viel kertaakaan. tietty mietin iteki ett haluis seurustella ja näin mutta ei sitä sillä tavalla voi ajatella että pitäsikö jo seurustella..KOSKA mun mielestä sillon ruvetaan seurustelee ku tulee kohdalle sellanen henkilö jonka kanssa kemiat sopii yhteen ja jos sitä ei löydy 17 vuotiaana tai 20 vuotiaana ni ei se oo nii vaarallista,kyllä jokaiselle on joku tarkotettu, hieman kärsivällisyyttä vaan:) kyllä se tyttöystävä sullaki on sitte ku on tullakseen, tietty jos kiikarissa on joku tyttö ja oisit valmis seurustelemaan ni eiku vaan rohkeesti tutustumaan tähän tyttöön;) mutta jos ketään ei oo kiikarissa ni nautit vaan sinkkuudesta ja elämästä, kerran sitä vaan ollaan 16 tai 17 vuotiaita..:))

      • Sulla on kyllä ihan fiksuja ajatuksia siinä mielessä. Minä olen jo 27v. eli melkein 3kymppinen ukonrahjus. Eihän seurustelu nyt seksiin tarvitse perustua, mutta senkin voi opetella jos sille tuntuu.


    • Kuinka seurusteluvalmis ole itse. Saathan sinä toki ottaa tyttökaverin, mutta älä vaan missään tapauksessa pyydä "sitä" heti ensimmäisenä.

    • juustooo

      niin hanki. Jos et niin älä. ihan miltä itestäs tuntuu! mitä merkitystä on sillä oletko suosittu vai et. ihan ufo kysymys muutenkin... pitäisikö olla??? Huoh... jotkut aloittaa seurustelun aijemmin jotkut myöhemmin riippuu ihmisen henkisestä tasostaa ja haluista ja kaikesataasjkkj j

    • juu...

      Ei sun ikäisen pojan kannata vielä hankkia tyttöystävää. Poikaystävän voit toki hankkia itsellesi.
      Kannattaa jättää suosiolla nuo ikäisesi tytöt meille pikkaisen vanhemmille miehille. Me hoidamme heidät kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      639
      4754
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3660
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      117
      3640
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3051
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2622
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2414
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2311
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2170
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2097
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      50
      2069
    Aihe