Tällaista kysyn että tietääkö kukaan osoitetta, josta voisi saada tyhjää viivastoa? Omasta nuotinnusohjelmastani sitä ei saa ja itse en hakemalla löytänyt netistä.
Nuottiviivastoa netissä
12
15088
Vastaukset
- OMH
Tässäpä osoite:
http://www.blanksheetmusic.net/- Viisi viivaa
Kiitos!
- Tost oli apua
tost oli paljonki apua....so thanks
- sipuli
kysyisin tuota samaa :)
- TÄSSÄ ON!!
WWW.MUSIKATTI.NET SIELTÄ SAA TYHJIÄ NUOTTIVIIVASTOJA
- perhonen14
En mää ainakaan tiiä. Sitä mä just mietin et mistä sais
- Annesiiiihihih
Sieltä sai kun meni lisä materiaaleihin ja sitten vasemmasta reunasta nuottiviivastot... :)
- Nuottiviivaston
MS Word:
Lisää taulukko -> 1x4 taulukko -> Taulukon ominaisuudet / rivi-välilehti / määritä korkeus 0,3cm
Siinä on valmiina yksi nuottiviivasto -> Copy/Pastelle A4-täyteen...
Helppoa ja voi tehdä itselleen sopivan korkuisen nuottiviivaston
:) - Musiikkiluokkalainen
Kiitos!
- ss
kiitos tuosta oli suurta apua minullekkin!:)
- 10 vuotias pianisti!
Kiitos pallljoooonnnn!!!! nyt sit voin kirjoittaa niitä mun nuottei, oma keksimii ja muita :D OLEN HYVIN HYVIN KIITOLLINEN!!!
- säveltäjä
Hei jeees toi eka linkki on paras ku saa valita millasta viivastoo haluaa!!!! KIITTIIII!!! :DDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem903080HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat692360- 272193
- 791648
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3881543Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k591402Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901332Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan231214- 561159
- 481094