No, joko on hautavajoama auennut

ja...

maanjäristyksiä kovastikin pitänyt?
Näinhän on Jukka K. Nieminen ja Ari Dyster "profetoineet".http://www.ilmatar.net/~np/misc/hautavajoama.jpg

Päivitys 4.9.2010: MAANJÄRISTYS JA HAUTAVAJOAMA TULEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!11!!! Nyt on KAKSI luotettavan tuntuista profeettaa saanut TARKALLEEN saman ennaltatiedon! Jukka T. Nieminen sai Kouvolan keskuskirkossa profetian 7.2.1990 ja lisäksi Ari Dyster sai keväällä 2010 AIVAN MILLILLEEN SAMAN PROFETIAN! Tämän varmempaa ennaltatietoa EI SIIS VOI MITENKÄÄN YHTÄÄN MISSÄÄN KOSKAAN LAINKAAN OLLA! Suomessa tapahtuu siis vääjämättömän täydellä varmuudella maanjäristys, josta tulee tasan yhden vakomitan (192 metriä) levelä repeämä, jonka leveys tosin kolminkertaistuu rajan toisella puolella, eli siellä se on millilleen 576 metriä leveä! Tämä repemämä alkaa Nastolan eteläpuolitse, josta se ohittaa Kouvolan, sitten Luumäen etelästä, menee Lappeenrannan lähelle (nyt vain IHMETTELEMME, miksei KAIKKEIN LUOTETTAVIN lappeen Rannan profeetta ole sanonut MITÄÄN!!?) ja josta se kääntyy 90 astetta oikealle, menee läpi Ylämaan ja jatkaa idän puolelle rajaa. Tällä tavalla rangaistaan kansaa ja suojellaan hänen omansa. Alla on havainnollinen, tarkka kaaviokuva tästä varmasta ennaltatiedosta. Kuvassa näkyy myös punaisella varjostuksella Venäjän tulevassa sodassa miehittämä alue.

14

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin armosta

      Valitan, vuosilukua ei kukaan ole profetoinut! Eikä vielä ole marraskuun oikea aikakaan! Eräs henkilö kertoo epäillen saaneensa päivämäärän 24.11. muttei hänkään vuosilukua. Ja toinen oli näyssään Turkuhallissa, ja tiesi olevansa siellä tänä vuonna myös marraskuun lopulla.

      Eipäs taas vedetä Herran teitä vinoon! Katsomme mielenkiinnolla tämän kuukauden (ja vuoden) taas loppuun, mutta emme syytä ketään, jos järistyksiä ei tapahdu! Sillä k u k a a n ei ole väittänyt tänä vuonna niitä tapahtuvan. Kierot vinoonvääntäjät syyttävät, sillä heillä on mielessään omat kierot tiensä!

      Herran ilmoitus tapahtuu a i n a ! Maanjäristyksiä ja maanmullistuksia tulee varmasti, sillä Raamattu profetoi mm. että "taivas hävisi näkyvistä niin kuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät paikaltaan. Maan kuninkaat, ylimykset ja sotajoukkojen johtajat, rikkaat ja mahtavat miehet ja kaikki muut, niin orjat kuin vapaat, piiloutuivat luoliin ja vuorten rotkoihin, ja huusivat vuorille ja kallioille: `Kaatukaa päällemme, kätkekää meidät valtaistuimella istuvan katseelta ja Karitsan vihalta! Hänen vihansa suuri päivä on tullut - kuka voi sen kestää?" Ilm. 6:14-17)

      Profetoivatko Dysterit sun muut juuri tästä, en usko, mutta maanjäristyksiä ja luonnonmullistuksia tulee Suomeenkin jollain aikataululla vuorenvarmasti. Ihminen on vain niin kärsimätön, että kaiken pitäisi tapahtua heti.

      • galluppi

        Äänestys. Peukku alas jos ei tule maanjäristystä ja peukku ylös jos tulee.


      • yksin armosta

        Kappas vain, minun täytyy korjata sanojani, sillä Dyster on kuin onkin ilmoittanut järistyksen tulevan tänä vuonna! No ei muuta kuin odottelemaan. Sittenhän tiedämme, oliko tuo profetia Jumalasta! Voin kuitenkin kertoa, että minulla o n kuivamuonaa kotona katastrofien varalta, niin kuin Dysterkin kehottaa varastoimaan. Se on mielestäni viisautta!


      • kuin juuri-

        -kaltaisesi uskovaiset jotka vääristelevät asioita väkisin, hinnalla millä hyvänsä. Vaikka totuus olisi nähtävissä silmien edessä, niin siitäkin huolimatta on yritettävä sitä muuttaa omien halujen mukaiseksi. Ei kai mielensairaudelle mitään voi..tietyissä tapauksissa.


      • Toinen realisti.
        kuin juuri- kirjoitti:

        -kaltaisesi uskovaiset jotka vääristelevät asioita väkisin, hinnalla millä hyvänsä. Vaikka totuus olisi nähtävissä silmien edessä, niin siitäkin huolimatta on yritettävä sitä muuttaa omien halujen mukaiseksi. Ei kai mielensairaudelle mitään voi..tietyissä tapauksissa.

        Ei ole enää pitkää aikaa tätä vuotta jäljellä.Kohta loppuu Marraskuu ja alkaa Joulukuu.Ja sitten vaihtuu vuosi.Voisi sanoa,että aikaa joidenkin ennustusten toteutumiseen on enää reilu kuukausi.
        Mutta koska ne eivät toteutuneet viime kesänäkään eikä alkusyksyn aikana,niin ne eivät toteudu edes loppuvuoden aikana.Eivätkä ensi vuonnakaan.
        Eräs asia mikä hieman ihmetyttää on se,että Islannin tulivuoren purkaus sai aikaan monenlaisia mielipiteitä,arvioita se myös sen ennalta tietämistä.Mutta Indonesiassa Jaaavan saarella purkautuva Merapi tulivuoren purkauksesta ei ole näkynyt minkäänlaisia mielipiteitä tai tulkintoja.Eikä sitä olla siis näin ollen ole kytketty mihinkään,vaikkapa sen asian ennalta tietämiseen jollain tavoin.
        Tällä hetkellä tämä Merapin purkaus on vaatinut 240 uhria,lentoliikennettä on rajoitettu ja yli 200 000 ihmistä on evakuoitu.Tähän verrattuna Islannin tulivuoren purkaus oli hyvin pientä.


    • Peukut..alas!

      Jokos se suuri maanjäristys ja hautavajoama sekä muut niihin liittyvät jutut ovat Suomessa tapahtuneet?

      Itse en ainakaan ole sellaisia juttuja huomannut,mutta ovatko muut?

      Vai eivätkö Herran ilmoitukset taaskaan ole pitäneet paikkaansa?

      • LISÄÄ ASIASTA!

        Tässäpä selvyyden vuoksi kartta johon on merkitty hautavajoaman paikka.
        http://www.ilmatar.net/~np/misc/hautavajoama.jpg
        ------------------------------------------------------------------------------------------------------------

        tänä vuonna
        4.9.2010 19:09
        -10

        http://www.aijaa.com/v.php?i=6658664.jpg

        http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/index.htm

        Lisätty viimeksi eli 11.5.2010:
        1. Profetioita 2 -osioon Ari Dysterin saama sanoma keväällä 2010

        Näin sanoo Herra Israelin Jumala, minä annan tulla tänä vuonna tähän maahan suuren maanjäristyksen, koska tämä kansa on hyljännyt minut ja on kääntänyt selkänsä minulle. Minä otan pois teiltä teidän turvanne, johon te turvaatte, tämän hyvinvoinnin, ja silloin te käännytte etsimään minua, sanoo Herra Israelin Jumala. Ja nyt te minun omat lampaani, kerätkää neljän viikon kuivamuonatarpeet kukin kotiinsa, sillä hetkessä kaupat tyhjätään, mutta minä pidän teistä huolen sanoo Herra. Älkää peljätkö, minä olen teidän kanssanne ja varjelen teidät, sanoo Herra Israelin Jumala. Koska tämä kansa ei tahdo kääntyä minun puoleeni hyvinä aikoina, niin minä Herra laitan sen polvilleen, jotta minä voisin pelastaa teitä te Suomen kansa. Tämän saman asian on Jumala puhunut minulle kolmen kuukauden ajan.

        Terveisin
        Ari Dyster
        Vaasa

        - - - - - - -

        Jouko Pihon kommentti 11.5.2010

        Ari Dysterin saama sanoma Suomessa tapahtuvasta maanjäristyksestä on samankaltainen kuin Jukka T. Niemisen saama profetia Kouvolan keskuskirkossa 7.2.1990, joka on Profetioita-osiossa, mutta josta laitan tähän sen maanjäristysosan.

        "Ja katsokaa Minä taivutan tätä maata, niin kuin talon emäntä taivuttaa leipää. Ja te tulette näkemään murtuman yhdessä kohden tätä maata. Ja se alkaa Nastolan eteläpuolitse. Se ohittaa Kouvolan. Se ohittaa Luumäen etelästä. Se menee Lappeenrannan lähelle. Kääntyy 90 astetta oikealle ja menee läpi Ylämaan. Jatkaa idän puolelle matkaa. Ja tuon repeämän, niin kuin suuren vaon, leveys on yksi vakomitta (192 m) ja rajan toisella puolella sen leveys kolminkertaistuu. Minä suojelen teidät, Minä suojelen omani. Ja katsokaa, Minä rankaisen tällä tavalla tätä kansaa."


    • .

      up

      • Uppia.

        Edelleenkin up.


      • Tulossa on!
        Uppia. kirjoitti:

        Edelleenkin up.

        http://static.stara.fi/wp-content/uploads/2013/01/texasinaukko05012013a.jpg

        Hautavajoama onkin ennakoitua suurempi sillä se alkoin amerikan mantereelta.
        Näin ollen kulunee vielä jonkin aikaa ennen kuin se on laajentunut Suomeen asti, mutta kyllä tätä kannattaa odottaakin!

        Ympäri maailmaa on raportoitu oudoista maahan ilmestyvistä kuopista, jollaisia on ilmestynyt yllättäen jopa keskelle kaupunkia ja jotka ovat imaisseet sisäänsä jopa kokonaisia taloja. Nyt tällainen aukko on ilmestynyt Yhdysvaltojen Texasin osavaltioon ja aiheuttaa nyt huolta paikallisissa asukkaissa.

        Texasissa sijaitsevan Winkin kaupungin laitamille ilmestyi ensimmäinen aukko jo aiemmin, mutta nyt ilmestynyt toinen samanlainen aukko ”Wink Sink 2″ kasvaa uhkaavasti jopa kolmen metrin päivävauhtia.

        Kuukaudessa jo yli 200-metriseksi venähtänyt aukko sijaitsee vain viiden kilometrin päässä kaupungista. Nyt kaupunkilaiset pelkäävät sekä tämän aukon kasvua että kolmannen aukon mahdollista ilmestymistä kaupungin asutulle alueelle.


      • Tulossa on! kirjoitti:

        http://static.stara.fi/wp-content/uploads/2013/01/texasinaukko05012013a.jpg

        Hautavajoama onkin ennakoitua suurempi sillä se alkoin amerikan mantereelta.
        Näin ollen kulunee vielä jonkin aikaa ennen kuin se on laajentunut Suomeen asti, mutta kyllä tätä kannattaa odottaakin!

        Ympäri maailmaa on raportoitu oudoista maahan ilmestyvistä kuopista, jollaisia on ilmestynyt yllättäen jopa keskelle kaupunkia ja jotka ovat imaisseet sisäänsä jopa kokonaisia taloja. Nyt tällainen aukko on ilmestynyt Yhdysvaltojen Texasin osavaltioon ja aiheuttaa nyt huolta paikallisissa asukkaissa.

        Texasissa sijaitsevan Winkin kaupungin laitamille ilmestyi ensimmäinen aukko jo aiemmin, mutta nyt ilmestynyt toinen samanlainen aukko ”Wink Sink 2″ kasvaa uhkaavasti jopa kolmen metrin päivävauhtia.

        Kuukaudessa jo yli 200-metriseksi venähtänyt aukko sijaitsee vain viiden kilometrin päässä kaupungista. Nyt kaupunkilaiset pelkäävät sekä tämän aukon kasvua että kolmannen aukon mahdollista ilmestymistä kaupungin asutulle alueelle.

        Ei tuollaisia aukkoja kaikenlaiseen kallio- ja maaperään synny.


      • Kyllä syntyy!
        kekek-kekek kirjoitti:

        Ei tuollaisia aukkoja kaikenlaiseen kallio- ja maaperään synny.

        Kyseessä on profeetallinen hautavajoama, niin täydellisellä varmuudella se syntyy millaiseen maa- tai kallioperään tahansa kuten profeetat on ennaltatienneet tapahtuvan.


    • mikseijoaukea

      Joko aukesi?

    • alkuako

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe