Vielä imukuppihieronnasta

Sellu Liitti

Lueskelin noita vanhoja ketjuja imukuppihieronnasta (kuivakuppauksesta). Rupesin vielä tiedustelemaan, kun heräsi kysymyksiä.
Onko kenelläkään mitään negatiivisia kokomeuksia kuivakuppauksesta selluliitin poistossa? Haittavaikutuksia, ei tuottanut tulosta tms?
Entä voide, jota kuppauksessa tulee käyttää? Ymmärsin, että sen olisi oltava öljytöntä. Mistä tiedän, mikä voide on öljytöntä? No, liukuvoiteet ainakin, mutta ovat törkeän kalliita. Onko edullista vaihtoehtoa, ja saako ihan tavallisista marketeista vai pitääkö tilata tai ostaa apteekista? Mitä itse käytätte?
En ole vielä hankkinut kuppeja, mutta suunnitelmissa on, joten teidän, joilla on käyttökokemusta, kommentteja kaipaisin. Myönteisiä ja kieltesiä kokemuksia.

7

4540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iloisesti yllättynyt

      Minulla on ainakin lähtenyt reisistä ja pakaroista, nyt pitäis ottaa käsittelyyn allit. Imukuppihieronta auttaa kun jaksaa säännöllisesti tehdä. Aluksi varovaisemmin, mulla ainakin tuli mustelmia. Minä otan laitteen esille telkkaria katsellessa, ja siinä huomaamatta tulee hierottua... Tuosta voiteesta en kyl tiedä, ja laitteen käyttöohjeetkin olen hukannut. Itse käytän öljypohjaista...

      • Sellu Liitti

        Tilasin nyt ne imukupit ja olen hieroskellut muutaman kerran. Joo, mustelmia tuli, vaikka yritin olla varovainen ja nyt on hieronnat tauolla, kunnes pahimmat mustelmat paranee. Viikossa ei tuloksia vielä voi tietenkään odottaa, mutta kun näyttää, että sellut on vain entistä paremmin näkösällä (nyyh).
        Kun pääsen noista mustelmista, aion kuitenkin jatkaa, pienemällä imulla ja enemmällä voiteella. Vaatii varmasti monen viikon säännöllisen hieronnan.


      • mirkku kakkonen

        itse käytin niitä hartioissa ja tuntui aivan kun veri olisi valunut pitkin selkää,Mutta sanoisin että sama muissakin tuloksissa-telkkarin ääressä passiivisena istuskelu imukupit käsissä tuskin saa parhaita tuloksia aikaan,paremman tuloksen saisi luultavasti puntteja nostellen


    • ½ammattilainen

      Moi
      Nyt on saatavana silikonista tehtyjä kuppeja. Ennen kupit tehtiin lateksista, joka ei kestä kaikkia hoitoaineita eikä (auringon)valoa ja haurastuu nopeasti reunoistaan. Tilasin heti silikoniset kupit www.nettex.fi verkkokaupasta. SUPERHYVÄT. Löjerin parafiinipohjainen hierontavoide on hyvä liukukuppaukseen. Liukuu hyvin ja tuoksuu hyvälle. Ei maksa juuri mitään 1 kg pakkauksessa. Nettexistä saat molempia.

    • N027

      Ostin tuollaiset kupit parisen vuotta sitten ja jatkoin sitkeästi käyttöä päivittäin 4 kk ajan. Aluksi tuli mustelmia aina, myöhemmin vain toisinaan. Tuon 4 kk jälkeen into alkoi hiipumaan kun mitään tuloksia ei tullut. Siellä ahterissa se selluliitti on edelleen.

      Kuinka nopeasti olette huomanneet selluliitin selvästi vähentyneen? Ja onko kukaan saanut sitä oikeasti kokonaan pois tuolla menetelmällä? Joko systeemi ei toimi minulla ollenkaan, tai sitten mietin onko minulla vaan senverta vähän selluliittiä, että kaikkea ei voi vaan saada pois. Mukurat näkyvät oikeastaan vain puristamalla ja kirkkaassa sivulta tulevassa valossa (mutta häiritsevät silti suunnattomasti).

    • sarika*****

      Itse ostin kupit pari vuotta sitten ja jaksoin säännöllisesti kupata muutaman viikon. Vaikea sanoa vähenikö selluliitti vai ei, mutta aineenvaihdunnan se sai ainakin käyntiin. Kuppauksen jälkeen nimittäin saa juosta koko päivän vessassa pissillä ja jos ei muista juoda riittävästi niin tulee paha olo ja päätä särkee. Lisäksi olen huomannut kun en ole kupannut niin sellualueeni ovat kipeät siis kosketusarat. Tänään juuri kivuliaitten sellukohtien vuoksi aloitin aamulla kupata, sattuihan se mutta kipu häviää kun on muutaman kerran kupannut. Ja jatkuvasti olen pissillä saanut juosta, joten kyllä se kuppaus jotain saa aikaan.Aion jatkaa taas niin pitkään kuin jaksan, koska se helpottaa kipua sellualueilla.

    • Sanneli35

      Täällä yksi tyytyväinen imukuppihieronnan käyttäjä, selluliitit lähtivät aikoinaan noin kuukauden imukuppihieronta liikunta ruokavalio yhdistelmällä. Pelkkä liikunta ja ruokavalio eivät aikaisemmin siihen auttaneet.

      Nykyään selluliitit pysyy pois kun kerran parissa viikossa viitsii tehdä imukuppihieronnan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe