Lueskelin noita vanhoja ketjuja imukuppihieronnasta (kuivakuppauksesta). Rupesin vielä tiedustelemaan, kun heräsi kysymyksiä.
Onko kenelläkään mitään negatiivisia kokomeuksia kuivakuppauksesta selluliitin poistossa? Haittavaikutuksia, ei tuottanut tulosta tms?
Entä voide, jota kuppauksessa tulee käyttää? Ymmärsin, että sen olisi oltava öljytöntä. Mistä tiedän, mikä voide on öljytöntä? No, liukuvoiteet ainakin, mutta ovat törkeän kalliita. Onko edullista vaihtoehtoa, ja saako ihan tavallisista marketeista vai pitääkö tilata tai ostaa apteekista? Mitä itse käytätte?
En ole vielä hankkinut kuppeja, mutta suunnitelmissa on, joten teidän, joilla on käyttökokemusta, kommentteja kaipaisin. Myönteisiä ja kieltesiä kokemuksia.
Vielä imukuppihieronnasta
7
6034
Vastaukset 7
- Iloisesti yllättynyt
Minulla on ainakin lähtenyt reisistä ja pakaroista, nyt pitäis ottaa käsittelyyn allit. Imukuppihieronta auttaa kun jaksaa säännöllisesti tehdä. Aluksi varovaisemmin, mulla ainakin tuli mustelmia. Minä otan laitteen esille telkkaria katsellessa, ja siinä huomaamatta tulee hierottua... Tuosta voiteesta en kyl tiedä, ja laitteen käyttöohjeetkin olen hukannut. Itse käytän öljypohjaista...
- Sellu Liitti
Tilasin nyt ne imukupit ja olen hieroskellut muutaman kerran. Joo, mustelmia tuli, vaikka yritin olla varovainen ja nyt on hieronnat tauolla, kunnes pahimmat mustelmat paranee. Viikossa ei tuloksia vielä voi tietenkään odottaa, mutta kun näyttää, että sellut on vain entistä paremmin näkösällä (nyyh).
Kun pääsen noista mustelmista, aion kuitenkin jatkaa, pienemällä imulla ja enemmällä voiteella. Vaatii varmasti monen viikon säännöllisen hieronnan. - mirkku kakkonen
itse käytin niitä hartioissa ja tuntui aivan kun veri olisi valunut pitkin selkää,Mutta sanoisin että sama muissakin tuloksissa-telkkarin ääressä passiivisena istuskelu imukupit käsissä tuskin saa parhaita tuloksia aikaan,paremman tuloksen saisi luultavasti puntteja nostellen
- ½ammattilainen
Moi
Nyt on saatavana silikonista tehtyjä kuppeja. Ennen kupit tehtiin lateksista, joka ei kestä kaikkia hoitoaineita eikä (auringon)valoa ja haurastuu nopeasti reunoistaan. Tilasin heti silikoniset kupit www.nettex.fi verkkokaupasta. SUPERHYVÄT. Löjerin parafiinipohjainen hierontavoide on hyvä liukukuppaukseen. Liukuu hyvin ja tuoksuu hyvälle. Ei maksa juuri mitään 1 kg pakkauksessa. Nettexistä saat molempia. - N027
Ostin tuollaiset kupit parisen vuotta sitten ja jatkoin sitkeästi käyttöä päivittäin 4 kk ajan. Aluksi tuli mustelmia aina, myöhemmin vain toisinaan. Tuon 4 kk jälkeen into alkoi hiipumaan kun mitään tuloksia ei tullut. Siellä ahterissa se selluliitti on edelleen.
Kuinka nopeasti olette huomanneet selluliitin selvästi vähentyneen? Ja onko kukaan saanut sitä oikeasti kokonaan pois tuolla menetelmällä? Joko systeemi ei toimi minulla ollenkaan, tai sitten mietin onko minulla vaan senverta vähän selluliittiä, että kaikkea ei voi vaan saada pois. Mukurat näkyvät oikeastaan vain puristamalla ja kirkkaassa sivulta tulevassa valossa (mutta häiritsevät silti suunnattomasti). - sarika*****
Itse ostin kupit pari vuotta sitten ja jaksoin säännöllisesti kupata muutaman viikon. Vaikea sanoa vähenikö selluliitti vai ei, mutta aineenvaihdunnan se sai ainakin käyntiin. Kuppauksen jälkeen nimittäin saa juosta koko päivän vessassa pissillä ja jos ei muista juoda riittävästi niin tulee paha olo ja päätä särkee. Lisäksi olen huomannut kun en ole kupannut niin sellualueeni ovat kipeät siis kosketusarat. Tänään juuri kivuliaitten sellukohtien vuoksi aloitin aamulla kupata, sattuihan se mutta kipu häviää kun on muutaman kerran kupannut. Ja jatkuvasti olen pissillä saanut juosta, joten kyllä se kuppaus jotain saa aikaan.Aion jatkaa taas niin pitkään kuin jaksan, koska se helpottaa kipua sellualueilla.
- Sanneli35
Täällä yksi tyytyväinen imukuppihieronnan käyttäjä, selluliitit lähtivät aikoinaan noin kuukauden imukuppihieronta liikunta ruokavalio yhdistelmällä. Pelkkä liikunta ja ruokavalio eivät aikaisemmin siihen auttaneet.
Nykyään selluliitit pysyy pois kun kerran parissa viikossa viitsii tehdä imukuppihieronnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa671421Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää921057- 164947
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as28891Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105884Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30883Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks52794Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201782Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128758- 27724
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93717Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.172669- 64644
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa45633Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12595- 85558
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo188523sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497