Lueskelin noita vanhoja ketjuja imukuppihieronnasta (kuivakuppauksesta). Rupesin vielä tiedustelemaan, kun heräsi kysymyksiä.
Onko kenelläkään mitään negatiivisia kokomeuksia kuivakuppauksesta selluliitin poistossa? Haittavaikutuksia, ei tuottanut tulosta tms?
Entä voide, jota kuppauksessa tulee käyttää? Ymmärsin, että sen olisi oltava öljytöntä. Mistä tiedän, mikä voide on öljytöntä? No, liukuvoiteet ainakin, mutta ovat törkeän kalliita. Onko edullista vaihtoehtoa, ja saako ihan tavallisista marketeista vai pitääkö tilata tai ostaa apteekista? Mitä itse käytätte?
En ole vielä hankkinut kuppeja, mutta suunnitelmissa on, joten teidän, joilla on käyttökokemusta, kommentteja kaipaisin. Myönteisiä ja kieltesiä kokemuksia.
Vielä imukuppihieronnasta
7
5083
Vastaukset
- Iloisesti yllättynyt
Minulla on ainakin lähtenyt reisistä ja pakaroista, nyt pitäis ottaa käsittelyyn allit. Imukuppihieronta auttaa kun jaksaa säännöllisesti tehdä. Aluksi varovaisemmin, mulla ainakin tuli mustelmia. Minä otan laitteen esille telkkaria katsellessa, ja siinä huomaamatta tulee hierottua... Tuosta voiteesta en kyl tiedä, ja laitteen käyttöohjeetkin olen hukannut. Itse käytän öljypohjaista...
- Sellu Liitti
Tilasin nyt ne imukupit ja olen hieroskellut muutaman kerran. Joo, mustelmia tuli, vaikka yritin olla varovainen ja nyt on hieronnat tauolla, kunnes pahimmat mustelmat paranee. Viikossa ei tuloksia vielä voi tietenkään odottaa, mutta kun näyttää, että sellut on vain entistä paremmin näkösällä (nyyh).
Kun pääsen noista mustelmista, aion kuitenkin jatkaa, pienemällä imulla ja enemmällä voiteella. Vaatii varmasti monen viikon säännöllisen hieronnan. - mirkku kakkonen
itse käytin niitä hartioissa ja tuntui aivan kun veri olisi valunut pitkin selkää,Mutta sanoisin että sama muissakin tuloksissa-telkkarin ääressä passiivisena istuskelu imukupit käsissä tuskin saa parhaita tuloksia aikaan,paremman tuloksen saisi luultavasti puntteja nostellen
- ½ammattilainen
Moi
Nyt on saatavana silikonista tehtyjä kuppeja. Ennen kupit tehtiin lateksista, joka ei kestä kaikkia hoitoaineita eikä (auringon)valoa ja haurastuu nopeasti reunoistaan. Tilasin heti silikoniset kupit www.nettex.fi verkkokaupasta. SUPERHYVÄT. Löjerin parafiinipohjainen hierontavoide on hyvä liukukuppaukseen. Liukuu hyvin ja tuoksuu hyvälle. Ei maksa juuri mitään 1 kg pakkauksessa. Nettexistä saat molempia. - N027
Ostin tuollaiset kupit parisen vuotta sitten ja jatkoin sitkeästi käyttöä päivittäin 4 kk ajan. Aluksi tuli mustelmia aina, myöhemmin vain toisinaan. Tuon 4 kk jälkeen into alkoi hiipumaan kun mitään tuloksia ei tullut. Siellä ahterissa se selluliitti on edelleen.
Kuinka nopeasti olette huomanneet selluliitin selvästi vähentyneen? Ja onko kukaan saanut sitä oikeasti kokonaan pois tuolla menetelmällä? Joko systeemi ei toimi minulla ollenkaan, tai sitten mietin onko minulla vaan senverta vähän selluliittiä, että kaikkea ei voi vaan saada pois. Mukurat näkyvät oikeastaan vain puristamalla ja kirkkaassa sivulta tulevassa valossa (mutta häiritsevät silti suunnattomasti). - sarika*****
Itse ostin kupit pari vuotta sitten ja jaksoin säännöllisesti kupata muutaman viikon. Vaikea sanoa vähenikö selluliitti vai ei, mutta aineenvaihdunnan se sai ainakin käyntiin. Kuppauksen jälkeen nimittäin saa juosta koko päivän vessassa pissillä ja jos ei muista juoda riittävästi niin tulee paha olo ja päätä särkee. Lisäksi olen huomannut kun en ole kupannut niin sellualueeni ovat kipeät siis kosketusarat. Tänään juuri kivuliaitten sellukohtien vuoksi aloitin aamulla kupata, sattuihan se mutta kipu häviää kun on muutaman kerran kupannut. Ja jatkuvasti olen pissillä saanut juosta, joten kyllä se kuppaus jotain saa aikaan.Aion jatkaa taas niin pitkään kuin jaksan, koska se helpottaa kipua sellualueilla.
- Sanneli35
Täällä yksi tyytyväinen imukuppihieronnan käyttäjä, selluliitit lähtivät aikoinaan noin kuukauden imukuppihieronta liikunta ruokavalio yhdistelmällä. Pelkkä liikunta ja ruokavalio eivät aikaisemmin siihen auttaneet.
Nykyään selluliitit pysyy pois kun kerran parissa viikossa viitsii tehdä imukuppihieronnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652937
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252073Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241510- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian151241Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61186Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu62991