Paras TEHONLISÄÄJÄ!

vihdoinkin!

28

10186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghfhthfth

      Crackki on parempaa

      • näin on

        Aito vihreä tee juomana ja valkosipulinkynnet raakana, niistä saa parhaat treenitehot.


    • jebou9

      Controlled Labsin White Flood on tullut käytettyä nyt pari kuukautta. Hakkaa Jack3dit ynnä muut jack3d cloonit mennen tullen.

      http://jebou9.nettisivu.org/

    • Dremo

      Joo elikkäs paras tehonlisääkä jack3d omasta mielestäni.
      Crackia tuli kokeiltua mutta eise paljon minua potkinut ehkä pienempiä jannuja potkii hyvinkin muttei minuun tuntunut (paino 120kg)

      Jack3d ehdottomasti parempaa!

    • punttijaska

      Jack3d ja crack jota täällä mainittu.. En suosittelisi kenellekkään rupeavat olemaan aika jälkeenjääneitä sisällöltään.

      Oma top3

      PreSurge unleashed
      Driven Sports Craze
      Controlled Labs White Flood

      • PunttiSonni

        Tota Driven Sports Crazea tullu kokeiltua, löysin toisen foorumin kautta yhden kauppiaan joka myy sitä suomessa. Antoi todella hyvän potkun treeniin, ilman että sen jälkeen tuli kauhea olo mikä aina mulle tuli esim. Gaspari Supermpumpin jälkeen...

        Tossa vielä linkkinä teille se mesta mistä ostin, jos kiinnostaa:
        http://www.pps-shop.fi/driven-sports-craze-238g-p-1144.html


      • ÖNN ÖNN ÖNN
        PunttiSonni kirjoitti:

        Tota Driven Sports Crazea tullu kokeiltua, löysin toisen foorumin kautta yhden kauppiaan joka myy sitä suomessa. Antoi todella hyvän potkun treeniin, ilman että sen jälkeen tuli kauhea olo mikä aina mulle tuli esim. Gaspari Supermpumpin jälkeen...

        Tossa vielä linkkinä teille se mesta mistä ostin, jos kiinnostaa:
        http://www.pps-shop.fi/driven-sports-craze-238g-p-1144.html

        Se toinen foorumi on Muskle, eikö vain?


      • DMAAAAA
        PunttiSonni kirjoitti:

        Tota Driven Sports Crazea tullu kokeiltua, löysin toisen foorumin kautta yhden kauppiaan joka myy sitä suomessa. Antoi todella hyvän potkun treeniin, ilman että sen jälkeen tuli kauhea olo mikä aina mulle tuli esim. Gaspari Supermpumpin jälkeen...

        Tossa vielä linkkinä teille se mesta mistä ostin, jos kiinnostaa:
        http://www.pps-shop.fi/driven-sports-craze-238g-p-1144.html

        PARAS, TEHOKKAIN, HALVIN:

        http://www.sportsnutrition.fi/tehonlisaajat-c-234.html?gclid=CPjX5vi2hK4CFWJmAodIGrr2g


    • klash
    • Tarkka
    • näillä mennään

      Paras on kyllä pari kuppia kahvia ja pulla.

    • lisää tehoa treeniin

      Mä oon miettiny noita tehonlisääjiä ottaa käyttöön ja kokeilla..mutta ongelmana on että mikä sopii naisille? Verkkokaupat täynnä tehonlisääjiä yms muitakin tuotteita mutta ihan pihalla mikä on naiselle sopiva tuote...
      Olisiko tästä ketjusta hyötyä josko joku osaisi kertoa asiasta minulle????
      Ja onko kaikki tehonlisääjät suurinpiirtein tarkoitettu huippu treenajalle vai löytyykö niitä tälläiselle aloittelevalle jonkun verran jo salilla itteensä rääkänneelle???
      Tarviis lisää tehoa ja lisää lihasmassa ja voimaa ja kaikkea muutakin niinkun tässä nyt treenatessa on itellä tarkoitus hankkia niin jos noista on apua siihen ..ei pelkkää fitnes kuntoa siis! :D

    • uikjryhtgebs

      Tehonlisääjiä... voivoi tulevia pirinarkkareita, nykyisiä RHP paskakasoja.
      Opetelkaa ensin treenaamaan ennenkuin mitään muuta ajattelettekaan.

      • gyno-pro D:

        Kyllä olen samalla kannalla - tuolla tavalla itsensä piiskaaminen on heikohko homma..hyöty on marginaalinen,


    • Seppo

      Kokeileppa tavallista kreatiini monohydraattia sinä nainen :)

    • hapottaja
    • horo

      Joo kyllä mun mielestä crack on ollu paras tähän asti... ja nyt tilasin crazediä niin saa nähä onko yhtä hyvää... vituttaa vaan ku crack kielettiin markkinoilla.

    • cccraze

      Noin, eiköhän Crazen tarina ala olemaan myös taputeltu, nimittäin tälläisen sähköpostin sain fitnesstukusta tänään:


      Fitnesstukku vetää pois myynnistä Driven Sportsin tuotteen ”Craze”

      Hei,

      Kirjoitamme sinulle ilmoittaaksemme, että olemme päättäneet vetää pois myynnistä Driven Sportsin tuotteen ”Craze” sillä tuotteen epäillään sisältävän jäämiä doping-luokitelluista aineista.

      Tällä hetkellä tuote on testien alaisena Ruotsin SKL:ssä (Statens kriminaltekniska laboratorium) ja tuotteen myynnistä poistaminen on varovaisuustoimenpide ennen kuin tulokset ovat saapuneet. Epäilys siitä, että tuote voi sisältää epäterveellisiä aineita riittää siihen, että toimimme välittömästi. Siksi olemme päättäneet jo nyt keskeyttää tuotteen myynnin ja informoida tuotteen ostaneita asiakkaitamme siitä, että otamme mielellämme tuotteet takaisin ja annamme hyvityksen palautetusta tuotteesta.

      Asiakkaat, jotka haluavat palauttaa tuotteen ja saada rahansa takaisin voivat ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 09-329 61 004 tai sähköpostitse osoitteessa.

      Haluamme, että sinä asiakkaanamme tunnet aina olosi turvalliseksi ostaessasi tuotteitamme. Jos sinulla on kysymyksiä tai mietteitä asiaan liittyen, älä epäröi ottaa yhteyttä!

      Ystävällisin terveisin,

      Fitnesstukku

    • larissareis

      Craze, Crack, Jacked ja NoExplode löytyy kaapista. Fiilispohjalta niitä tulee hörpittyä.

    • testomies77
      • hyvät boostui

        Briteistä saa crazea 30€ / purkki, alle viikossa suomeen. Huhujen mukaan sisltää metanfetamiinia...


    • HOHHOIJAA!

      "Huhujen mukaan sisltää metanfetamiinia... "

      Hohhoijjaa.. Vai että semmoisia huhuja.. Ja vai että ihan "metanfetamiinia"..

      Miksi et vaan poista sitä metukkaa suoraan?????????

    • Jyri

      pps-shopilla taitaa olla joku diili Driven Sportsin kanssa kun ne ilmoittaa tällaista:
      http://www.pps-shop.fi/ilmoitus-craze-n-54.html

      Ainakin huomannu sen et tolta lafkalta tulee paljon enemmän infoa kun tukulta. Mun mielestä paska keissi kun ei tukku kerro asiasta mitään

      Pakko nyt sit kai vaan vaihtaa boosteria. Onks kenelläkään kokemuksia iforcen conquerista, jekyll, tai tosta con-cret tuotteista? Ajattelin et ainakin tota conqueria on kehuttu jenkeissä niin kai sitä vois kokeilla, jos vaikka potkis.

    • DilleKalle

      Kertokaapa mikä on tämän päivän paras tehonlisääjä?
      Saakohan muuten tuota Crazea tai jotai muuta buusteria tilata ulkomailta ilman sanktioita? ...siis mitä täällä Suomessa ei enää myydä.

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe